تبلیغ در یوتیوب

در ویدیوهای پر بازدید یوتیوب تبلیغ کنید!

تبلیغات در یوتیوب یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما است، زیرا یوتیوب یکی از پربازدیدترین پلتفرم ویدیوهای آنلاین در دنیا است. تبلیغات یوتیوب، کمک می‌کند مشتریان هدف خود را چند برابر کنید و در میان ویدیوهای پربازدید و مرتبط یوتیوب خدمات خود را معرفی کنید! تبلیغ در یوتیوب باعث افزایش آگاهی از برند وبسایت‌تان می‌شود. آژانس تبلیغات آنلاین افراک کمپین های تبلیغاتی یوتیوب را به صورت تخصصی مدیریت می‌کند.

تبلیغ در یوتیوب

تبلیغات در یوتیوب چگونه انجام می‌شود؟

یوتیوب پلتفرم ویدیویی گوگل ادز است که مانند تبلیغات در گوگل می‌توان مشتریان را براساس سن، جنسیت، جغرافیا و علاقمندی‌ها تارگت کرد. کسب و کارهای مختلف برای ارتقا برند و افزایش بازدیدکنندگان سایت خود از تبلیغات در یوتیوب استفاده می‌کنند؛ تبلیغ یوتیوب انواع مختلفی دارد؛ صاحبان کسب و کارها می‌توانند براساس نوع خدمات خود، هریک از انواع آن را انتخاب کنند و همچنین برای بهبود تبلیغات خود از تجربیات کارشناسان گوگل ادز بهره ببرند. برای کسب اطلاعات بیشتر ویدیو نحوه تبلیغ در یوتیوب و انواع آن را مشاهده نمایید.

شروع کنید

هزینه تبلیغ در یوتیوب

تبلیغات یوتیوب کجا نمایش داده می‌شود؟

در این نوع تبلیغات، تبلیغ ویدئویی شما قبل، حین یا پس از پخش ویدئوهای یوتیوب به کاربران نمایش داده می‌شود. کاربران می‌توانند تبلیغ را پس از ۵ ثانیه  رد کنند.

در این نوع تبلیغات، تبلیغ ویدئویی شما قبل، حین یا پس از پخش ویدئوهای یوتیوب به کاربران نمایش داده می‌شود و کاربران امکان رد کردن تبلیغ را ندارند.

در این نوع تبلیغات، تبلیغ ویدئویی شما به عنوان یکی از نتایج لیست جست‌وجو یا ویدئوهای مرتبط در یوتیوب، به کاربران نمایش داده می‌شود.

تبلیغات بامپر، مشابه تبلیغات Non-skippable است؛ با این تفاوت که حداکثر مدت زمان آن ۶ ثانیه است.

شروع کنید

ابزارهای یوتیوب

چرا افراک را برای تبلیغ در یوتیوب انتخاب کنیم؟

تبلیغات یوتیوب توسط کارشناسان باتجربه افراک به صورت تخصصی و حرفه ای مدیریت می‌شود. آژانس تبلیغات آنلاین افراک به واسطه پریمیر پارتنر گوگل بودن به صورت مستقیم با مدیران و کارشناسان گوگل در ارتباط است، به همین دلیل کمپین‌های مدیریت شده در افراک همیشه بیشترین بازدهی را برای کسب و کارها داشته‌اند.

شروع کنید

به صورت روزانه گزارش دقیقی از کمپین‌های تبلیغ در یوتیوب به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید عملکرد کمپین‌های خود را بسنجید.

شروع کنید

شرط حضور اکانت منیجرها در افراک، قبولی در آزمون گوگل ادز است، در نتیجه تمام کمپین منیجرهای افراک، Certificate گوگل ادز را دارند. به همین دلیل روز به روز تعداد کسب وکارهایی که به افراک اعتماد می‌کنند، در حال افزایش است.

آژانس تبلیغاتی افراک در مقایسه با دیگر رقبا کمترین کارمزد را در شارژ پنل دارد، علاوه بر این کمپین‌های تبلیغاتی توسط افراک با مشاوره رایگان ساخته و فعال می‌شود.

مشاهده تعرفه‌ها

برای مدیریت بهتر تبلیغات یوتیوب شما در ایونت‌های تخصصی گوگل شرکت می‌کنیم. آژانس تبلیغ در گوگل افراک به واسطه اعتماد مشتریان چندین سال است که به صورت متوالی نشان پریمیر پارتنر گوگل را دریافت کرده است.

تبلیغ در یوتیوب چه مزیتی برای کسب و کارها دارد؟

بازدهی بالا

افزایش سریع آگاهی از برند در ازای هزینه کاملا معقول

هدف‌گیری دقیق

هدف‌گیری دقیق مخاطبان بر اساس مکان جغرافیایی، سن، جنسیت و علایق آن‌ها

نمایش رایگان تبلیغات

کسر هزینه بعد از هر کلیک بر روی تبلیغ

هزینه تبلیغ در گوگل

هزینه تبلیغات در یوتیوب چگونه محاسبه می‌شود؟

برای انجام تبلیغات یوتیوب می‌توانید کانال های مرتبط و پربازدید را انتخاب کنید و ویدیو تبلیغاتی خود را در بین آن به نمایش بگذارید. هزینه تبلیغ دریوتیوب بر اساس رتبه تبلیغ و امتیاز کیفی آن مشخص می‌شود.

به طور کلی هزینه تبلیغات یوتیوب به موارد زیر بستگی دارد؛

  • خدمات کسب و کار
  • کانال انتخاب شده برای نمایش تبلیغات
  • میزان بودجه روزانه کمپین

شروع تبلیغ

تعرفه تبلیغات در یوتیوب

در حال بروزرسانی…
در حال بروزرسانی…
در حال بروزرسانی…

درخواست مشاوره رایگان

تماس با آژانس تبلیغات در گوگل افراک

    سوالات متداول

    اصولا هزینه به ازای هر بازدید برای چنل های ایرانی ۰.۰۲ الی ۰.۰۵ درهم است اما این اعداد بسته به ip افرادی که تبلیغ شما را مشاهده می کنند و همچنین چنل های هدف شما متفاوت است.
    تبلیغات TrueView مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش برای تبلیغ در یوتیوب‌ است؛ چرا که شما تنها وقتی هزینه می‌پردازید که تبلیغ شما بیش از ۳۰ ثانیه پخش شده باشد یا بر روی آن کلیک شده باشد.
    بله، یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود کاربران به سراغ تبلیغات یوتیوب بروند، افزایش سابسکرایبر کانال است.
    تعداد جذب سابسکرایب به شرایط خیلی متفاوت از جمله ویدئوی تبلیغاتی شما، چنل شما، چنل های هدف و کشور هدف شما دارد و نمی توان این عدد را پیشبینی کرد.
    کاربران عزیز می‌توانند در جایگاه‌های زیر تبلیغ خود را نمایش دهند: ۱) تبلیغ در صفحه اصلی بصورت پیشنهادی. ۲) قبل، میان و انتهای ویدئوی دیگر چنل‌ها ۳) سرچ یوتیوب ۴) در قسمت پیشنهادات کنار یا پایین ویدئو دیگر چنل‌ها
    در یوتیوب ۴ نوع تبلیغات کلی وجود دارد. تبلیغات Discover، skippable، non-skippable و bumper. برای اطلاع دقیق از هر یک از تبلیغات به مقاله ما در این خصوص مراجعه نمایید.
    دپارتمان افراک با بیش از ۶ سال سابقه و ده‌ها هزار مشتری. دارای نماد اعتماد و پارتنر برتر گوگل است. کارشناسان مجرب افراک ۷ روز هفته پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند. افراک تبلیغات یوتیوب را با لیر، درهم و دلار راه اندازی می‌کند.
    تبلیغات در یوتیوب
    4.29 از 17 رای ثبت شده

    نظر شما

    ایده های عالی خود را وارد کنید
    جدیدترین مفیدترین
    1. کانال هایی که در اونجا بخوایم تبلیغات انجام بشه رو خودمون انتخاب میکنیم یا رندوم انتخاب میشه؟

      آیا مفید بود؟
      • سلام ساغر عزیز
        شما می‌توانید کانال‌های پربازدید و مرتبط را انتخاب کنید و تبلیغتان را در آن نمایش دهید.

        آیا مفید بود؟