افزیش سرعت سایت

سرعت سایت تان را بهینه کنید!

با افزایش سرعت سایت، رتبه وبسایت در گوگل بهبود می یابد.

افزایش سرعت سایت

در حال حاضر این خدمات توسط افراک ارائه نمی شود.

بهینه سازی و افزایش سرعت سایت چیست؟

بهینه سازی و افزایش سرعت سایت در واقع اشاره به زمانی دارد که فردی URL صفحه شما را وارد کرده و یا اینکه بر روی لینک سایت شما کلیک کرده است و چه مدت زمانی طول کشیده تا سایت شما برای او به طور کامل بارگذاری شده است. بهینه سازی و افزایش سرعت سایت به شما کمک می کند تا رقبای کسب و کار خود را کنار زده و رتبه بهتر و بالاتری نسبت به آن ها از گوگل دریافت کنید.

چه مواردی باعث افزایش سرعت سایت می شود؟

فایل ها

فشرده و کم حجم بودن فایل های css و js در قالب و افزونه‌ها باعث افزایش سرعت سایت می شود.

تصاویر سایت

تصاویر بهینه نشده عامل اصلی کاهش سرعت سایت بوده و سرعت بارگزاری را کاهش می‌دهند.

افزونه‌ها

افزونه‌های بی کیفیت با کدنویسی بد عامل مهمی در کاهش سرعت سایت های وردپرسی هستند.

سوالات متداول

طبق آمار نزدیک به 70 درصد جستجوهای انجام شده امروزی در موتورهای جستجو با استفاده از تلفن‌های همراه صورت می‌گیرد. با توجه به اینکه موبایل‌ها از سخت افزار ضعیف‌تری نسبت به دسکتاپ برخوردارند، داشتن سرعت بارگذاری بالا در وب‌سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. از طرفی کاربران به وب‌سایت‌هایی که لود شدن آن‌ها بالای 3 ثانیه طول می‌کشد علاقه‌مند نیستند و احتمال بالایی وجود دارد که وب‌سایت را ترک کرده و وارد وب‌سایت‌های رقیب شوند.
با بهینه سازی تصاویر و کم کردن حجم صفحات در کنار استفاده از هاست مناسب می‌توانید سرعت وب‌سایت خود را کمی بهبود ببخشید. اما برای ایجاد تغییرات اساسی باید از متخصص این امر استفاده کنید.
بهبود سرعت سایت متاثر از تعداد فایل‌های گرافیکی استفاده شده شما در سایت و کیفیت هاستینگ شما تا مقدار مشخصی قابل بهبود است. مثلا اگر در ابزار Google page speed امتیاز 20 را کسب کرده‌اید نهایتا با همان امکانات بتوان امتیاز سرعت سایت شما را تا 35 الی 40 بالا آورد.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید!

ارتباط با افراک

    افزایش سرعت سایت
    در حال حاضر این خدمات توسط افراک ارائه نمی شود.
    5 از 2 رای ثبت شده