تبلیغ در بینگ

تبلیغ در موتور جستجو مایکروسافت

بینگ دومین موتور جستجوی پرطرفدار دنیا بعد از گوگل است. بسیاری از مردم به ویژه افراد بالای 35 سال؛ جستجوی خود را با این موتور جستجو انجام می‌دهند بنابراین با تبلیغ در آن می‌توانید فروش سایت خود را به طور چشم‌گیری افزایش دهید.

تبلیغ در بینگ
تبلیغات در بینگ

تبلیغات در بینگ مناسب کدام کسب و کارهاست؟

اگر کسب وکاری دارید که کالاهای خود را اینترنتی می‌فروشید یا کاربران در اینترنت به دنبال خدمات شما هستند؛ پیشنهاد می شود تبلیغات ارزان و هدفمند بینگ را تجربه کنید. با راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی در بینگ می‌توانید تجارت خود را گسترش دهید و بخش وسیعی از بازار دیجیتال را از آن خود کنید.

 

آمار موتور جستجوی بینگ

میانگین جستجو کاربران

12 میلیارد جستجوی ماهانه

درآمد بینگ از تبلیغات 2022

11.59 میلیارد دلار

میانگین زمان بازدید کاربران

19 دقیقه و 11 ثانیه

قیمت تبلیغات بینگ

هزینه تبلیغ در بینگ چقدر است؟

رقابت کسب و کارها در بینگ نسبت به گوگل پایین تر است؛ به همین خاطر تبلیغ بینگ ادز نسبت به تبلیغات گوگل، 20 تا 30 درصد ارزان‌تر است و بر اساس کلیک حساب می‌شود. قیمت تبلیغات بینگ به فاکتورهای مختلفی مانند: وسعت کسب و کار؛ موقعیت جغرافیایی بستگی دارد بنابراین نمی‌توان مقدار ثابتی برای آن تعیین کرد.

 

مزایای تبلیغ در بینگ

تبلیغات هدفمند

تبلیغ شما دقیقا زمانی به کاربران نمایش داده می شود که به محصول و خدمات شما نیاز داشته باشند.

تبلیغات ارزان

هزینه تبلیغات در بینگ بسیار ارزان‌تر از سایر تبلیغات مانند تبلیغات در گوگل (گوگل ادز) است.

موتورجستجو محبوب

بینگ یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین موتورهای جستجو در ایران و جهان محسوب می‌شود.

انواع تبلیغات مایکروسافت

انواع تبلیغات مایکروسافت

مایکروسافت روش‌های مختلفی برای تبلیغ دارد. در ادامه شما را با انواع تبلیغات شرکت مایکروسافت آشنا می‌کنیم.

همان طور که اشاره شد بینگ موتور جستجوی محصول شرکت مایکروسافت است. موتور جستجوی پیش فرض گوشی‌های اپل، بینگ است و کاربران زیادی از این موتور جستجو برای ججستجو استفاده می‌کنند. بینگ ادز در مقایسه با تبلیغات گوگل ارزان‌تر است. نرخ تبدیل در بینگ بالا است بنابراین با هدف گرفتن مخاطبان هدف می‌توانید مشتریان زیادی جذب کنید.

مایکروسافت برای افزایش درآمد خود تبلیغاتش را علاوه بر بینگ در سایت‌های ممتاز اش نیز نشان می‌دهد. در ادامه چند مورد از این سایت‌های معروف را برای شما نام می‌بریم:

  1. تبلیغ در outlook: اپلیکیشن outlook، یک اپلیکیشن برای نظم دادن به ایمیل‌های دریافت شده است. مایکروسافت اخیرا تبلیغات خود را در این اپلیکیشن افزایش داده است.
  2. تبلیغ در Microsoft Edge: مایکروسافت اج یک مرورگر، ساخته شرکت مایکروسافت است. این مرورگر اولین بار درسال 2015 ساخته شد و به مرور زمان توسعه پیدا کرد.
  3. تبلیغ در MSN :MSN یک وب سایت متعلق به شرکت مایکروسافت است. در حال حاضر دامنه MSN.com دامنه پیش فرض مرورگز اینترنت اکسپلور است که می‌توانید تبلیغات خود را در آن نشان دهید.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید!

ارتباط با افراک

    تبلیغات در بینگ
    5 از 3 رای ثبت شده