تبلیغات در گوگل

گوگل ادز، انتخاب برتر برای تبلیغات

تبلیغات در گوگل بهترین انتخاب برای جذب مشتری در فضای آنلاین در سریع ترین زمان با صرف هزینه کم است. با تبلیغات در صفحه اول گوگل، آمار ورودی و فروش سایت را افزایش دهید و در هر لحظه گزارش آن را از داشبورد گوگل ادز مشاهده و بودجه تبلیفات گوگل خود را مدیریت کنید.

تبلیغات در گوگل

افتخار می‌کنیم که برای تبلیغات در گوگل به ما اعتماد کرده‌اید و همچنان با ما همراهید.

تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز چیست؟

تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز، تبلیغات کلیکی (پرداخت به ازای هر کلیک) است که این تبلیغات کلیکی ارزان و به صرفه، در نتایج گوگل با برچسب “AD” یا “Sponsored ” در کنار آدرس وب سایت شما در گوگل نمایش داده می شود.
اگر قصد دارید در سریع ترین زمان در صفحه اول گوگل تبلیغ کنید، از خدمات گوگل ادز افراک استفاده کنید و رتبه های اول گوگل را برای وبسایت خود رزرو کنید! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع تبلیغات گوگل و خدمات گوگل ادز ویدیو را مشاهده نمایید.

شروع تبلیغات >

جایگاه نمایش تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل ادز (ادوردز) کجا نمایش داده می‌شود؟

با تبلیغ در گوگل ادز، شانس این را دارید که در نتایج میلیون‌ها جست‌وجوی روزانه گوگل که در کشورمان صورت می‌گیرد، با سفارش کلیک گوگل، لینک اول باشید. آن هم دقیقا در زمانی که مشتریان به خدمات شما نیاز دارند! در این روش از تبلیغات در گوگل، تبلیغ شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل، با برچسب Sponsored یا AD در بالای صفحه نتایج، نمایش داده می‌شوند.

گوگل در بیش از ۲ میلیون وب‌سایت و اپلیکیشن، جایگاه تبلیغ دارد. با تبلیغ در گوگل ادوردز، این شانس را دارید که تبلیغات‌تان را در دیسپلی گوگل به بیش از ۹۰ درصد کاربران اینترنت در سراسر دنیا نشان دهید!

 

تبلیغ گوگل ادز چه مزیتی برای کسب و کارها دارد؟

هدف گیری

با تبلیغات گوگل ادز می‌توانید، مشتریان احتمالی‌تان را بر اساس مکان جغرافیایی، سن، جنسیت، کلماتی که جستجو می‌کنند و علاقمندی‌ هدف گیری کنید. با هدف گیری دقیق، خدماتتان را دقیقا به کسانی که به دنبال آن می‌گردند، نشان خواهید داد.

افزایش فروش

با تبلیغات در گوگل می توانید کاربر بیشتری را به سمت سایت‌تان هدایت کرده و اطلاعات آن ها را جمع آوری کنید. هرچه لید یا سرنخ بیشتری را جمع آوری کنید، فروش خدمات سایت‌تان افزایش می‌یابد.

نمایش رایگان تبلیغات

با تبلیغ در گوگل تنها به ازای کلیک هر کاربر هزینه بپردازید! در واقع شما برای نمایش و آگاهی از برندتان هزینه‌ای نمی ‌پردازید! کمپین‌های تبلیغ گوگلی، مشتریان احتمالی را دقیق هدف گیری می‌کنند و به ازای کلیک هر یک از آن‌ها از بودجه شما کم خواهد شد.

آژانس تبلیغات آنلاین افراک

چرا افراک را برای تبلیغات در گوگل انتخاب کنیم؟

در صورت تمایل کسب و کارها، کمپین‌های گوگل ادز توسط کارشناسان با تجربه افراک، مدیریت خواهد شد. آژانس تبلیغات آنلاین افراک به واسطه پریمیر پارتنر گوگل بودن به صورت مستقیم با مدیران و کارشناسان گوگل در ارتباط است، به همین دلیل کمپین‌های مدیریت شده در افراک همیشه بیشترین بازدهی را برای کسب و کارها داشته‌اند.

شرط حضور اکانت منیجرها در افراک، قبولی در آزمون گوگل ادز است، در نتیجه تمام کمپین منیجرهای افراک، Certificate گوگل ادز را دارند. به همین دلیل روز به روز تعداد کسب وکارهایی که به افراک اعتماد می‌کنند، در حال افزایش است. کارشناسان افراک با صرف بودجه کم برای سایت‌ها بازدهی بسیار بالایی به ارمغان می‌آورند.

افراک برای کاربرانی که تمایل دارند، خودشان کمپین‌های تبلیغاتی‌شان را مدیریت کنند، اکانت اختصاصی می‌سازد و با مشاوره تخصصی رایگان آن‌ها را در مدیریت بهتر تبلیغات کمک می‌کند.

 

آژانس تبلیغات در گوگل افراک همواره تلاش میکند، کارمزد منصفانه از کاربران دریافت می‌کند و با مشاوره رایگان کمپین‌های گوگل ادز بهترین انتخاب را برای اجرای تبلیغات شما فراهم کند.

برای مدیریت بهتر تبلیغات شما در ایونت‌های تخصصی گوگل شرکت می‌کنیم. آژانس تبلیغ در گوگل ادز افراک به واسطه اعتماد مشتریان چندین سال است که به صورت متوالی نشان پریمیر پارتنر گوگل را دریافت کرده است. همه ما در کنار هم رشد می‌کنیم، با پیشرفت کارشناسان افراک، کمپین‌های تبلیغاتی رشد خواهند کرد.

afrak newsletter

به خبرنامه افراک بپیوندید

جدیدترین مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ، گوگل ادز و بازاریابی را با افراک نیوز دریافت کنید.

    هزینه گوگل ادز

    هزینه تبلیغات در گوگل ادز چگونه محاسبه می‌شود؟

    با هر جستجوی کلمه کلیدی در گوگل، نتایج مرتبطی به شما نشان داده می‌شود. اگر کلمه جستجو شده متناسب با کلمات کلیدی انتخاب شده در تبلیغ گوگلی باشد، تبلیغ شما وارد مزایده گوگل ادز می شود. هزینه تبلیغ در گوگل ادز بر اساس رتبه تبلیغ و امتیاز کیفی آن مشخص می‌شود.

    به طور کلی هزینه تبلیغات در گوگل به عوامل زیر بستگی دارد؛

    • نوع کسب و کار
    • نوع کمپین تبلیغاتی
    • قیمت گذاری رقبا
    • جایگاه نمایش تبلیغ گوگلی
    • میزان بودجه روزانه کمپین

    شروع تبلیغات

    تعرفه تبلیغات در گوگل

    در حال بروزرسانی…
    در حال بروزرسانی…
    در حال بروزرسانی…
    افراک پارتنر برتر گوگل

    آژانس تبلیغات آنلاین افراک پارتنر برتر گوگل

    به واسطه اعتماد مشتریان عزیزمان، در سال ۲۰۲۲ پارتنر برتر گوگل شدیم! نشان پریمیر پارتنر گوگل به دلیل تجربه بسیار زیاد در انجام تبلیغات حرفه‌ای گوگل ادز و پشتیبانی دقیق از سمت گوگل به افراک اعطا شده است. مفتخریم اعلام کنیم که در سال ۲۰۲۳ مجددا پارتنر برتر گوگل شدیم.

    مزایای پریمیر پارتنر نسبت به پارتنر معمولی

    1. دعوت شدن به ایونت‌های تخصصی گوگل
    2. پشتیبانی مستقیم توسط تیم پشتیبان گوگل
    3. دسترسی به آموزش‌های پیشرفته و اختصاصی

    شروع تبلیغات

    اعداد و ارقام افراک تا امروز

    ۱۹۰+ میلیون کلیک

    تجربه کرده‌ایم

    ۴.۶۴+ میلیارد بازدید

    دیده شده‌ایم

    ۱۱+ میلیون دلار تبلیغ

    مدیریت کرده‌ایم

    ۴۵+ هزار مشتری

    افتخار می‌کنیم

    درخواست مشاوره رایگان

    تماس با آژانس تبلیغات در گوگل افراک

      دیگر تبلیغات

      تبلیغ در یوتیوب

      نمایش تبلیغ در بین ویدیوهای پربازدید یوتیوب

      اطلاعات بیشتر
      تبلیغ در لینکدین

      نمایش تبلیغ در حرفه ای ترین شبکه اجتماعی جهان

      اطلاعات بیشتر
      تبلیغات نصب اپلیکیشن

      رشد تعداد نصب اپلیکیشن با تبلیغ در گوگل پلی و اپ استور

      اطلاعات بیشتر

      سوالات متداول

      گوگل ادز که پیش از این با نام گوگل ادوردز شناخته می‌شد پلتفرم تبلیغات کلیکی گوگل است که به کمک آن تبلیغات سایت‌‌ها در موتور جست‌وجوی گوگل، یوتیوب، گوگل پلی و اپ استور و همچنین سایت‌هایی که مورد قرارداد گوگل هستند، نمایش خواهد داشت.
      هزینه هر کلیک براساس ۳ فاکتور محاسبه می شود. ۱. میزان رقابت: با توجه به اینکه تبلیغات در گوگل مزایده‌ای است، برای اینکه جایگاه بهتری داشته باشید، لازم است از دیگر رقبای خود هزینه بیشتری پرداخت کند. ۲. میزان سرچ عبارات: هر چقدر کلمات کلیدی موردنظر حجم سرچ بیشتری در ماه داشته باشند، هزینه هر کلیک کمتر خواهد شد. ۳. امتیاز کیفی: گوگل به تبلیغ و سایت امتیازی می‌دهد که به هر میزان امتیاز کیفی بالاتری داشته باشید هزینه هر کلیک کمتر خواهد شد.
      با توجه به سیستم مزایده‌ای گوگل، در شرایطی که رقابت وجود داشته باشد در نهایت گوگل هزینه‌ی تمامی رقبا را به یک ارز واحد تبدیل و بر این اساس هزینه هر کلیک را تعیین می‌کند. بنابراین تفاوتی بین ارزها نیست و به هر ارزی تمایل داشته باشید اکانت ایجاد می شود. آژانس تبلیغ در گوگل افراک، اکانت‌های شما را با ارزهای دلار، لیر، درهم و یورو شارژ می‌کند.
      تبلیغات در صفحه اول گوگل نمایش داده می شوند! به عنوان مثال اگر شما وکیل هستید و می‌خواهید کاربران در گوگل جستجو کنند “وکیل خوب در تهران” تبلیغ سایت شما در صفحه اول گوگل نشان داده شود، آنگاه نیاز است تا از تبلیغات‌ گوگل استفاده کنید.
      پس از خرید یکی از پلن های تبلیغاتی، اکانت به همان مبلغ شارژ می شود. سپس به ازای هر کسی که روی تبلیغ کلیک می‌کند مبلغی از اعتبار کم می‌شود. به عنوان مثال هر کلیک ۰.۰۵ درهم. و تا زمان پایان اعتبار تبلیغات نمایش خواهد داشت.
      رقابت تنها بر اساس سایت‌هایی که از گوگل ادوردز استفاده می‌کنند، سنجیده نمی‌شود. بلکه سایت هایی که سئو خوبی دارند نیز رقیب شما محسوب می شوند و عموما زمانی که سایت هایی که سئو خیلی خوبی دارند مثل wikipedia رقیب سئویی شما هستند، هزینه هر کلیک بالا خواهد شد.
      بسته به میزان شارژ، سرچ ماهانه، هزینه هر کلیک بازه زمانی تبلیغات متفاوت است اما با قرار دادن بودجه روزانه میتوانید هزینه های خود را مدیریت کنید.
      بله دسترسی اکانت اصلی به ایمیل موردنظر ارسال خواهد شد و می‌توانید گزارش‌ها را در لحظه بررسی و اکانت خود را مدیریت کنید. همچنین گزارش تبلیغات خود را در پنل کاربری نیز می‌توانید مشاهده کنید.
      بعد از ساخت کمپین تبلیغ گوگلی، ۱ الی ۲۴ ساعت زمان می‌برد تا تبلیغات توسط گوگل آنالیز شود و نمایش شروع شود.
      دپارتمان افراک با بیش از ۶ سال سابقه و ده‌ها هزار مشتری. دارای نماد اعتماد و پارتنر برتر گوگل است. کارشناسان مجرب افراک ۷ روز هفته پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند. افراک تبلیغات گوگل را با لیر، درهم و دلار راه اندازی می‌کند.
      تبلیغات در گوگل
      4.83 از 125 رای ثبت شده

      نظر شما

      ایده های عالی خود را وارد کنید
      جدیدترین مفیدترین
      1. باعرض ادب واحترام خدمت شماخوب میدونیدالان بااین سرویس اینترنت خیلی بدکه حتی باوجودفیلترشکنه‍ای زیادبازهم سرویس دهی خیلی ضعیفه ولی من استقبال میکنم وخیلی هم مفیدبودوآموزنده سپاس

        آیا مفید بود؟
      2. سلام عرض ادب
        احوال شریف
        اوضاع احوال
        حال و احساس
        کاروبارچطوره
        یه اکانت واسه ما هم ردیف می کنی برا تبلیغ خدمتتون خدا برکتی به تمام خلق بده و این نیز شامل حال ما بشه از خداوند منان طالبِ رشد همه شما عزیزان خواننده این متن هستم سال خوبی پیشرو داشته باشیدومارو تو دعای شب ها و سحر گاهان ماه مبارک رمضون فراموش مَکُنین🌹🫡

        آیا مفید بود؟
        • سلام و احترام
          برای تبلیغات گوگل، لطفا درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید و پلن مد نظر را خریداری کنید. با آرزوی موفقیت برای شما
          https://client.afrak.com/login

          آیا مفید بود؟
      3. سلام
        روی هر اکانت گوگل ادسنس میتونیم چنتا سایت وارد کنیم یا فقط یه سایت ؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب
          با توجه به قوانین گوگل، برای هر سایت شما باید یک اکانت ادز مخصوص داشته باشید. اگر برای هر سایت یک اکانت گوگل ادز داشته باشید، مشکلی پیش نمی‌آید ولی اگر با یک اکانت همزمان برای چند سایت تبلیغات گوگل انجام دهید، مشکلات زیر به وجود می‌آید:
          1.مشکل امنیتی یک سایت منجر به از بین رفتن کل استراتژی تبلیغاتی شما می شود.
          2.کاهش نمره کیفی Quality Score از سوی گوگل.
          3.تحلیل گزارش ها و داده های ارسالی از سوی گوگل آنالیتیکس Google Analytics مشکل می شود.
          4.مدیریت پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل دچار مشکل می شود.
          5.تنظیمات حساب کاربری گوگل ادوردز برای سایت ها یکسان می شود.
          موفق باشید

          آیا مفید بود؟
        • سلام مینو جان، به هر شخص اکانت جدید داده می‌شود. با آرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
      4. سلام، تفاوت خرید با دلار یا درهم و لیر چیه؟ کدوم بهتر و به صرفه تره؟

        آیا مفید بود؟
      5. سلام. از زمانی که گوگل ادز بریم چقدر طول میکشه بیاد لینک اول؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز

          مولفه های زیادی در رتبه نمایش تبلیغ گوگل ادز تاثیر گذارند:
          ۱. نرخ کلیک
          ۲. تجربه لندینگ پیج
          ۳. ارتباط کلیدواژه، متن تبلیغ و لندینگ پیج

          اگر تمام موارد مورد تایید گوگل باشد، تبلیغ شما در نتایج اول صفحه اول نمایش می گیرد.

          آیا مفید بود؟
      6. سلام خسته نباشید، برای اینکه حساب گوگل ادز خودمون بسته نشه باید چیکار کرد؟

        آیا مفید بود؟
      7. درود بر شما. چقدر احتمال ساسبند شدن حسابمون هست؟ و اگه بسته شه چیکار باید کرد؟

        آیا مفید بود؟
        • با سلام و احترام
          بدلیل اینکه تمام شرکت های ایرانی در حال دور زدن قوانین تحریمی هستند همواره احتمال بسته شدن اکانت وجود دارد و در صورت بسته شدن باید با مکاتبه با گوگل تلاش کنیم تا اکانت از ساسپندی خارج شود یا مبلغ عودت داده شود.

          آیا مفید بود؟
      8. درود بر شما
        سوالم اینه که یه جا نوشتین رقیب سئویی داشته باشید هزینتون میره بالا، مثلا اگه من برای کار آرایشگریم بخوام گوگل ادز انجام بدم، هزینش به رقبام بستگی داره؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام سارا عزیز
          هزینه هر کلیک به هزینه ای که سایت ‌های رقیب برای هر کلمه کلیدی مشابه می پردازند بستگی دارد. برای دریافت مشاوره رایگان تبلیغاتی با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

          آیا مفید بود؟
      9. سلام. وقتتون بخیر
        من اگ بخوام از مدیریت کمپین های شما استفاده کنم، رایگانه؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز
          بله مدیریت کمپین های تبلیغاتی در افراک رایگان است.

          آیا مفید بود؟