کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

نحوه شارژ حساب گوگل ادز

نحوه شارژ حساب گوگل ادز

بسیاری از مشتریان عزیز ما فکر می کنند که شارژ حساب گوگل ادوردز یکی ازکار های پیچیده در پرداخت‌های ارزی است، زیرا نمی‌دانند هر ماه باید مقدار متفاوتی برای همان تبلیغ قبلی پرداخت کنند. شارژ حساب ادوردز با لیر, درهم, دلار و… توسط آژانس های دیجیتال مارکتینگ انجام میشود. گروه افراک که در زمینه تبلیغات در گوگل و سایر شبکه‌های اجتماعی مانند تبلیغات یوتیوب در حال فعالیت است، در این مقاله روش پرداخت هزینه و نحوه شارژ حساب گوگل ادز را به شما آموزش می دهد تا بتوانید از گوگل ادوردز در کنار گوگل ادسنس بهترین استراتژی کمپین تبلیغاتی را تدوین نمایید.

بودجه روزانه شما در حساب گوگل ادوردز آن چیزی نیست که به نظر می رسد!

زمانی که شما در حال تنظیم پارامترهای مختلف حساب گوگل ادوردز هستید، یکی از مواردی که باید تعیین کنید، بودجه روزانه شما است. برخی از افراد تصور می‌کنند مقداری که در این بخش تعیین می‌کنند، همان مقداری است که گوگل روزانه برای تبلیغ آن‌ها استفاده می‌کند و این تصور غلط است. زمانی که شما مقدار این بخش را تعیین می‌کنید، گوگل به صورت خودکار آن را در عدد 30.4 ضرب کرده و این مقدار نهایی را برای تبلیغات آنلاین شما برای 1 ماه در نظر می گیرد. “پس در واقع زمانی که شما بودجه روزانه را برای شارژ حساب گوگل ادوردز تعیین می‌کنید، در واقع در حال تعیین کردن بودجه ماهیانه هستید، نه روزانه!”

شارژ حساب گوگل ادوردز

شاید اکنون برای شما این سوال ایجاد شده باشد که دلیل این کار چیست؟

زمانی که شما بودجه‌ای را برای تبلیغات خود در نظر می‌گیرید، نه خودتان و نه گوگل نمی‌تواند حدس بزند که دقیقا چه مقدار هزینه برای تبلیغ روزانه شما نیاز است. بنابراین ترجیح می‌دهد که حساب تبلیغات شما را روزانه به صورت متغیر حساب کند! پس ممکن است که در یک روز هزینه تبلیغ شما دو برابر از آنچه باشد که شما در نظر گرفته‌اید و در روز دیگر کمتر. با استفاده از این حساب متغیر، آخر هر ماه، تمامی شارژ حساب گوگل ادروردز شما به پایان خواهد رسید.

پس می‌توان نتیجه گرفت که با این الگوریتم گوگل، هزینه تبلیغ در برخی از روزهای ماه بیشتر خواهد بود چرا که کلیک و تقاضا برای آگهی شما افزایش یافته است. پس گوگل سعی می کند با اجرای این روش، هم شما را به هدف مورد نظرتان، یعنی افزایش فروش برساند و هم خودش سود کند.

بنابراین عجیب نیست که در ماه‌های اول که کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازه کرده‌اید، اساسا با شارژ حساب گوگل ادز خود مشکل داشته باشید. اما جای نگرانی نیست،زیرا می‌توانید انجام این کار را به متخصصان گروه افراک بسپارید، تا با یک برنامه ریزی و بودجه بندی بهینه شده، اهداف تجاری شما را برآورده سازند. با شارژ گوگل ادز علاوه بر تبلیغات کلیکی قادرید؛ تبلیغ بنری در گوگل را نیز پیاده‌سازی کنید. 

شارژ گوگل ادز

سفارش

تفاوت صورت حساب و شارژ حساب گوگل ادوردز چیست؟

اکنون زمان آن رسیده است که با توجه به مفاهیم مختلف دست به کار شده و شارژ حساب گوگل ادوردز خود را انجام دهید. قبل از آن باید به این نکته توجه کنید که صورتحساب شما، جمع مقادیری است که گوگل بابت کلیک ها صرف کرده است. شارژ حساب چیزی است که گوگل از شما دریافت می کند تا تبلیغات شما را آغاز نماید. بنابراین هر زمان که شارژ حساب شما به حد تعیین شده برسد، گوگل صورت حساب مورد نیاز را برای شما ارسال می‌کند و یا به صورت اتوماتیک از کارت اعتباری شما، هزینه را کسر می نماید.

چگونه می توان حساب گوگل ادوردز را شارژ کرد؟

چون ما در ایران زندگی می‌کنیم، روش مستقیمی برای انجام این کار وجود ندارد مگر آن‌که از کارت‌های اعتباری برای شارژ حساب استفاده کنید. برای خرید گوگل ادز می توانید به افراک مراجعه فرمایید.

شارژ حساب گوگل ادوردز

نحوه شارژ حساب گوگل ادز چگونه است؟

زمانی که شما حساب کاربری خود را ایجاد کردید، گوگل آستانه شروع را برای شما 50 دلار در نظر می گیرد. دلیل انجام این کار هم این است که گوگل می خواهد مطمئن باشد شما سرمایه کافی برای انجام تبیلغات آنلاین را دارید.

  • در صورتی که ظرف مدت 30 روز، این 50 دلار توسط شما استفاده شود، مقدار آستانه به 200 دلار تغییر پیدا خواهد کرد.
  • اگر کمتر از 50 دلار خرج کردید، آستانه شما برای ماه بعد نیز 50 دلار خواهد بود، با این تفاوت که خودتان می توانید این مقدار را تعیین کنید.
  • اگر 200 دلار را در یک ماه خرج کردید، گوگل آستانه شارژ شما را به 350 دلار افزایش می دهد.
  • در صورتی که کمتر از 200 دلار استفاده کرده باشید، آستانه برای ماه بعد نیز همان 200 دلار خواهد بود.
  • این روند به همین صورت ادامه پیدا می کند تا شما به آستانه بعدی یعنی 500 دلار در ماه برسید.

همراهان عزیز، شارژ حساب گوگل ادوردز همان طور که مشاهده کردید، در ابتدا پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد اما کار دشواری نیست. به همین دلیل است توصیه می‌شود که انجام این کار را به فرد متخصص بسپارید تا بیشتر از آنچه نیاز است, خرج نکنید. تعرفه تبلیغ در گوگل را میتوانید در سایت, در قسمت تعرفه های تبلیغات را ببینید. اگر سوالی دارید، از طریق شماره های تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. 021284262

نحوه شارژ حساب گوگل ادز
بسیاری از مشتریان عزیز ما فکر می کنند که شارژ حساب گوگل ادوردز یکی ازکار های پیچیده در...
5 از 5 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید