کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

پروفیت در همستر چیست؟ سکه جمع کنیم یا پروفیت؟

پروفیت در همستر چیست؟ سکه جمع کنیم یا پروفیت؟

برای اینکه بفهمیم در بازی همستر، پروفیت مهم است یا سکه؟ بهتر است به اظهارنظرهای رسمی نگاه کنیم. طبق اعلام رسمی همستر، پروفیت یا سود به‌ازای هر ساعت مهم‌تر است. اما آیا این بدان معناست که جمع‌کردن سکه اهمیتی ندارد و فقط باید برای بالا بردن پروفیت تلاش کنیم؟ این مقاله را بخوانید تا به جواب این سؤال مهم برسید.

پروفیت یا سود به‌ازای هر ساعت چیست؟

همستر کامبت یک بازی تلگرامی Tap-to-Earn است؛ یعنی برای جمع‌کردن سکه باید روی صفحه موبایل کلیک کنید. اما این فقط یکی از راه‌های جمع‌کردن سکه در این بازی است. شما می‌توانید این کار را از طریق روش‌های زیر نیز انجام دهید:

  • اضافه‌کردن دوستان به بازی
  • متصل‌شدن به کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی همستر
  • واردکردن روزانه کد مورس
  • تکمیل روزانه کارت‌های کمبو Combo
  • استفاده از بخش ماین و پروفیت ساعتی یا Profit per hour

اگر به قسمت بالایی صفحه بازی نگاه کنید، علامت پروفیت همستر را با رنگ سبز می‌بینید. عددی که در زیر آن مشاهده می‌کنید، تعداد سکه‌هایی است که به طور خودکار در هر ساعت به حسابتان اضافه می‌شود.

پروفیت در همستر چیست؟ سکه جمع کنیم یا پروفیت؟

این سکه‌ها بدون کلیک‌کردن یا انجام کار خاصی به حسابتان اضافه می‌شود. بااین‌حال برای اینکه تعداد آن‌ها زیاد شود می‌توانید از بخش Mine کارت بخرید.

سکه‌های پروفیت به مدت حداکثر ۳ ساعت، بدون دخالت شما استخراج می‌شوند. بعدازاین مدت باید دوباره به برنامه مراجعه کنید و درخواست سکه کنید تا کار ماینینگ خودکار ادامه یابد.

پروفیت همستر چقدر باشد خوب است؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، همستر اعلام کرده پروفیت مهم‌تر از سکه است. اما این بدان معنا نیست که جمع‌کردن سکه اهمیتی ندارد و باید همه سکه‌ها را خرج خریدن کارت‌های بخش Mine کنیم. بهتر است سیاست داشته باشیم و در کنار بالابردن سود ساعتی، تعداد سکه‌ها را هم افزایش دهیم.

این‌گونه از پاداش‌هایی که همستر برای سکه‌ها در نظر گرفته است، محروم نمی‌شویم. نباید فراموش کنیم همستر یک بازی Tap-to-Earn است و جمع‌آوری سکه یکی از استراتژی‌های اصلی آن است. ضمن اینکه تا روز لیست‌شدن همستر و مشخص‌شدن وضعیت توکن‌ها نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد.

ممکن است جمع‌آوری سکه سودهای زیاد و پنهانی داشته باشد که هنوز کسی درباره آن نداند. بنابراین بهتر است تعادل را در جمع‌آوری سکه و بالابردن پروفیت حفظ کنیم. این احتمالاً بهترین استراتژی برای کسب درآمد از همستر و فروش سکه‌های همستر است.

پروفیت در همستر چیست؟ سکه جمع کنیم یا پروفیت؟

نتیجه؛ سکه‌ها را جمع کن، پروفیت را بالا ببر

اگرچه در بازی همستر پروفیت مهم‌تر از سکه است؛ اما نمی‌توانیم از جمع‌آوری سکه غافل شویم. جمع‌کردن سکه یکی از استراتژی‌های اصلی بازی Tap-to-Earn همستر است و این احتمال هست که سود زیادی داشته باشد. به همین دلیل بهتر است تعداد سکه‌ها و مقدار پروفیت ساعتی را در نسبت خوبی با هم حفظ کنیم.

استراتژی شما برای کسب درآمد از همستر کامبت چیست؟ لطفاً نظرتان را درباره این مقاله برای ما و دیگر همراهان افراک بنویسید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید