قوانین و مقررات افراک

مجموعه افراک، در زمینه تبلیغات در سرویس‌های گوگل، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغاتی که نیاز به پرداخت‌های ارزی دارند،فعالیت می‌کند. تمامی فعالیت‌های وب سایت افراک، بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و با رعایت حقوق مصرف‌کننده انجام می‌شود و از کاربران این وب‌سایت نیز، انتظار مشابهی می‌رود.

قوانین عمومی

وب‌سایت افراک اجازه دارد در هر زمان، نسبت به ویرایش و اصلاح شروط و قوانین کار خود اقدام کند، اما در صورتی که این قوانین بر روی کاربر و تصمیمات وی تاثیر مستقیم داشته باشد، تلاش می کند شرایط جدید را حتماً به اطلاع کاربران برساند و فرصت لازم را برای عکس‌العمل به آن‌ها بدهد.

تعهدات کاربران

  • فعالیت کاربران افراک باید در راستای قوانین جمهوری اسلامی و اخلاقی باشد. در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوکی، وب‌‎سایت افراک حق دارد نسبت به قطع همکاری با کاربر، تصمیم‌گیری کند. در صورتی که در چنین شرایطی، اکانت ایجاد و کمپین تبلیغاتی راه اندازی شده باشد، اکانت گوگل ادز شما کنسل خواهد شد و هر زمان گوگل مانده موجودی اکانت را به حساب بانک ارزی افراک عودت دهد، استرداد وجه کاربر با احتساب نرخ ارز (درهم/لیر/دلار) اسکناس همان روز و کسر خسارات و هزینه ها به هزینه افراک محاسبه و بازگشت داده می‌شود.
  • تبلیغات و بازاریابی کاربر، به هیچ عنوان نباید منجر به ایجاد مزاحمت و خسارت مالی برای کاربران فارسی و انگلیسی زبان فضای وب شود و ترجیحاً به نحوی باشد که حیطه کاری و محصولات / خدمات کاربر را، با شفافیت برای مخاطبان مشخص کند.
  • هویت و اطلاعات تماس کاربر باید دقیقاً مشخص باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، امکان تماس و پیگیری وجود داشته باشد.

موارد ممنوع

  1. تجاوز به حریم خصوصی و قانونی دیگران به روش‌های مختلف
  2. ضرر و زیان به دیگران با فعالیت‌های خاص
  3. بر هم زدن نظم و رعایت نکردن اخلاق در محتوا (رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران و موازین اخلاقی و رعایت اصل حسن نیت)
  4. مصادیق مجرمانه طبق قانون مجازات اسلامی، جرائم رایانه‌ای، تجارت الکترونیک و سایر قوانین جمهوری اسلامی ایران
  5. هر گونه فعالیت در جهت نفوذ به پایگاه داده افراک
  6. شوخی یا توهین به یک نژاد، قوم، مذهب، ملیّت یا جنسیتی تبعیض
  7. مطالبی با ادعای علمی، بدون ارائه منابع موثق
  8. مطالب غیر قابل اثبات و گمراه‌کننده
  9. سایت هایی با محتوای نقض قوانین گوگل

استرداد وجه

  • برای عودت وجه لازم است اطلاعات پروفایل کاربری شما تکمیل و احراز شده باشد، اطلاعات شبا و کارت وارد شده با کارت پرداختی هم‌خوانی داشته باشد و همچنین مشخصات حساب با کاربر احراز شده در افراک هم‌خوانی داشته باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی، وب‌سایت افراک قادر به ارائه خدمات ذکر شده در صفحه محصولات و خدمات خود نباشد و یا پیرو بررسی‌های انجام شده تبلیغات شما با شرایط و قوانین گوگل مغایرت داشته باشد، در صورتیکه اکانت و در ادامه کمپین تبلیغاتی ایجاد نشده باشد، مجموعه افراک موظف است مبلغ دریافت شده از کاربر را به طور کامل به وی بازگرداند.
  • اما در شرایطی که کاربر تصمیم به لغو همکاری بگیرد، وب‌سایت افراک فقط در صورتی که فعالیت آغاز نشده باشد، موظف به بازگشت وجه است و در صورتی که کار آغاز شده باشد، تصمیم‌گیری در زمینه بازگشت وجه، کاملاً به عهده این وب‌سایت است و هیچ‌گونه تعهدی در این زمینه وجود ندارد.

مهم: با توجه به اعلام نظر از سوی پلیس فتا ج . ا. ایران، استرداد وجه در خصوص بند ۹ “موارد ممنوع” بین ۱۰ تا ۱۵ روز کاری و رعایت موازین راجع به مقررات مالیاتی و پولشوئی انجام میگردد.

قوانین مرتبط با تبلیغات آنلاین

  1. شرایط سایت: ربات های گوگل کاملا باید بتوانند سایت شما را ایندکس کنند، بنابراین صفحات شما نباید روی حالت no index باشند، صفحات شما ریدایرکت نشوند و از DNS های داینامیکی که محتوای سایت را تغییر میدهند استفاده نکنید.
  2. محتوای غیرمجاز: تبلیغات سایت و اپلیکیشن های تلگرامی، لایک و فالوئر اینستاگرام، تبلیغات جهت دهی مذهبی و سیاسی، شرط بندی، خرید و فروش وی پی ان (فیلترشکن)، محصولات بهداشتی جنسی، همسریابی (دوست یابی)، انجام پایان نامه و رساله دکتری، درگاه های نامعتبر (فیشینگ)، تبلیغات مرتبط با محصولات تقلبی و استفاده از نام برند ها، تولید اسناد (فروش مدرک) و اجاره سند، تبلیغات ترویج خشونت (آزار حیوانات و ویدئو های شکار)، هرگونه تبلیغات مرتبط با سلاح های گرم و سرد، تبلیغات مرتبط با مشروبات الکلی و مواد مخدر، لینک‌های همکاری در فروش (affiliate marketing)، نرم افزارهای هک شده و یا آموزش هک، خرید و فروش انواع رمز ارز، کمپ‌های ترک اعتیاد، سایت های مربوط به سرمایه گذاری و ارائه وام بدون داشتن مجوز لازم و همچنین تبلیغات مرتبط با انواع دارو از سمت گوگل تایید نمی‌شوند.
  3. سو سابقه سایت و تجربه قبلی تبلیغات: در صورتی که برای سایت و یا اکانت تبلیغاتی شما (به عنوان نمونه اکانت گوگل ادز) سوابق پنالتی، هک، موارد امنیتی و یا ایراد سیستمی و کد نویسی مخرب وجود دارد و یا قبلا اکانت شما به هر دلیلی از سمت گوگل مسدود (Suspend) شده باشد، لازم است به پشتیبانی افراک اطلاع دهید. در غیر این صورت مسئولیت تمام موارد بر عهده مشتری می‌باشد.
  4. تغییر مجدد اکانت و حتی دامنه برای دریافت پروموشن کد گوگل
    در صورتی که یک اکانت دیگر، با دامنه‌ای که درخواست داده شده همزمان فعال باشد، اکانت ساسپند خواهد شد و مسئولیت این اتفاق بر عهده مشتری می‌باشد .
  5. عدم استفاده اکانت: چنانچه بیش از ۱۵ ماه تبلیغات شما از سمت گوگل غیرفعال باشد، اکانت شما توسط گوگل کنسل و موجودی اکانت به حساب بانکی ارزی افراک عودت داده خواهد شد. در این حالت استرداد وجه کاربر با احتساب نرخ ارز (درهم/لیر/دلار) اسکناس همان روز و کسر خسارات و هزینه ها به هزینه افراک محاسبه می شود.
  6. حوزه سلامت و دارو:  باتوجه به قوانین سختگیرانه گوگل درخصوص تبلیغات مرتبط با خدمات پزشکی، حتما قبل از خرید اطلاعات خود را از طریق تماس، چت آنلاین و یا واتس اپ برای پشتیبان های مجموعه افراک ارسال نمایید.
  7. مسدود شدن اکانت ها:  چنانچه اکانت شما به هر دلیلی مسدود شود (غیر از موارد مربوط به پیمنت) مسئولیت این موضوع تماما بر عهده‌ی مشتری می‌باشد و تنها درصورت عودت وجه از سمت گوگل مانده موجودی با شما تسویه ریالی خواهد شد. از جمله خطاهای مسدودی اکانت:

اطلاعات بیشتر را میتوانید در ساسپندی اکانت گوگل ادز مطالعه نمایید.

مهم: اگر سفارشی به دلیل قوانین گوگل احتمال مسدود شدن داشته باشد، افراک تلاش می کند در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌‌‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.

