کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

معرفی ابزار های افزایش فالوور توییتر

معرفی ابزار های افزایش فالوور توییتر

توییتر ماهانه با 67 میلیون کاربر فعال به یک انتخاب مهم در برند سازی برای برند های متفاوت تبدیل شده است. در حال حاضر افراد در سنین و با ملیت های مختلف در توییتر فعالیت می کنند پس این فرصت بزرگ برای بازاریابی را نباید از دست داد. بیشتر فعالان توییتر جوان ها هستند، کسانی که از کالا و خدمات استقبال می کنند. آمار های توییتر نشان می دهد که می توان از این شبکه برای بازاریابی بهرمند شد، اما در ایران داستان کمی متفاوت است. کمتر کسی فکر می کند که می توان از این شبکه درآمدزایی کرد. با احتساب این موارد اگر شما به حضور در توییتر باور دارید در این مقاله ابزار های افزایش فالوور توییتر را برای شما شرح می دهیم. البته ناگفته نماند که شما برای پیشرفت کار خود می توانید از تبلیغ در توییتر استفاده کنید و روش افزایش فالوور را به صورت اصولی بیاموزید.

ابزار افزایش فالوور توییتر چه کمکی می کند؟

قبل از اینکه به دنبال روش افزایش فالوور توییتر برویم باید بدانید که ابزارهای اغزایش فالوور توییتر چه امکاناتی در اختیار شما می گذارند:

  • رشد روند افزایش فالوور
  • کمک به افزایش فالوور واقعی
  • هدف گذاری بر روی مخاطبان مرتبط
  • ایجاد روش هایی برای جذب مخاطب
  • تهیه ی گزارش هایی در مورد روند رشد

با استفاده از ابزارهای مناسب ، می توانید ارتباط خود را با فالوورهایتان تقویت کنید ، از ارتباط نادرست جلوگیری کنید ، توجه مخاطب مورد نظر خود را جلب کرده و رشد مداوم اکانت خود را تضمین کنید. این مورد به شما کمک می کند مشتریان بالقوه را جذب کنید و به سمت برند خود سوق دهید.

مقالات مرتبط:

نحوه تبلیغ در توییتر در ۶ مرحله

ابزار Twesocial یک سیستم قوی با دسترسی مدیریتی فوق العاده است. افزایش فالوور هدفمند با این ابزار بسیار آسان است. در اصل بهترین ویژگی این ابزار این است که به پروفایل شما کمک می کند که فالوور های هدفمند جذب کند. این ابزار پشتیبانی 24/7 دارند. همچنین شما می توانید گزارش های مربوط به کار خود را دریافت کنید.

Hootsuite ابزاری محبوب است که بسیاری از بازاریاب های شبکه های اجتماعی از آن استفاده می کنند. این ابزار قدرت کامل را در مورد استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی به شما اعطا می کند. ویژگی خوب این سایت این است که به راحتی می توانید تمام حساب های شبکه های اجتماعی خود از جمله Twitter را از یک داشبورد مدیریت کنید. اگر بیش از یک حساب توییتر داشته باشید نیز به کار شما می آید.

بسیاری از بازاریابان ، وبلاگ نویسان و کارآفرینان از Hootsuite برای نظارت و بهبود تعامل خود در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. شما می توانید ستون ها را شخصی سازی کنید ، بنابراین فیدهایی را که مهمترین آنها را احساس می کنید مشاهده می کنید. سپس می توانید پست های خود را با برنامه ریزی همه آنها از قبل ، خودکار کنید.

علاوه بر این ، می توانید با استفاده از این ابزار مشتریان خود را پیدا کنید تا لیست فالوورهای شما تا آنجا که ممکن است هدف قرار گیرد.

مقالات مرتبط:

تکنیک های بازاریابی در توییتر

روش افزایش فالوور توییتر
  • ابزار Sprout Social

Sprout Social هم برای کارآفرینان و هم برای مشاغل بزرگ ایده آل است. هدف آن از بین بردن نیاز به چندین ابزار است ، بنابراین با یک طراحی همه موارد در یک طراحی ارائه می شود.

می توانید تمام حساب های شبکه های اجتماعی خود را به سیستم عامل پیوند دهید و برای هر یک از آنها پست تعیین کنید. این ابزار با استفاده از داده های گزارش شده می تواند شما را در روند کار و افزایش فالوور کمک کند.

اگر حرف برای گفتن زیاد است و زمان کم و در طول روز وقت توییت زدن ندارید توصیه می شود که از ابزار Buffer استفاده کنند. این ابزار به شما کمک می کند که توییت های خود را به صورتی مدیریت کنید که در طول روز منتشر شوند. شما تنها یک ساعتی از روز را برای تهیه و آماده سازی توییت ها می گذارید و پس از آن همه ی کار ها را این ابزار ها انجام می دهند.

این کار کمک می کند که توییت ها طبق زمان بندی و با فاصله ارسال شوند. زیرا شما نمی خواهید بمباران توییت انجام دهید و در اصل یک فعالیت اسپم در این شبکه ی اجتماعی انجام دهید.

مقالات مرتبط:

چطور سئو سایت خود را با حضور در توییتر، ارتقاء دهید

اگر به دنبال ابزاری ساده برای استفاده و مدیریت توییتر هستید، می توانید کار با Tweetdeck را شروع کنید. این ابزار با حساب توییتر شما ادغام می شود و به شما امکان می دهد فوراً توییت های خود را مدیریت کنید. این یک ابزار ساده است که به شما امکان می دهد عکس و فیلم اضافه کنید ، برای توییت ها برنامه ریزی کنید و پیام ها را مستقیم ارسال کنید. همچنین این ابزار یک داشبورد جامع ارائه می کند که در آن می توانید موارد ذکر شده ، اعلان ها و سایر فعالیت های پست های خود را مشاهده کنید.

کلام آخر

در این مقاله ابزار های مدیریت افزایش فالوور توییتر آشنا شدید. هر کدام از این ابزار ها ویژگی های خاص خود را دارند که در این مقاله مجال شرح تمامی امکانات آنها نبود. شما می توانید برای استفاده و کمک گیری از این ابزار ها و تسط به روش افزایش فالوور توییتر نسخه ی آزمایشی آن ها را استفاده کنید و در مرحله ی بعدی برای خرید اکانت های پیشرفته اقدام کنید. برای خرید نسخه های پریمیوم . پرداخت های درون برنامه ای می توانید از طریق سایت ایرانیکارت اقدام به خرید کنید.

معرفی ابزار های افزایش فالوور توییتر
توییتر ماهانه با 67 میلیون کاربر فعال به یک انتخاب مهم در برند سازی برای برند های متفاوت...
5 از 1 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید