افزایش بازدید سایت

بهبود سئو سایت و حضور در صفحه اول گوگل!

خدمات سئو، باعث افزایش بازدید سایت شما می شود. اگر به دنبال بهبود و بالا بردن سئو سایت خود هستید؛ با خدمات سئو افراک همراه باشید.

افزایش بازدید سایت

در حال حاضر این خدمات توسط افراک ارائه نمی شود.

لینکدین

افزایش بازدید سایت با بهبود سئو

مواردی از قبیل:

  • بهینه‌سازی کدهای وب‌سایت
  • بهینه‌سازی سرعت وب‌سایت
  • نوع طراحی و ریسپانسیو بودن وب‌سایت

عوامل موثر بر کیفیت محتوای وب‌سایت:

  • انتخاب صحیح کلمات کلیدی
  • استفاده اصولی از کلمات کلیدی
  • به کار بردن صحیح تصاویر، لینک‌ها، توضیحات متا و …

عوامل موثر خارج از وب‌سایت:

  • کمپین‌های تبلیغات آنلاین
  • بک‌لینک‌ها
  • شبکه‌های اجتماعی

مهم‌ترین اهداف بهبود سئو‌ سایت

افزایش ترافیک سایت

افزایش آگاهی از برند

ارتقاء جایگاه در موتورهای جست‌وجو مانند گوگل

بهبود سئو سایت seo

ابزارهای حرفه‌ای سئو  را از افراک بخواهید!

بسیاری بر این باورند که Ahrefs تنها ابزاری برای چک کردن بک‌لینک‌ها است؛ در حالی که این ابزار، بسیار فراتر از یک ابزار بررسی بک‌لینک است. با خرید یا ساخت اکانت Ahrefs شما می‌توانید به بسیاری از ابزارهای مورد نیاز سئو دسترسی داشته باشید؛ بنابراین فرصت استفاده از این ابزار حرفه‌ای را برای افزایش بازدید سایت از دست ندهید!

سفارش دهید

با خرید اکانت Moz Pro می‌توانید تمام مشکلات سئویی سایت‌تان را مشاهده کنید و برای رفع آنها اقدام کنید؛ تا رتبه سایت شما در گوگل و دیگر موتورهای جست‌وجو افزایش یابد. همچنین امکان پژوهش کلمات کلیدی، بررسی رتبه سایت شما و رقبایتان در گوگل برای کلمات کلیدی مورد نظرتان و بالا بردن سئو سایت و تغییرات رتبه‌ها در نتایج جست‌وجوی گوگل را می‌توانید در اکانت ماز پرو Moz Pro خود مشاهده کنید.

سفارش دهید

اکانت Woorank توسط کسب‌وکارهای کوچک و شرکت‌های بزرگ برای بررسی و رفع مشکلات سئویی و بهینه‌سازی سایت استفاده می‌شود. با کمک این ابزار به سادگی می‌توانید امتیاز سئوی سایت خود را افزایش دهید؛ سئوی سایت‌های دیگر را به صورت حرفه‌ای بررسی کنید و از پیشرفت SEO سایت آنها مطلع شوید. این ابزار برای افزایش بازدید سایت و آنالیز سئو سایت بسیار تاثیرگذار است.

سفارش دهید

سوالات متداول

پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد. چرا که فاکتورهای متعددی در این موضوع دخیل‌اند. ممکن است وب‌سایتی با توجه به وضعیت کنونی و حوزه فعالیتش، ۳ ماهه به صفجه اول گوگل برسد؛ در حالی که وب‌سایت دیگری با صرف ۱ سال زمان، به این جایگاه برسد.
عواملی از جمله وضعیت کنونی وب‌سایت، حوزه فعالیت، کلمات کلیدی موردنظر و میزان رقابت در آنها، ویژگی‌های مخاطبان، الگوریتم‌های گوگل و …
خیر. نه تنها افراک، بلکه هر مجموعه دیگری در دنیا با این خدمات، نمی‌تواند چنین تضمینی دهد و در واقع تضمین رسیدن به صفحه اول گوگل، نوعی کلاهبرداری است! چرا که این موضوع به عوامل متعددی وابسته است (مانند الگوریتم‌های گوگل) که همه آنها با روش‌های بهبود سئو سایت قابل کنترل نیستند. اگر به دنبال روشی با شانس موفقیت بالا و سرعت بیشتر، برای رسیدن به صفحه اول گوگل هستید، می‌توانید از خدمات تبلیغ در گوگل افراک استفاده کنید.
بله! راهکارهای مهم برای کاهش‌ رتبه‌ الکسا‌، بهبود سئو‌ سایت است. چرا که منجر به افزایش بازدید سایت شما و در نتیجه بهبود رتبه‌ الکسا‌ می‌شود.
بستگی به عوامل مختلفی دارد و نمی‌توان قیمت داد. ولی به صورت کلی بستگی به رقبا و قدرت دامنه سایت شما دارد.
روش‌های مختلفی برای افزایش بازدیدکننده سایت وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. تبلیغات در فضای آنلاین، سئو، گوگل ادوردز و … نمونه‌هایی از روش‌های افزایش بازدید سایت هستند.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید!

    افزایش بازدید سایت
    در حال حاضر این خدمات توسط افراک ارائه نمی شود.
    5 از 11 رای ثبت شده