نوع پرداختی اکانت ها

Manual Payment: در این نوع اکانت‌ها پس از اتمام موجودی از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد و با ارور Balance exhausted تبلیغات شما از سمت گوگل متوقف خواهند شد. در اکانت های پرداخت Manual شما می‌توانید دسترسی سطح standard به اکانت داشته باشید اما دریافت و یا عدم دریافت پروموشن کد، قطعی نمی باشد.

Automatic Payment: در این نوع اکانت‌ها، پس از اتمام موجودی گوگل با توجه به اعتبار حساب بانکی افراک، به شما اجازه می‌دهد بیش از میزان موجودی مصرف کنید. برای جلوگیری از مصرف بیشتر اکانت‌ها برروی اکانت شما اسکریپتی تنظیم می‌گردد تا در هنگام اتمام شارژ، کمپین‌های شما متوقف شود.
در نظر داشته باشید دسترسی شما در سطح ناظر (read only) است.

قوانین مرتبط با نقد کردن درآمد یوتیوب

برای کسب درآمد از یوتیوب لازم است کانال شما به شرایط زیر دست یافته باشد:

  • حداقل 1000 دنبال کننده (سابسکرایبر) داشته باشید.
  • طی 12 ماه گذشته حداقل  ویدئوهای شما 4000 ساعت (واچ تایم) یا مشاهده شده باشند.
  • کانال نباید Copyright Strike یا Community Guidelines Strike گرفته باشد. (درصورتی که این اخطار بر روی کانال شما وجود دارد، باید رفع شده باشد.)
  • کانال و محتوای شما باید به قوانین YouTube Partner Program واقف باشد و از آن ها پیروی کند.
  • شما باید گزینه تأیید دو مرحله‌ای را فعال کنید.

در نظر داشته باشید که مجموعه افراک فقط با محتوای ۱۰۰٪ تولیدی یوتوبر ها، همکاری می‌کند و محتوای ری‌اکت، مغایر با قوانین اخلاقی، دوربین مخفی و در حالت کلی استفاده از محتوای دیگران به هر طریقی در ویدئوها از موارد خط قرمز می‌باشد و تمامی یوتوبرها موظف هستند از این موارد پیروی کنند.

واریز درآمد

درآمد یوتیوب در ۲۱-۲۶ ماه میلادی به حساب ارزی افراک واریز می‌شود که پس از تاریخ واریز بین ۳-۷ روز کاری با یوتیوبر به صورت ریالی تسویه خواهد شد.

مهم: حساب ادسنس اختصاصی و متعلق به شخص خاصی نمی‌باشد و به صورت اشتراکی به حساب یوتیوبرها متصل می شود و یوتیوبر امکان دسترسی به حساب ادسنس را ندارد.

در صورتی که حساب گوگل ادسنس به واسطه اعمال مقررات گوگل یا اعمال تحریم‌های ظالمانه یا قوانین کشور ثالث محل ثبت حساب گوگل ادسنس و یا هر عنوان دیگر که خارج از اختیارات مجموعه افراک باشد مسدود شود و مبلغ بلوکه گردد و در نتیجه قابلیت درآمدزایی کانال های متصل به آن حساب ادسنس غیرفعال شود، مجموعه افراک با ارائه اسناد مربوط به بلوکه شدن حساب و موجودی، مسئولیتی در جبران خسارت یوتوبرها ندارد.

مالکیت فکری

کلیه محتویات وب‌سایت افراک، متعلق به شرکت اندیشه پردازان پالیز بوده و مشمول قوانین مالکیت فکری داخلی و همینطور بین‌المللی می‌باشد. لذا حق پیگرد در هنگام مشاهده هر گونه استفاده از آن‌ها برای مقاصد تجاری و غیر تجاری، بدون دریافت اجازه کتبی، برای شرکت اندیشه پردازان پالیز محفوظ است.

موارد و حوادث غیر مترقبه (فورس ماژور)

در صورت بروز حوادثی که کنترل آن‌ها از دست مسئولان وب‌سایت افراک یا کاربران خارج باشد، مسئولیتی در قبال تعهدات بیان شده در این قرارداد وجود نخواهد داشت. این حوادث شامل مواردی از قبیل آتش‌سوزی، زلزله، قطع برق، قطع شبکه، قطع خطوط ارتباطی اینترنت، سیل و … می‌شوند.

قوانین و مقررات افراک
مجموعه افراک، در زمینه تبلیغات در سرویس‌های گوگل، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغاتی که نیاز به پرداخت‌های ارزی دارند،فعالیت...
3.44 از 18 رای ثبت شده