کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

ترند چیست ؟ | معرفی ۱۰ ترند روز در شبکه های اجتماعی (اینفوگرافیک)

ترند چیست ؟ | معرفی ۱۰ ترند روز در شبکه های اجتماعی (اینفوگرافیک)

ترند واژه‌ای نسبتا نو است که امروزه در گفتمان فارسی ، خصوصا در حوزه‌هایی مانند دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی ، کاربرد فراوانی پیدا کرده است. اما این واژه دقیقا به چه معناست؟ در این مطلب به پرسش ترند چیست پاسخ می‌ دهیم و سپس به معرفی ۱۰ ترند روز در استفاده از شبکه های اجتماعی می ‌پردازیم. با افراک همراه باشید.

ترند چیست؟

به زبان ساده ترند شدن به معنای فراگیر شدن و مورد توجه قرار گرفتن است. البته این واژه در حوزه‌های مختلف ممکن است معانی متفاوتی داشته باشد؛ اما در اکثر موارد ، این مفهوم مد نظر است. به عنوان مثال وقتی می ‌گوییم ۱۰ ترند روز در استفاده از شبکه ‌های اجتماعی را در این مطلب معرفی می‌کنیم ، منظور ما این است که مواردی که در دنیای شبکه های اجتماعی در حال فراگیر شدن هستند و توجه بسیاری به آنها جلب شده است را به شما معرفی می ‌کنیم. پس این شما و این …

۱۰ ترند روز در استفاده از شبکه های اجتماعی ( اینفوگرافیک)

ترند روز در شبکه های اجتماعی ، ترند چیست ، ترند

کلام آخر

در این مطلب به پرسش ترند چیست پاسخ دادیم و سپس ۱۰ ترند روز در شبکه های اجتماعی را به شما معرفی کردیم. مسلما توجه به ترند روز در استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است؛ چرا که اگر بر اساس آن محتوای جذاب و مفید تولید کنید می توانید مخاطبان بسیاری را جذب کنید و کسب‌وکار خود را توسعه دهید.

همان ‌طور که در این اینفوگرافیک دیدیم ، مواردی مانند شبکه‌ های اجتماعی اختصاصی ، استوری ‌ها ، ویدئو ها ، فروش در شبکه‌ های اجتماعی ، محتوای تولید شده توسط کاربران ، پیام‌ رسانی ، اینفلوئنسر مارکتینگ و خدمات رسانی به مشتریان از جمله ۱۰ ترند روز در دنیای شبکه های اجتماعی هستند. این موارد را در استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی خود مد نظر قرار دهید تا بتوانید به سرعت از رقبایتان پیشی بگیرید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید