نقد کردن درآمد یوتیوب

محاسبه درآمد یوتیوب با ماشین حساب افراک!

نقد کردن درآمد یوتیوب چالشی است که یوتیوبرها در ایران با آن مواجه هستند. درآمد دلاری وسوسه کننده است ولی در ایران برای نقد کردن درآمد خود باید چه کاری انجام دهیم؟ یوتیوب به عنوان دومین سایت پربازدید جهان، بهترین انتخاب برای درآمدزایی است. برای نقد کردن درآمد یوتیوب خود، پس از رسیدن به شرایط مانیتایز یوتیوب، آدرس کانال خود را برای کارشناسان افراک ارسال کنید تا درآمد شما را نقد و به حسابتان واریز کنند.

 

نقد کردن درامد یوتیوب افراک
مراحل نقد کردن درآمد یوتیوب

شرایط نقد کردن درآمد یوتیوب

  • مرحله 1
    کسب شرایط یوتیوب

    برای نقد کردن درآمد یوتیوب، کانال شما باید حداقل ۱۰۰۰ مشترک (Subscriber) و ۴۰۰۰ ساعت بازدید در ۱۲ ماه گذشته یا ۱۰ میلیون بازدید طی مدت ۹۰ روز از ویدیوهای کوتاه داشته باشد و حوزه فعالیت کانال شما تایید شده باشد.

  • مرحله 2
    ارتباط با کارشناسان افراک

    در این مرحله باید وارد پنل کاربری خود در افراک شوید در قسمت یوتیوب، آدرس کانال یوتیوب خود را ارسال کنید تا کارشناسان افراک با شما تماس بگیرند. در این مرحله با تایید افراک و ارسال قرارداد همکاری، گوگل ادسنس به کانال یوتیوب متصل خواهد شد.

  • مرحله 3
    اتصال حساب ادسنس به کانال یوتیوب

    پس از اتصال حساب ادسنس به کانال یوتیوب، گوگل درآمد هر ماه کانال را ۲۱ تا ۲۶ ماه میلادی بعد به ادسنس واریز می‌کند. اواخر هر ماه میلادی درآمد کانال یوتیوب شما پس از کسر ۱۸٪ کارمزد به حساب شما در ایران واریز خواهد شد. برای محاسبه درآمد یوتیوب می‌توانید از محاسبه گر افراک استفاده کنید.

 

محاسبه متوسط درآمد کانال یوتیوب

برای محاسبه حدودی درآمد کانال یوتیوب لطفا آدرس URL کامل یا ID کانال را وارد نمایید.

محاسبه درآمد کانال یوتیوب

اسلایدر را به چپ و راست بکشید تا پتانسیل های درآمدزایی محاسبه شود.

بازدید در ماه
بازدید در سال
درآمد تقریبی روزانه
درآمد تقریبی ماهانه
درآمد تقریبی سالانه
چرا افراک را انتخاب کنیم

چرا افراک را برای نقد کردن درآمد یوتیوب انتخاب کنیم؟

اگر به تازگی تصمیم به فعالیت در یوتیوب و کسب درآمد از آن گرفته‌اید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید. ما در افراک برای افرادی که می‌خواهند یوتیوبر شوند، مینی دوره آموزش یوتیوبر شدن را در نظر گرفته‌ایم. اگر در مورد درآمدزایی از یوتیوب سوالی دارید با افراک تماس بگیرید.

برای افزایش بازدید کانال و یا سابسکرایبر می‌توانید از تبلیغات در یوتیوب استفاده کنید و با هر اکشنی که برروی کانالتان انجام می‌شود، هزینه آن را بپردازید. افراک پارتنر برتر گوگل در ایران تمام کمپین‌های تبلیغاتی را به صورت رایگان مدیریت می‌کند.

اگر به شرایط نقد کردن درآمد یوتیوب رسیده‌اید و حوزه فعالیت کانال شما توسط افراک تایید شد. قرارداد همکاری برای شما ارسال می شود و از ۲۱ تا ۲۶ آخر هر ماه میلادی درآمد کانال به حساب ادسنس واریز و طی ۳ الی ۷ روز کاری به حساب شما در ایران واریز می‌شود.

افراک برای پاسخ به سوال نحوه محاسبه درامد از کانال یوتیوب، محاسبه گر درآمد یوتیوبرها را تدوین کرده است. به کمک این ابزار شما می توانید با قرار دادن ID کانال یوتیوب، درآمد آن را تخمین بزنید. فرمول محاسبه درآمد یوتیوب براساس نرخ RPM کانال و بازدید ویدیوها است. طبیعتا هرچه بازدید ویدیوهای کانال بیشتر باشد، RPM بیشتر و در نتیجه درامد کانال هم بیشتر خواهد شد.

مجموعه افراک از سال ۹۶ تا به الان در زمینه نقد کردن درآمد یوتیوب فعال است و کارشناسان افراک با یوتیوبرهای زیادی در ارتباط بوده‌اند. به همین خاطر در برطرف کردن مشکلات یوتیوبرها و یا کمک به یوتیوبرهای تازه‌کار تجربه زیادی دارند. شما می‌توانید برای ساخت کانال و کسب شرایط مانیتایز یوتیوب از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

نقد کردن درآمد یوتیوب

کانال های مورد تایید افراک برای همکاری

به دلیل محدودیت در ساخت و وریفای اکانت گوگل ادسنس، مجموعه افراک از ادسنس های اشتراکی برای نقد کردن درآمد یوتیوب کاربران استفاده می کند. از این رو تنها کانال های مورد تایید افراک برای همکاری باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • کانال هیچگونه اخطار کپی رایتی دریافت نکرده باشد.
  • تمام محتوا توسط یوتیوبر ساخته شده باشد، در صورت استفاده از محتوای دیگران، قانون fair use رعایت شده باشد و یا شخص یوتیوبر در ویدیو حضور داشته باشد.
  • موضوع کانال ری اکت، محتوای زرد، سیاسی و مذهبی نباشد.

 

ثبت کانال یوتیوب

afrak newsletter

به خبرنامه افراک بپیوندید

جدیدترین مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ، گوگل ادز و بازاریابی را با افراک نیوز دریافت کنید.

    دریافت درآمد یوتیوب در ایران

    با توجه به شرایط اقتصادی داشتن درآمد دلاری بهترین راهی است که می‌تواند آینده مالی شما را بسازد. یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن درآمد دلاری در ایران فعالیت در یوتیوب است. یوتیوب بعد از گوگل به عنوان دومین موتور جستجو در جهان شناخته می شود کسب درآمد از یوتیوب در ایران همچنان بکر بوده و کم کم جایگاه خودش رو پیدا خواهد کرد. شما برای کسب درآمد دلاری و نقد کردن آن در ایران می‌توانید از خدمات افراک بهره‌مند شوید.

    ثبت کانال یوتیوب

    مینی دوره آموزش یوتیوبر شدن افراک
    مشاهده همه
    اپیزود ۱: یوتیوب به درد من میخوره یا نه؟
    اپیزود ۱: یوتیوب به درد من میخوره یا نه؟
    مشاهده
    اپیزود ۲: چطوری برای کانال یوتیوب موضوع انتخاب کنیم؟
    اپیزود ۲: چطوری برای کانال یوتیوب موضوع انتخاب کنیم؟
    مشاهده
    اپیزود ۳: مهارت‌های مورد نیاز برای فعالیت در یوتیوب
    اپیزود ۳: مهارت‌های مورد نیاز برای فعالیت در یوتیوب
    مشاهده
    اپیزود ۴: تجهیزات لازم برای تولید محتوا در یوتیوب
    اپیزود ۴: تجهیزات لازم برای تولید محتوا در یوتیوب
    مشاهده
    قوانین یوتیوب

    کتابچه قوانین انتشار ویدیو در یوتیوب

    الگوریتم های یوتیوب روز به روز پیشرفته تر و حساس تر می‌شوند، به طوری که با کوچک‌ترین اشتباه ممکن است یک کانال برای همیشه حذف شود و درآمد آن از بین برود! اصلی ترین قانون یوتیوب، کپی رایت است؛ اگر یوتیوب متوجه شود که شما از محتوای دیگران استفاده می‌کنید به شما اخطار خواهد داد! برای اطلاع از قوانین یوتیوب فایل زیر را مطالعه کنید.
    دانلود کتاب قوانین یوتیوب

    افزایش بازدید کانال با ابزارهای سئو یوتیوب

    ابزار vidiq

    آنالیز و جستجوی کلمه کلیدی یوتیوب با ابزار vidiq!

    اطلاعات بیشتر
    ابزار Tubebuddy

    چک کردن رقبا و سئو ویدیوهای یوتیوب با Tubebuddy!

    اطلاعات بیشتر
    ابزار TubeRanker

    بهینه سازی عنوان و تگ های ویدیوها با Tuberanker!

    اطلاعات بیشتر

    درخواست مشاوره رایگان

    کسب درآمد از یوتیوب افراک

      سوالات متداول

      تا کنون هیچ‌گونه محدودیتی برای ساخت کانال یوتیوب با شماره تلفن همراه ایرانی و ایمیلی که از ایران ساخته‌اید گزارش نشده است. همچنین این موضوع، مشکلی برای کسب درامد از این کانال با استفاده از گوگل ادسنس ایجاد نمی‌کند.
      با توجه به مشترک بودن اکانت ادسنس در میان مشتریان افراک، ممکن است نقض برخی قوانین یوتیوب از سمت تعدادی از آن‌ها، منجر به مسدود شدن اکانت ادسنس افراک و بلاک شدن درآمدها شود. هرچند با نظارت مستمر کارشناسان افراک، همه تلاش ما بر این است که این اتفاق نیفتد و پیش از نقض جدی قوانین، کانال‌‌های ناامن را از اکانتمان حذف کنیم.
      میزان کارمزد، ۱۸ درصد از درآمد شما است. همچنین شرایطی برای کاهش این کارمزد وجود دارد که برای اطلاع از آن می توانید با کارشناسان افراک در تماس باشید.
      گوگل درآمد هر ماه را ۲۱ تا ۲۶ ماه میلادی بعد به ادسنس واریز می‌کند و مجموعه طی ۳ الی ۷ روز کاری با شما تسویه ریالی خواهد داشت.
      برای نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران دو راه کلی وجود دارد. کمک گرفتن از آشنایان شما در خارج از کشور ایران و دیگری استفاده از سرویس نقد کردن درآمد یوتیوب افراک می‌باشد.
      شما برای محاسبه درآمد کانال می‌توانید در ماشین حساب یوتیوب افراک، ID و یا لینک کانال خود را وارد کنید و درآمد آن را به صورت تقریبی مشاهده کنید.
      میزان درامد شما به موارد متفاوتی بستگی دارد، از جمله لوکیشن افرادی که ویدئو های شما را تماشا می کنند و محتوای چنل. هرچقدر چنل شما تخصصی تر باشد گوگل درآمد بیشتری به ازای هر بار نمایش در نظر خواهد گرفت.
      خیر شما همیشه مالک کانال خود خواهید بود.
      به صورت منظم تولید محتوا کنید، در انتخاب موضوع کانال دقت لازم را داشته باشید در نهایت پیشنهاد می‌کنیم از تبلیغات در یوتیوب برای افزایش بازدید و مشترک کانال استفاده کنید.
      نقد کردن درآمد یوتیوب
      4.41 از 54 رای ثبت شده

      نظر شما

      ایده های عالی خود را وارد کنید
      جدیدترین مفیدترین
      1. سلام وقت بخیر
        اگر توی ویدئوها صدا و تصویر خودمون باشه مشکلی داره؟
        چون دیدم توی کامنت ها اغلب گفتن ما خودمون در ویدیو نیستیم و این برام جالب بود که مگه فرقی برای شما یا برای مانیتایز شدن کانال میکنه؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب نازنین جان
          دلیل این موضوع که در ویدیوها بهتر است تصویر خودتان باشد، این است که احتمال کپی رایت گرفتن به حداقل برسد. و به دلیل اینکه افراک از ادسنس های اشتراکی استفاده می‌کند، با کانال هایی که احتمال کپی رایت گرفتنشان هست، همکاری نمی‌کند.

          آیا مفید بود؟
          • سلام وقت بخیر
            کانال قدیمی برای 13 سال پیش داشتم و فقط نگاه میکردم الان میتونم محتوا تولید کنم و به درامد برسم در قسمت کسب درامد نوشته برای ایران فعال نیست و نمیتوانید فعال کنید ایا این مورد قابل تغییر هست یا کانال جدید باید بسازم

            آیا مفید بود؟
            • سلام و احترام
              بله شما از هر زمان شروع به فعالیت کنید و به شرایط مانتیایز برسید، می‌توانید گزینه کسب درآمد را فعال کنید. لوکیشن را باید تغییر دهید. موفق باشید

              آیا مفید بود؟
      2. سلام وقت بخیر ببخشید من قبلا یه اکانت تو افراک داشتم که میخواستم واس چنلم درخواست بدم و الان شماره ای که قبلا داشتم در دسترسم نیست و الان یه اکانت جدید ساختم و هنگامیکه اسکرین شات از صفحه یوتیوب استدیو برای درخواست میفرستم میگه که اسم کانال قبلا وارد شده . اگه ممکنه اکانتی که به اسم … از قبل تو افراک داشتم رو پاک کنید یا اینکه شماره جدیدم رو به اکانت قبلی وصل کنید . درضمن اسم کانالم اینه … . اگه مقدوره کلا یه حساب داشته باشم روی این خطم …. و اجازه ثبت کانال رو بدین. ممنون

        آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب
          به بخش پشتیبانی ارجاع داده شد و با شما تماس گرفته خواهد شد. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
      3. سلام .برای اتصال کانال یوتیوب به ادسنس شرکت افراک در اختیار گذاشتن ایمیل و پسورد اکانت کانال یوتیوب هم لازم هست ویا صاحب کانال فقط باید به شما دسترسی بده و اگر اینطورهست میزان دسترسی شرکت به کانال تا چه حدی هستش ؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب
          صرفا فقط دسترسی گرفته میشود
          اگر کانال یوتیوب شخصی باشد دسترسی Manager، و اگر کانال بیزینس باشد دسترسی Owner گرفته میشود. با آرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
      4. سلام من یه کانال یوتیوب دارم که گیم پلی میزارم و نه تصویری از خودم هست نه صدا می‌خوام بدونم با این شرایط مانیتایز میشه کانالم یا نه

        آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب، در صورتی که از محتوای دیگران استفاده نکنید و به شرایط لازم برسید، کانال شما مانیتایز می شود. با آرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
      5. با سلام
        برای آموزش نرم افزار در یوتیوب ، اگه از نرم افزار کرک شده استفاده کنیم و اسکرین بگیریم ، کپی رایت میخوره؟

        آیا مفید بود؟
        • با سلام و احترام
          در صورتی که درباره کرک بودن یا نبودن نرم افزار حرفی زده نشود، مشکلی ندارد. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
      6. سلام،ویدئوهای آموزش آشپزی در کانال انگلیسی که دارم میسازم که فقط دستهام در فیلمها هست.کارم رو تازه شروع کردم.
        آیا میتونم با مجموعه ی شما برای نقد کردن درآمدم قرارداد بنویسم؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب، لطفا آدرس کانال خود را از طریق پنل ارسال کنید تا بررسی شود. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
          • چطور بالانس یوتیوب ک کلیپ تماشا کردم برداشت کنم لطفا کمک کنید تازه واردم

            آیا مفید بود؟
            • سلام و عرض ادب
              لازم است که کانال شما به شرایط درآمدزایی برسد تا بتوانید پول برداشت کنید.
              پیشنهاد می کنم این مقاله را مطالعه کنید: کسب درآمد از یوتیوب
              موفق باشید

              آیا مفید بود؟
      7. سلام من یه کانال گیم دارم که از طریق ویدئوی کوتاه ۹۳ دلار بهت داده فقط چجوری میتونم برداشت کنم ایا میتونم با شما همکاری کنم برای این کانال گیم تمام ویدیو ها هم شورت ویدیو هستن

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز، لطفا آدرس کانال خود را از طریق تیکت برای کارشناسان ارسال کنید تا بررسی کنند. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
      8. سلام وقت بخیر. من یک کانال یوتیوب دارم که تقریبا یک سال و دو ماهه که هیچ ویدیویی داخلش نذاشتم. این کانال قبلا مانیتایز شده بود ولی بخاطر همین موضوعی که خدمتتون گفتم، مانیتایز کانال غیر فعال شده. الان دوباره میخوام فعالیت کانال رو شروع کنم ولی مسئله ای که هست اینه که میخوام از این به بعد موضوعی غیر مرتبط با موضوعی که کانال تا الان داشته رو ادامه بدم. بخاطر همین میخوام همه ویدیوهای قبلی رو پرایویت کنم. آیا این موضوع ممکنه باعث بشه بعدا کانال مانیتایز نشه؟ در میتونه تاثیر منفی داشته باشه؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز، درصورتی که مخاطبان زیادی داشته باشید ولی بازدید خوبی نداشته باشید، یوتیوب محتوای شما را بی ارزش تشخیص می دهد. اما در صورتی که مخاطبان کمی داشته باشید، به شما کمک میکند ویدیوهایتان دیده شود. بنابراین توصیه میکنم طی 2 الی3 هفته ویدیوی جدید بارگزاری کنید اگر بازخورد داشته باشد ادامه دهید، در غیر این صورت ویدیوها را پاک کرده و کانال جدید بسازید. با آرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
          • سلام آیا با کانال های افغانستان و اینکه شرایط ۵۰۰ ساب و ۳۰۰۰ واچ را تکمیل کنیم همکاری می کنید و یا هم خیر چون خودم نزدیک ۶۰۰ ساب و بیش از ۳۵۰۰ واچ دارم

            آیا مفید بود؟
            • سلام دوست عزیز، امکان عقدقرارداد فقط با شخص ایرانی ممکن است. موفق باشید

              آیا مفید بود؟
      9. سلام… شما خدمات googleAdMob هم اراعه میدید یعنی نقد کردن درامد از این طریق؟ و اگر بله هزینه کمسیونتون چند درصده؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز، در حال حاضر اکانت گوگل ادموب ارائه نمی‌دهیم. شما می توانید با اطلاعات دوستان و آشنایان خود در خارج از ایران در گوگل ادموب افتتاح حساب کرده و حساب بانکی افراک را به گوگل ادموب خود متصل کنید. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
          • سلام من رفتم تو سایت کانال خودم یه پیام اومده جایزه جدید 5000ساعت زمان تماشا بعد زیرشم نوشته افراد ویدیوهایی که ایجاد میکنید بسیار میپسندن معنیش چیه این پیام یعنی واچ تایمم پر شده یا نه

            آیا مفید بود؟
            • سلام دوست عزیز، وارد بخش Earn کانال خود شوید، اگر به شرایط درآمدزایی رسیده باشید در آن قسمت به شما اطلاع می دهد. با آرزوی موفقیت برای شما

              آیا مفید بود؟
      10. سلام و خسته نباشید.
        من دو مورد سوال داشتم
        1: نحوه بستن قرارداد به چه صورتی هست؟حضوری یا غیر حضوری به صورت الکترونیک هست یا نه؟
        2:دریافتی ها حتما باید به ریال باشه یا امکان این وجود داره به کریپتو دریافت بشه؟به تتر به عنوان مثال
        با تشکر

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز
          به صورت غیر حضوری است، ابتدا باید کانال خود را از طریق پنل افراک ثبت کنید، سپس در صورت تایید، قرارداد را مطالعه کنید.
          پرداختی ها در حال حاضر فقط به صورت ریالی است. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
          • سلام وقت بخیر من چند ساله یه کانال یوتیوب زدم که تا حالا هیچ محتوایی توش آپلود نکردم و صرفا برای بازدید پیج های دیگه بوده،الان میتونم با همون کانال و مشخصات شروع به تولید محتوا کنم؟

            آیا مفید بود؟
      11. سلام و درود
        میشه بگید که درآمد چه کانال های رو نقد نمیکنید؟
        مثلاً اگه ری اکت بزنیم یا خلاصه فیلمی با صدای خودمون منتشر کنیم ، قبول میکنید؟
        استفاده از ویدئو های استوک چی؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام علیرضای عزیز، مجموعه افراک با کانال هایی که احتمال دریافت کپی رایت دارند، همکاری نمیکند. از جمله کانال هایی با محتوای استوک و ری اکت. موفق و پیروز باشید

          آیا مفید بود؟
      12. سلام خسته نباشید . کانال با محتوای گیم کالاف درصورتی که نه چهره داخل ویدیو باشه و نه صدا میتونه با شرکت شما قرار داد ببنده ؟؟
        تشکر از زحماتتون .

        آیا مفید بود؟
        • سلام مهدی جان سلامت باشید، آدرس کانالتان را از طریق پنل ارسال کنید تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
      13. سلام وقت بخیر
        بنده کانلم رشد خیلی خوبی داره و انشالله تا آخر این ماه به ۱۰۰۰ ساب میرسه؛
        ولی یه سوال؟
        من تو کانالم محتوای گیم به صورت انگلیسی آپلود می کنم و نه صدا هست و نه چهره، ولی…
        ولی تصویر دست هام هست داخل وبکم!

        آیا می تونین با بنده همکاری کنید؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام فردین جان، موردی ندارد. آدرس کانالتون را ثبت کنید تا کارشناسان یوتیوب افراک با شما تماس بگیرند. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
      14. سلام، وقت بخیر، آیا در تولید محتوا میشه از چندین نفر استفاده کرد؟ مثل فیلم کوتاه یا ساخت دوربین مخفی یا آموزش توسط چند مدرس….

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز، بله محدودیت ندارد ولی توصیه میکنم از محتوای منتشر شده از دیگران استفاده نکنید. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
      15. سلام با عرض خسته نباشید خدمت شما! آیا اتباع افغانی می‌توانند از خدمات شما استفاده کنند اگر می توانند لطفاً راهنمایی کنید چه شرایطی میخواهد؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام احسان عزیز، متاسفانه امکان عقد قرارداد با اتباع خارجی وجود ندارد. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
      16. با سلام من تو کانالم فحش هم میدم . میخواستم بدونم مشکلی با همکاری با شما هست یا خیر ؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام وقتتون بخیر، آدرس کانال را در پنل به صورت تیکت ارسال فرمایید تا کارشناسان بررسی کنند. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
      17. سلام وقت بخیر.
        اگه بخوایم با مجموعه شما همکاری داشته باشیم، یا خودمون از ادسنس فرد قابل اعتماد تو خارج کشور استفاده کنیم، آیا مهمه که اکانت یوتیوب و جیمیل توسط شماره داخل ایران تایید شده باشه؟
        اگه حالت دوم اتفاق بیفته، تفاوت جیمیل و نام صاحب کانال با جیمل و صاحب اکانت ادسنس مشکلی ایجاد نمیکنه؟
        تو حالت اول (همکاری با افراک)، اگه به طور مثال درآمد کانال من 100 دلار باشه، انتظار میره که افراک 82 دلار به صورت ریال به من پرداخت کنه یا مالیات هم باید به این مبلغ اضافه کرد؟

        مرسی
        مرسی

        آیا مفید بود؟
        • سلام احسان عزیز، وقت شماهم بخیر! خیر، مغایرت نام صاحب کانال با اکانت ادسنس مشکلی ایجاد نمیکند و نیازی نیست شماره داخل ایران تایید شده باشد. درآمد شما بعداز کسر 18 درصد کارمزد نقد میشود و مالیاتی کسر نمیشود. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
        • سلام تو کانال یوتیوبم نه از چهره استفاده میکنم نه صدا آیا مشکلی پیش میاد و میتونم با شرکت شما هم کاری کنم ممنون میشم جواب بدین

          آیا مفید بود؟
          • سلام علی عزیز، درحال حاضر مجموعه افراک با کانالی که حضور فعال در ویدئوهای کانال خود نداشته باشد همکاری نمی کند. موفق باشید

            آیا مفید بود؟
            • سلام خانوم من بافت مو انجام میدم تو ویدیوهام حضور خودم احساس میشه ینی با دستام ولی چهرم مشخص نیس با بنده همکاری میکنین؟

              آیا مفید بود؟
              • سلام وقتتون بخیر، باید بررسی شود، جهت بررسی آدرس کانال خود را از طریق تیکت ارسال کنید. موفق باشید

                آیا مفید بود؟
      18. سلام
        1- درصد شما برای تمام کانال ها 18 درصد هست یاخیر ؟
        2- این 18 شامل مالیات آمریکا هم میشه یا اونو جدا حساب میکنید؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام علیرضا جان، بله 18 درصد برای تمامی کانال هاست، خیر مالیاتی کسر نمیشود. با آرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
      19. سلام و درود ، من قصد ایجاد چنل یوتیوب رو دارم قبلاً به مدت یک سال فعالیت داشتم ولی به جایی نرسید و تغییر شغل دادم، مدتی کافی‌شاپ زدم ولی با شکست مواجه شد ، حالا قصد دارم درآمد دلاری داشته باشم سوال اینه که آیا شما امکان این رو که یک چنل یوتیوب رو در کوتاه ترین زمان ممکن از صفر به صد ( ایجاد کانال انتخاب موضوع مناسب و سئو و پروموت نقد درآمد) برسانید رو دارید ؟ و از نظر هزینه به صورت کلی چقدر باید تقدیم کنم , واقعا از نظر زمانی برای رسیدن به درآمد زایی زمان ندارم اما امکان تولید محتوا به صورت مداوم هست و به عنوان یک شغل به این موضوع نگاه میکنم . ممنون میشم راهنمایی کنید سپاس.

        آیا مفید بود؟
        • سلام اشکان عزیز، متاسفام بابت این موضوع، خیر این امکان وجود ندارد، شما میتوانید بدون ساخت ویدیو از یوتیوب درآمد داشته باشید، پیشنهاد میکنم بلاگ “چطوری بدون ساخت ویدیو از یوتیوب درآمد داشته باشیم “را مطالعه کنید. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
        • سلام من یه کانال دیگه هم دارم در مورد ساخت انواع و اقسام چیز ها و تست و برسی انواع اقسام چیز های مختلف هست و خودم تو ویدیو نیستم ولی توی ویدیوحرف هم میزنم و چیز ها رو میسازم و کمی مونده شرایط تکمیل بشه سوالم اینه ایا برای مانتیز شدن مشکل نداره ؟ و میتونم با شرکت شما همکاری کنم؟

          آیا مفید بود؟
          • سلام دوست عزیز، پیشنهاد میکنم گاهی خودتان هم در ویدیو باشید، در صورت مانیتایز شدن آدرس کانال خود را از طریق تیکت ارسال کنید تا بررسی شود. موفق باشید

            آیا مفید بود؟
      20. با عرض سلام و خسته نباشید و وقت به خیر
        خدمت پشتیبان و کارشناس محترم.

        بابت یک سؤال تیکت ارسال کردم .

        اینکه آیا جهت به صفر رساندن احتمال از بین رفتن کانال ها از طریق ادسنس اشتراکی و غیرقانونی بودن محتوا ؛
        کاملاً بعد از برسی ذره ذره تمام محتوا های کانال ها؛
        اجازه ی انتشار محتوا ها را می دهید ؟

        چقدر خیالمان راجب امنیت کانال های یک عمر وقت و انرژی و زحمت گرفته مان می تواند راحت باشد؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام حسین عزیز، ریسک ادسنس اشتراکی برای همه کانال ها وجود دارد.
          مجموعه افراک تمام تلاش خود را می کند تا محتوای متفرقه و مخالف قوانین یوتیوب را به ادسنس متصل نکند همچنین محتوای تمامی کانال ها چک و بررسی می شود. اما در نظر داشته باشید که همیشه ۱٪ ریسک وجود دارد. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
      21. ایا شما از ادسنس mcn استفاده میکنین یا از ادسنس اشتراکی؟ چون اکثر شرکت‌ها برای یوتوبر های تازه کار از ادسنس اشتراکی استفاده میکنن که بسیار خطرناکه

        آیا مفید بود؟
        • سلام میلاد جان
          درحال حاضر تمامی ادسنس ها اشتراکی هست اما مجموعه افراک با کانال های ریسکی و کانال هایی که محتوای خودشون رو تولید نمیکنند همکاری نمی کند، همچنین تمامی کانال ها و ویدئوها بررسی میشوند و مشکلی ایجاد نمیشود.

          آیا مفید بود؟
      22. سلام خسته نباشید
        دو سوال داشتم
        ۱_ آیا درآمد کانال هایی که به زبان انگلیسی فعالیت می‌کنند هم نقد می‌کنند ؟
        ۲_ در وریفای کردن کانال آیا وارد کردن شماره ایران مشکل ساز می‌شود ؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام سامان عزیز
          بله نقد میکنیم
          درحال حاضر وریفای کردن کانال با شماره ایران مشکلی ندارد

          آیا مفید بود؟
          • در موقع این پاسخ احتمالا اینطور بوده ولی من الان برای وریفای به مشکل خوردم چون نمیتونم تامبنیل بزارم برام ویدیوهام و باید با شماره موبایل وریفای کنم. راهی دارید یا خودتون انجام میدید ؟ الان دیگه با گوگل ویس و شماره دایمی آمریکا هم نشد.

            آیا مفید بود؟
            • دوست عزیز برای وریفای، از شماره ایران اقدام کنید ایرادی ندارد. موفق باشید

              آیا مفید بود؟
          • سلام وقت بخیر
            من کانال عربی زبان ساختم و در آن از روزمرگی ها و آموزش های متعددی که مخصوص بانوان است ویدیو آپلود میکنم که خیلی طرفدار داره این نوع ویدیوها تو کشورهای عربی
            تمام ویدیو هارو خودم میگیرم صدای خودم هم روش هس اما بدون چهره میخواستم بپرسم آیا با این نوع چنل ها همکاری میکنید یا خیر
            و اینکه مدت قرارداد چقدر است؟مادام العمر یا سالیانه؟
            سپاس فراوان

            آیا مفید بود؟
            • سلام زهراجان وقت شماهم بخیر، آدرس کانالتان را از طریق تیکت ارسال کنید تا کارشناسان ما بررسی کنند. موفق باشید

              آیا مفید بود؟
        • سلام من یه کانال در مورد شکار دارم یعنی با تفنگ شکار میکنم و میزارم داخل کانال و تست تفنگ و….. خواستم بدونم مانتایز میشه و اگه بشه میتونم با شرکت شما همکاری کنم

          آیا مفید بود؟
          • سلام دوست عزیز، بله اگر محتوا مشکل کپی رایت نداشته باشد. هنگامی که مانیتایز شد، آدرس کانال خود را از طریق تیکت ارسال کنید تا بررسی شود. موفق باشید.

            آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز
          کارمزد افراک برای نقد کردن درامد یوتیوب، ۱۸ د رصد است که شما می‌توانید ماه اول را بدون کارمزد، درامد خود را نقد شده دریافت کنید.

          با آرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
      23. سلام خسته نباشید این کانال من هستش https://www.youtube.com/@godofwar8571/ من کانالم خیلی وقته مانی تایز شده ولی خب سراغش نرفتم ولی یه سوال داشتم مثلا من الان کلی ویدئو تو کانال دارم بیشترینشون تا 70 هزارتا ویو خورده سوالم اینه که اگه من الان کانالم رو به ادسنس وصل کنم اون ویدئوهای قبلی درآمدشون میاد برام یا باید بعد از مانی تایز شدن ویدئو بزارم که درآمد اونا بیاد برام؟ و یک سوال دیگم این بود که اگه میشه پول اون قبلیارو گرفت بعد اینکه پولشونو گرفتم میشه دوباره اد سنس یویتوبو ورداشت؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز
          تنها پس از اتصال ادسنس می‌توانید درآمد کانال خود را دریافت کنید.
          برای بررسی کانال خود، وارد پنل کاربری‌تان در افراک شوید، https://client.afrak.com/ در قسمت یوتیوب، آدرس کانال را ثبت کرده و منتظر تماس کارشناسان افراک باشید.
          باآرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
      24. سلام من میخواستم بدونم که کانال هایی که ویدیو های کوتاهی مثل میم و بیوگرافی و چند تا از و… رو بدون تصویر و صدا( در بعضی مواقع با صدای هوش مصنوعی) بدون هیچ کپی رایت و استفاده از محتوای دیگران میسازن بعد مانیتایز شدن میتونن کسب درامد کنن؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز
          پیشنهاد می‌کنیم محتوایی که در کانال استفاده می کنید به طور کامل توسط خودتان ساخته شده باشد، ولی استفاده از محتوای کوتاه در حد چند ثانیه مشکلی در مانیتایز کانال ایجاد نخواهد کرد.
          با آرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
        • سوال دارم
          باید هم 4000 ساعت واچ تایم داشته باشیم هم 1000 سابسکرایبر تا کسب در آمد کنیم یا یکیش کافیه؟

          آیا مفید بود؟
          • سلام دوست عزیز
            برای مانیتایز کانال و کسب درآمد از آن شما باید ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم و ۱۰۰۰ سابسکرایبر در مدت ۱۲ ماه و یا ۱۰ میلیون بازدید در مدت ۶ ماه از ویدیوهای کوتاه کسب کنید.
            با آرزوی موفقیت برای شما

            آیا مفید بود؟
      25. سلام
        میخواستم بدونم که برای شروع کردن یوتیوب و آپلود ویدئو حتما باید vpn آیپی ثابت و اینجور چیزا نیازه یا با vpn خوب و معمولی هم میشه؟

        یه سوال دیگه اینکه اگر دو نفری از یه چنل یوتیوب استفاده بشه و کلا دو نفری آپلود بشه ویدئو ها، برای چنل مشکل پیش نمیاد؟ یا اینکه حتما باید آیپی دو نفر از یه کشور باشه؟

        آیا مفید بود؟
        • با سلام و احترام
          بهتره با آیپی ای آپلود کنید که قطعی نداشته باشد تا آیپی اصلی کانال شما مشخص نباشد
          پیشنهاد می کنیم از ip بدون قطعی استفاده کنید تا لوکیشن شما مشخص نشود، همینطور بهتر از ادمین ها از یک ip مشترک استفاده کنند.

          با آرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
      26. ایا شرکت هایی است که در ایران رایگان پول را نقد کند

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز، شرکت افراک درآمد کانال یوتیوب شما را ماه اول را به صورت رایگان نقد میکند و بعد از آن اگر کانال یوتیوب جدیدی را معرفی کنید، کارمزد شما شامل تخفیف میشود. با آرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
        • من کانالم راجبه گیمه و به شرایط مربوط هم رسیدم یعنی تعداد سابه کافی و واچ تایم همه ویدیوهامو هم خودم میسازم ایا افراک مشکلی با محتوای چنل من داره و امکان همکاری با شما رو دارم؟ چنل من زبانش انگلیسیه مشکلی ایجاد نمیکنه؟

          آیا مفید بود؟
          • سلام دوست عزیز
            وارد پنل کاربری خود در افراک شوید. https://client.afrak.com/
            در قسمت یوتیوب، ثبت کانال جدید را انتخاب کرده و اطلاعات آن را ارسال کنید.
            منتظر تماس کارشناسان یوتیوب افراک باشید.

            آیا مفید بود؟
      27. سلام
        من در ترکیه فامیل دارم، می خواستم بدون آیا باید لوکیشن فیلترشکن با ترکیه یکی باشه و اگه مثلا از هلند استفاده کنم بن میشم؟ و اینکه از چه فیلتر شکنی استفاده کنم که ترکیه رو داشته باشه و معتبر باشه

        آیا مفید بود؟
        • درود، برای ورود به ادسنس باید آیپی شما با آیپی کشور ادسنس یکی باشه اما برای ورود به یوتیوب می توانید از آیپی کشور دیگری استفاده کنید و نکته مهم این است که نباید تغییر آیدی داشته باشید. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
      28. با سلام. من یه کانال یوتوب دارم و قصد دارم ویدیوهام رو توش آپلود کنم. ولی برای گذاشتن عکس Thumbnail ویدیوها، بمن گفته شد که باید حتما شماره همراهم رو وریفای کنم. اگر اینکارو بکنم برای درآمدزایی پیج در آینده مشکلی ایجاد نمیشه؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز، در حال حاضر مشکلی بابت تایید کردن کانال یوتیوب با شماره ایران وجود ندارد.
          اما می توانید با مراجعه به سایت ایرانیکارت ( iranicard.ir ) نسبت به خرید سیم کارت های خارجی اقدام فرمایید.

