کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

علت ساسپند شدن اکانت اینستاگرام و راه حل های رفع آن

علت ساسپند شدن اکانت اینستاگرام و راه حل های رفع آن

اگر روزی نتوانید وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید، چه کار خواهید کرد؟ چگونه می‌توانید با دوستان و مشتریانتان تعامل کنید؟ بسته‌شدن پیج اینستاگرام و ساسپند شدن آن یکی از نگرانی‌های مهم کاربران این شبکه اجتماعی است. این مقاله را بخوانید تا با این مشکل و راه‌های رفع آن بیشتر آشنا شوید.

ساسپند شدن اکانت اینستاگرام به چه معناست؟

ساسپند شدن Suspend اکانت اینستاگرام به معنای مسدود یا غیرفعال‌شدن حساب کاربری در این شبکه اجتماعی است. افراد زیادی ممکن است دچار این مشکل شوند؛ زیرا آن‌ها دانسته یا ندانسته قوانین اینستاگرام را زیر پا می‌گذارند. البته گاهی ممکن است اینستاگرام به‌اشتباه حسابتان را مسدود کند که در این صورت جای نگرانی نیست.

برای اینکه بفهمید اکانت چه وضعیتی دارد و آیا مسدود شده، اپلیکیشن را باز کنید. اگر ساسپند شده باشد، اینستاگرام یک اعلان پاپ‌آپ حاوی این پیام که تعلیق شده‌اید، نشان خواهد داد.

همچنین با رفتن به بخش Setting and activity می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره مسدودشدن اکانت اینستاگرام خود به دست آورید. در پایین صفحه روی دکمه Account Status بزنید.

در صفحه جدید متوجه می‌شوید که آیا محتوایی بوده که نباید منتشر می‌کردید. علاوه بر این، اگر مرتکب اشتباهی شده باشید، در این قسمت راهنمایی‌های لازم را دریافت می‌کنید.

چرا اکانت اینستاگرام ساسپند شد؟

قوانین اینستاگرام به طور مستمر در حال تغییر و به‌روزرسانی است. با آپدیت‌های جدید، ممکن است سخت‌گیری‌های اینستاگرام در بعضی بخش‌ها بیشتر شود که این موضوع، توجه کاربران را می‌طلبد.

طبق آخرین به‌روزرسانی‌ها، دلایلی که می‌تواند باعث غیرفعال‌شدن اکانت اینستاگرام شود، عبارت‌اند از:

۱. انتشار محتوای نامناسب

اگر به برند شخصی یا کسب‌وکار خود اهمیت می‌دهید، محتواهای نامناسب و مشکل‌دار در اینستاگرام منتشر نکنید. دسته وسیعی از محتواها هستند که حق انتشار آن‌ها را در اینستاگرام ندارید. انتشار این نوع محتواها باعث مسدودشدن حسابتان می‌شود:

  • محتواهای غیرقانونی: این محتواها قوانین ملی یا بین‌المللی را نقض می‌کنند. مثلاً اگر محتوا درباره فروش مواد مخدر، تجارت غیرقانونی اسلحه و فعالیت‌های غیرقانونی دیگر باشد، اکانت اینستاگرام ساسپند می‌شود.
  • محتواهای گمراه‌کننده: بعضی افراد هویت دیگران را جعل می‌کنند و با نام دیگران محتوا منتشر و تبلیغ می‌کنند. همچنین کلاهبرداران ممکن است با ارائه اطلاعات دروغ و فریبنده، اعتماد کاربران را جلب کنند و به آن‌ها ضربه بزنند. همه این‌ها نمونه‌هایی از محتوای گمراه‌کننده است که اینستاگرام به‌شدت با آن مخالف است.
  • نقض کپی‌رایت: اگر محتوای دیگران را بدون اجازه و به شکل غیرقانونی منتشر کنید، قانون کپی‌رایت اینستاگرام را نقض کرده‌اید. برای انتشار پست، باید از تصاویر، ویدئوها و آهنگ‌ها، طبق شرایط و دستورالعمل‌های اینستاگرام استفاده کنید.

برای جلوگیری از نقض قوانین کپی رایت در اینستاگرام، منابع دانلود عکس و ویدیو بدون کپی رایت و همچنین منابع دانلود موزیک بدون کپی رایت را مطالعه کنید.

  • محتوای توهین‌آمیز و خشونت‌آمیز: اگر از اینستاگرام برای انتشار محتواهای تهدیدآمیز و آزاردهنده استفاده کنید، حسابتان بسته خواهد شد. ترویج خشونت، نفرت‌پراکنی، نژادپرستی و محتواهایی ازاین‌قبیل، خطوط قرمز اینستاگرام هستند و به مسدودشدن حسابتان منجر می‌شود.
  • نقض حریم خصوصی: اینستاگرام اجازه انتشار اطلاعات خصوصی اشخاص نظیر آدرس، شماره تلفن و… را نمی‌دهد. رعایت‌نکردن این موضوع می‌تواند باعث غیرفعال‌شدن حسابتان شود.

۲. نقض شرایط استفاده

هرگونه نقض شرایط استفاده از اینستاگرام، بسته‌شدن اکانت را به همراه دارد. طبق قوانین این شبکه اجتماعی، حداقل سن برای عضویت در اینستاگرام ۱۳ سال است. شما نمی‌توانید نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار دیگران بگذارید. همچنین نباید از حساب‌های دیگران بدون اجازه آنها استفاده کنید.

موضوع مهمی که نباید فراموش کنید، استفاده‌نکردن از ربات‌ها و اسکریپت‌هاست. افراد زیادی از این ابزارها و خدمات غیرمجاز برای افزایش فالوور، لایک و کامنت استفاده می‌کنند. این کار خلاف قوانین است و در صورت شناسایی، اینستاگرام اکانت فرد متخلف را می‌بندد.

ارسال پیام‌های اسپم برای تبلیغات و… نیز در اینستاگرام ممنوع است. ارسال انبوه چنین پیام‌هایی باعث می‌شود اینستاگرام شما را یک ربات یا کاربر متخلف بشناسد و حسابتان را مسدود کند.

۳. هک و نفوذ

هرگونه تلاش برای نفوذ به حساب سایر کاربران یا دسترسی به اطلاعات آن‌ها، جرم است. نتیجه چنین کارهایی، ساسپند شدن اکانت اینستاگرام است.

۴. گزارش‌های کاربران

ریپورت کردن یکی از کارهای معمول کاربران در اینستاگرام است. اگر کاربری تشخیص دهد محتوایی ضد قوانین اینستاگرام منتشر کرده‌اید، می‌تواند این موضوع را گزارش کند. اینستاگرام گزارش دریافتی را بررسی می‌کند و در صورت نقض قوانین، اقداماتی مثل حذف محتوا، محدودیت، مسدودشدن و… انجام می‌دهد.

۵. استفاده نادرست از هشتگ‌ها

هشتگ‌گذاری صحیح یکی از کلیدهای موفقیت در اینستاگرام است. با این روش می‌توانید فالوورهای زیادی جذب کنید، تعامل کاربران را برانگیزید و… . بااین‌حال، استفاده نادرست از هشتگ‌ها نیز دردسرهای خودش را دارد.

استفاده نادرست یا بیش از اندازه از هشتگ‌ها به‌ویژه هشتگ‌های ممنوعه می‌تواند به غیرفعال‌شدن اکانت اینستاگرام منجر شود. بنابراین در استفاده از هشتگ‌ها باید دقت لازم و کافی را به عمل آورید.

۶. عدم تأیید هویت

باید بدانید اینستاگرام به واقعی بودن هویت کاربران خود و اطلاعات آن‌ها اهمیت می‌دهد. این پلتفرم اگر رفتار مشکوکی ببیند، درخواست اطلاعات هویتی نظیر نام، نام خانوادگی و سن می‌کند. اگر کاربر نتواند هویت خود را اثبات کند، اینستاگرام حساب او را تعلیق می‌کند.

۷. استفاده از نام‌های کاربری نامناسب

اینستاگرام به نامی که برای حساب کاربری خود انتخاب کرده‌اید، اهمیت می‌دهد. اگر این نام شامل توهین، الفاظ ناپسند یا نقض‌کننده قوانین اینستاگرام باشد، باعث بسته‌شدن حسابتان می‌شود.

۸. اشتباه الگوریتم‌های اینستاگرام

گاهی بدون اینکه مرتکب اشتباهی شوید، حساب اینستاگرامتان مسدود می‌شود. دلایل مختلفی برای بروز این مشکل وجود دارد؛ مثلاً الگوریتم اینستاگرام اشتباه کند و محتوا را ناقض قوانین بداند.

همچنین ممکن است عده‌ای از کاربران از قوانین اینستاگرام سوءاستفاده کنند و اکانتی را ریپورت کنند. بسته‌شدن پیج اینستاگرام در مواقعی که قوانین گسترده و مبهم است نیز اتفاق می‌افتد؛ ممکن است بدون اطلاع از آخرین تغییرات این پلتفرم قوانین را نقض کنید.

اگر از طرف حسابتان فعالیت‌های مشکوکی صورت گیرد و اینستاگرام این موضوع را بفهمد، اکانت را غیرفعال می‌کند. این یک اقدام پیشگیرانه است تا از بروز خطر جلوگیری شود. مثلاً آنفالو کردن چندین نفر در یک زمان، یا استفاده از چندین پلتفرم از جمله گوشی، لپ تاپ و سیستم در محل کار باشد که باعث می‌شود آی پی (IP) شما مدام عوض شود. در این صورت به طور خودکار در اپلیکیشن اینستاگرام این کار خطا محسوب شده و باعث تعلیق شدن اکانت اینستاگرام شما می‌شود.

رفع تعلیق حساب اینستاگرام چه مدت طول میکشد؟

مدت زمان تعلیق شدن یا ساسپند شدن اکانت اینستاگرام حدودا 24 الی 48 ساعت طول می‌کشد. ولی اصولا با توجه به میزان تخلفی که توسط کاربر صورت گرفته مدت زمان ساسپند مشخص می‌شود.

چگونه می‌توان اکانت اینستاگرام را بازگرداند؟

همان‌طور که می‌بینیم، ساسپند شدن اکانت اینستاگرام همیشه در کمین ماست. لزومی ندارد که مرتکب خلافی شوید، گاهی بدون اینکه اشتباهی کرده باشید، حسابتان بسته می‌شود. حالا این سؤال مطرح می‌شود اگر اکانت به هر دلیلی، موجه یا غیرموجه، بسته شود، چه راهی برای بازگرداندن آن وجود دارد؟

۱. مخالفت با تعلیق به دلیل نقض قوانین جامعه اینستاگرام

خوشبختانه اینستاگرام این امکان را فراهم کرده که کاربران به بسته‌شدن اکانت خود اعتراض کنند یا درخواست بررسی مجدد دهند.(گزینه مخالفت با تصمیم disagree with decision). اگر حسابتان به دلیل زیر پا گذاشتن Community Guidelines (نقض قوانین) لغو شده، می‌توانید با ارسال اطلاعات لازم مثل عکس سلفی، نام کاربری و… به این تصمیم اعتراض کنید.

  • برای این کار وارد پیج خود شوید و به بخش Setting and activity بروید.
  • گزینه Help را انتخاب کنید.
  • به قسمت Report a Problem بروید و از آنجا برای تکمیل فرم مربوطه و تکمیل اطلاعات اقدام کنید.

بازبینی ممکن است تا دو روز طول بکشد و در این مدت به حسابتان دسترسی نخواهید داشت. اگر اینستاگرام با درخواست موافقت کند، ایمیلی حاوی لینک بازشناسی رمز عبور ارسال می‌کند؛ بااین‌حال ممکن است درخواست رد شود.

این احتمال هست که هویت شما توسط اینستاگرام تأیید نشود و لازم باشد دوباره ویدئوی سلفی ارسال کنید. اما اگر اینستاگرام بر تصمیم خود پافشاری کند و شما را ناقض قوانین و استانداردها بداند، حسابتان برای همیشه غیرفعال می‌شود. این اتفاق معمولاً بعد از چند بار نقض قوانین، ایجاد حساب‌های جعلی و تقلبی و… پیش می‌آید.

۲. مخالفت با تعلیق به دلیل نقض شرایط استفاده از اینستاگرام

این احتمال هست به دلیل نقض قانون کپی‌رایت اینستاگرام و انتشار محتوای جعلی و گمراه‌کننده، حسابتان بسته شود. در این صورت باید فرمی را تکمیل کنید و توضیح دهید چرا نباید حسابتان تعلیق شود ( این فرم از طرف اینستاگرام برای این افراد ارسال می‌شود). همچنین نیاز است برای پیگیری و پاسخگویی بهتر، فایل‌ها و اطلاعات لازم را آپلود کنید. اگر شرایط استفاده را به طور مکرر نقض کرده‌اید، بازگردانی اکانت اینستاگرام مشکل است.

قبل از انتشار ویدیو و موزیک در اینستاگرام، بخوانید: از کجا بفهمیم آهنگ حق کپی رایت دارد؟

۳. غیرفعال‌شدن اکانت اینستاگرام به‌اشتباه

همان‌طور که گفتیم، گاهی الگوریتم اینستاگرام اشتباه می‌کند و اکانت را به‌اشتباه مسدود می‌کند. برای بازگردانی حساب باید از طریق فرم پشتیبانی اقدام کنید.

اطلاعاتی مثل نام، تاریخ تولد، تصویر خود و تصویر پاسپورت یا گواهینامه را برای پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید. همچنین توضیح دهید چرا فکر می‌کنید حسابتان به‌اشتباه مسدود شده و اسناد و مدارک لازم را ارائه کنید.

۴. غیرفعال‌شدن حساب‌های تجاری

اینستاگرام برای اکانت‌های تجاری، محصولات و خدمات، فرم پشتیبانی خاصی دارد. برای رفع ساسپند این حساب‌ها باید اطلاعات محصول و کسب‌وکار نظیر مجوز محلی، فاکتور ثبت مالیات و… را ارائه کنید.

برای اینکه بتوانید اکانت خود را برگردانید باید در ابتدا وقتی پیغام ما حساب شما را تعلیق کردیم رویت شد، گزینه مخالفم را انتخاب کنید یا گزینه اینستاگرام من غیرفعال شد را ارسال کنید. سپس اگر فرم تجدید نظر را ارسال کرده‌اید باید تا چند روز آینده منتظر جواب اینستاگرام بمانید. اگر اینستاگرام به فرم شما جواب داد، معمولا یک کد برای ایمیل‌تان ارسال می‌شود که باید آن را در کاغذ بنویسید و در دستتان نگه دارید، بعد سلفی بگیرید و بفرستید.

اگر عکس ارسالی شما مطابق پروفایل یا یکی از پست‌های شما بود مشخص است که آن اکانت متعلق به شما بوده و حساب شما بازگردانده می‌شود. برای بازگرداندن حساب اینستاگرام چند راه حل وجود دارد که در ادامه گفته شده است:

برای ساخت کمپین در اینستاگرام بخوانید: آموزش ساخت کمپین در اینستاگرام

۴. ممکن است اینستاگرام قطع باشد

ممکن است که اینستاگرام شما قطع شده باشد، شما باید 48 ساعت صبر کنید و چک کنید که آیا اینستاگرام از کار افتاده است یا خیر؟ شما می‌توانید کلمه Instagram down را در توییتر جستجو کنید تا بفهمید مشکل از اینستاگرام است یا خیر.

سخن پایانی

اگر نگران بسته‌شدن پیج اینستاگرام خود هستید، قوانین این شبکه اجتماعی را جدی بگیرید. افراد و کسب‌وکارهای زیادی بوده‌اند که با نادیده‌گرفتن این قوانین، حسابشان بسته شده است. خیلی از آن‌ها به‌سختی توانستند اکانت خود را دوباره فعال کنند و عده زیادی نیز هیچ‌وقت موفق نشدند.

آیا شما نیز تجربه ساسپند شدن اکانت اینستاگرام دارید؟ نظرات و سؤالات خود را برای ما و دیگر همراهان افراک بنویسید.

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. سلام اینستاگرام من به حالت تعلیق ۱۸۰ روزه دراومد فرصت تجدید نظر داشتم متاسفانه کلا ایستاگرام رو پاک کردم که ایستای جدید بریزیم شاید مشکلم حل بشه، اما هر کار میکنم نمیتونم باز نصبش کنم و اون صفحه قبلی که پیشنهاد تجدیدنظر داده بود هم نمیاد بالا الان چکار کنم، الان با همین شماره ای که دارم بازم میتونم ایستاگرام نصب کنم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      باید صبر کنید اینستاگرام شما با شماره قبلی از حالت تعلیق خارج شود و یا با شماره و ایمیل جدید، اکانت جدید بسازید.

      آیا مفید بود؟
  2. سلام
    چرا برای تایید هویت هرچقدر ویدئو سلفی میگیرم آپلود نمیشه و ارور میده

    آیا مفید بود؟
  3. سلام وقت بخیر من پیجم غیر فعال شده و همون لحظه تشخیص چهره انجام دادم بعدش هم رمز از طریق ایمیل اومد گفت درخواست شما بررسی میشه بعد و به متخصص دادم برای ۲‌کاربر پیام فرستادن آیا اینجوری از حالت تعلیق در میاد ؟
    چه مدت زمانی طول می‌کشه! ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏🏻

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      در صوتی که مشکلی نباشد، بین یک هفته الی یک ماه تقریبا زمان میبرد.

      آیا مفید بود؟
  4. هر کاری کردم App info برام دانلود نشد، گوشیم آیفونه
    راه دیگه ای نیست که انجام بدم؟

    آیا مفید بود؟
    • app info در واقع اطلاعات بیشتر اپلیکیشن شماست و چیزی نیست که نیاز به دانلود داشته باشد. در آیفون اسم این گزینه، close it است.

      آیا مفید بود؟
  5. سلام من چند روز پیش از اکانتم خروج زدم بعد که خواستم دوباره وارد بشم این ارور واسم آورد page isn’t availble right now. This may be because of a technical error that we’re working to get fixed. Try reloading this page.
    اینستاگرامو حذف نصب کردم، حافظه کش و دیتا رو پاک کردم همه کاری انجام دادم اما درست نشد. از طریق وب‌سایت اینستاگرام میتونم وارد پیجم بشم اما خود برنامه نه.
    ممنون میشم کمکم کنید

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      مشکل اپلیکیشن شماست. از App info گزینه “forced stop” را در اندروید و گزینه “close it” در آيفون را انتخاب کنید و سپس دوباره برنامه را راه اندازی کنید (سرعت اینترنت و وی پی ان خود را نیز چک کنید). چنانچه مشکل حل نشد، از طریق کامنت اعلام کنید.

      آیا مفید بود؟
  6. چرا نمیتونم کسی رو فالو کنم و این ارور میاد؟
    We restrict certain activity to protect our community.let us know if you think we made mistake

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      شما شاید به دلیل اینکه افراد زیادی در روز فالو کرده اید، محدود شده اید و احتمالا تا یک هفته قادر نخواهید بود افراد دیگری را فالو کنید. درخواست تجدید نظر کنید و صبر کنید تا محدودیت برای شما از طرف اینستاگرام رفع شود.

      آیا مفید بود؟
  7. سلام دوست عزیز برای ارسال درخواست تجدید نظر کد ۶ رقمی برای شماره همراه ارسال نمیشه چه باید کرد توروخدا راهنمایی کن

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      دوباره امتحان کنید و در صورتی که ارسال نشد، از طریق ایمیل برای دریافت کد اقدام کنید.

      آیا مفید بود؟
      • سلام ۱۲ حسابم ب خاطر یک استوری در حالت تعلیق درامده و درخواست تجدید نظر کردم ۱۲روز گذشته حسابم برنگشته چیکارکنم

        آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب
          افرادی که حسابشان ساسپند شده است، فقط از طریق فرم تجدید نظر می‌توانند حساب خود را برگردانند. متاسفانه اینستاگرام برای افرادی که دسترسی به حساب خود ندارند و مشکلی دارند، ایمیلی ندارد اما در ادامه ۳ آدرس از پشتیبانی اینستاگرام ارسال میکنم که به این آدرس ها ایمیل دهید و مشکل خود را مطرح کنید و امیدوارم نتیجه بخش باشد.
          Support Email: support@instagram.com
          Privacy Concerns: privacy@instagram.com
          Press: press@instagram.com

          آیا مفید بود؟
    • سلام ببخشید من پای پست یکی از پیجهای ب ظاهر هک شده، یه کامنت گذاشتم که کامنتمو حذف کرد و بعدش ساسپندشدم، درخواست تجدیدنظر دادم همون لحظه اما صفحه درخواست اطلاعات و احراز هویت برام نیومد و فقط صفحه یرم تجدید نظر اومده! الان 3 روزه اینطور شده، خواهشاً راهنمایی بفرمایید

      آیا مفید بود؟
      • سلام و عرض ادب
        درخواست تجدیدنظر را پر کنید، اگر تا یک هفته اکانت شما برنگشت، از طریق راه حل دوم که در این مقاله گفته شده است اقدام کنید.

        آیا مفید بود؟
        • سلام ببخشید من راه حل دوم رو خواستم انجام بدم، وارد اون سایت که گفتین شدم، ولی نمیدونم از کدوم قسمت اقدام کنم، ضمن اینکه اون بالای صفحه زده صفحه درخواست پیدانشد، ناگفته نماند که من برای دومین بار هست که ساسپند شدم، بار اول پیجم بعد 3 روز برگشت ولی الان 7 روز میشه رو همون صفحه ارسال فرم تجدید نظر مونده و اینکه بار اول که ساسپندشدم منو به صفحه احراز هویت راهنمایی کرد ولی ایندفعه اصلاً صفحه احراز هویت برام نیومد و مستقیما صفحه درخواست تجدیدنظر اومد که ارسال کردم و هنوز جوابی نیومده! ممنون از توجهتون

          آیا مفید بود؟
          • سلام و عرض ادب
            افرادی که حسابشان ساسپند شده است، فقط از طریق فرم تجدید نظر می‌توانند حساب خود را برگردانند. متاسفانه اینستاگرام برای افرادی که دسترسی به حساب خود ندارند و مشکلی دارند، ایمیلی ندارد اما در ادامه ۳ آدرس از پشتیبانی اینستاگرام ارسال میکنم که به این آدرس ها ایمیل دهید و مشکل خود را مطرح کنید و امیدوارم نتیجه بخش باشد.
            Support Email: support@instagram.com
            Privacy Concerns: privacy@instagram.com
            Press: press@instagram.com

            آیا مفید بود؟
        • برای راه حل دوم باید توی فیسبوک اکانت بسازیم؟

          آیا مفید بود؟
          • سلام و عرض ادب
            افرادی که حسابشان ساسپند شده است، فقط از طریق فرم تجدید نظر می‌توانند حساب خود را برگردانند. متاسفانه اینستاگرام برای افرادی که دسترسی به حساب خود ندارند و مشکلی دارند، ایمیلی ندارد اما در ادامه ۳ آدرس از پشتیبانی اینستاگرام ارسال میکنم که به این آدرس ها ایمیل دهید و مشکل خود را مطرح کنید و امیدوارم نتیجه بخش باشد.
            Support Email: support@instagram.com
            Privacy Concerns: privacy@instagram.com
            Press: press@instagram.com

            آیا مفید بود؟
  8. اکانت اینستاگرام من تعلیق شدچیکارکنم برگرده اون بالاتوضیح دادین انجام دادم

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      افرادی که حسابشان ساسپند شده است، فقط از طریق فرم تجدید نظر می‌توانند حساب خود را برگردانند. متاسفانه اینستاگرام برای افرادی که دسترسی به حساب خود ندارند و مشکلی دارند، ایمیلی ندارد اما در ادامه ۳ آدرس از پشتیبانی اینستاگرام ارسال میکنم که به این آدرس ها ایمیل دهید و مشکل خود را مطرح کنید و امیدوارم نتیجه بخش باشد.
      Support Email: support@instagram.com
      Privacy Concerns: privacy@instagram.com
      Press: press@instagram.com

      آیا مفید بود؟
  9. سلام من بخاطر لایک خودکار حسابم معلق شده سلفی فرستادم مراحل و طی کردم امکان رفع تعلیق هست ؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      بله احتمال رفع تعلیق است. تصمیم گیری با اینستاگرام است. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  10. سلام وقتتون بخیر اون مراحل اولیه رو انجام دادم
    و میگه صبر کن ولی به هر حال استرس اینو دارم برنگرده راه های تماس با پشتیبانی اینستاگرام چطوریه پاسخگو هستن؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      پشتیبانی اینستاگرام پاسخگوی مشکلات شما هستند. پس از یک هفته در صورتی که پیج شما برنگشت، از طریق لینک زیر، برای ارتباط با پشتیبانی اقدام کنید:
      Help.instagarm.com
      موفق باشید.

      آیا مفید بود؟
      • سلام من اکانت اینستاگرامم از دسترس خارج شده و هر چی تو دیگر اکانت هام این اکانت از دست رفتمو سرچ میزنم بالا نمیاد بگید چیکار کنم

        آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب
          یک هفته صبر کنید و اگر بازنگشت، اکانت شما تعلیق شده است و بهتر است از راه حل دوم در این مقاله استفاده کنید.

          آیا مفید بود؟
  11. درود فراوان برشما ..به دلیل نقض قوانین اینستاگرام، اول کامنتی که ارسال کرده بودم حذف شد و بهم اعلام شد پیام شما برخلاف دستورات بوده. بعد متنو کمی تغییر دادم‌ و ارسال، باز بهم اعلام شد پیام‌ بر خلاف بوده.. لیست تجدید نظر برام اومد منم پرو پرو تجدید نظر اوکی کردم و ارسال..بعد منو متوقف کردن به همون که، متوقف شدی و بعد از برسی اگر لازم باشه بر میگردی و یا خیر.پیجمم قابل روئت نیست برای هیچکسی. و فکر کردم‌ حذف و نصب برنامه اینستا درست‌ میشه، نصب کردم نام کاربر،شماره، و ایمیل که وارد میکنم.‌میگه‌ شماره و اطلاعاتی که وارد میکنی وجود ندارد.از طریق برنامه موضوعات تریدیس‌ و فیسبوک وارد شدم چون‌ زیر نظر ایمیل اینستاگرامم هستن. اما‌اونا هم‌نتونستن رمزگذرواژه رو بهم اعلام کنن.و. بعد از وارد کردن‌ ایمیل نام‌ کاربری ووو. یسری جاها رفتم که برای تائید عکس تکراری بود،یا عکس از خودم‌ ارائه بدم‌ بود.‌من رباط نیستم و تائید کردم‌ همه اینا رو‌و در آخر گزینه زدم که نوشته بود کدی به شما ارسال میکنیم‌ اما کد نیومد که بفرستم برای تائید.اونجا هم که میگه عکس سلفی از خودت ارائه بده عکس پروفایلم ظاهر میشه و میگه گذرواژه قدیمتو وارد کن گذرواژه یادم رفته و داخل خود اینستا هم نمیشه رفت چون‌ تائید نشده ورودم به خود برنامه .. راهنمائی خیلی میخام. الان حدود یک هفته که متوقف شدم. سخن پایانی که گفتید دلگرم‌ شدم.. ممنونم‌ اگر راهنمائی کنید..

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      شما به دلیل اینکه صحبت هایی خلاف قوانین یوتیوب داشته بودید بلاک شده اید. توصیه میکنم از پشتیبانی یوتیوب پیگیری کنید و مشکل خود را حل کنید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  12. سلام خدمت شما
    اینستاگرام من سه روزمیشه به حالت تعلیق یا ساسپند در اومده ممنون میشم راهنمایی کنید چجوری میتونم از این حالت در بیارم

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      از ۴ راه حل ذکر شده در این مقاله برای رفع ساسپندی اینستاگرام استفاده کنید .

      آیا مفید بود؟
  13. سلام عرض ادب و وقت بخیر
    اکثر محتواهای من ساسپند میشن در حالی که همون محتوا در پیج دیگه ساسپند نشده
    راهکاری برای این مشکل هست؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      اینستا شخص مورد نظر را مالک تشخیص داده یا کسب اجازه کرده است. اما شما این مجوز را ندارید.

      آیا مفید بود؟
  14. سلام وقت بخیر، من حساب اصلی اینستاگرامم حذف شد بدون اینکه خودم حذف کرده باشم، داشتم فیلتر شکن رو وصل میکردم که هعی قطع میشد، اومدم تو اینستا دیدم من رو به حساب دیگه ام منتقل کرد و اون حساب قبلی وجود نداشت 😭 خواهش میکنم یکاری کنید پیجم برگرده
    حتی پیام غیر فعال شدنش هم برام نیامد

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      متاسفانه برای این مورد راه حلی وجود نداره مگر با پشتیبانی اینستا صحبت کنید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  15. سلام میشه راهنماییم کنید اکانتم خود به خود حذف شد و هر دفعه که وارد میشم و میخوام دوباره شروع کنم دوبارهحذفم میکنه

    آیا مفید بود؟
  16. نمیدونم چرا حساب اینستاگرامم به حالت تعلیق در آمده وباز نمیشه .اگه میشه لطفا کمکم کنید برگردونمش

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      لطفا 48 ساعت صبر کنید و در صورتی که رفع نشد، از دو راه حل اول گفته شده در این مقاله استفاده کنید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
      • سلام درود، پیج من اون پیام اومد که به تعلیق درآورده ایم ولی نمیدوستم گزینه مخالفم بایذ بزنم زدم فرم تجدید نظر، الانم خارج شده رو صفحه فقط نوشته یک روز صبر کنید اگر قوانین دستور انجمن بود پیج برگردانده میشه ممکن بیاد؟؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب
          بله، صبر کنید و اگر تا یک هفته برنگشت، از طریق راه حل دوم اقدام کنید.

          آیا مفید بود؟