خرید اکانت گوگل کیورد پلنر

مشاهده دقیق حجم سرچ کلمات کلیدی

بهترین و کامل‌ترین ابزار انتخاب کلمه کلیدی، کیورد پلنر گوگل است. با استفاده از این ابزار می‌توانید بر اساس آدرس سایت و کلمات کلیدی، ایده‌های بیشتری پیدا کنید.

خرید کیورد پلنر

کیورد پلنر چیست؟

keyword planner ابزار قدرتمند و کاربردی گوگل است که برای تحقیق کلمات کلیدی به ما کمک می‌کند. کیورد پلنر ابزاری است که توسط گوگل ادوردز ارائه می‌شود و با کمک این ابزار، شما میتوانید کلمات کلیدی مرتبط با نیازهای مخاطبانتان و موضوعاتی که به آن‌ها علاقه دارند، حجم جتسجو و همچنین کیوردهای جدید پیشنهادی را بررسی کنید.

keyword planner نه تنها کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکار ما را پیشنهاد می‌کند، بلکه میزان جستجوی آن‌ها و درجه رقابت‌پذیری هر کلمه را ارائه می‌دهد. بدین ترتیب با شناخت سلیقه مخاطب می‌توانیم بازدید سایتمان را افزایش دهیم.

خرید ابزار 
 

خرید کیورد پلنر

نحوه انتخاب کلمه کلیدی از کیورد پلنر

با استفاده از کیورد پلنر می‌توانید حجم سرچ و رقابت کلمات کلیدی سایتتان را بررسی کند و صدها کلمه کلیدی جدید مرتبط با آن ببینید.

یکی از قابلیت‌های کیوردپلنر، انتخاب کلمه کلیدی براساس آدرس سایت است. با قرار دادن آدرس سایتتان در کیوردپلنر می‌توانید حجم سرچ و رقابت کلمات کلیدی سایت خود را بررسی کنید.

 

تعرفه خرید اکانت کیورد پلنر

پایه
  • آنالیز کلمات کلیدی رقبا
  • انتخاب کلمه کلیدی مناسب
  • دسترسی به میلیون‌ها کلمه کلیدی جدید

۱۰ روزه

۵ دلار

سفارش
استاندارد
  • آنالیز کلمات کلیدی رقبا
  • انتخاب کلمه کلیدی مناسب
  • دسترسی به میلیون‌ها کلمه کلیدی جدید

۱ ماهه

۹ دلار

سفارش
پیشرفته
  • آنالیز کلمات کلیدی رقبا
  • انتخاب کلمه کلیدی مناسب
  • دسترسی به میلیون‌ها کلمه کلیدی جدید

۳ ماهه

۱۹ دلار

سفارش
خرید ابزارهای سئو

نحوه خرید اکانت ابزار سئو keyword planner

 

  • مرحله 1
    ثبت نام و ورود به داشبورد افراک

  • مرحله 2
    انتخاب ابزارهای سئو از منوی خرید ابزار

  • مرحله 3
    انتخاب ابزار و پلن مورد نظر

  • مرحله 4
    درخواست و استفاده

مزایای خرید اکانت گوگل کیورد پلنر

پیشنهاد کلمات کلیدی مرتبط

میزان دقیق حجم جستجوی کلمات

میزان رقابتی بودن کلمات

خرید اکانت گوگل کیورد پلنر

تاثیر ابزار کیورد پلنر بر سئو سایت

هدف نهایی بهبود سئو سایت، افزایش ترافیک وبسایت و در نتیجه، افزایش بازدیدکنندگان و تبدیل آن‌ها به مشتریان یا هدفمند کردن آن‌ها است. موفقیت سئوی یک وبسایت و همچنین یک کمپین تبلیغات کلیکی گوگل، بستگی به انتخاب درست کلمات کلیدی و تحلیل و بررسی آن‌ها دارد. اگر قصد دارید رتبه سایتی را بهبود دهید، با ابزار keyword planner، کلمات کلیدی مد نظر را پیدا کنید.

اکانت منیجر گوگل ادوردز

برای خرید اکانت کیورد پلنر چرا افراک را انتخاب کنیم؟

۵۰ هزار نفر در طول ۶ سال گذشته به افراک اعتماد کرده‌اند و این بزرگترین افتخار ماست. مجموعه‌ افراک از بهترین کارشناسان دیجیتال مارکتینگ تشکیل شده تا بهترین خدمات بازاریابی دیجیتال را به هموطنان ارائه نمایند.

کارشناسان و اکانت منیجر‌های افراک همگی دارای Certificate رسمی گوگل هستند. و مجموعه افراک یکی از ۳ درصد پارتنرهای پریمیر گوگل است. ما اینجاییم تا به رشد شما کمک کنیم!

برای پاسخگویی به سوالات و مشاوره تخصصی رایگان می‌توانید با کارشناسان متخصص افراک در ارتباط باشید.

تلاش ما در افراک بر ارائه‌ی سرویس های تبلیغ در گوگل (ادوردز) و دیگر سرویس‌ها، با بهترین قیمت ها است. هدف ما این است که با قیمت مناسب، امکان استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای همه‌ی کسب و کار ها فراهم باشد.

افراک ۶ سال سابقه درخشان در این زمینه دارد و شما برای استفاده از اکانت پرمیوم کیورد پلنر با هیچ مشکل و محدودیتی مواجه نمی شوید.

دیگر ابزارهای سئو

ابزار Semrush

بررسی صفحات و لینک های داخلی و بررسی رتبه سایت با اکانت سمراش

اطلاعات بیشتر
ابزار Ahrefs

کشف بک‌لینک‌ها و بررسی آن‌ها، تحلیل رقبا با ساخت اکانت Ahrefs

اطلاعات بیشتر
ابزار Moz Pro

کیورد ریسرچ، بررسی بک لینک‌های سایت و رتبه صفحات با ابزار Moz pro

اطلاعات بیشتر
ابزار Similarweb

تحلیل رقبا و انتخاب کلمه کلیدی مناسب با ابزار Similarweb

اطلاعات بیشتر
ابزار woorank

بررسی خودکار وب سایت، توضیحات متا، تگ عنوان و مدیریت بک لینک با ابزار woorank

اطلاعات بیشتر
ابزار Keyword tools

بررسی حجم سرچ کلمات کلیدی و دریافت پیشنهاد کلمات جدید با کیورد تول پرو

اطلاعات بیشتر

برای خرید ابزار کیوردپلنر سوالی دارید؟ از ما بپرسید!

تماس با آژانس تبلیغات در گوگل افراک

    سوالات متداول

    با گوگل کیورد پلنر شما می‌توانید کلمه کلیدی مناسب سایتتان را انتخاب کنید و برای آن به تولید محتوا بپردازید. حجم سرچ کلمات کلیدی به طور دقیق در کیورد پلنر مشخض شده که با استفاده از آن می‌فهمید که میانگین ورودی از این کلمه کلیدی در سایت شما چقدر است.
    فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، کارشناسان سئو، مدیران سایت و همه کسانی که می‌خواهند به تجزیه و تحلیل و دریافت اطلاعات ارزشمند درباره ترافیک جستجوی کلمات کلیدی و ارزش رقابتی آن ها بپردازند، می‌توانند از این ابزار قدرتمند گوگل استفاده کنند.
    با خرید اکانت کیورد پلنر از اکانت فعال گوگل ادز به ایمیل شما دسترسی ارسال می‌شود و می‌توانید از همه امکانات آن به صورت نامحدود استفاده کنید.
    خیر محدودیتی برای استفاده از اکانت کیورد پلنر اعمال نشده است. با این حال با توجه به محدودیت هایی که گوگل برای استفاده از کیوردپلنر اعمال می کند و همچنین با توجه به اشتراکی بودن این سرویس مشتری بایستی متعهد به استفاده منصفانه از سرویس باشد. در صورتی که استفاده بیش از حد از خدمات کیوردپلنر توسط یکی از مشتریان باعث محدودیت در استفاده مشتریان دیگر شود، با بررسی و تشخیص ، دسترسی مشتری خاطی بدون اخطار قبلی حذف شده و مبلغ پرداختی عودت داده می شود.
    خرید اکانت گوگل کیورد پلنر
    4.2 از 10 رای ثبت شده

    نظر شما

    ایده های عالی خود را وارد کنید