تبلیغ در تریدینگ ویو

تبلیغ در وب‌سایت‌ معتبر تحلیل آنلاین سهام

سایت تریدینگ ویو یک پلتفرم برای تریدرهای حرفه‌ای و مبتدی است که راهنمای بسیار خوبی برای تحلیل تکنیکال است. با تبلیغ در سایت tradingview می‌توانید توجه معامله‌گران زیادی در بورس را به خود جلب کنید.

تبلیغ در تریدینگ ویو

همراهان عزیز افراک، پیش از ثبت سفارش، از طریق تیکت در پنل کاربری با کارشناسان افراک در ارتباط باشید.

تبلیغ در تریدینگ ویو

کاربرد پلتفرم تریدینگ ویو

اگر یک تریدر هستید؛ سایت Trading view یک سایت بسیار کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید از قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، سهام و کالاها اطلاع پیدا کنید. با این پلتفرم هم‌چنین می‌توانید به ابزارهای تحلیل تکنیکال در بازار ارز دیجیتال دسترسی پیدا کنید.
با ابزار تحلیل تریدینگ ویو با تحلیل سایر تحلیلگران و فعالان بازار ارز آشنا می‌شوید و می‌توانید معاملات خود را با سود بیشتری انجام دهید.

 

واحد نمایش تبلیغات trading view

مکان‌های نمایش تبلیغات در Trading view

حالت‌های مختلفی برای نمایش تبلیغات در سایت تریدینگ ویو وجود دارد که هر کدام شرایط خاص خود را دارد. می‌توانید تبلیغات خود را به صورت بنر‌های پاپ آپ در صفحه اصلی نشان دهید. هم چنین می ‌توانید تبلیغ ها را در قسمت نمودار نشان دهید. مکان دیگر نمایش تبلیغات در این سایت بعد از نمودارها قبل از قسمت نظرات است. برای نمایش تبلیغات در هر کدام از این قسمت‌ها لازم است حتما لوگو و متن تبلیغاتی خود را طبق شرایط خواسته شده آپلود کنید.

مزایای تبلیغ در تریدینگ ویو

جذب مخاطب

با تبلیغ در این پلتفرم می‌توانید؛ مخاطبین زیادی جذب کنید.

نرخ تبدیل (CTR) بالا

نرخ CTR تبلیغات این سایت بالاتر از حد متوسط 0.5٪ است.

نرخ پرش (Bounce Rate) پایین

Bounce Rate تبلیغ در این سایت، پایین‌تر از 1.5% است.

نمایش تبلیغات در سایت تریدینگ ویو

نکته مهم تبلیغ در سایت تریدینگ ویو

 

سایت تریدینگ ویو یک مدل تبلیغات ثابت CPM دارد که نرخ آن به کشوری که هدف قرار می‌دهید؛ بستگی دارد. بهبود تجربه کاربری برای‌ این سایت در اولویت است و بیشتر با شرکت‌های معتبر و بزرگ قرارداد می‌بندد. این سایت قادر است با نمایش تبلیغات شما مخاطبین زیادی را جذب کند بنابراین برای افزایش مشتری پیشنهاد می‌شود تبلیغات در این سایت را نیز امتحان کنید.

آمار سایت TradingView

تعداد بازدیدسایت

200 میلیون بازدید ماهانه

تعداد کاربران فعال

30 میلیون کاربر فعال

میانگین حضور کاربر

20 دقیقه

سوالی دارید؟ از ما بپرسید!

    امتیازی ثبت نشده است