کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

طرح بازاریابی در لینکدین در ۵ دقیقه (همراه با ویدئو و اینفوگرافیک)

طرح  بازاریابی در لینکدین در ۵ دقیقه (همراه با ویدئو و اینفوگرافیک)

لینکدین (linkedin) از شبکه‌های اجتماعی محبوب دنیاست. متخصصان و حرفه‌ای‌های دنیای کسب‌وکار، بیشترین درصد از کاربران لینکدین را به خود اختصاص داده‌اند. این شبکه اجتماعی نه تنها برای متخصصان سودمند است، بلکه کسب‌وکارها نیز می‌توانند با بازاریابی

در لینکدین ، آگاهی از برند خود را گسترش دهند و در دنیای تجارت بیشتر شناخته شوند. اگر به تازگی فعالیت در لینکدین را آغاز کرده‌اید، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که بهترین طرح بازاریابی در لینکدین چیست و چقدر زمان برای اجرای آن نیاز است؟ در این مطلب به این سوال پاسخ خواهیم داد. با افراک همراه باشید.

‫لینکدین،‫ که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد،‫ بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی متخصصان است. ‫لینکدین بستری برای حضور حرفه‌ای شما در دنیای آنلاین است و باعث می‌شود ‫با همکلاسی‌ها و دوستانتان در ارتباط باشید، متخصصان هر حوزه و ایده‌های جدید آنها را کشف کنید و فرصت‌های شغلی ‫را در میان شبکه گسترده‌ای از حرفه‌ای‌ها پیدا کنید.‫ دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها ‫شبکه رو به رشد کاربران لینکدین را تشکیل می‌دهند‫.‫

مقالات مرتبط :

آموزش صفر تا صد لینکدین

نحوه تبلیغات در لینکدین

انواع تبلیغات در لینکدین

پروفایل لینکدین شما ‫به عنوان رزومه شماست که می‌تواند تخصص،‫ تجربه و تحصیلات شما را نشان دهد. ‫پروفایل شما توسط میلیون‌ها جست‌وجوی روزانه‌ای که در لینکدین صورت می‌گیرد، قابل دسترسی است. ‫برای پیشی گرفتن از رقبا، می‌توانید آمارهای دیگر شرکت‌ها ‫صنایع و اشخاص را دنبال کنید و تصمیمات مرتبط با کسب‌وکار و شغل خود را هوشمندانه‌تر اتخاذ کنید. ‫با خرید اشتراک Premium لینکدین‫، کاربران می‌توانند ‫جست‌وجوی خود را گسترش دهند و با افراد خارج از شبکه خود ارتباط بگیرند.

صفحات کمپانی لینکدین برای کسب‌وکارها این فرصت را فراهم می‌کند ‫که با بزرگ‌ترین شبکه آنلاین کارجویان،‫ کارمندان،‫ مشتریان بالقوه ‫شرکا و‫.‫‫.‫‫.‫ در ارتباط باشند‫. کاربران می‌توانند صفحات کمپانی لینکدین را دنبال کنند ‫و از توسعه شرکت‌هایی که به آنها علاقه‌مند هستند، مطلع شوند؛ ‫همچنین محصولات و خدمات آنها را مقایسه کنند و از فرصت‌های شغلی اطلاع پیدا کنند.برای آشنایی بیشتر با بازاریابی در لینکدین، ویدئوی زیر را ببینید:

 

در ۵ دقیقه ، طرح بازاریابی در لینکدین خود را اجرا کنید

پیش از این که به موضوع طرح بازاریابی در لینکدین بیشتر بپردازیم، ابتدا اینفوگرافیکی در این زمینه را بررسی می‌کنیم:

طرح بازاریابی در لینکدین

از جمله خدمات مجموعه‌ی افراک، انجام امور مرتبط با تبلیغات در لینکدین است. چنانچه مایل به سفارش تبلیغ در لینکدین برای مجموعه‌ی خود هستید میتوانید از طریق دکمه‌ی زیر سفارش خود را ثبت کنید.

برای اجرای طرح بازاریابی در لینکدین در ۵ دقیقه، در سه سطح می‌توانید عمل کنید:

سطح مقدماتی طرح بازاریابی در لینکدین

در این سطح، عمده فعالیت‌های شما در جهت گسترش شبکه و شناخت بیشتر مخاطبان لینکدین از شما و کسب‌وکارتان است. در ادامه به مراحل این سطح می‌پردازیم:

  • درخواست‌های ارتباط را قبول کنید (۱ دقیقه): لزومی ندارد ارتباطات شما تنها با کسانی باشد که آنها را می‌شناسید یا قصد همکاری با آنها را دارید. ارتباطات خود را در لینکدین محدود نکنید.
  • روزانه به یک نفر درخواست ارتباط بدهید(۱ دقیقه): در روز، حداقل به یک نفر درخواست ارتباط بدهید تا شبکه شما رشد کند.
  • به سه نفر از مخاطبان جدید، پیام تشکر بفرستید (۳ دقیقه): تشکر کردن از مخاطبان جدید به خاطر ایجاد ارتباط در لینکدین همیشه به نفع شماست. می‌توانید در این پیام، کمی درباره خود و شغلتان نیز بگویید.

سطح نیمه‌حرفه‌ای طرح بازاریابی در لینکدین

تمرکز این سطح، بیشتر بر افزایش کیفیت و جذابیت پروفایل لینکدین شماست. مراحل این سطح عبارت‌اند از:

  • محتوا به اشتراک بگذارید (۲ دقیقه): اگر به تازگی یک بلاگ نوشته‌اید، آن را به پروفایل خود اضافه کنید.
  • بررسی کنید چه کسی از پروفایل شما بازدید کرده است (۳ دقیقه): این افراد می‌توانند بعدا به مشتریان شما تبدیل شوند. یک پیام شخصی‌سازی شده برای این افراد بفرستید و از آنها تشکر کنید که از پروفایل شما بازدید کرده‌اند. همچنین توضیح دهید که کسب‌وکار شما چگونه می‌تواند برای آنها ارزش ایجاد کند.

سطح حرفه‌ای طرح بازاریابی در لینکدین

این سطح به افزایش اعتبار شما می‌پردازد و شبکه لینکدین شما را به تجارت در دنیای واقعی نزدیک می‌کند. مراحل این سطح عبارت‌اند از:

  • یک جلسه حضوری هماهنگ کنید (۱ دقیقه): لینکدین ابزاری عالی برای ارتباطات کسب‌وکاری است. اما فراموش نکنید این فرایند به نتیجه مطلوب منجر نمی‌شود؛ مگر این که روابط را به دنیای واقعی آورید. پس بهتر است با مخاطبان مهمی که مدتی است آنها را ندیده‌اید جلسه حضوری بگذارید.
  • محتوای خود را برای تحریریه لینکدین بفرستید (۳ دقیقه): محتوای شما می‌تواند توسط تحریریه لینکدین برکزیده شود. بله درست خواندید! این موضوع غیرممکن نیست. به تیم تحریریه لینکدین دسترسی پیدا کنید و به آنها ایمیل بزنید. البته در نظر داشته باشید لینکدین برای این موضوع دو پارامتر مهم را در نظر می‌گیرد: وجود دکمه اشتراک در لینکدین در مطالب وب‌سایت شما و اشتراک محتوای مورد نظر با مخاطبان.
  • درباره محتوای دیگر کاربران نظر بدهید (۱ دقیقه): تصور کنید شخصی از ارتباطات شما درباره تغییر شغلی یا یک بلاگ جدید با شما صحبت می‌کند. واکنش طبیعی شما نظر دادن درباره آن است. پس همین موضوع در لینکدین نیز صدق می‌کند. کامنت گذاشتن درباره محتوای دیگران را فراموش نکنید.

بازاریابی در لینکدین به نفع شما و کسب‌وکار شماست. اگر در این زمینه به مشاوره یا اطلاعات بیشتر نیاز دارید، یک مشاوره رایگان را مهمان کارشناسان افراک باشید!

درخواست مشاوره رایگان

طرح بازاریابی در لینکدین در ۵ دقیقه (همراه با ویدئو و اینفوگرافیک)
لینکدین (linkedin) از شبکه‌های اجتماعی محبوب دنیاست. متخصصان و حرفه‌ای‌های دنیای کسب‌وکار، بیشترین درصد از کاربران لینکدین را...
5 از 1 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید