کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

رمز موفقیت در لینکدین مارکتینگ

رمز موفقیت در لینکدین مارکتینگ

لینکدین یک شبکه ی اجتماعی مخصوص به کاریابی و تبادلات کاری میان کارمندان و مدیران کسب و کار است. شاید خیلی از افراد اکنون می دانند که برای پیشبرد خود باید از تبلیغ در گوگل ، تبلیغ در اینستاگرام، تبلیغ در توییتر استفاده کنند. اما هنوز هستند افرادی که تصور می کنند تبلیغ در لینکدین برایشان چندان کاربردی نیست. اما در این مقاله به مواردی اشاره می کنیم که حتما باید قبل از لینکدین مارکتینگ رعایت شوند. در اصل بر خلاف فیسبوک و یا اینستاگرام، لیندکین یک فرصت طلایی برای مدیران کسب و کار ها ایجاد می کند. در ادامه نکاتی مهم در مورد استراتژی بازاریابی لینکدین بیان می کنیم.

استراتژی لینکدین مارکتینگ

بدیهی است که یک استراتژی لینکدین مارکتینگ برای موفقیت در تجارت شما بسیار مهم است. این می تواند به شما در ایجاد آگاهی از برند ، افزایش بازدید از وب سایت ، تولید آگهی های با کیفیت و موارد دیگر کمک کند. علاوه بر این ، همچنین می تواند شما را به خوبی در میان همکاران معرفی کند.

همچنین قبل از شروع به تبلیغات باید برای نام تجاری برند از تکنیک های اصولی بازاریابی لینکدین استفاده کرد. اگر شما استراتژی مناسبی برای صفحه ی لینکدین خود در نظر بگیرید همواره می توانید هزینه هاهی تبلیغات را کاهش دهید. اما درغیر این صورت مساله کمی سخت و پر هزینه خواهد بود.

در ادامه به استراتژی لینکدین مارکتینگ اشاره خواهیم کرد.

استراتژی بازاریابی لینکدین

اهداف خود را مشخص کنید

نوع محتوایی که منتشر می کنید و روشی که برای توزیع آن در LinkedIn استفاده می کنید به هدف نهایی شما بستگی دارد. به همین دلیل توصیف اهداف شما در آغاز استراتژی بازاریابی لینکدین بسیار مهم است.

به طور معمول ، ممکن است بخواهید یک یا چند هدف زیر را هدف قرار دهید:

  • آگاهی از برند را ایجاد کنید
  • شهرت برند را تقویت کنید
  • مخاطبان با برند شما درگیر شوند
  • محصول یا خدمات خود را بفروشید
  • مخاطب خود را درک کنید

وقتی ایده روشنی از اهداف بازاریابی خود گرفتید ، وقت آن است که مخاطبان خود را مشخص کنید. این یک پیش نیاز برای توسعه یک استراتژی بازاریابی لینکدین است.

شما می توانید مخاطبان خود را بر اساس پارامترهای مختلف مانند عنوان شغل ، موقعیت جغرافیایی ، صنعت و غیره مشخص کنید.

مثلا هدف شما فروش کتاب الکترونیکی در مورد بازاریابی تأثیرگذار بر برند ها است. در این حالت ، مخاطبان هدف شما ممکن است از متخصصان بازاریابی تشکیل شده باشند. آنها ممکن است عناوین شغلی مانند “مدیر شبکه های اجتماعی” ، “مدیر شبکه های اجتماعی” و غیره داشته باشند.

یک صفحه شرکتی جذاب ایجاد کنید

صفحه لینکدین شرکتی شما یکی از بزرگترین دارایی های استراتژی بازاریابی لینکدین شما است. این یکی از اولین تعاملات مخاطبان هدف شما با نام تجاری شما است. به همین ترتیب ، این باید به آنها کمک کند هر آنچه را که می خواهند درباره کسب و کار شما بدانند بیاموزند. این شامل اطلاعات شما در مورد محصولات ، خدمات ، کارمندان و دفتر مرکزی و غیره است.

اطمینان حاصل کنید که آرم شرکت ، آدرس اینترنتی وب سایت ، صنعت ، اندازه شرکت و سایر جزئیات را ارائه دهید. افزودن این جزئیات اعتبار شرکت شما را افزایش می دهد و می تواند به طور غیر مستقیم به تقویت استراتژی لینکدین مارکتینگ شما کمک کند.

بازاریابی لینکدین

محتوای مرتبط و جذاب بنویسید

جذب تعداد قابل توجهی از دنبال کنندگان به صفحه شرکت شما کار دشواری است. با این حال ، دستیابی به تعداد زیاد پیروان ، پایان استراتژی بازاریابی در لینکدین شما نیست.

حفظ مخاطبان و تعامل با آنها در نوع خود یک چالش است. تنها راه دستیابی به این هدف انتشار و به اشتراک گذاری محتوای معناداری است که مورد توجه مخاطبان شما قرار خواهد گرفت.

کیفیت محتوای شما می تواند استراتژی بازاریابی شما را تکمیل کند. انتشار مطالب در لینکدین نیاز به درک کاملی از دلیل صرف وقت مردم در این سیستم دارد. شما همچنین باید درک کنید که آنها دوست دارند چه چیزی بخوانند.

صفحه شرکت خود را تبلیغ کنید

ایجاد یک صفحه جذاب شرکت هیچ فایده ای ندارد مگر اینکه بتوانید دنبال کنندگان خود را جذب کنید و مخاطبان خود را افزایش دهید. علاوه بر بهینه سازی صفحه شرکت خود برای جستجو ، باید افراد را نیز به دنبال کردن آن تشویق کنید. افزایش دید شما برای ایجاد یک استراتژی موفق بازاریابی لینکدین بسیار مهم است.

این تضمین می کند که تمام به روزرسانی های شما در Feeded LinkedIn آنها نشان داده می شود که به نوبه خود باعث افزایش دسترسی به محتوای شما می شود. علاوه بر این ، تعداد زیاد پیروان نیز اعتبار شرکت شما را تقویت می کند.

ساده ترین راه برای این کار این است که از همه کارمندان و همکاران خود بخواهید پیرو صفحه شرکت شما شوند. همچنین باید دکمه “Follow” را در امضای ایمیل و خبرنامه ها و همچنین وبلاگ و وب سایت خود اضافه کنید.

این به مشترکین و بازدید کنندگان وب سایت شما این امکان را می دهد تا با یک کلیک کانکشن ایجاد کنند .علاوه بر این ، شما می توانید مشتریان و همکاران موجود خود را به دنبال کردن صفحه شرکت خود دعوت کنید.

کلام آخر

در این مقاله در مورد لینکدین مارکتینگ و روش های ابتدایی آن صحبت کردیم. شاید از نظر شما این موارد ساده و بدیهی هستند اما هنوز هستند افرادی که صفحه ی آن ها از این موارد اثبات شده خالی است. بالا آمدن در لینکدین و گرفتن اینگیجمت بسیار سخت خواهد بود اگر شما محتوای مناسب نداشته باشید و یا اگر شما برای این پلتفرم برنامه ریزی نکنید. برای ایجاد تبلیغ‌های بهینه می توانید از مشاوره ی کارشناسان افراک کمک بگیرید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید