کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

آشنایی با بهترین ابزارهای تبلیغات کلیکی

آشنایی با بهترین ابزارهای تبلیغات کلیکی

امروزه استفاده از ابزارهای تبلیغات کلیکی PPC برای هر بازاریاب دیجیتال الزامی است. با این حال، اگر اخیراً وب سایت جدید راه اندازی کرده‌اید یا حوزه کسب و کار شما اشباع شده است، شروع تبلیغات کلیکی PPC ، ایده خوبی به نظر می رسد. کمپین های تبلیغاتی ایجاد شده می توانند منجر به سرنخ ها (leads)، فروش و یا ثبت نام در وب سایت شما شوند. بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی PPC کار ساده ای نیست ، اما اگر این کار را به درستی انجام دهید بسیار قدرتمند است. درست مانند سئو، انجام تحقیقات گسترده درباره کلمات کلیدی ، بهینه سازی ad copy و طراحی صفحات فرود با نرخ تبدیل بالا بسیار ضروری است.

خوشبختانه، ابزارهای تبلیغات کلیکی PPC بسیار مؤثری وجود دارد که به شما کمک می کنند استراتژی PPC رقبا را تحلیل کنید، ترفندهای آنها را کشف کنید و کمپین های PPC خود بهبود بخشید. اگر حاضر هستید در تبلیغات PPC خود یک جهش تکاملی داشته باشید، به 5 ابزاری که شرکت افراک، از برترین های تبلیغات گوگل ادز معرفی می کند توجه کنید تا علاوه بر صرفه جویی در زمان، به یک بینش اساسی درباره تغییرات لازم در کسب و کار خود برسید.

5 ابزار برای بهینه سازی تبلیغات کلیکی

1- WordStream: کمپین های PPC خود را با توجه به مقیاس کسب و کار خود بهینه کنید.

2- SE Ranking: یک تحلیلگر جامع برای رقبا و کلمات کلیدی

3- Finteza: یک تحلیل PPC تأثیرگذار انجام دهید.

4- Unbounce: صفحات فرود اختصاصی بسازید.

5- Bannersnack: ایجاد تصاویر تبلیغاتی و الهام بخش

بیشتربدانید: تبلیغات در یوتیوب

1- WordStream: کمپین های PPC خود را با توجه به مقیاس کسب و کار خود بهینه کنید.

یکی از ابزارهای تبلیغات کلیکی PPC، ابزار حرفه ای WordStream می باشد. این ابزار برای صاحبان مشاغل کوچک و متوسط که می خواهند کمپین های PPC خود را بطور صحیح مدیریت کنند، مناسب می باشد. WordStream می تواند با کانال های مختلف PPC مانند گوگل ادز (Google Ads)، فیسبوک (Facebook)، بینگ (Bing) و اینستاگرام (Instagram) ادغام شود.

این ابزار همه چیز را تجزیه و تحلیل خواهد کرد:

  • پیشنهادهایی برای بودجه تبلیغات و تغییرات تبلیغات ارائه می دهد
  • کلمات کلیدی ارزشمند و منفی را شناسایی می کند
  • گروه های تبلیغاتی را تقسیم میکند
  • گزارشاتی در مورد تبدیل و داده های تماس ایجاد می کند.

اما ارزش واقعی WordStream سازگاری و یکپارچگی آن به هنگام تغییرات گوگل و بروزرسانی های الگوریتم آن می باشد. بنابراین ، لازم نیست که مرتباً آن را بررسی کنید.

هزینه: 7 روز تست رایگان، شروع هزینه ها از 299 دلار در ماه برای برنامه های 3 ماهه.

ابزار wordstream

 

2- SE Ranking: یک تحلیلگر جامع برای رقبا و کلمات کلیدی

از دیگر ابزارهای تبلیغات کلیکی PPC میتوان به SE Ranking اشاره کرد. این ابزار برروی تحقیقات کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقبا و برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی متمرکز است. هنگام تحلیل رقبا در SE Ranking، می توانید دامنه خود را وارد کنید تا لیستی از وب سایت هایی را که در تبلیغات کلیکی PPC با شما رقابت می کنند، پیدا کنید. همچنین می توانید کلمات کلیدی که آنها استفاده می‌کنند، تبلیغاتی که بیشترین ترافیک را گرفته اند، نحوه قرارگیری در موتورهای جستجو و نحوه تبلیغات آنها را در تبلیغات کلیکی PPC را مشاهده کنید. این ابزار داده های رقیب مانند حجم جستجو ، CPC ، KEI ، هزینه ترافیک و تعداد کلیک را نشان می دهد.

با مراجعه به بخش “تاریخچه تبلیغات” می توانید نمودارهای تصویری از آمارهای قبلی را براساس بازه زمانی دریافت کنید. داشتن این اطلاعات به شما کمک می کند که کلمات کلیدی کلیدی رقبا را که در گذشته به آنها پیشنهاد داده اند را مشاهده کنید و بفهمید آیا شما باید یک استراتژی مشابه را طی کنید یا خیر. و در انتها شما به راحتی می توانید تمام اطلاعات لازم را در یک پرونده اکسل خروجی بگیرید و با تیم خود به اشتراک بگذارید.

هزینه:یک حساب آزمایشی و تست 14 روزه و شروع هزینه ها با حدود 39 دلار در هر ماه.

ابزار SE Ranking

 

3- Finteza: یک تحلیل PPC تأثیرگذار انجام دهید.

Finteza یکی دیگر از ابزارهای تبلیغات کلیکی هست که میتواند دید مناسبی نسبت به کسب و کارتان به شما بدهد. درواقع این ابزار، یک ابزار تحلیل تبلیغات پیشرفته است که درصد دقیق ترافیک وب سایت شما را نشان می دهد. این ابزار داده ها را جمع آوری ، پردازش و به صورت  نمودارهای زمانی نمایش می دهد و مهمترین اطلاعات را درهر زمان که لازم داشته باشید گزارش می دهد. Finteza گزینه های زیادی برای ایجاد ، پیکربندی و هدف گیری کمپین های تبلیغاتی برای هر وب سایت فراهم کرده و فوراً گزارش ها و آمارهای دقیق را در مورد کلیک ،تعاملات و تبدیل تبلیغات شما بیرون می کشد.

همچنین می توانید اهداف تبدیل مختلفی را تنظیم کنید و حتی از گزینه هدف گیری مجدد  مشتریان برای نمایش تبلیغات بهینه شده خود به کاربرانی که اقدام خاصی را در وب سایت شما انجام داده اند استفاده کنید. این ابزار با انواع CMS ها ادغام پذیر می باشد. یکی از بزرگترین مزایای آن، ردیابی تعاملات کاربر نهایی است. یعنی این ابزار داده های کلیه پلت فرم های تبلیغاتی را که از آنها خریداری کرده اید را فراهم می کند.

هزینه: 30 روز تست رایگان  و شروع قیمت با 4 دلار در ماه.

ابزار Finteza

 

4- Unbounce: صفحات فرود اختصاصی بسازید.

صفحات فرود موثر برای فرایند کلی PPC بسیار مهم است. حداقل تبلیغات شما آنها را به آنجا می رساند ، اما تبدیل در صفحات فرود اتفاق می افتد. ایجاد یک صفحه فرود با ابزارهایی مانند Unbounce در جهت ساده کردن کل فرآیند است.

این ابزار شامل طیف گسترده ای از ویژگی های بسیار جذاب مانند آزمایش A / B ، جایگزینی متن پویا ، صفحات فرود AMP و داشبورد داده های زمانی است. می توانید متن را در صفحه فرود سفارشی خود به سرعت تغییر دهید تا مطابق آنچه کاربران در جستجوی آن هستند باشد و آنها را بدون کدنویسی ، تست کنید. این ابزار برای هر نوع صفحه فرود مورد نیاز شما (صفحات فروش ، کتابهای الکترونیکی ، رویدادها ، محصولات ، وبینار ، و غیره) بیش از 100 قالب پرمصرف را ارائه می دهد.

هزینه: 14 روز تست رایگان و شروع هزینه ها از 79 دلار در هر ماه.

5- Bannersnack: ایجاد تصاویر تبلیغاتی و الهام بخش

هدف اصلی تبلیغات این است که مردم نسبت به محصولات شما کنجکاو شوند. اگر تبلیغات بنری طراحی کنید که دارای محتوای تعاملی باشد، افراد به احتمال زیاد روی آنها کلیک می کنند. یکی از بهترین راه حل ها برای انجام این کار Bannersnack است. این ابزار برای متخصصان تبلیغات طراحی شده است تا در وقت و تلاش خود در طراحی بنرها در اندازه های مختلف صرفه جویی کنند. می توانید بنرهای انیمیشنی و استاتیک را از ابتدا ایجاد کنید یا یکی از قالب های با کیفیت آن را انتخاب کنید.

یکی از برترین ویژگی های آن ، امکان ایجاد بنر ظرف چند دقیقه است. این ابزار با کلیه پلتفرم های تبلیغاتی مهم مثل فیسبوک (Facebook)، گوگل ادز (Google Ads) و شبکه های اجتماعی سازگار است. یکی از ویژگی های اخیر گزینه ایجاد تبلیغات AMPHTML است.

هزینه: فریمیوم، شروع هزینه ها از 7 دلار در هر ماه.

کلام آخر

با استفاده از ابزارهای تبلیغات کلیکی PPC، می توانید کلمات کلیدی برتر رقبا ، اطلاعات تبلیغات و موارد دیگر را کسب کنید. این ابزارها به شما کمک می کنند تا در وقت و تلاش صرفه جویی کنید، زیرا می دانید رقبای شما از چه راهبردهای بازاریابی برای به دست آوردن حداکثر نتایج استفاده می کنند.

شما از چه ابزارهای تبلیغات کلیکی PPC استفاده می کنید و دوست دارید؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

آشنایی با بهترین ابزارهای تبلیغات کلیکی
امروزه استفاده از ابزارهای تبلیغات کلیکی PPC برای هر بازاریاب دیجیتال الزامی است. با این حال، اگر اخیراً...
5 از 1 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید