کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

انواع تبلیغ در توییتر

انواع تبلیغ در توییتر

توییتر، یکی از بهترین پلتفرم هایی است که برای تبلیغات کسب و کار می توان از آن یاد کرد. این شبکه اجتماعی پر مخاطب امکانات زیادی به کاربران خود داده است؛ شما به راحتی می توانید مخاطبان خود را در twitter تفکیک و هدف گیری کنید. تبلیغات در توییتر انواع مختلفی دارد؛ در ادامه انواع تبلیغ در توییتر برا بررسی خواهیم کرد با افراک همراه باشید.

انواع کمپین های تبلیغ در توییتر

در واقع تبلیغ در توییتر انواع گوناگونی دارد که استفاده از هر یک از آنها به هدف شما و استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما بستگی خواهد داشت. شما می توانید هر کدام از کمپین های تبلیغاتی را انتخاب کرده و پس از رسیدن به نتیجه ی دلخواه، هزینه آن را پرداخت کنید.

توییت های پروموت شده – Promoted Tweets

توییت های پروموت شده تفاوت زیادی با توییت های معمولی ندارند؛ تنها تفاوت توییت های پروموت شده با توییت های معمولی در این است که تبلیغ کننده برای اینکه محتوای خود را به افرادی که او را دنبال نکرده اند، نشان دهد مقداری پول پرداخت می کند. بنابراین می توان مثل توییت های معمولی، با آن ها برخورد کرد. اما این توییت ها را معمولا به عنوان تبلیغ می شناسند چرا که همیشه عبارت “Promoted” در گوشه پایین سمت چپ نوشته می شود.

حساب کاربری پروموت شده – Promoted Accounts

در این نوع از تبلیغ در توییتر شما می توانید به جای تبلیغ یک توییت کل حساب کاربری خود را تبلیغ کنید. این نوع از تبلیغ برای افرادی که تاکنون برند شما را دنبال نکرده اند نشان داده می شود. بنابراین اکانت تبلیغ شده دقیقا برای افرادی که دنبال کننده بالقوه شما هستند به نمایش در می آید. به علاوه، در بخش “پیشنهاد افراد برای دنبال کردن” و نتایج جستجو این آگاهی نشان داده می شود. هنگامی که حساب کاربری خود را تبلیغ می کنید، در کنار برچسب “Promoted” برای اینکه مشخص شود پست تبلیغی است، یک دکمه “Follow” نیز وجود دارد.

تبلیغ در توییتر

شروع تبلیغ

ترند های پروموت شده – Promoted Trend

ترند های پروموت شده یکی دیگر از انواع تبلیغات در توییتر به حساب می آیند. در سمت راست صفحه یک لیست تقریبا طولانی وجود دارد که عنوان های پر طرفدار یا اصطلاحا ترند شده در آن نوشته شده اند. در این لیست محبوب ترین عنوان ها و هشتگ هایی که در حال حاضر ارائه می شود نوشته شده است. در زیر این عنوان ها ترند هایی که پروموت شده اند، دارای بر چسب “Promoted” هستند. در واقع این ترند ها برای مخاطبانی که هدف گذاری کرده اید نمایش داده می شود. کاربران معمولا این ترند ها را با وجود داشتن برچسب تبلیغ، دنبال می کنند که به معنای استقبال از آن ها است.

تبلیغات خودکار – Automated ads

اگر برای تبلیغات در توییتر تازه وارد هستید و نمیدانید چه میزان هزینه کنید و یا زمان محدودی دارید، می توانید از Promote Mode استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت این امکان را دارید تا مطابق روند همیشگی خود توییت بگذارید و در نهایت توییت ها و پروفایل برند شما به صورت خودکار تبلیغ خواهند شد. نام این نوع تبلیغات در توییترalways on advertising solution” می باشد. 10 توییت اول شما به طور روزانه و به صورت خودکار به کمپین پروموشن خودکار اضافه خواهد شد و مخاطبان مشخص شده هدف گذاری می شوند. همچنین حساب کاربری شما در حالت “Promote Mode” تبلیغ می شود. بنابراین اگر از این نوع تبلیغ خودکار استفاده کنید دیگر نیازی نیست که زمان بگذارید و جداگانه روی تبلیغات خود در توییتر کار کنید و بدین ترتیب کار شما بسیار آسان خواهد شد.

انواع تبلیغ در توییتر

کلام آخر ـ انواع تبلیغ در توییتر

یکی از ویژگی های بسیار خوب تبلیغ در توییتر، امکان پرداخت بعد از رسیدن به هدف تبلیغاتی است. شما می توانید پاسخ تمامی سوالات خود در رابطه با تبلیغات در توییتر و هزینه های آن، از کارشناسان افراک به صورت رایگان بگیرید. آیا شما هم تجربه تبلیغات در توییتر را داشته اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر همراهان افراک به اشتراک بگذارید.

جای دارد در آخر مطالب فوق در مورد توییتر کمی درباره تبلیغ در شبکه اجتماعی پر طرفدار تیک تاک بگوییم. شما با آموزش نحوه تبلیغات در تیک تاک می‌توانید بازدید زیادی برای کسب و کار خود فراهم کنید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید