کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

۸ روش طلایی کسب درآمد از یوتیوب و شرایط درآمد از‌‌آن در ایران

۸ روش طلایی کسب درآمد از یوتیوب و شرایط درآمد از‌‌آن در ایران

برای بسیاری، کسب درآمد از یوتیوب یک رویا است. چرا که به نظر می‌رسد که یوتیوبرها زندگی خوبی دارند و با توجه به شرایط اقتصادی امروز، منبع درآمد دلاری بسیار بزرگی دارند. یوتیوب، دومین سایت پربازدید دنیاست و مخاطبان بسیار وفاداری دارد که ساعت‌های زیادی را در آن سپری می‌کنند و روش‌های به خصوصی برای درآمدزایی از آن وجود دارد. باتوجه به شرایط اقتصادی امروز، داشتن درآمد دلاری بهترین راهی است که می‌تواند وضعیت مالی آینده و حال شما را بسازد.
ما در این مقاله تمام اطلاعاتی که شما لازم است بدانید درباره چگونگی کسب درآمد از یوتیوب، توضیح می دهیم. در پایان این مقاله، ۸ روش طلایی برای کسب درآمد از یوتیوب را به طور کامل شرح خواهیم داد. کسب درآمد از یوتیوب شرایطی دارد که اگر به دنبال کسب درآمد دلاری از یوتیوب هستید، با ما همراه باشید.

نحوه کسب درآمد از یوتیوب در ایران

آیا در ایران امکان کسب درآمد و دریافت از یوتیوب وجود دارد؟ بله!

برای پول درآوردن از یوتیوب در ایران، ابتدا باید به ساخت اکانت یوتیوب اقدام کنید، یک نام مناسب انتخاب کرده، موضوع کانال خود را مشخص کنید (انتخاب موضوع کانال یوتیوب تاثیر زیادی بر میزان درآمد از یوتیوب دارد) و درنهایت گزینه کسب درآمد از یوتیوب را فعال کنید. در ضمن تا این لحظه هیچ‌محدودیتی برای ساخت کانال یوتیوب با شماره تلفن همراه ایرانی و ایمیلی که از ایران ساخته‌اید وجود نداشته است و شما می توانید با ایمیل و شماره تماستان در ایران کانال یوتیوب بسازید.

برای دریافت و برداشت پول یوتیوب نگران نباشید. می توانید از شرکت افراک برای دریافت پول یوتیوب استفاده کنید. پس با خیال راحت راه های درآمدزایی از یوتیوب را در این مقاله دنبال کنید.

شرایط کسب درآمد از یوتیوب چیست؟

به سراغ دو سوال مهم برویم: چجوری از یوتیوب درآمد داشته باشیم؟ و کسب درآمد از یوتیوب چه شرایطی دارد؟ اولین قدم برای کسب درآمد از ویدئوهای یوتیوب عضویت در برنامه YouTube Partner Program است. برای عضویت در این برنامه باید شرایط خاصی داشته و بتوانید آن را حفظ کنید. پس از ورود به برنامه ، دائما حساب شما بررسی خواهد شد پس با استفاده از تبلیغات یوتیوب و بهبود سئو یوتیوب ، وضعیت حساب خود را بهبود دهید.

مهمترین شروط پیوستن به برنامه YouTube Partner Program عبارت اند از:

  • ‍۱. ۵۰۰ سابسکرایبر
  • ۲. آپلود ۳ محتوای معتبر ظرف ۹۰ روز
  • ۳. ۳۰۰۰ ساعت تماشا در ۱۲ ماه گذشته یا ۳ میلیون بازدید از شورت ویدیو ظرف ۹۰ روز

البته عمده درآمد هر یوتیوبر از تبلیغات است. برای رسیدن به درآمد تبلیغات، پس از پیوستن به YPP، باید به یکی از شرایط زیر برسید:

  • کانال یوتیوب شما ۱۰۰۰ سابسکرایبر با ۴۰۰۰ ساعت بازدید معتبر در ۱۲ ماه گذشته داشته باشد.
  • با شورت ویدیو شما ۱۰ میلیون میلیون بازدید در ۹۰ روز گذشته و ۱۰۰۰ سابسکرایبر دریافت کنید.

نقد کردن درآمد حاصل از یوتیوب در ایران با محدودیت‌هایی همراه است ولی برای حل این مشکلات راه‌حل‌هایی به وجود آمده است. پیش از رسیدن به مرحله درآمدزایی، باید ابتدا کانال شما واجد شرایط درآمدزایی باشد و به اصطلاح، کانال شما مانیتایز Monetize شده باشد. پس از ساخت حساب گوگل ادسنس، کانال خود را به گوگل ادسنس وصل کرده و پس از آن، با استفاده از کارت‌های اعتباری خارجی مانند کردیت‌کارت یا دبیت‌کارت، درآمد خود را از یوتیوب دریافت کنید.

چگونه در YouTube Partner Program) YPP) برای کسب درآمد از یوتیوب عضو شویم؟

همانطور که گفتیم، اولین شرایط برای کسب درآمد از یوتیوب، عضو شدن در YouTube Partner Program) YPP) است. برای عضویت در YPP باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا باید قوانین یوتیوب پارتنر را رعایت کرده باشید.(اخطار فعالی مانند نقض قوانین کپی رایت نداشته باشید)
  • در کشوری که زندگی می‌کنید YPP فعال باشد( برای کسب درآمد از یوتیوب در ایران، باید لوکیشن را از ایران تغییر دهید تا واجد شرایط باشید)
  • مطمئن شوید که 2-Step Verification کانال یوتیوب شما روشن است.
  • به ویژگی های پیشرفته (advanced features) در یوتیوب دسترسی داشته باشید.
  • یک حساب AdSense فعال داشته باشید که آن را به کانال خود پیوند دهید یا اگر قبلاً ندارید آن را در یوتیوب استودیو راه اندازی کنید.
  • در نهایت در قسمت Earn یوتیوب استودیوی کانال یوتیوبتان، از به درآمد رسیدن یا نرسیدن مطلع شوید.

نحوه فعال کردن گزینه کسب درآمد در یوتیوب

اکنون شما باید گزینه کسب درآمد از یوتیوب را فعال کنید. برای فعال کردن کسب درآمد از یوتیوب باید مراحل زیر را دنبال کنید

  1. به حساب YouTube که قصد کسب درآمد را دارید وارد شوید.

  2. روی نماد حساب خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید، سپس روی YouTube Studio کلیک کنید.

  3. از منوی سمت چپ، سایر ویژگی‌ها > کسب درآمد را انتخاب کنید.

  4. شرایط YouTube Partner را مرور کنید و روی موافقت کلیک کنید.

  5. یک حساب AdSense موجود را متصل کنید یا یک حساب جدید برای کانال خود ایجاد کنید.

  6. اولویت های کسب درآمد خود را مشخص کنید.

  7. پس از انجام این مراحل، به داشبورد برگردید و تب Analytics را در سمت چپ باز کنید. در صفحه بعدی، Revenue را از بالا انتخاب کنید و سپس به پایین بروید تا نمودار درآمد تخمینی ماهانه را ببینید. نمودار به شما ایده ای از درآمد ماهانه پیش بینی شده شما می دهد.

روش های کسب درآمد از یوتیوب

رسیدن به این نکته که کسب درآمد از یوتیوب امکان پذیر است برای شروع کسب درآمد کافی نیست. پیگیری اصول یوتیوب، بهترین تضمین است. نکته اصلی این است که شما همچنان برای مخاطبان خود ارزش قائل شوید. بنابراین باید روی موارد زیر تمرکز کنید:

  • واقعیت ها را نشر دهید.
  • مخاطبان خود را، درک کنید.
  • در کیفیت، کم کاری نکنید.
  • کانال های متفاوتی را راه اندازی کنید.
  • تعامل مستمر با کاربران خود داشته باشید.
  • سئو کانال یوتیوب خود را تقویت کنید.
  • کانال هایی را تبلیغ کنید که محصولاتی با کیفیت دارند.
نحوه کسب درآمد از یوتیوب + روش های کسب درآمد از یوتیوب

برای این که از یوتیوب بیشترین درآمد را داشته باشید باید کانال خود را در همه زمینه ها رشد دهید، بنابراین مطمئن شوید که روی هدف اصلی تمرکز کرده اید.

همانطور که روش های مختلفی برای کسب درآمد از وب سایت وجود دارد ، روشهای زیادی نیز برای کسب درآمد از ویدیوهای یوتیوب وجود دارد. درآمد از تبلیغات متداول ترین روش کسب درآمد از راه محتوای شماست ، اما تنها راه کسب درآمد از ویدئوهای یوتیوب نیست.

از کتابچه های الکترونیکی بخوانید

راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب

با این حال ، محتواها متفاوت است و روش های تبلیغاتی برای کسب درآمد هم متفاوت است. مهمترین راه های کسب درآمد عبارت اند از:

۱. نمایش تبلیغات یوتیوب

نمایش تبلیغات یکی از راه های درآمدزایی اینترنتی بدون سرمایه از یوتیوب است. کسب درآمد از نمایش تبلیغات شاید اولین چیزی است که کاربران هنگام عضویت در YYP به آن توجه می کنند. بعد از پذیرش در YPP، می توانید بلافاصله تبلیغات را برای همه ویدئوهایی که با دستورالعمل های محتوای تبلیغاتی یوتیوب مطابقت دارند، فعال کنید. YYP این امکان را به شما می دهد که تبلیغات در محتوای شما نشان داده شود. هنگامی که یوتیوب از تبلیغ دهندگان پول دریافت می کند، ۵۵ درصد از این هزینه را به شما پرداخت می کند. این پول از طریق گوگل ادسنس به شما پرداخت خواهد شد، در گوگل ادسنس می توانید آمار درآمدزایی خود را رصد کنید.

نوع تبلیغ خود در یوتیوب را مشخص کنید:

بعد از انجام مراحل بالا، شما باید مشخص کنید که چه نوع تبلیغاتی را در برای کانال یوتیوب خود قبول خواهید کرد. در یوتیوب تبلیغاتی وجو دارند که بیننده در ابتدا یا حین پخش ویدئوی خود آن‌ها به صورت اجباری می بیند و هیچ راهی برای رد کردن آن ها ندارد. اما شما همچنین می توانید تبلیغ هایی را انتخاب کنید که در جایگاه های دیگر سایت نمایش داده شود.

این را بدانید که صرف اینکه تبلیغ در کانال شما نمایش داشته باشد شما نمی توانید مبلغی دریافت کنید. خود شما چندبار تا به حال بر روی تبلیغات گوگل کلیک کرده اید؟ به هر حال برای کسب درآمد باید بینندگان شما به نحوه با این تبلیغات درگیر شوند و فعالیتی انجام بدهند.

انواع تبلیغ در یوتیوب به شرح زیر است:

  • تبلیغات نمایشی را در کنار ویدئوی خود نمایش دهید: با توجه به اینکه بیننده چند بار بر روی تبلیغ کلیک کرده است شما می توانید مبلغی را از تبلیغ دهنده دریافت کنید.
  • تبلیغات همپوشانی (تبلیغات کوچک در پایین یک ویدیو) : در این تبلیغ فقط در صورت کلیک یک بیننده مبلغی برای شما در نظر گرفته می شود.
  • تبلیغات ویدئویی قابل رد کردن (تبلیغاتی در ابتدای ویدئو که بیننده می تواند پس از پنج ثانیه از آن بگذرد) : این رایج ترین نوع تبلیغات YouTube است. اگر بیننده کل تبلیغ را تماشا کند (یا اگر تبلیغ طولانی تر باشد حداقل 30 ثانیه) یوتیوب برای آن تبلیغ به شما پول پرداخت می کند.
  • تبلیغات ویدئویی غیر قابل رد شدن (تبلیغاتی در ابتدا که بینندگان نمی توانند از آن رد شوند) و تبلیغات Bumper (تبلیغات کوتاه در ابتدای ویدیو در تلفن همراه) : اگر بیننده ای کل تبلیغ را تماشا کند ، حقوق شما پرداخت خواهد شد.
  • تبلیغات Midroll (تبلیغات در وسط یک ویدیوی طولانی تر) : پرداخت بستگی به شرایط گوناگون دارد ، اما معمولاً یک بیننده باید حداقل 30 ثانیه یک تبلیغ کامل را تماشا کند تا برای مبلغی ارسال شود.

تبلیغات در یوتیوب

شروع کنید

اگر وسوسه استفاده از تبلیغات غیر قابل رد شدن را دارید مراقب باشید. شما باید مخاطبان اختصاصی خود را ایجاد کنید که ابتدا شما را دوست دارند. اکثر مردم حوصله نشستن در یک تبلیغ غیر قابل رد شدن را ندارند ، مگر اینکه تمایل واقعی به دیدن فیلم داشته باشند. پس با انتخاب این نوع تبلیغ خطر از دست دادن برخی از بینندگان خود را خواهید داشت.

۲. عضویت در YouTube Premium

چگونه علاوه بر اجرای تبلیغات کانال در یوتیوب درآمد کسب می کنید؟ YouTube Premium پاسخ این سوال است.

YouTube Premium یک سرویس عضویت پولی است که به افراد امکان می‌دهد ویدیوهای بدون آگهی را تماشا کنند. سازندگان مجبور نیستند کاری انجام دهند، زیرا وقتی اعضای YouTube Premium ویدیوهای خود را پخش می‌کنند، به‌طور خودکار یک جریان درآمد دوم دریافت می‌کنند.

مانند قوانین درآمدزایی YouTube برای درآمد مبتنی بر تبلیغات، بیشتر درآمد حاصل از حق عضویت Premium به سازندگان تعلق می‌گیرد (توزیع درآمد کل بر اساس میزان تماشای اعضای Premium محتوای شما است).

اعضای Premium همچنین این فرصت را خواهند داشت که ویدیوهای شما را به صورت آفلاین بارگیری و تماشا کنند و آنها را در پس‌زمینه پخش کنند که به زمان تماشای شما کمک می‌کند.

مطالب مرتبط:

میزان مالیات یوتیوب چقدر است؟

۳. عضویت در کانال

عضویت در کانال روشی دیگر از درآمدزایی اینترنتی بدون سرمایه از یوتیوب است. در این روش کاربران برای عضویت در کانال شما هزینه ای پرداخت می کنند. پس در این روش، می توانید محتوای تخصصی، ویدئوهای ویژه، آموزش های اختصاصی و … را در ازای دریافت حق عضویت، به کاربران ارائه دهید. برای استفاده از این روش باید بیش از ۳۰۰۰ سابسکرایبر داشته باشید.

۴. سرویس Super Chat و Super Stickers

ممکن است در هنگام یک پخش زنده ( Live) یوتیوب از خود پرسیده باشید که چگونه برخی افراد پیام های خود را در چت زنده برجسته می کنند؟ این افراد در حقیقت از سرویس Super Chat و Super Stickers استفاده می کنند. کاربران می توانند حداکثر ۵۰۰ دلار برای سرویس Super Chat و Super Stickers هزینه کنند و حدود ۷۰ درصد این مبلغ به شما می رسد.

۵. تولید محتوا با اسپانسر

تولید محتوا یکی دیگر از راه های درآمدزایی اینترنتی بدون سرمایه از یوتیوب است. برای تولید محتوا فقط به خدمات یوتیوب پرمیوم توجه نکنید. می توانید به صورت مستقیم از ویدئوهای یوتیوب خود درآمدزایی کنید و از طریق محتوای خود اسپانسر جذب کنید. بسیاری از کمپانی ها به ازای دیده شدن برندشان حاضر هستند مبلغ قابل توجهی را بپردازند، پس اگر ویدئوهای شما بازدید زیادی دارند، انتخاب مناسبی برای آن ها هستید.

۶. فروش کالا

از دیگر روش های درآمدزایی اینترنتی بدون سرمایه از یوتیوب می توان به فروش کالا اشاره کرد. زمانی که کانال شما به بیش از ۱۰هزار سابسکرایبر می رسد، می توانید گزینه فروش کالا را فعال کرده و منبع درآمد دیگری ایجاد کنید. توجه داشته باشید که این ویژگی ممکن است برای همه ی کانال ها مناسب نباشد! زمانی که کانال شما به بیش از ۱۰ هزار سابسکرایبر می‌رسد، امکان فروش کالا فعال شده و می‌توانید متناسب با کسب‌وکار خود از آن استفاده کنید.

۷. همکاری در فروش

با پیوستن به یک سیستم همکاری در فروش، می توانید محصولات مختلفی را برای فروش انتخاب کنید. هرگاه که یک شخص از لینک منحصر به فرد شما خرید می کند سود از قبل تعیین شده ای به حساب شما می آید. اگر محصول با زمینه فعالیت شما مرتبط باشد، سود بیشتری کسب خواهید کرد. برای استفاده از این روش می توانید در ارتباط با محصول مورد نظر خود ویدئو تولید کرده و لینک خرید محصول را در توضیحات ویدئو قرار دهید.

۸. کسب درآمد با شورت ویدیو

برای درآمدزایی از شورت ویدیو یا ویدیوهای کوتاه، نیاز ینس حتما مانیتایز شده باشید، کافی است از آخرین ویدیوی کوتاه شما کمتر از ۱۸۰ روز گذشته باشد، و ۱۰ میلیون بازدید ظرف مدت ۹۰ روز به دست آورده باشید.

چگونه در یوتیوب بدون ساخت ویدیو درآمد کسب کنیم؟

همانطور که اشاره شد، یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد بدون سرمایه، پلتفرم یوتیوب است؛ اما ممکن است فعالیت مداوم و یا تولید ویدیو برای شما دشوار باشد و امیدی به کسب درآمد نداشته باشید؛ اما برخی راهکارها وجود دارند که شما هم می‌توانید متناسب با شرایط خود به درآمد برسید:

استفاده از محتواهای Stock

منظور از ویدیوهای استوک، همان محتواهای تصویری کوتاه تولیدشده توسط سایر افراد است که شما می‌توانید رایگان یا با پرداخت هزینه‌ای اندک، جهت تولید و تدوین ویدیوهای با کیفیت و منحصربه‌فرد از آن‌ها استفاده نمایید.

کسب درآمد با فعال کردن Creative Commons

شما باید به قسمت جستجوی یوتیوب مراجعه کرده و پس از آن کلمات کلیدی مدنظر خود را به‌صورت بنویسید. سپس در قسمت فیلتر تیک Creative Commons را فعال کرده و با توجه به تعداد نمایش سورت کنید.

Creative Commons به عنوان یک ویژگی خاص درنظر گرفته‌شده که به شما این امکان را خواهد داد برای کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو ،از دیگر ویدیوهای موجود بدون حق کپی رایت استفاده نمایید.

نحوه کسب درآمد از یوتیوب + روش های کسب درآمد از یوتیوب

برای کسب درآمد در یوتیوب به چند بازدید نیاز دارید؟

تعداد بازدیدهایی که ویدیوهای شما دریافت می کنند با درآمد YouTube شما ارتباطی ندارد. اگر هزاران بازدید داشته باشید، اما هیچکس روی تبلیغات شما کلیک نکند یا محتوا را مصرف نکند، هیچ درآمدی کسب نخواهید کرد.

با این حال، خبر خوبی برای افرادی وجود دارد که یاد می‌گیرند چگونه از YouTube کسب درآمد کنند: شما دیگر برای کسب درآمد صرفاً به تبلیغ‌کنندگان وابسته نیستید. اکنون برنامه‌هایی مانند YouTube Premium وجود دارند که به شما کمک می‌کنند بدون کلیک یا مصرف روی تبلیغات درآمد کسب کنید.

اگر به دنبال یوتیوبر شدن هستید، این مقاله را حتما مطالعه کنید: 21 ایده پولساز برای ساخت ویدیو در یوتیوب

نکته های کسب درآمد: ویدیوهای یوتیوب چه ویژگی هایی داشته باشند برای درآمدزایی؟

اگر فکر کرده اید که چگونه از ویدیوهای YouTube که پست می کنید درآمد کسب کنید، چند نکته عالی وجود دارد که باید هنگام ایجاد محتوا در نظر داشته باشید.

۱. ویدیوهای بالای ۱۰ دقیقه بسازید

وقتی ویدیوهایی برای YouTube ایجاد می‌کنید که بیشتر از 10 دقیقه هستند، شانس بیشتری برای کسب درآمد بیشتر از طریق درآمد تبلیغاتی خواهید داشت. ویدیوهای YouTube که بیشتر از 10 دقیقه هستند احتمالاً زمان تماشای بالاتری خواهند داشت که به طور مثبت به میزان درآمد تبلیغاتی که ویدیوها ایجاد می کنند کمک می کند. همچنین، ویدیوهایی که میانگین زمان تماشای بالاتری دارند در نتایج جستجوی YouTube بالاتر ظاهر می‌شوند، به این معنی که شانس بیشتری برای کاربران برای مشاهده محتوای شما وجود دارد.

۲. با سایر یوتیوبرها همکاری کنید

یکی از تاکتیک‌هایی که می‌توانید برای کسب درآمد از ویدیوهای YouTube استفاده کنید، همکاری با سایر YouTubers است. این یک روش عالی است که به شما امکان می‌دهد حضور YouTube خود را افزایش دهید، محتوای منحصربه‌فردی را به کانال خود اضافه کنید و محتوای خود را برای کل مخاطبان باز کنید. درباره یوتیوب‌هایی که در حوزه کاری شما فعال هستند تحقیق کنید و با یک ایده ویدیویی عالی با آنها ارتباط برقرار کنید – آنها به احتمال زیاد به همکاری علاقه مند خواهند بود.

نحوه کسب درآمد از یوتیوب + روش های کسب درآمد از یوتیوب

۳. محتوای جذاب و آموزنده ایجاد کنید

این برای موفقیت کانال YouTube شما حیاتی است. کاربران یوتیوب همیشه به دنبال ویدیوهایی هستند که آنها را سرگرم کند یا به آنها ارزش بدهد. اگر بتوانید محتوای ویدیویی را به مخاطبان خود ارائه دهید، احتمالاً کل ویدیو را تماشا خواهند کرد و در آینده برای محتوای ویدیویی بیشتر بازخواهند گشت. نکته حرفه ای: به تجزیه و تحلیل یوتیوب بروید تا ببینید کدام جمعیت بیشتر به ویدیوهای شما توجه می کنند. انجام این کار به شما ایده بهتری در مورد نوع محتوای ایجاد می کند. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که ویدیوهای شما با Gen Z محبوب تر هستند، می توانید از چند کلمه عامیانه مورد علاقه آنها در ویدیوهای خود استفاده کنید.

۴. از دیسکریپشن خود نهایت استفاده را ببرید

توضیحات پاسخ ارزشمند دیگری به نحوه کسب درآمد از ویدیوهای یوتیوب است. آنها به افراد کمک می کنند محتوای شما را کشف کنند و تصمیم بگیرند که آیا آن را تماشا کنند یا رد کنند. هنگام نوشتن توضیحات برای ویدیوهای خود، از رویکرد قدیمی نویسندگی روزنامه نگاری پیروی کنید: ابتدا بدیهی ترین چیزها را ذکر کنید، سپس به سمت موارد کمتر مهم بروید. همچنین، سعی کنید توضیح دهید که بینندگان با تماشای کل ویدیو چه چیزی به دست می‌آورند و سعی کنید حداقل چند نقطه درد آنها را ذکر کنید (نقاط درد باعث می‌شود مردم کلیک کنند!). در نهایت، از زبانی استفاده کنید که مخاطب بالقوه شما آن را بفهمد و با آن ارتباط برقرار کند.

۵. حمایت از محتوای پست شده

وقتی یک کانال یوتیوب را اجرا می کنید، پست کردن مداوم محتوا ایده خوبی است. هنگامی که یک جریان ثابت از محتوا را برای بینندگان خود حفظ می کنید، آنها همچنان با کانال شما درگیر می شوند. این بدان معنی است که آنها از حضور آنلاین شما و ویژگی های متصل به آن، مانند تجارت الکترونیک شما، آگاهی بیشتری خواهند داشت.

درآمدزایی اینترنتی بدون سرمایه از یوتیوب: سخن پایانی

با خلاقیت و هیجان خود و استفاده از راهکار های کسب درآمد از ویدئوهای یوتیوب ، می توانید بدون سرمایه از یوتیوب درآمدزایی کنید. تنها کافی است که طبق اصول یوتیوب و خلاقیت خود تولید محتوا کنید. برای کسب درآمد از یوتیوب می توانید از آژانس افراک کمک بگیرید. افراک از ابتدای مسیر تاسیس کانال، تولیدِ محتوای جذاب، رسیدن به شرایط مانیتایز، ایجاد حساب ادسنس و نهایتاً دریافت درآمد، همراه شما خواهد بود و موفقیت شما را تاحد زیادی تضمین می‌کند.

۸ روش طلایی کسب درآمد از یوتیوب و شرایط درآمد از‌‌آن در ایران
برای بسیاری، کسب درآمد از یوتیوب یک رویا است. چرا که به نظر می‌رسد که یوتیوبرها زندگی خوبی...
4.56 از 9 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. سلام وقت بخیر من کانالی دارم ویدیو هام با قانون فریوز بصورت کاملن قانونی انجام میدم ،یعنی از یوتیوبر های خارجی که اتفاق هوایی براشون رخ داده بصورت خبر میگم و از اون اتفاق فیلمشو می‌زارم و کپی رایت هم نمی‌گیرم و صاحب نشر هم اجازه میده ،ایا شما این کانال هارو قبول میکنید شما؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      لطفا آدرس کانال یوتیوب خود را از طریق پنل افراک برای کارشناسان یوتیوب ارسال کنید تا بررسی شود. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  2. من دوست دارم شما بهم کسب درامد بدون سرمایه در اینترنت یاد بدهیند

    آیا مفید بود؟
    • با سلام شما می توانید درخواست خود را به صورت تیکت در پنل سایت ثبت کند، تا از مشاوره ی رایگان برخوردار شوید.

      آیا مفید بود؟