کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

چگونه اکانت لینکدین شرکتی بسازیم؟

چگونه اکانت لینکدین شرکتی بسازیم؟

در زمانی هستیم که رقابت برای فروش هر لحظه بیشتر می شود. در این صورت افرادی که با تبلیغات آنلاین آشنایی نداشته باشند از بازار حذف می شوند و جایگاه خود را به رقبا می دهند. در کنار تبلیغ در گوگل که یکی از پر طرفدارترین نوع تبلیغ است، تبلیغ در لینکدین نیز برای کسب و کار های آنلاین بسیار مفید است. برای اینکه بتوانید شرکت یا کسب و کار خود را در لینکدین تبلیغ کنید ابتدا باید حساب کاربری در این شبکه ی اجتماعی داشته باشید. در لینکدین می توان دو نوع حساب کاربری ساخت: حساب کاربری شخصی و حساب کاربری شرکتی. در این مقاله از افراک درباره ی نحوه ی ساخت اکانت لینکدین شرکتی صحبت خواهیم کرد. بیش از ۳۰ میلیون شرکت برای کسب و کارشان از شبکه ی اجتماعی لینکدین استفاده می کنند. استفاده ی این شرکت ها از لینکدین تنها برای معرفی فرصت های شغلی و آشنایی با افراد متخصص نیست. لینکدین ۶۹۰ میلیون عضو در سرار جهان دارد بنابراین صاحبان کسب و کار لینکدین را به عنوان یک فرصت برای بازاریابی،شبکه سازی، تبلیغ و فروش می بینند.

چگونه از لینکدین برای کسب و کارمان استفاده کنیم؟

اولین مرحله در ساخت اکانت لینکدین شرکتی ایجاد حساب کاربردی است. نحوه ی ساخت اکانت بیزینس لینکدین به شرح زیر است:

1.یک صفحه ی لینکدین بسازید

قبل از اینکه شرکت شما بتواند بازاریابی در لینکدین را شروع کند، به یک صفحه لینکدین نیاز دارد. در اینجا یک راهنمای سریع در مورد چگونگی راه اندازی اکانت لینکدین شرکتی آورده شده است. اگر قبلاً پروفایل لینکدین را ایجاد نکرده اید، ابتدا باید این کار را انجام دهید.

چگونه صفحه ی لینکدین بسازم؟

1.به سایت LinkedIn Marketing Solutions بروید به قسمت LinkedIn Pages section بروید و سپس بر روی گرینه ی Create your Page کلیک کنید.

ساخت حساب کاربری در لینکدین

2.دسته مناسب را برای تجارت خود انتخاب کنید.

اشتفاده از لینکدین برای شرکت ها

3.جزئیات شرکت را پر کنید. پیش نمایش مواردی که وارد کرده اید را نشان می دهد. URL خوبی را برای برند خود انتخاب کنید. تا جایی که ممکن است همان اسمی که برای شبکه ها ی اجتماعی دیگر دارید را استقاده کنید.

ساخت اکانت لینکدین برای شرکت

لوگو شرکت خود را بارگذاری کرده و قسمت برچسب ها را پر کنید. این مرحله اختیاری است، اما آن را فراموش نکنید. شرکت هایی که دارای لوگو هستند، شش برابر بیشتر از شرکت های بدون لوگو مراجعه کننده دریافت می کنند.

اضافه کردن لوگو به لینکدین

بر روی Create Page کلیک کنید.

مقالات مرتبط :

آموزش صفر تا صد لینکدین

نحوه تبلیغات در لینکدین

انواع تبلیغات در لینکدین

2.صفحه ی خود را تکمیل کنید

برای اینکه اکانت لینکدین شرکتی خود را از سطح اولیه به سطح پیشرفته سوق دهید،جزئیات بیشتری را اضافه کنید. این اطلاعات برای جذب بازدید کنندگان بسیار مفید است. صفحات با اطلاعات کامل، 30 درصد بیشتر بازدید می گیرند.

برای افزودن اطلاعات ، روی نماد مداد در پروفایل خود در قسمت نام شرکت کلیک کنید.

حساب کاربری در لینکدین

توضیحات شرکت: در مورد دیدگاه هایتان، مأموریتتان، ارزش های خود به مردم بگویید و توضیحی از محصولات و خدمات خود را در سه تا چهار بند کوتاه ارائه دهید. متن باید صدای گویای برند شما باشد. نتایج گوگل تا 156 کاراکتر پیش نمایش متن را نشان می دهد . بنابراین توضیحات  شما بهتر است شامل کلمات کلیدی مناسب باشد.

مکان: مکانهای فروشگاه یا محل کار خود را اضافه کنید. با انتخاب +Add Location می توانید چندین آدرس اضافه کنید.

هشتگ: اضافه کردن حداکثر سه هشتگ باعث می شود که پروفایل شما بیشتر جستجو شود. هشتگ هایی را انتخاب کنید که معمولاً در صنعت شما استفاده می شود و به بهترین وجه مناسب تجارت شما را توصیف می کند.

عکس کاور یا پس زمینه: یک عکس پس زمینه جذاب به پروفایل خود اضافه کنید. تصویری را انتخاب کنید که نمایانگر تجارت شما باشد. از عکس هایی که بیش از حد شلوغ یا درهم ریخته هستند خودداری کنید. اندازه پیشنهادی 1584 پیکسل (عرض) x 396 (ارتفاع) است.

دکمه سفارشی: برای تشویق به عملکرد، دکمه ای را به پروفایل خود اضافه کنید. دکمه ها می تواند شامل بازدید وب سایت ، تماس با ما ، کسب اطلاعات بیشتر ، ثبت نام باشد. مطمئن شوید که URL مربوطه را اضافه کنید تا افرادی که روی دکمه کلیک می کنند به صفحه ی مربوطه هدایت شوند.

مدیریت زبان: اگر یک مارک جهانی یا مخاطبان چند زبانه دارید ، می توانید نام ، نشان و توضیحات خود را در بیش از 20 زبان مختلف اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه تبلیغ در توییتر

تکنیک های بازاریابی در توییتر

مزایای تبلیغ در توییتر برای کسب و کارها

3.صفحه ی خود را به اشتراک بگذارید

حال صفحه ی لینکدین ساخته اید و صفحه مشغول به کار است پس این مساله را به خوبی اطلاع رسانی کنید. اگر تعداد پرسنل شرکتتان زیاد است به آن ها بگویید که چگونه میت وانند صفحه را دنبال کنند و با فعالیت آن هم سو شوند.

اکانت بیزینس در لینکدین

با یک برنامه ریزی مشخص افرادی که ممکن است به کار شما علاقه داشته باشند و شما را دنبال کنند را شناسایی کنید و به آن ها پیام بدهید. در پیام ها از آن ها دعوت کنید که صفحه ی شما را دنبال کنند. به این صورت مشتریان بالقوه و کسانی که برای استخدام به شرکتی مثل شما نیاز دارند را جذب می کنید.

هنگامی که قصد تبلیغ و ارائه ی صفحه ی خود را دارید. از مشتریان بخواهید خبرنامه ، شبکه های اجتماعی ، وب سایت شما را دنبال کنند. در کنار این اقدام حتما صفحه ی خود را به روز رسانی کنید و از جلسات کاری، تصمیمات مهم گرفته تا موارد استخدامی را در صفحه به اشتراک بگذارید. در لینکدین ادمین های صفحه می توانند دیگران را برای فالو کردن صفحه دعوت کنند. به سادگی بر روی Admin Tools بروید و بر روی گزینه ی Invite Connections کلیک کنید.

دعوت از دوستان در لینکدین

4.دکمه ی LinkedIn را اضافه کنید

پس از ساخت اکانت شرکتی لینکدین، نماد رسانه اجتماعی لینکدین را به هدر یا پاورقی وب سایت یا خبرنامه خود اضافه کنید تا پیدا کردن صفحه LinkedIn شما برای افراد آسان باشد. همچنین می توانید از پلاگین های مربوطه استفاده کنید.

شبکه ی اجتماعی لینکدین

5.یک استراتژی برای بازاریابی در لینکدین داشته باشید

حال که ساخت اکانت لینکدین شرکتی به اتمام رسید و صفحه شرکت شما آماده است، زمان آن است که در مورد استراتژی بازاریابی LinkedIn خود فکر کنید. شرکت شما چه اهدافی می تواند داشته باشد؟ آیا از لینکدین برای استخدام مشاغل، فروش، ارتباط با مشتریان یا سایر موارد فوق استفاده خواهید کرد؟ آیا بودجه بازاریابی لیندکین شما باید شامل تبلیغات باشد؟

در اینفوگرافی لینکدین چیست؟ می توانید دلایل استفاده از لینکدین را مشاهده کنید. این به شما کمک می کند که بدانید بازاریابی در لینکدین چه لزومی دارد. به لینکدین رقبای خود سری بزنید و ببینید آن ها با چه روشی از این شبکه ی اجتماعی استفاده می کنند و چه اهدافی را دنبال می کنند. تلاش کنید یک یا چند مزیت رقابتی ایجاد کنید تا صفحه ی شما نسبت به آن ها ها متمایز شود.

برای لینکدین خود تقویم محتوایی در نظر بگیرید. اینگونه می توانید از پیش تعیین کنید که از چه نوع محتوایی بهره ببرید. محتوای شما در چه قالبی باشد، عکس، اینفوگرافی، متن و … . اگر تمامی محتوا ها از پیش تعیین شده باشند شما می توانید مطمئن شوید که تمامی اهداف شما در برنامه گنجانده شده است و به آن ها خواهید رسید.

ساخت اکانت شرکتی لینکدین از طریق پیج شخصی

اگر میخواهید برای شرکت یا کسب و کار خود یک صفحه جدا در لینکدین داشته باشید, باید یک صفحه کمپانی بسازید. این کار مراحل متفاوتی دارد.

  • وارد پروفایل شخص خود در لینکدین شوید.
  • گزینه work در قسمت بالای صفحه را اتخاب کنید.
  • لیستی برای شما باز میشود. گزینه create a company page را برای ساخت لینکدین شرکت خود انتخاب کنید.
آموزش قدم به قدم linkedin
  •  براساس تعداد کارمند های خود یکی از سه گزینه را باز کنید.
  •  اطلاعات کامل شرکت را وارد میکنید و گزینه create page را انتخاب کنید.

پس از انتخاب این گزینه ممکن است خطای “An unknown error occurred” را نشان دهد و نتوانید ادامه مراحل را انجام دهید.

دلایل خطا برای ساخت صفحه کمپانی در لینکدین

  •  وارد کردن نام و نام خانوادگی نادرست و نامفهوم در پیج شخصی
  • ایجاد صفحه کمپانی قبل از گذشتن 72 ساعت از ساخت پروفایل شخصی
  • وارد نکردن اطلاعات به صورت صحیح
  • وارد کردن اسم و URL تکراری

از جمله خدمات مجموعه‌ی افراک، انجام امور مرتبط با تبلیغات در لینکدین است. چنانچه مایل به سفارش تبلیغ در لینکدین برای مجموعه‌ی خود هستید میتوانید از طریق دکمه‌ی زیر سفارش خود را ثبت کنید.

حال که با ضرورت استفاده از لینکدین برای کسب و کار خود آشنا شدید. بد نیست بدانید که به راحتی می توانید از این شبکه ی اجتماعی کسب درآمد داشته باشید. فقط کافیست پس از انجام اقدامات بالا تبلیغ در لینکدین را شروع کنید. به این سبب افراد بیشتری با کسب  کار شما آشنا می شوند و به راحتی می توانید به اهداف بازاریابی خود برسید. برای شروع بازاریابی در لینکدین می توانید از مشاوره تیم افراک بهرمند شوید.

چگونه اکانت لینکدین شرکتی بسازیم؟
در زمانی هستیم که رقابت برای فروش هر لحظه بیشتر می شود. در این صورت افرادی که با...
5 از 1 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. سلام روز بخیر. مرسی از مقاله خوبتون
    یه سوال، من وقتی میخوام اکانت و تبدیل به شرکتی یا کمپانی بکنم و اطلاعات خواسته شده رو وارد کنم لینکدین بهم ارور میده ابتدا اتصالات (کانکشن) برقرار کنم.
    ممنون میشم راهنمایی بکنید

    آیا مفید بود؟
  2. سلام و عرض ادب
    من اکانت شخصی در توییتر داشتم . قرار شد برای شرکتی که کار میکنم اکانت لینکدین بسازم . از طریق صفحه خودم یک اکانت تجاری ساختم
    حالا دوتا سوال داشتم
    یکی اینکه ایا اکانت تجاری که جدا ساخته میشه آپشن های متفاوتی از اکانتی که از طریق اکانت شخصی ساخته میشه داره ؟ چه مشکلاتی ممکنه به وجود بیاد؟
    من میخام رییسم رو ادمین کنم ولی در قسمت اضافه کردن ادمین اسم اکانت ایشون بالا نمیاد ! دلیلش چی میتونه باشه؟

    آیا مفید بود؟