کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

دلایل بسته شدن اکانت لینکدین و راه حل رفع آن

دلایل بسته شدن اکانت لینکدین و راه حل رفع آن

لینکدین بزرگترین شبکه اجتماعی کاری در دنیاست. این پلتفرم فضایی برای ارتباط آنلاین و حرفه ای با متخصصان و مدیران در هر حوزه می باشد. همچنین لینکدین فرصتی برای پیدا کردن کار و استخدام است. حرفه ای ها در سراسر دنیا ازین پلتفرم برای توسعه کسب و کار و برای برند شدن استفاده میکنند. اما گاهی در این پلتفرم به مشکل برخورده، با ارور restricted مواجه شده و لینکدین حساب آنها را موقتا و یا برای همیشه از دسترس خارج می کند. در این مقاله افراک قصد دارد دلایل restrict شدن حساب لینکدین و یا بسته شدن اکانت را شرح و راه حل های رفع این مشکل را آموزش دهد.

چرا حساب لینکدینم بسته شد؟

لینکدین هم مانند تمام پلتفرم های اجتماعی دیگر، قوانینی دارد که رعایت این قوانین برای کاربران واجب است و در صورت نقض آن، حساب آنها به طور موقت و گاهی برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد و شما با خطای  restricted مواجه میشوید. در ادامه قوانینی که رعایت نکردن آن باعث بسته شدن اکانت لینکدین شما میشود را توضیح میدهیم.

مطلب مرتبط: آموزش لینکدین | صفر تا صد ماجرا!

  • نقض محتوا: لینکدین جایی برای تولید محتوا و اشتراک گذاری است. اگر این محتوا مناسب نباشد و از چهارچوب قوانین لینکدین خارج باشد، لینکدین شما را جریمه میکند. اگر به صورت مکرر محتواهای خشونت آمیز، ترویج فساد و فحشا ایجاد میکنید، لینکدین حساب شمارا از دسترس خارج میکند. در صورتی که فکر میکنید محتوای شما مناسب است و به اشتباه اخطار گرفته اید، می توانید درخواست بدهید تا دوباره بررسی کنند.
  • نقض پروفایل: در صورت مطابقت نداشتن اطلاعات پروفایل شما با قوانین لینکدین، لینکدین ابتدا بخشی از پروفایل شمارا حذف میکند و در صورت تکرار، حساب شما بسته میشود.
  • نقض هویت: لینکدین فضایی است برای حرفه ای ها که اطلاعات واقعی از خودشان به نمایش میگذارند. اما اگر این اطلاعات جعلی باشد، لینکدین حساب شما را restrict میکند. همچنین اگر متوجه شود حساب شما در معرض خطر توسط کسی دیگر است، موقتا اکانت شما را محدود میکند. برای دسترسی مجدد به حساب خود باید تایید هویت کنید.
  • استفاده از ابزارهای خودکار: ابزارهای خودکار، به طور خودکار فعالیت هایی در اکانت شما ایجاد میکنند. برای مثال ابزار یوتیوب برای یوتیوب و ابزارهای سئو که فعالیت شمارا در سئو بهبود میدهد، در لینکدین نیز ابزارهایی وجود دارد که به صورت خودکار درخواست برای دیگران میفرستند و این خلاف قوانین لینکدین است.
  • فعالیت شما در لینکدین: اگر تعداد بازدید کنندگان از پیج شما به طور نامعقولی زیاد شود و یا پایین بودن آمار پذیرش درخواست  connect  شما توسط دیگران، حساب شما محدود میشود.

وقتی اکانت لینکدین محدود می شود چه اتفاقی می افتد؟

زمانی که شما برای ورود به اکانت لینکدین خود با خطای restricted مواجه شدید، به این معنی است که حساب شما موقتا بسته شده تا لینکدین بررسی کند. ممکن است بین چند ساعت و یا یک هفته طول بکشد.

مطلب مرتبط: چگونه اکانت لینکدین شرکتی بسازیم؟

چطوری اکانت لینکدین را از محدودیت(restrict) خارج کنیم؟

لینکدین پلتفرم مهم و کاربردی است و بازیابی اکانت لینکدین برای کاربرانی که حساب لینکدین آنها محدود شده امری مهم است. در ادامه راه حل های رفع محدودیت اکانت لینکدین را توضیح می دهیم.

  • تا پایان محدودیت صبر کنید و حساب کاربری جدید ایجاد نکنید، ممکن است موقتا باشد و حساب شما برگدد.
  • در صورتی که حساب شما برگردانده نشد، با ip  قبلی اکانت نسازید ممکن است دوباره محدود شوید.
  • ابزارهای خودکار را حذف کنید.
  • تایید هویت انجام بدید: ارسال عکس پاسپورتتان برای تایید هویت

رفع محدودیت لینکدین بدون پاسپورت

سوالی که برای ما ایرانیان پیش می آید، این است که آیا بدون پاسپورت هم می توانیم محدودیت حساب خود را رفع کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای رفع محدودیت، حتما پاسپورت لازم است، ولی شاید با ارسال ایمیل به پشتیبانی لینکدین و یا ارسال تیکت به پشتیبانی لینکدین از طریق یک شخص دیگر، با درخواست رفع محدود شما موافقت شود.

جمع بندی

اگر اکانت شما در لینکدین محدود شده نگران نباشید! ممکن است این محدودیت موقت باشد و حساب شما طی یک هفته برگردد. با رعایت قوانین تعیین شده، از محدودیت در لینکدین جلوگیری کنید و یا می توان با انجام اقداماتی، حساب بسته شده را بازگرداند. چه دلایلی باعث میشود اکانت در لینکدین از دسترس خارج شود؟

  • رفتار های ربات گونه مثل کامنت گذاشتن های متعدد و رگباری
  • درخواست دادن های زیاد برای افراد
  • استفاده از فیلترشکن هنگام استفاده از لینکدین
  • ورود و خروج زیاد از اکانت
  • داشتن اکانت فیک در لینکدین
  • نداشتن پروفایل مناسب و نامربوط و پر نکردن فیلدهای ضروری پروفایل
  • استفاده از اسامی نامشخص برای صفحه

در مرحله اول اکانت شما را برای تاریخ معینی از دسترس خارج می کند و اگر به این رفتارها ادامه بدین حساب شما را بطور کامل از دسترس خارج می کند. برای برگرداندن اکانت، از مدرک شناسایی باید استفاده کنید و خبر خوب برای ایرانی ها استفاده از صفحه اول پاسپورت است. با بارگزاری عکس پاسپورت، هویت خود را تایید کنید و حساب لینکدین خود را برگردانید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. من تقریبا ۱ سال اکانتم بسته بود چندین بار به ساپورت توییتر پیام دادم و چون ایمیل اکانتم محدود شده بود فرم هم نمیتونستم پر کنم . دفعه اول جوابی نگرفتم از توییتر چند هفته بعد دوباره پیام دادم اینبار یک تیکت باز شد برام و خواست که فرم رو در دفتر اسناد مهر و امضا کنم ولی چون انگلیسی بود قبول نکردن و و من هم این موضوع رو اطلاع دادم و تیکتم بسته شد . ۲ روز پیش پیام پایینتر خوندم که عکس شناسنامه و گواهینامه رو فرستاده بودن من هم همینا رو فرستادم براشون و دوباره توضیح دادم که اون فرم قبلی رو جایی قبول نمیکنن . این دفعه یک لینک مخصوص اپلود ID برام فرستاد و کارت ملی رو اسکن کردم براشون و اکانتم باز شد بعد ۱ سال

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      ممنون از اینکه تجربه خود را با ما در میان گذاشتید، در صورت تمایل لینک مخصوص آپلود ID را نیز ارسال کنید.

      آیا مفید بود؟
  2. سلام. اکانت لینکدین من با 11 هزار فالوور و فعالیت مداوم، امروز بسته شد. پاسپورت ایرانی رو هم قبول نمی کنه. چیکار باید بکنم.

    آیا مفید بود؟
  3. سلام
    من اکانتمو بعد حدود 2 هفته پس گرفتم. این دو تا فرم رو پر کنید، شناسنامه ایرانیتون رو به عنوان مدرک هویتی آپلود کنین. من گواهینامه و شناسنامه رو تو یه عکس آپلود کردم با هم.
    فرم ها رو پر کنین و بفرستین و برین توی توئیتر به پشتیبانی لینکدین که نام کاربریشون اینه پیام بدین. (LinkedInHelp)
    یکی از فرم ها اگه ارور داد، مهم نیست، یکی دیگه حتما کار میکنه.
    اول این فرم ها رو پر کنین بعد پیام تو توئیتر بدین.
    https://www.linkedin.com/help/linkedin/ask/TS-RHA?trk=li_tw_global_gco_care_twitter_social&linkId=100000209928162

    https://www.linkedin.com/help/linkedin/ask/TS-F-APPEAL

    آیا مفید بود؟
  4. با عرض سلام و تشکر از شما
    اکانت بنده محدود شده بود از طریق همین لینکی که اقدام کردین چند بار زدم و مدارک و پاسپورت و… هیچ جوابی نگرفتم ولی بازم ناامید نشدم و هر یکی دو روز یک بار درخواست میدادم چون خیلی لینکدین نیاز داشتم

    یه دفعه چند روز پیش بعد یک ساعت اینکه درخواست فرستادم یه ایمیل اومد و اکانت رو باز کرد. اینو بگم که لوکیشن رو نباید به جز کشوری که هستین بگذارین و به هیچ عنوان با VPN وارد اکانتتون نشید. لوکیشن باید دقیق مطابق با ایپی باشه حتی برای یک ثانیه….

    آیا مفید بود؟
  5. سلام، من از طریق لینکی که گذاشتین اقدام کردم این جوابو دادن، چیکار باید بکنم؟
    I’m sorry for the inconvenience, but it seems that we do not accept IDs by any other methods except through persona link. If you’re having problems submitting your ID via the link, please consider signing the affidavit of identity form before a Notary Public: https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/3

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      این موضوع را بنده به پشتیبانی لینکدین انتقال داده ام و در دست بررسی از سمت پشتیبانان لینکدین است. به محض دریافت اطلاعات جدید، همینجا اعلام خواهم کرد. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  6. سلام

    بتازگی لینکدین برای احراز هویت و رفع محدودیت دیگر پاسپورت ایرانی را نمیپذیرد و بجای آن اطلاعات هویتی بایستی توسط دفاتر اسناد رسمی تایید شود.

    خواستم بدانم آیا کسی تجربه ای داره که بعد از ارسال تاییدیه دفتر اسناد رسمی چه اتفاقی میافته؟

    آیا بعد از ارسال تاییدیه بی دردسر محدودیت رفع میشه یا اینکه باز هم سوال میپرسند و مدارک میخواهند؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      این موضوع را بنده به پشتیبانی لینکدین انتقال داده ام و در دست بررسی از سمت پشتیبانان لینکدین است. به محض دریافت اطلاعات جدید، همینجا اعلام خواهم کرد. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  7. سلام وقتتون بخیر من کار هایی که گفتین رو انجام دادم ولی الان لینکدین بهم ایمیل زده که این فرم رو پر کنم https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/a1342243/ و گفته که باید در حضور Notary Public باشه الان من دقیقا چی کار باید کنم ؟ خیلی ممنون از شما که راهنمایی می کنید .

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      این موضوع را بنده به پشتیبانی لینکدین انتقال داده ام و در دست بررسی از سمت پشتیبانان لینکدین است. به محض دریافت اطلاعات جدید، همینجا اعلام خواهم کرد. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  8. سلام وقتتون بخیر
    من کار هایی که گفتین رو انجام دادم ولی الان لینکدین بهم ایمیل زده که این فرم رو پر کنم
    https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/a1342243/
    و گفته که باید در حضور Notary Public باشه الان من دقیقا چی کار باید کنم ؟
    خیلی ممنون از شما که راهنمایی می کنید .

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      این موضوع را بنده به پشتیبانی لینکدین انتقال داده ام و در دست بررسی از سمت پشتیبانان لینکدین است. به محض دریافت اطلاعات جدید، همینجا اعلام خواهم کرد. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  9. دوست گرامی.
    درود و وقت بخیر.
    بنده اکانت لینکدینم یک سال پیش Restrict شد و احتیاج به پاسپورت برای احراز هویت داشت ولی من در اون دوران امکان دریافت پاسپورت نداشتم. الان که قصد دارم دوباره با حساب کاربری مسدود شده ام ورود بزنم، از من احراز هویت میخواد و وقتی نام کشورم را “ایران” انتخاب میکنم، این پیغام خطا را به من می دهد:
    The government ID you’re attempting to scan is issued by a country that isn’t supported for this verification
    ظاهرا ایران در لیست کشورهایی که بشه با استفاده از پاسپورت احراز هویت اکانت لینکدین انجام داد، نیست.
    من قبلا تلاش کرده بودم با تیم پشتیبانی لینکدین ارتباط بگیرم ولی یک پیامی رو رباتشون فقط برام ارسال می کرد و هیچ اتفاقی هم نیفتاد.
    لطفا راهنمایی بفرمایید.
    در سطح اینترنت به خوبی به این موارد اشاره نشده.

    ممنون.

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      متاسفانه کشور ایران از لیست حذف شده است و برگرداندن اکانت فقط با مذاکره با پشتیبانی لینکدین امکان پذیر است. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  10. سلام وقت بخیر
    الان با یه اکانت دیگه تیکت فرستادم و توی تیکت ایمیل مربوط به اکانتم که محدود شده رو نوشتم، اگه بخوان ایمیل بزنن به کدومش ایمیل میزنن؟ ایمیل اکانتی که تیکت فرستادم یا ایمیل اکانت محدود شده؟ و اینکه چن روز طول میکشه؟

    آیا مفید بود؟
  11. سلام. بعد از محدود شدن اکانت، تا چه مدتی فرصت داریم اکانتو برگردونیم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام و احترام
      محدودیت زمان برای این موضوع وجود ندارد و هر زمان می توانید اقدام کنید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  12. سلام
    منم با مشکل بسته شدن اکانت لینکدینم مواجه شدم. تو پیامش نوشته بود که به دلایل امنیتی اکانت به صورت موقت بسته شده. برای وریفای کردن هم ایران رو قول نمیکرد. دو ماهی صبر کردم اما اکانت باز نشد.
    به این لینک https://www.linkedin.com/help/linkedin/ask/ppq پیام دادم و بسته شدن اکانتم رو گفتم و توضیحات تکمیلی رو دادم که فک میکنم به چه دلیلی بسته شده و دلیلش چی بوده. بعد از دو روز بهم ایمیل زدن که این پیام رو به گروه امنیت فرستادن و تقریبا با یک هفته مکاتبه اکانتم باز شد.
    اینو به عنوان تجربه نوشتم که دوستان هم استفاده بکنن.

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      ممنون از اینکه تجربه خود را با ما و دیگر دوستان در میان گذاشتید. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
    • سلام مرسی از راهنمایت منم دقیقا همین اتفاق بزام افتاد چه مکاتبه های کردی ک منم انجام بدم

      آیا مفید بود؟
      • اول مشکل رو توضیح دادم و علت احتمالیش رو گفتم .
        بعد گفتم که از ایران هستم و شما ایران رو برای وریفای کردن قبول نمیکنید.
        در ادامه هم گفتم که اگر آیدی کارت لازم باشه براتون ایمیل میکنم.
        – بررسی کردن و هیچ مدرکی هم ازم نخواستن.
        فقط نزدیک چهار پنج روزی زمان برد تا بررسی کنن و اکانتم رو باز کنن.

        آیا مفید بود؟
    • سلام من توانستم وارد این لینک شوم اما وقتی پیام مینویسم و فرم را تکیل میکنم . این پیغام می آید We’re sorry. There was an error creating your case. Please try again…. راه حل دیگری ندارید ؟

      آیا مفید بود؟
    • سلام برای من این مورد کار نمیکنه و ارور میده. چیکار میتونم انجام بدم؟

      آیا مفید بود؟
  13. سلام وقت بخیر من هرکاری میکنم نمی تونت تیکت به لینکدین بزنم برای اینکه پیجم بازکنه چکار باید بکنم؟از طریق شخص دیگه ای تیکت بزنم براشون ؟

    آیا مفید بود؟
  14. سلام من برای ورود به کروفایل لینکدین ایمیل رو میزنم و بعدش فراموشی رمز عبور کیامی که میاد بزای اینه we dont recognize your email ویا این پیام your nocaptcha user response code is missing or invalid

    آیا مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از طریق حساب جیمیل خود وارد شوید که نیاز به وارد کردن رمز نباشد. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  15. سلام اکانت من بسته شده و از هیچ طریقی به من اجازه ارتباط نمیده. امیدی هست یا کلا لینکدین رو فراموش کنم؟

    آیا مفید بود؟
      • سلام ممنون از پاسخ های شما
        وارد لینک شدم اما متاسفانه به محض اینکه submit میزنم این پیام میاد طی چند روز و چندین مرتبه در طی روز

        We’re sorry. There was an error creating your case. Please try again.

        آیا مفید بود؟
        • سلام و احترام
          لینکی که پیش تر گفتم، لینکی است که از پشتیبانی لینکدین برایم ارسال شده است تا ایرانیایی که مشکل برای دسترسی به اکانت لینکدین دارند، از طریق این لینک اقدام به ارسال تیکت کنند. مشکل پیش آمده را شرح کردم و منتظر پاسخ پشتیبانی لینکدین هستم. پیشنهاد می کنم چند روز دیگر دوباره امتحان کنید امیدوارم که مشکل رفع شده باشد. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
          • سلام من یک اکانت توی لینکدین ساختم و فردای اون روز اکانتمو بدون هیچ دلیلی مسدود کردن. و یکی دو روز بعد دوباره با یک ایمیل دیگه اکانت ساختم و اونو هم بستن. برای وریفای هم کشور ایران رو قبول نمیکنن که پاسپورت بفرستیم براشون. لینک تیکت هایی که گذاشتین هم جواب نمیده. ایمیل هم میزنم جواب نمیدن. دقیقا باید چیکار کنیم تا اکانتو برگردونن؟

            آیا مفید بود؟
          • سلام وقتتون بخیر من الان تقریبا یکساله حسابم بسته شده
            هرچی حساب جدید بازمیکنم سریعا میبنده
            و جدیدا پاسپورت ایران رو هم قبول نمیکنه و جزو گزینه ها نمیاره اصلا
            آیا راه حلی هست؟
            اون لینکی هم که گذاشتید باید حتما user لاگین بکنه خب مشکل اینه من اصلا به حسابم دسترسی ندارم

            آیا مفید بود؟
  16. سلام من اکانت اولم چند ماه پیش محدود شد و چون نمیتونستم ووریفای کنم نتونستم برگردومش برای همین با یه ایمیل دیگم یه اکانت دیگه ساختم ولی بعد از چند هفته این یکیم محدود شد و باز به خاطر محدودیت ایران امکان وریفای کردن وجود نداره….به پشتیبان لینکدین هم پیام دادم میگه امکان رفع مسدودی به خاطر نقض قوانین وجود نداره با اینکه من سعی کردم قوانین لینکدینم رعایت کنم و نمیدونم مشکل چیه.از اون جایی که لینکدین با برگردوندن اکانتم موافقت نمیکنه به نظرتون چطوری میتونم یه اکانت جدید بسازم بدون اینکه دوباره محدود بشه؟

    آیا مفید بود؟
      • سلام این لینکی که میدید اطلاعات رو وارد میکنم و همش درسته اما ارور میده نمیگه اطلاعاتت خرابه اما یه ارور مسخره میده
        این ارور میده:We’re sorry. There was an error creating your case. Please try again.
        من حتی از یه راه دیگه باهاشون ارتباط برقرار کردم بعد چند هفته کشمکش گفتن اکانتت آزاد نمیکنیم اول یه لینک دادن به من بعد هر نوع مدرکی داشتم آپلود کردم اما بعدش گفتن نه دوباره آپلود کن خرابه،اما سایتش دوباره رفتم خراب شده بود بهشون گفتم این خرابه ،یهو گفتن اکانتت رو برنمیگردونیم من یه vpn روشن بوده به همین دیلیل مسخره اکانتم رو بستن و گفتن تا ابد محدوده،اما نمیشه اینجوری که به هیچ دلیلی اکانتم رو ببندن و توضیح ندن بی وجدانا،من برای مهاجرت و برای کارم نیاز داشتمش

        شما راه دیگه ای ندارن؟ بدبخت شدم

        آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب
          ضمن حفظ خونسردی، از طریق لینک زیر برای پشتیبانی تیکت ارسال کنید و دلیل نیازتان به لینکدین را شرح دهید. چرا که اگر قبل از حل مشکل اقدام به ساخت اکانت دیگری بکنید، احتمال بسته شدن اکانت جدید نیز هست.
          https://www.linkedin.com/help/linkedin/ask/ppq
          موفق باشید

          آیا مفید بود؟
          • من گفتم بالاتر هم این لینکی که ارسال میکنید موقع ارسال اطلاعات ارور میده من خودمم به لینکدین گفتم خودشون هم اقدامی براش انجام میدن، این سایتشون باگ داره خودتون هم میتونین امتحان کنین، حالا من صدبار هم بزنم ارور میده ،اطلاعاتم هم درسته.
            ارور:We’re sorry. There was an error creating your case. Please try again.

            آیا مفید بود؟
          • سلام و احترام
            لینکی که پیش تر گفتم، لینکی است که از پشتیبانی لینکدین برایم ارسال شده است تا ایرانیایی که مشکل برای دسترسی به اکانت لینکدین دارند، از طریق این لینک اقدام به ارسال تیکت کنند. مشکل پیش آمده را شرح کردم و منتظر پاسخ پشتیبانی لینکدین هستم. پیشنهاد می کنم چند روز دیگر دوباره امتحان کنید امیدوارم که مشکل رفع شده باشد. موفق باشید

            آیا مفید بود؟
          • سلام پشتیبانی لینکدین جواب دادن؟الان لینک درست شده یا نه

            آیا مفید بود؟
          • سلام این لینک جدید تر هم که فرستادید باز هم ارور میده بخدا این لینکدین مارو مسخره داره:https://www.linkedin.com/help/linkedin/ask/uuset

            ارور:We’re sorry. There was an error creating your case. Please try again.

            آیا مفید بود؟
          • من وقتی داخل این لینک میشم اون حساب سال ها قبل من با اون ایمیل که فعلا یادم نیست ظاهر که من به اون حساب ضرورت ندارم و اون حساب مورد نظر نمیایه. میشه رهنمای کنید که چی کار بکنم تا بتوانم حساب مورد نظر خود آزاد کنم

            آیا مفید بود؟
          • سلام و عرض ادب
            اینجور که من متوجه شدم، شما با یک ایمیل اکانت ساخته شده دارید که در حال حاضر ایمیل را فراموش کرده اید، در این صورت یک اکانت جدید باید بسازید. موفق باشید

            آیا مفید بود؟
        • برای منم دقیقا همین مشکل پیش اومده و هرچقدرم سعی کردم گفتن به دلیل نقض قوانین حساب شما مسدود باقی میمونه
          نمیدونم دیگه چیکار کنم لینکدین قبول نمیکنه محدودیت اکانتم را برداره و از طرفیم میترسم اکانت جدید بزنم باز محدودش کنن 😞

          آیا مفید بود؟
        • دوست عزیز منم همین مشکل رو داشم . امروز یه اکانت جدید لینکدین ساختم این لینک https://www.linkedin.com/help/linkedin/ask/ppq باز شد و دیگه این ارور We’re sorry. There was an error creating your case. Please try again نیومد. و تونستم پیام بدم بهشون امیدوارم که جواب بدن.

          آیا مفید بود؟
          • این لینک جدید که گذاشتید رو فقط درصورتی که اکانت داشته باشیم میتونیم واسشون پیام بدیم ، در حالی که اکانت بسته است و هیچ حساب دیگه ای نداریم و نمیتونیم بسازیم چی کار کنیم ؟

            آیا مفید بود؟
  17. سلام آیا راهی برای ارتباط با لیکدین هست برای من این پیام میاد و نمیتونم هیچ کاری بکمنم 🙁 The government ID you’re attempting to scan is issued by a country that isn’t supported for this verification

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، بله در حال حاضر کشور ایران را ساپورت نمی کند. از طریق شخص دیگری اقدام به ارسال تیکت کنید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
      • ممنون از جوابتون
        وقتی از طریق یه اکانت دیگه پیام دادم گفت برای اجازه بررسی باید با اکانت خودم پیام بدم …به نظرتون راه حلی برای برگردوندن اکانت هست یا بیخیالش شم و یه اکانت دیگه بزنم؟

        آیا مفید بود؟
        • دوست عزیز برای پشتیبانی لینکدین ایمیل ارسال کنید، اگر پرونده باز داشته باشید با ایمیل شخصی خودتان بررسی می‌شود. در صورت باز بودن پرونده شما و ساخت اکانت جدید با اطلاعات قبلی، امکان بسته شدن اکانت جدید همچنان وجود دارد. پس توصیه میکنم اول از طریق ایمیل پرونده خود را حل کنید. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
      • سلام من اکانتم بسته شده و زمانی که تمام مراحل میرم برای بازیابی اکانتم این پیام زیر میاد که میدونم در کشور ما ساپورت نمیشه همچنین از طریق یکی از بستگان در خارج انتحان کردم نوشت که قبلا شما ایران انتخاب کردین که بازم ارور داد ، حالا می خوام بدونم چه راه حل دیگه ای هست که بتونم عکس پاسورت اتچ کنم براشون لطفا لینک دقیق بفرستید برام مچکرم.
        🙁 The government ID you’re attempting to scan is issued by a country that isn’t supported for this verification

        آیا مفید بود؟
  18. این پیغامی هست که وقتی من کشور ایران رو انتخاب می‌کنم میاد بالای صفحه و اجازه نمیده برم مرحله بعد

    The government ID you’re attempting to scan is issued by a country that isn’t supported for this verification. Visit Help Center

    آیا مفید بود؟
      • با سلام
        اجازه ارسال مستقیم به ایمیل وجود ندارد و نیز به وجود تیکت باز می باشد که زدن تیکت نیز به علت عدم دسترسی به اکانت وجود ندارد

        آیا مفید بود؟
      • سلام
        من به این ایمیل پیام دادم و جواب زیر رو برام فرستادن.
        We’re sorry. If you’ve received this message, your inquiry was not received by our support team. This email address ( linkedin_support@cs.linkedin.com ) only accepts messages when you’re responding to an existing open case or a recently closed case with LinkedIn Customer Support.

        Please go to the LinkedIn Help Center ( https://www.linkedin.com/help ) to search and find answers to your questions. If you don’t find your answer, you can Contact Us from there to submit your question.

        Regards,

        Your LinkedIn Customer Experience Team

        آیا مفید بود؟
  19. سلام، وقت بخیر، من اکانتم restrict شده و در مرحله ورود اطلاعات ID، برای verification ، در انتخاب کشوری که ID صادر کرده، کشور ایران را که وارد می کنم، میگه که این کشور را ساپورت نمی کنیم و هیچ راه انتخابی دیگه هم به من نمیده که کار دیگه ای بکنم.

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، چنین مشکلی نبوده تا به حال، برای پشتیبانی لینکدین شرح مشکل کردم و در صورت پاسخگویی، همینجا اعلام میکنم. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز، پاسخی که دریافت کردم این بود که با هیچ کشوری مشکلی ندارند و اگر کسی به مشکل برخورده است، شخصا باید از طریق تیکت و یا ایمیل، اقدام کنند. ولی در حال حاضر مشخصا با کشور ایران مشکل دارند و امکان برگرداندن اکانت لینکدین برای آنها فراهم نیست فعلا. با آرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
  20. سلام، وقت بخیر، من اکانتم restrict شده و در مرحله ورود اطلاع ID، برای verification ، در انتخاب کشوری که ID صادر کرده، کشور ایران را که وارد می کنم، میگه که این کشور را ساپورت نمی کنیم، به چه صورت می‌توانم عکس پاسپورت خودم را ورود بزنم. ممنون میشم راهنمایی فرمایید.

    آیا مفید بود؟
    • اصلن پاسپورت نمی‌خواد. تو همون مرحله ای که می‌نویسه ایران رو ساپورت نمی‌کنه دیگه گیر می‌کنه

      آیا مفید بود؟
  21. سلام این پیام واسه من میاد و نمیذاره وارد شم. البته من چون نمیدونستم موقع ساخت اکانت وی پی ان روشن بوده. چکار میشه کرد
    You have reached the maximum number of attempts. Please try again at a later date.

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، این مورد ارتباطی با روشن بودن وی پی ان موقع ساخت ندارد، مدتی صبر کنید و دوباره امتحان کنید. در صورت رفع نشدن این مورد، برای پشتیبانی ایمیل ارسال کنید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  22. سلام
    حساب من مسدود شده بود و الان با پاسپوورت باز شده اما پیامک برای ورود دریافت نمیکنم.
    راه حل چیه

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، از روش های دیگر، برای مثال ارسال کد برای ایمیل استفاده کنید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
      • سلام منم همین مشکل برام پیش اومده ولی گزینه ایی که از طریق ایمیل کد بفرسته وجود نداره

        آیا مفید بود؟
          • سلام وقت بخیر
            این مشکل ایران برای من هم وجود داره، میفرمایید از این لینک تیکت بزنید، اما برای تیکت زدن هم باید sign in شد که امکانش وجود نداره.

            آیا مفید بود؟
          • سلام وقتتون بخیر،
            من کارهایی رو که گفتین انجام دادن ،الان لینکدین به من ایمیل زده که چون پاسپورت نداری، باید یک فرمی رو پر کنی
            https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/3629
            و در ادامه گفته که باید در حضور “Notary Public” باشه . من سوالم اینجاست که الان من دقیقا چه کاری کنم ؟
            اگه راه دیگه ای به ذهنتون میرسه برای وریفای کردن ممنون میشم که راهنمایی کنید ؟
            مثلا آیا می تونم شناسنامه ام رو ترجمه کنم و بفرستم ؟
            خیلی ممنون از اینکه لطف می کنید و پاسخ میدین .

            آیا مفید بود؟
          • سلام و عرض ادب
            این موضوع را بنده به پشتیبانی لینکدین انتقال داده ام و در دست بررسی از سمت پشتیبانان لینکدین است. به محض دریافت اطلاعات جدید، همینجا اعلام خواهم کرد. با آرزوی موفقیت برای شما

            آیا مفید بود؟
        • سلام وقت بخیر
          ممنون از راهنماییتون و لینکی که بالاتر برای من ارسال کردید برای ارسال تیکت، اما با ارور زیر مواجه شدم
          We’re sorry. There was an error creating your case. Please try again.

          آیا مفید بود؟
          • سلام و احترام
            لینکی که پیش تر گفتم، لینکی است که از پشتیبانی لینکدین برایم ارسال شده است تا ایرانیایی که مشکل برای دسترسی به اکانت لینکدین دارند، از طریق این لینک اقدام به ارسال تیکت کنند. مشکل پیش آمده را شرح کردم و منتظر پاسخ پشتیبانی لینکدین هستم. پیشنهاد می کنم چند روز دیگر دوباره امتحان کنید امیدوارم که مشکل رفع شده باشد. موفق باشید

            آیا مفید بود؟
  23. سلام وقتتون بخیر، مشکل رفع مسدودی اکانت لینکدین داشتم؛ داستان از این قرار است که من یکسال پیش یه اکانت الکی با اسم که یادم نیس ولی با ایمیل و شماره خودم ساختم و دیگه فعالیت نداشتم‌، تا سه روز پیش تصمیم گرفتم دوباره فعال کنم و تکمیل کنم اکانتمو ولی رمزش یادم نبود و گزینه فراموشی زدم ایمیلو وارد کردم کد برام ارسال نشد و بعد راه بعد شماره موبایل وارد کردم ولی متاسفانه بعدش اسم و فامیل اکانت و میخواستم که من یادم نبود، پس مجبور شدم دوباره اکانت بسازم و با شماره پدرم ساختم و سه روز مشغول تکمیل کردم پروفایل و ۳۰ تا هم کانشن ساختم ولی متاسفانه امروز اکانت بستن….و احزار هویت میگه و من هم عکس پاسپورتمو با تمام ایتمایی که گفته حجم و فرمت رعایت کردم ولی اپلود نمیشه و میگه مشکلی هست دوباره سعی کن…ممنون میشم راهنمایی کنید🙏🏻

    آیا مفید بود؟
    • سلام عاطفه جان وقت شماهم بخیر، فعالیت شما را اسپم شناخته است. توصیه میکنم با رعایت نکاتی که برای آپلود عکس ذکر شده امتحان کنید دوباره و از ساخت مجدد اکانت خودداری کنید، از انجام فعالیت اسپم اعم از فالو کردن در حجم بالا و در مدت زمان کم اجتناب کنید و بدون فیلترشکن وارد برنامه شوید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  24. با سلام
    من ۵ بار اکانتم مسدود شده و واقعا هیچ یک از این کار ها که گفتین رو نکردم
    چه کار باید بنم؟ لطفا راهنماییم کنید

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، در نسخه پولی لینکدین فقط می توانید بازدید کنندگان را به طور کامل ببینید. موفق باشید.

      آیا مفید بود؟
  25. سلام وخسته نباشید خدمت شما
    لینکدین من رو دو هفته پیش محدود کرد.و چون من پاسپورت نداشتم کارت ملی رو اپلود کردم.و بعد ک اقدام به گرفتن پاسپورت کردم خواستم دوباره پاسپورتم رو اپلود کنم ک اجازه نمیداد و میگف ک قبلا این کار رو کردی.و بعد متوجه شدم یک بار برای من ایمیل ارسال کرده ک کارت شناسایی شما تایید نشده.ولی هربار ک پاسپورتو اپلود میکردم اجازه نمیداد.امروز بعد دو هفته اومدم دوباره اپلود کنم ک قبول کرد و بعد تشکر نوشت ک بررسی میشه.و همونجا ایمیلمو ک چک کردم دیدم ایمیل زده ک به دلایل فلان اکانت شما برای همیشه محدود شده اید.دوباره پاسپورتو اپلود کردم و باز همین ایمیل اومد.و بار سوم اجازه نداد و گف ارسال کردی بعدا دوباره امتحان کن.میخواستم ببینم باید چیکار کنم.یک اکانت دیگه درست کنم یا صبر کنم؟؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، این دلیل که میفرمایید محدود شده اید چیه؟ توصیه میکنم از طریق یک اکانت دیگه اقدام به ارسال تیکت کنید. دلیل اصلی را بپرسید و درخواست رفع محدودیت کنید. احتمالا اگر مشکل جدی نباشد، قبول میکنند و به محض رفع محدودیت از شما میخواهند تا 2 روز اطلاعات پروفایل را تکمیل کنید و به روز کنید. اگر بدون رفع دلیل محدودیت، اکانت دیگه ای بسازید، اکانت جدیدتان هم محدود خواهد شد. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  26. سلام اگر پاسپورت نداشته باشیم باید چیکار کنیم؟ میتونیم عکس کارت ملی رو آپلود کنیم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام غزاله جان. میتوانید امتحان کنید. پس از ارسال یک هفته صبر کنید و اگر نشد، از طریق یک نفر دیگه، به پشتیبانی تیکت ارسال کنید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  27. سلام وقت بخیر. من قسمتی ک باید پاسپورت رو اپلود کنم اومدم عکس کارت ملیمو اپلود کردم.چون تا ده روز پیش من پاسپورت نداشتم.الان ک میخوام عکس پاسپورتمو اپلود کنم میگه قبلا درخواست دادی و بعدا امتحان کن.میخواستم ببینم تا کی طول میکشه.حتی تیکت هم ک میخوام بفرستم میگه پاسپورتتو اپلود کن.اپلود ک میکنم میگه قبلا فرستادی.چیکار باید بکنم؟چقد طول میکشه؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام وقت شماهم بخیر، درخواست شما در حال بررسی توسط لینکدین است و باید منتظر نتیجه درخواستتان باشید، ایمیل را مرتب چک کنید. بین یک هفته تا 10 روز معمولا طول میکشد، صبر کنید و پیج جدید نسازید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  28. سلام وقت بخیر
    لینک پشتیبانی لینکداین رو از کجا میتونم پیدا کنم

    آیا مفید بود؟
  29. سلام وقت بخیر
    برای بار دومه توی لینکداین اکانت میسازم و بدون اینکه کاری کنم حسابم ریستریک میشه چیکار میتونم بکنم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام محمدعزیز، هنگام فعالیت در لینکدین از برنامه های تغییر ip نباید استفاده کنید و از انجام فعالیت های اسپم خودداری کنید. از طریق لینک زیر، اقدام به ارسال تیکت برای پشتیبانی لینکدین کنید. با آرزوی موفقیت برای شما
      linkedin support

      آیا مفید بود؟
  30. سلام روزتون بخیر … این که لینکدین درخواست میکنه برای اپلود پاسپورت حتما باید انجام بشه ؟
    راه دیگه نیست جز اون؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، طبق قوانین، تنها راه احراز هویت آپلود پاسپورت شماست. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  31. سلام به همگی.
    چندین مرتبه با فیلترشکن روشن وارد حسابم شدم و لینکدین به خاطر مسائل امنیتی تشخیص داد که باید حساب بلاک بشه.
    پاسپورت نداشتم و بعداز آپلود شناسنامه ایرانی متاسفانه ایمیل میزد و درخواستم رو رد می کرد.
    به پشتیبان لینکدین پیام دادم و گفتم چون سربازی نرفتم نمیتونم توی ایران پاسپورت بگیرم
    و ازش درخواست کردم که با همین شناسنامه ایرانیم ،حسابم رو برگردونه.
    بعد از سه روز بررسی بهم ایمیل زد و حسابم رو آنبلاک کرد.
    linkedin.com/help/linkedin/solve/contact

    آیا مفید بود؟
    • لطفا آدرس ایمیل پشتیبانی رو بفرمایید.
      من جایی پیدا نکردم

      آیا مفید بود؟
      • سلام دوست عزیز، ایمیل پشتیبانی لینکدین: linkedin_support@cs.linkedin.com
        توجه داشته باشید در صورتی پاسخگو هستند که شما پرونده باز داشته باشید و با همان ایمیل اقدام کنید. موفق باشید

        آیا مفید بود؟
  32. سلام وقت به‌خیر بدون اینکه کاری انجام بدم لینکدینم‌ به‌طور‌موقت ristrict شده و پاسپورتم هم منقضی شده! آیا راهی هست به لینکدین ایمیل بزنم و درخواست کنم برگردونه؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام وقت شماهم بخیر. بسته شدن حساب شما ممکنه بخاطر مغایرت کشور ثبت شده در لینکدین با IP کشور وصل شده باشد، میتوانید به پشتیبانی لینکدین تیکت بزنید و درخواست خود را ارسال کنید. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
      • سلام و وقت بخیر منم مشکل شما رو دارم و پاسپورتمم تاریخ انقضاش گذشته دوبار با دوتا ایمیل ثبت نام کردم و اکانتام کاملا غیر فعال شدن هیچ فعالیت غیر قانونی یا هرچی رو نداشتم ولی هرچه توسایتشون چک کردم ایملی پیدا نکردم میتونید ایمیلشونو برام بفرستین؟ ممنون میشم

        آیا مفید بود؟
          • خب مشکل اینجاست که نمی تونیم به حساب وارد بشیم و تیکت بزنیم.فکر کنم تنها راه تماس با لینکدین بدون وارد شدن به حساب تماس تلفنی به دفتر مرکزیشون هست متاسسسفاااانهه

            آیا مفید بود؟
          • سلام، باید از طریق پیج یک نفر دیگه اقدام به ارسال تیکت کنید. موفق باشید.

            آیا مفید بود؟
      • این مورد رو چیکار کنیم .منم متاسفانه در اوایل تشکیل حساب بریتانیا رو به عنوان کشورم جا زدم و الان به طور کلی حسابم بلاک شده و گفتند دیگر پیام نفرست.نمی دونم چیکار کنم .متخصصی هست که بتونه بهم کمک کنه. اینم شمارم لطفا اگه کسی می تونه کمکی کنه باهام تماس بگیره راهنمایی کنه خیلی ضروره.

        آیا مفید بود؟
  33. با سلام
    دوست عزیز اکانت من محدود شده و هرچی میخوام پاسپورت رو آپلود کنم این پیام میاد اطلاع دارید باید چیکار کنم.
    You have already submited a reuest please try again later

    آیا مفید بود؟
    • سلام نیلوفر جان، عکس پاسپورت شما آپلود شده بااینکه متوجه نشدید و این ارور به همین دلیله. منتظر جواب در ایمیلتان باشید، موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  34. ببخشید با شناسنامه هم میشه یا حتما باید پاسپورت داشته باشیم. اگر پاسپورت نداشته باشیم چیکار باید بکنیم

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز

      برای وریفای اکانت لینکدین با لوکیشن ایران، حتما باید از پاسپورت استفاده کنید.

      آیا مفید بود؟