شارژ گوگل ادز

کمترین کارمزد شارژ گوگل ادز

شارژ اکانت گوگل ادز با کمترین کارمزد در کمترین زمان! تبلیغات گوگل ادز، هدفمندترین تبلیغ آنلاین است که با آن، می‌توان کاربران سایت را بر اساس علاقمندی‌‌‌ها، محل زندگی، سن و جنسیت تارگت کرد و تا زمانی که کاربر بر روی تبلیغ کلیک نکند، از مبلغ شارژ اکانت گوگل ادز کاسته نمی شود. شارژ گوگل ادز خود را به افراک بسپارید؛ آژانس تبلیغات آنلاین افراک، حساب‌های گوگل ادز را با ارزهای لیر، دلار، درهم و یورو در کمتر از نیم ساعت، شارژ می‌کند.

 

شارژ گوگل ادز

شارژ حساب گوگل ادز (ادوردز) چگونه انجام می‌شود؟

برای درخواست شارژ اکانت به میزان کمپین مورد نظر، باید وارد پنل کاربری خود در افراک شوید، پلن مورد نظر خود را درخواست دهید. حساب گوگل ادز شما در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوگل ادز و تعرفه‌های آن ویدیو را مشاهده نمایید.

اگر تجربه اولتان است و نگران از دست رفتن بودجه خود هستید، می توانید اکانت خود را با کمترین هزینه شارژ کنید و یا از اکانت منیجرهای حرفه ای افراک در این زمینه کمک بگیرید.

شارژ اکانت

چرا برای شارژ گوگل ادز، افراک را انتخاب کنیم؟

شارژ اکانت در کمتر از ۳۰ دقیقه

کارشناسان افراک، در سریع‌ترین زمان ممکن، حساب گوگل ادز شما را شارژ می‌کنند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز، اکانت ادرودز خود را شارژ کنید، تا تبلیغات فعال بمانند.

افراک پریمیر پارتنر گوگل

به پاس اعتماد کاربران عزیز، آژانس تبلیغ در گوگل افراک از سال ۲۰۲۱ پارتنر برتر گوگل است.

قوانین شارژ حساب گوگل ادز

قوانین شارژ اکانت گوگل ادز

  • شارژ اکانت گوگل ادز به صورت درهمی، دلاری و لیر بر اساس نرخ حواله‌ای در لحظه محاسبه انجام می‌شود. کارمزد پلن‌های افراک به صورت پلکانی تعریف شده‌ و پلن‌های بالاتر درصد کارمزد کمتری را شامل می‌شوند.
  • در افراک هیچ محدودیتی برای شارژ حساب و یا مصرف آن وجود ندارد و شارژ انجام شده با گارانتی بازگشت مبلغ باقیمانده به حساب، در صورت بروز مشکل برای اکانت انجام می‌شود.
  • در صورتی که از قبل اکانت دارید، برای شارژ و مدیریت کمپین‌های آن، اکانت جدید توسط افراک ساخته شده و حسابتان شارژ خواهد شد.

شروع کنید

تعرفه شارژ گوگل ادز

در حال بروزرسانی…
در حال بروزرسانی…
در حال بروزرسانی…

سوالی دارید؟ از ما بپرسید

تماس با افراک

    سوالات متداول

    اولا سعی می کنیم اکانت را از بلاک خارج کنیم و اگر به هر دلیلی اکانت باز نشد، پول باقی مانده در اکانت را در همان لحظه به حساب شما عودت می دهیم.
    تضمینی برای بلاک نشدن اکانت وجود ندارد ولی پس از بلاک شدن با پیگیری هایی که از سمت افراک انجام می‌شود. در بیشتر موارد، حتی مواردی که با قوانین گوگل هم تناقض وجود دارد، اکانت شما را رفع بلاک خواهیم کرد. از دست نرفتن مبلغ پرداختی شما را حتی در صورت عدم رفع بلاکی صد درصد تضمین می‌کنیم. عودت هزینه در هر مرحله از اجرای اکانت و یا بلاک شدن در کمتر از ۴۸ ساعت انجام می‌شود.
    می‌توانید با ارزهای لیر، درهم و یورو اکانت گوگل ادزتان را شارژ کنید. تفاوتی در زمان و شرایط کاری شارژ با ارزهای غیردلاری وجود دارد. قیمت ارزهای درهم امارات و لیر ترکیه در این صفحه مشخص شده است.
    بله شما می توانید پس از شارژ اکانت گوگل ادز، مدیریت کمپین های تبلیغاتی خود را به تیم افراک بسپارید.
    شارژ اکانت در روزهای غیرکاری و تعطیل نیز انجام می شود البته واضح است که انجام سفارشات ممکن است مدت زمان بیشتری نسبت به روزهای کاری به طول بیانجامد .
    شارژ اکانت در افراک در کمتر از یک ۳۰ دقیقه کاری انجام می‌شود.
    شارژ حساب گوگل ادز
    4.95 از 21 رای ثبت شده

    نظر شما

    ایده های عالی خود را وارد کنید