          آیا مفید بود؟
      29. یه سوال داشتم من میخوام کار تو یوتیوب رو شروع کنم چگونه حسابم رو گوگل ادسنس کنم که بتونم درآمد شو دریافت کنم

        آیا مفید بود؟
        • سلام شروین عزیز
          اگر به شرایط مانیتایز یوتیوب رسیده اید می توانید گوگل ادسنس را به یوتیوبتان متصل کنید:
          ۱. درصورتی که حساب و آدرسی خارج از ایران دارید می‌توانید اطلاعات خود را وارد کرده و درآمدتان را هر ماه دریافت کنید.
          ۲. می‌توانید از اطلاعات دوستان و آشنایان‌تان در خارج از ایران استفاده کنید.
          ۳. می توانید از شرکت‌ های نقد کننده درامد یوتیوب (مانند افراک) کمک بگیرید و هر ماه درآمدتان را نقد شده دریافت کنید.

          آیا مفید بود؟
      30. میخواستم ببینم چه نوع محتوایی مورد تایید شما هست. چه نوع کانالهایی رو قبول نمیکنید و باهاشون همکاری نمیکنید. توی سایتتون گشتم چیزی در این مورد نتونستم پیدا کنم. ممنون میشم پاسخ بدین

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز
          کانال هایی که احتمال دریافت اخطار کپی رایت داشته باشند، مورد تایید افراک نیستند.
          نمونه کانال ها با ریسک بالای دریافت اخطار: محتواهای ری‌اکتی و یا استفاده از فیلم، عکس و آهنگ‌ها بدون رعایت حق کپی رایت

          برای مشاهده قوانین کپی رایت یوتیوب برروی لینک مربوطه کلیک کنید.

          آیا مفید بود؟
      31. سلام شرایط درامدزایی یوتیوب اونجور که من شنیده ام 1000تا سابسکرایب و 3000ساعت واچ تایم باید داشته باشه درسته؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام متین عزیز
          شرایط یوتیوب برای مانیتایز کانال، ۱۰۰۰ سابسکرایبر و ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم در ۱۲ ماه است. اگر شما به صورت شورت ویدیو تولید محتوا می‌کنید، زمانی که به ۱۰ میلیون بازدید در ۶ ماه رسیدید، کانال شما مانیتایز خواهد شد.
          پیشنهاد می‌کنیم اگر هنوز به شرایط یوتیوب نرسیدید، از تبلیغات یوتیوب برای افزایش مشترک و بازدید استفاده کنید.
          با آرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
      32. سلام و درود
        برای شروع باید اول اکانت وریفای شود یا بعد از رسیدن به درامد … باید برای برداشت پول لازمه وریفای شود؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز
          برای شروع فعالیت در یوتیوب نیاز است که کانال خود را بسازید و شروع به تولیدمحتوای با کیفیت برای آن کنید پس از رسیدن به شرایط مانیتایز یوتیوب، می‌توانید درامد خود را نقد کنید.

          آیا مفید بود؟
        • برای کسب درآمد از یوتیوب باید مراحل زیر را انجام دهید؛
          ۱. ساخت کانال یوتیوب
          ۲. انتخاب موضوع کانال
          ۳. تولید محتوای مرتبط و با برنامه
          ۴. صبر و تحمل
          ۵. رسیدن به شرایط مانیتایز یوتیوب
          ۶. درخواست نقد کردن درامد

          آیا مفید بود؟
      33. کانال من اخطار کپی رایت گرفته و نتونستم برطرفش کنم شما میتونید کمک کنید؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام میلاد عزیز
          کارشناسان افراک با مشاوره رایگان به شما در برطرف کردن اخطارهای کپی رایت کمک می‌کنند. آدرس کانالتان را در پنل کاربری افراک برای ما ارسال کنید تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند.

          آیا مفید بود؟
      34. کانال یوتیوب من به دلیل اخطار کپی رایت حذف شد و دیگه نتونستم برش گردونم، الان با اطلاعات خودم کانال جدید بزنم ممکنه مانیتایز نشه؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام مینا عزیز
          پیشنهاد می‌کنیم با ایمیل و شماره تماس جدید کانال یوتیوبتان را راه اندازی کنید.

          آیا مفید بود؟
      35. سلام وقتتون بخیر. برا اینکه بتونم درآمد داشته باشم از یوتیوب، چه شرایطی باید داشته باشه کانالم؟چقدر وقت باید گذشته باشه از زمان راه اندازی کانالم؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز
          برای درآمدزایی از یوتیوب کانال شما باید در ۱۲ ماه گذشته ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم و یا ۱۰ میلیون بازدید طی مدت ۹۰ روز از ویدیوهای کوتاه کسب کرده باشید.

          آیا مفید بود؟
          • سلام و عرض ادب، ببخشید بنده ری اکت زدم روی پشت صحنه سریال درحاشیه بعد الان شرایط درآمد زایی دارم شرکت شما قبول میکنه؟

            آیا مفید بود؟
            • سلام علیرضا عزیز، پیشنهاد میکنیم تمام ویدیو توسط خودتان ساخته شده باشد، آدرس کانالتون را از طریق پنل کاربری افراک ارسال کنید تا کارشناسان ما بررسی کنند،برای اطلاع از قوانین کپی رایت، مطلب قوانین کپی رایت یوتیوب را مطالعه کنید. موفق باشید

              آیا مفید بود؟