کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

اگر شما هم از آن دسته کسب و کارهایی هستید که عمده درآمدتان از اینستاگرام است؛ باید توجه ویژه ای به آپدیت های جدید اینستاگرام داشته باشید. در اکتبر ۲۰۲۱ اینستاگرام آپدیت جدیدی را ارائه داده است. اینستاگرام همیشه برای تمامی آپدیت های خود دلایل کاملا منطقی و قابل قبولی را دارد که تحسین بر انگیز است. در این مقاله به بررسی دسترسی ها و تغییرات جدید اینستاگرام میپردازیم. با افراک همراه باشید.

به روزرسانی جدید الگوریتم اینستاگرام

معمولا تمامی به روزرسانی های اینستاگرام بر اساس نیازهای کاربران ارائه می شود؛ اینستاگرام یکی از آن دسته اپلیکیشن هایی می باشد که همواره در حال اعمال تغییرات ریز و درشت از جمله اضافه کردن افکت ها در استوری و تعویض مکان قرارگیری آیکون ها و … می باشد. به روزرسانی های اینستاگرام باعث می شود نتیجه تبلیغات اینستاگرام هم روز به روز پیشرفت کند. در ادامه لیست آپدیت های جدید اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد؛

۱. بارگذاری پست در دسکتاپ

از تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱، کاربران می توانند پست ها خود را در نسخه دسکتاپ هم آپلود کنند. تنها کافی است:

  • از طریق سایت اینستاگرام وارد حساب کاربری تان شوید.
  • روی نماد مثبت در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • عکس یا ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • روی نماد قاب در گوشه سمت چپ پایین پنجره کلیک کنید تا نسبت تصویر یا ویدیوی خود را تغییر دهید. همچنین می‌توانید از ویژگی بزرگ‌نمایی (نماد شیشه‌ای در پایین سمت چپ) استفاده کنید و فایل خود را برای ویرایش کادر خود بکشید. وقتی کارتان تمام شد، روی Next در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  • برای پست خود ویرایش نهایی را انجام دهید.
  • کپشن اینستاگرام خود را بنویسید برای مرور و انتخاب ایموجی ها روی نماد صورتک کلیک کنید. همچنین می‌توانید در نوار افزودن موقعیت مکانی مکانی را تایپ کنید، در تنظیمات پیشرفته، نظر دادن را محدود کنید و در بخش قابلیت دسترسی، متن جایگزین را به فایل‌های خود اضافه کنید.
  • پست را share کنید.

۲. اضافه شدن معیارهای جدید به Insights

معیارهای جدید اضافه شده به insight باعث شده که پیج های بیزنسی درک و اطلاعات جدیدی از عملکرد محتوای خود داشته باشند. تا قبل از این آپدیت کاربران فقط می توانستند، دنبال کنندگان خود را تجزیه و تحلیل کنند. با آپدیت های صورت گرفته علاوه بر دنبال کنندگان خود می توانید کاربرانی که صرفا با حساب شما تعامل داشتند را هم تحلیل کنید. معیارهای جدید Insight :

  • Engaged audience : این معیار اطلاعات جمعیت شناختی (شامل شهرها ، کشورها ، سن و جنسیت) مربوط به کاربرانی را که با حساب و محتوای شما درگیر هستند ، صرف نظر از اینکه دنبال کننده شما هستند ، جمع آوری می کند.
  • Reached audience : این معیار بینش جمعیت شناختی (شهرها ، کشورها ، سن ، جنسیت) را در مورد همه افرادی که در یک دوره زمانی به آنها رسیده است ، ارائه می دهد.
  • Accounts engaged : این معیار به شما می گوید که در مجموع چند حساب در یک بازه زمانی با محتوای اینستاگرام شما ارتباط برقرار کرده اند.

۳. اضافه شدن ابزار IG Live

ابزارهای جدید لایو اینستاگرام کار کاربران را خیلی آسان می کند. این امکان را برای کاربران فراهم کرده که ۹۰ روز قبل از لایو زمان بندی آن را در اینستاگرام منتشر کند. کاربران همچنین می توانند لایو آینده خود را با یک برچسب Stories جدید و به عنوان یک پست فید به اشتراک بگذارند تا افراد را تشویق کنند تا برای یادآوری ثبت نام کنند.

۴. انتشار به روزرسانی ها و قطعی حساب کاربری

در پی یک قطعی بزرگ شش ساعته که در اوایل ماه اکتبر اتفاق افتاد، همه برنامه های فیس بوک را تحت تاثیر قرار داد، اینستاگرام دو ابزار شفاف سازی جدید را برای ارائه اطلاعات بیشتر به کاربران عرضه کرد. در ایالات متحده، این شرکت در حال آزمایش اعلان‌های درون‌برنامه‌ای است که کاربران را از قطعی‌ها یا باگ‌های مداوم آگاه می‌کند. این اعلان‌ها در فید فعالیت ظاهر می‌شوند. دومین ابزار به نام وضعیت حساب، بررسی و تجدیدنظر در مورد نقض محتوا را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. آدام موسری ، سرپرست اینستاگرام در ویدئویی که به صورت آنلاین منتشر شده است ، می گوید: “ما فکر می کنیم مهم است که شما به این اطلاعات دسترسی داشته باشید تا بتوانید درخواست تجدید نظر کنید و بتوانید بفهمید که آیا به تعلیق حساب خود نزدیک شده اید یا خیر.”

مطالب مرتبط :

نرخ تعامل اینستاگرام چیست؟

افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام چگونه است؟ 

برای مشاهده وضعیت حساب ، کاربران می توانند به تنظیمات ، حساب خود رفته و سپس روی وضعیت حساب ضربه بزنند.

۵. معرفی فرمت جدید ویدیویی

اینستاگرام اعلام کرد که ویدیوهای IGTV و Feed اکنون در یک قالب Instagram Video ترکیب می شوند. تب IGTV با تب Video جایگزین می شود و مرور کاربران را آسان تر می کند. تمام ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در فید اینستاگرام اکنون می توانند تا ۶۰ دقیقه طول بکشند. ویژگی‌های استاندارد ویرایش پست برای ویدیوهای طولانی‌تر، از جمله کوتاه کردن فیلم، اعمال فیلترها، و افزودن برچسب‌های حساب و مکان، در دسترس خواهد بود. کاربران می توانند پیش نمایش های 60 ثانیه ای را برای محتوای طولانی تر ایجاد کنند.

۶. اضافه شدن گزینه message یا پیام در بخش کامنت ها

اگر اینستاگرام خود را به روزرسانی کرده باشید؛ در قسمت کامنت های یک پست احتمالا گزینه message را دیده اید. شاید برای شما هم بارها پیش آمده در کامنت ها میخواستید به شخصی پیام خصوصی در دایرکت دهید ولی جز Reply کردن آن کامنت گزینه ی دیگری نداشتید اما حالا به راحتی در لحظه میتوانید به دایرکت آن شخص پیام ارسال کنید.

آپدیت جدید اینستاگرام

۷. هشتگ ها

حساب کاربری اینستاگرام با انتشاری پستی نکات استفاده از هشتگ ها را بازگو کرد؛ فهرستی از نکاتی را برای استفاده حداکثری از هشتگ‌ها در این پلتفرم منتشر کرد. این پست شامل فهرستی از بایدها و نبایدهای هشتگ و همچنین یادآوری کلی بود که محتوای با کیفیت و تعامل بیشتر از هشتگ ها بر توزیع تأثیر می گذارد. شگفت‌انگیزترین روشی که در این پست نشان داده شده است، قرار دادن ۳-۵ هشتگ در هر پست باشد. از هشتگ های زیادی استفاده نکنید، اضافه کردن ۱۰ تا ۲۰ هشتگ به شما کمک نمی کند که تعامل بیشتری داشته باشید.

مطالب مرتبط :

سئو اینستاگرام چیست و چگونه انجام می شود؟

ربات اینستاگرام چیست ؟ چرا نباید از آن استفاده کرد؟

۸. شناسایی اسپم

در آپدیت جدید اینستاگرام بعضی از پست ها به دلیل شناسایی اسپم حذف شدند! اگر شما هم پستی در رابطه با مسابقه و دادن هدایا به دنبال کنندگان گذاشتید؛ احتمالا با حذف آن مواجه شدید. در این آپدیت اینستاگرام شما نباید از کلمات فالو، مسابقه و معادل آن استفاده کنید پست شما حذف خواهد شد.

کلام آخر ـ تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

اینستاگرام به منظور راحت کردن کار کاربران، دائما در حال آپدیت الگوریتم های خود است. در این بین ممکن است بعضی نحوه کار با آن ها را ندانند و به مشکل بر بخورند. در این مقاله به بررسی آپدیت الگوریتم اینستاگرام در ۲۰۲۱ پرداختیم. تجربه شما از این به روزرسانی ها به چه صورت بوده است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر همراهان افراک به اشتراک بگذارید.

تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام ۲۰۲۱
اگر شما هم از آن دسته کسب و کارهایی هستید که عمده درآمدتان از اینستاگرام است؛ باید توجه...
5 از 1 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید