کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

آموزش تبلیغات چرخشی اینستاگرام

آموزش تبلیغات چرخشی اینستاگرام

در میان شبکه های اجتماعی متنوعی که وجود دارد، رسانه‌ای موفق است که به موقع نیاز کاربران را شناسایی کرده و مهم‌تر از همه،آن را رفع نمایند! در میان شبکه های اجتماعی مختلف مانند لینکدین ، یوتیوب ، pinterest و … اینستاگرام در ایران محبوبیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل معمولاً افرادی که به دنبال تبلیغات ارزان هستند، به جای استفاده از ایمیل مارکتینگ و تبلیغ در گوگل ، تبلیغات اینستاگرام را ترجیح می‌دهند. اینستاگرام نیز از این فرصت استفاده کرده است، روش‌های مختلفی برای تبلیغ در اینستاگرام به کاربران پیشنهاد داده است. مانند تبلیغات استوری اینستاگرام ، تبلیغات ویدئویی اینستاگرام ، تبلیغات چرخشی اینستاگرام و … . در این مقاله همراه ما باشید، تا شما را با آموزش تبلیغات چرخشی اینستاگرام آشنا کنیم.

آموزش تبلیغات چرخشی اینستاگرام

مشابه با سایر روش‌های تبلیغ در اینستاگرام برای استفاده از این شیوه بازاریابی آنلاین، باید حساب کاربری اینستاگرام تجاری داشته باشید. بنابراین اگر تا کنون تغییر نوع کاربری نداده‌اید، ابتدا این کار را انجام دهید. در صورتی که با روند انجام این کار آشنایی ندارید، می‌توانید از گروه افراک کمک بگیرید. از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید:

ساخت پروفایل تجاری اینستاگرام

بعد از این که اینستاگرام به صفحه فیس‌بوک شما متصل شد، می‌توانید از طریق مراجعه به مدیریت تبلیغات فیس‌بوک، تبلیغات آلبوم اینستاگرام را انتخاب کنید و فایل‌های مورد نظرتان را آپلود نمایید. به همین سادگی!

قابلیت‌های تبلیغات آلبوم اینستاگرام

در این قسمت به معرفی دلایل محبوبیت این شیوه تبلیغات اینستاگرام می بپردازیم :

  • قابلیت آپلود 10 فایل به صورت عکس یا ویدئو.
  • امکان ویرایش هر عکس و استفاده از فیلترهای مختلف.
  • تعیین ترتیب برای نمایش هر فایل.
  • امکان تگ کردن افراد به صورت مجزا در هر فایل.
  • برای تمامی فایل‌ها می‌توانید تنها یک موقعیت جغرافیایی تعیین کنید.
  • لایک و کامنت ها برای تمامی فایل‌هاست نه هر عکس یا ویدئو.
  • نمایش بولت های کوچک در زیر تبلیغات چرخشی اینستاگرام جهت یادآوری به کاربر که باید صفحه بزند!

آموزش تبلیغات چرخشی اینستاگرام

اهمیت استفاده از تبلیغات چرخشی اینستاگرام

یکی از چالش‌های اساسی هنگام تبلیغ در هر پلتفرمی، این است که چگونه در یک تبلیغ همه آنچه که می‌خواهیم را به کاربر معرفی کنیم. به عنوان مثال چگونه تمام خدمات و خصوصیات بارز استفاده از کمپانی‌مان را از طریق یک عکس و یا یک ویدئو به کاربر انتقال دهیم؟

همین مشکل، ایده اصلی شکل‌گیری تبلیغات چرخشی اینستاگرام است. با استفاده از این قابلیت اینستاگرام دیگر نیازی نیست که هر عکس و یا ویدئویی را به صورت تکی آپلود کنید چرا که می‌توانید تمام آن‌ها را در قالب یک آلبوم 10 تایی به صورت هم‌زمان با هم پست کنید. بنابراین با قرار دادن چند فایل با یکدیگر و انتشار کردنشان می‌توانید از قابلیت تبلیغات آلبوم اینستاگرام استفاده کنید.

جالب است بدانید که اثربخشی تبلیغات چرخشی اینستاگرام به‌اندازه‌ای زیاد بود، که اینستاگرام تصمیم به فعال کردن این شیوه پست گذاشتن برای کاربران عادی بدون پرداخت هزینه گرفت.

آموزش تبلیغات چرخشی اینستاگرام

بازده تبلیغات آلبوم اینستاگرام چگونه است؟

در ادامه به معرفی آماری می‌پردازیم که نشان دهنده میزان بازده این شیوه تبلیغ در اینستاگرام از زمان انتشار آن یعنی فوریه 2017 است :

  • 42 درصد از برندهای فعال در این شبکه اجتماعی، در هفته اول انتشار این ویژگی از قابلیت پست چرخشی اینستاگرام استفاده کردند.
  • 76 درصد از بازاریابان اینترنتی از شیوه تبلیغات چرخشی اینستاگرام در هفته اول استفاده کردند.
  • در هفته اول، 4.3 درصد از پست‌های منتشر شده در این پلتفرم به صورت آلبوم بوده است.
  • بازده این روش بازاریابی آنلاین به نسبت سایر روش‌ها مانند تبلیغات ویدئویی بیشتر است.

با توجه به تجربه‌ای که ما در رابطه با تبلیغات اینستاگرام داریم، اگر نمی‌خواهید که هزینه‌ای که برای تبلیغ در اینستاگرام کرده‌اید، با استفاده از تکنیک‌های حذف تبلیغ از بین برود، بهتر است که انجام این کار را به گونه‌ای انجام دهید که موجب آزار مخاطب نشود. به همین دلیل است که استفاده از تبلیغات چرخشی اینستاگرام معمولاً طرفداران زیادی داد چرا که با استفاده از آن می‌توان چند تبلیغ را در قالب یک تبلیغ نمایش داد.

آموزش تبلیغات چرخشی اینستاگرام
در میان شبکه های اجتماعی متنوعی که وجود دارد، رسانه‌ای موفق است که به موقع نیاز کاربران را...
5 از 1 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید