نقد کردن درآمد گوگل ادموب

گوگل ادموب، ابزار کسب درآمد از اپلیکیشن

افزایش تعداد کاربرانی که در موبایل فعالیت می‌کنند باعث شده که افراد بیشتری مشتاق کسب درآمد از گوگل ادموب و اپلیکیشن‌ها باشند. گوگل ادموب سرویس نمایش دهنده تبلیغات در اپلیکیشن هاست که با استفاده از آن می‌توانید تبلیغات را فعال کرده و درآمدزایی کنید. از اپلیکیشن خود درآمد دلاری کسب کنید و به راحتی آن را در ایران نقد کنید!

گوگل ادموب
نقد کردن درآمد گوگل ادموب

مراحل نقد کردن درآمد گوگل ادموب

  • مرحله 1
    ارزیابی اپلیکیشن

    اپلیکیشنی که قصد کسب درآمد از آن را دارید، باید در گوگل پلی یا اپ‌استور ثبت شده و میزان نصب آن حداقل به ۱۰ هزار نصب رسیده باشد. ضمنا شما میتوانید برای انجام تبلیغ در اپلیکیشن با گوگل ادز کار کنید.

  • مرحله 2
    ایجاد دسترسی گوگل ادموب

    در این مرحله شما دسترسی‌های لازم را در اختیار کارشناسان افراک قرار می‌دهید تا امکان اتصال سرویس گوگل‌ ادموب‌ و اپلیکیشن شما فراهم شود.

  • مرحله 3
    کسب درآمد دلاری

    در این مرحله، همه‌چیز آماده است تا از اپلیکیشن خود درآمد دلاری کسب کرده و پس از کسر ۱۸ درصد کارمزد افراک، آن را نقد کرده و تحویل بگیرید.

شروع کنید

تبلیغات ادموب گوگل

گوگل ادموب چیست؟

گوگل ادموب (Google AdMob) پلتفرم کسب درآمد از تبلیغات موبایل گوگل است. این پلتفرم به توسعه‌دهندگان نرم‌افزارها و بازی‌های موبایل امکان می‌دهد تا تبلیغات در اپلیکیشن را مدیریت و نمایش دهند. به عبارت دیگر، توسعه‌دهندگان می‌توانند تبلیغات مخصوص برنامه‌ها یا بازی‌های خود را از طریق ادموب به نمایش بگذارند و درآمدزایی کنند.

اطلاعات مهم در مورد گوگل ادموب

تحریم در ایران

سرویس گوگل ادموب برای ایرانیان فیلتر است. به همین علت برای استفاده از آن باید از اطلاعات فردی ساکن خارج از ایران استفاده کنید و یا از شرکت‌های معتبر واسطی کمک بگیرید.

اتصال حساب بانکی

در صورتی که شخصی خارج از ایران می‌شناسید، می‌توانید اکانت ادموب را با مشخصات او ساخته و تنها از حساب بانکی افراک برای اتصال به آن استفاده کنید. در این صورت شما حساب ادموب اختصاصی خواهید داشت.

مالیات بر درآمد

مالیات بر درآمد هر کشور مطابق با قانون آن کشور متفاوت است. براساس لوکیشن هر کشور هم مالیات متفاوت است. به همین دلیل افراد، اطلاعات خود را برای ساخت گوگل ادموب با دیگران شریک نمی‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم حساب بانکی افراک را به گوگل ادموب اضافه کنید.

گوگل ادموب در ایران

برای استفاده از گوگل ادموب در ایران می توانید حساب ادموب را ساخته و پس از آن برای وریفای ادموب با کارشناسان افراک ارتباط بگیرید. مجموعه افراک حساب بانکی را به ادموب اضافه خواهد کرد.

تبلیغات rewarded گوگل ادموب

انواع جایگاه نمایش تبلیغات گوگل ادموب

تبلیغات Rewarded در Google AdMob یک نوع از تبلیغات تعاملی در اپلیکیشن‌ها است که به کاربران پاداش می‌دهد تا آن‌ها به تبلیغ توجه کنند و با آن تعامل داشته باشند. این نوع تبلیغات معمولاً در بازی‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با تماشای تبلیغ یا انجام وظایف معینی، جوایز و پاداش‌های مختلفی را کسب کنند.

تبلیغات بنری در Google AdMob، یک نوع تبلیغات موبایل است که در اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شود. این نوع تبلیغات عمدتاً شامل تصاویر یا متن‌های تبلیغاتی است که در نقاط مختلف اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شود. تبلیغات بنری پرطرفدارترین تبلیغ برای نمایش در اپلیکیشن است.

تبلیغات Interstitial در Google AdMob یک نوع تبلیغ تعاملی و پرسشی در اپلیکیشن‌های موبایل است. این نوع تبلیغ در زمان‌های مناسب در اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به طور کامل با تبلیغ تعامل کنند یا آن را ببندند. تبلیغات Interstitial اغلب در لحظات کلیدی مانند ورود به اپلیکیشن، انتقال از یک صفحه به صفحه دیگر، یا پایان یک مرحله در بازی‌ها نمایش داده می‌شوند.

تبلیغات Native در گوگل ادموب یک نوع تبلیغات موبایل است که با محتوای اصلی اپلیکیشن نمایش داده می‌شود. این نوع تبلیغات به نحوی طراحی شده‌اند که با سبک و طراحی اپلیکیشن هماهنگ هستند و به کاربران احساس ادغام و تجربه ملموسی از تبلیغات درون اپلیکیشنی را می‌دهند. تبلیغات Native برای افزایش نرخ تبدیل (Conversion Rate) و تعامل کاربران با تبلیغات بسیار مؤثر هستند.

چرا افراک

چرا برای نقد کردن درآمد گوگل ادموب افراک را انتخاب کنیم؟

اعتماد به واسط‌ های حقیقی برای نقد کردن درآمد گوگل ادموب، ممکن است منجر به کلاهبرداری و از دست رفتن درآمد شما شود. در عوض می‌توانید به افراک، به عنوان یک واسط حقوقی معتبر اعتماد کنید.

با استفاده از تجربه کارشناسان افراک در حوزه تخصصی کسب درآمد از گوگل ادموب، می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید.

در هفته آخر هر ماه میلادی، درآمد شما به صورت منظم، سریع و با تضمین کسر کمترین کارمزد، به حسابتان واریز می‌شود.

گوگل ادسنس در ایران

در ایران چطور از گوگل ادموب استفاده کنیم؟

ساخت حساب گوگل ادموب در ایران امکان پذیر نیست و کاربران ایرانی می توانند از اطلاعات افرادی که خراج از ایران زندگی می کنند، استفاده کنند. با توجه به اینکه حساب بانکی دوستان و آشنایان درگیر مالیات می‌شود، دولت کشور آن‌ ها درآمدشان را هم درگیر مالیات می‌کند. بهتر است از این راه استفاده نکنید. برای نقد کردن درآمد حاصل از تبلیغات گوگل ادموب پیشنهاد می کنیم، حساب ادموب را ساخته و اطلاعات حساب بانکی مجموعه افراک را به آن متصل کنید.

درباره گوگل ادموب سوالی دارید؟‌ از ما بپرسید!

تماس با افراک

    سوالات متداول

    گوگل Admob پلتفرم کسب درآمد از اپلیکیشن برای توسعه دهنگان و سازندگان اپلیکیشن است این پلتفرم با استفاده از ترکیب سه عامل تبلیغ کنندگان جهانی، فرمتهای تبلیغاتی خلاقانه و تکنولوژی پیشرفته کسب درآمد از تبلیغات، ارزش هر تبلیغ و بازدید را به حداکثر بازدهی می‌رساند.
    استراتژی‌های قیمت‌گذاری ادموب‌ به شرح زیر هستند: به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ (CPC) ؛ به ازای هر 1000 بازدید (CPM) به ازای هر تعامل در اپلیکیشن (CPE) مانند اولین خرید در اپلیکیشن؛ می توان به صورت ترکیبی هم از این روش ها استفاده کرد. بیشترین میزان کسب درآمد از طریق استراتژی های CPC و CPM صورت می‌گیرد.
    تبلیغات ادموب‌ شرایط خاصی برای ثبت اپلیکیشن در نظر نگرفته است زیرا فقط اپلیکیشن هایی در ادموب‌ ثبت می شوند که در گوگل پلی یا app store منتشر شده باشند. شرط انتشار اپلیکیشن ها رعایت قوانین این دو مارکت می باشد. همین قوانین برای ادموب‌ نیز قابل قبول است.
    تبلیغ در ادموب‌ پروسه ای زمان بر است و شما می توانید پس از دریافت مشاوره رایگان درخواست خود را ثبت کنید.
    هر چه تعداد کاربرانی که از اپلیکیشن شما استفاده می‌کنند بیشتر باشد و کاربران مدت زمان بیشتری با اپلیکیشن شما تعامل داشته باشند، میزان درآمد شما بیشتر خواهد بود. البته فاکتور های دیگری از جمله ip کاربران و کتگوری اپلیکیشن شما نیز تاثیر گذار است
    به طور کلی ۴ نوع تبلیغات میتوانید در اپلیکیشن خود قرار دهید: rewarded: کاربران بعد از مشاهده تبلیغ جوایز درون برنامه ای مانند سکه یا ستاره دریافت می کنند.) Interstitial: تبلیغاتی که در بین انتقال به صفحه های مختلف نمایش داده می‌شود و بصورت یک تصویر تمام صفحه در نمایشگر قرار می‌گیرد. Banner: نوعی از تبلیغات که کاربران در حین استفاده از امکانات اپلیکیشن، تبلیغات را در قسمت تعیین شده که عمدتا در بالا و یا پایین بصورت کادر مستطیلی نمایش داده می‌شود، می‌بینند. Native: این فرمت تبلیغاتی می‌تواند به شکلی سفارشی تنظیم و ساخته شود که به نظر کاربر بخشی از خود اپلیکیشن دیده شود.
    نقد کردن درآمد گوگل ادموب
    5 از 1 رای ثبت شده

    نظر شما

    ایده های عالی خود را وارد کنید