طراحی سایت وردپرس

وردپرس، راهی سریع برای طراحی سایت حرفه ای و کارآمد!

با طراحی سایت وردپرس، به راحتی می توانید خدمات خود را در معرض دید همگان قرار ذهیذ.

طراحی سایت وردپرس

در حال حاضر این خدمات توسط افراک ارائه نمی شود.

طراحی وردپرس

چرا طراحی سایت وردپرس انتخاب مناسبی است؟

یکی از بهترین روش های طراحی سایت، وردپرس است؛ وردپرس این امکان را به ما می‌دهد که سایت‌ها را در زمانی کوتاه و با کمترین هزینه طراحی کنیم. بعد از طراحی سایت، پشتیبانی و سئوی آن نیز به راحتی قابل انجام است. همینطور سرعت صفحات سایت و سفارشی سازی آن در کمترین زمان ممکن امکان‌‌پذیر است.

مزایای سایت های وردپرسی

مدیریت آسان محتوا

به راحتی می توانید محتوای سایت خود را مدیریت کنید.

پایداری و خلاقانه بودن

سایت های وردپرسی به صورت منظم آپدیت می شوند و تمامی مشکلات آن برطرف می‌شود و ویژگی‌های مفید و هیجان‌انگیز جدید به طور مداوم به آن اضافه می‌شود.

بهینه‌سازی موتورهای جستجو

وردپرس بهینه‌سازی موتورهای جستجو را به سادگی انجام می‌دهد. مواردی مانند تگ‌های H1,H2,H3، استفاده از کلمات کلیدی و غیره همگی در قسمت مربوط به سئو در وردپرس قابل انجام است.

سوالات متداول

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که امروزه با اقبال گسترده جهانی تبدیل به اولین ابزار انتشار محتوا در وب شده است. سیستم های مدیریت محتوا نرم افزارهایی هستند که راه اندازی سایت را تسهیل کرده و به مدیر سایت پنلی می دهند که بتواند به راحتی سایت خودش را مدیریت کند.
در وردپرس ظاهر گرافیکی سایت را تم یا قالب یا پوسته می گویند؛ قالب از هسته سیستم مجزاست و هم می توان پوسته یا قالبی را از صفر طراحی کرد و هم می توان از تمپلیت های آماده که معمولا با تنظیمات گوناگون قادر به تبدیل شدن به تم های مختلف هستند بهرمند شد.
چون تعداد بسیار زیادی افزونه و پلاگین از قبل توسعه داده شده و آماده در دسترس دارد. بیش از هر نرم افزار متن باز دیگری. اکوسیستم بسیار گسترده ای در دنیا هاستینگ، توسعه تم و قالب و توسعه افزونه در آن را عهده دار هستند. یافتن متخصص وردپرس به علت گسترده گی اکوسیستم آسان و نسبت به سامانه های مشابه کم هزینه تر است.

درباره طراحی سایت وردپرس سوالی دارید؟ از ما بپرسید!

    طراحی سایت وردپرس
    در حال حاضر این خدمات توسط افراک ارائه نمی شود.
    5 از 1 رای ثبت شده