کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

ویژگی جدید یوتیوب: Community posts با ۵۰۰ سابسکرایبر!

ویژگی جدید یوتیوب: Community posts با ۵۰۰ سابسکرایبر!

از ۱۲ اکتبر ۲۰۲۱ تعداد سابسکرایبرهای مورد نیار برای ارسال Community posts به ۵۰۰ نفر می رسد. این ویژگی جدید یوتیوب، بدون شک یکی از بهترین عوامل برای رشد کانال یوتیوبی است. پیش از این تعداد مشترک های مورد نیاز برای ارسال Community posts در یوتیوب ‍۱۰۰۰ بوده است. در ادامه بررسی می کنیم که Community posts چیست و نحوه ساخت Community posts دارد. با افراک همراه باشید.

Community posts چیست؟

Community posts می تواند شامل نظرسنجی ، GIF ، متن ، تصاویر و ویدئو باشد. Community postsها به شما این امکان را می دهند که خارج از بارگذاری ویدیو با مخاطبان خود در ارتباط باشید. پست های انجمن همیشه در قسمت Community Guidelines و یا حتی در صفحه اصلی ظاهر می شوند. ویژگی پست در یوتیوب، یک بخش خبری محسوب می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد که محتوای ارسال‌شده مثل تصاویر، متن و حتی لینک‌ها را مشاهده کنید. صفحه Community posts برای اطلاع‌رسانی‌های سریع بین بارگذاری‌های ویدئوها طراحی شده است.

حتما بخوانید:

شرایط جدید مانیتایز شدن کانال یوتیوب

قوانین کپی رایت یوتیوب

آموزش یوتیوبر شدن

یوتیوب برای کانال‌های زیر ۵۰۰ ساب، در تلاش است که در آینده Community posts را راه‌اندازی کند. فراموش نکنید که بعد از عبور کانال از ۵۰۰ ساب، امکان ایجاد گزینه Community posts ممکن است تا یک هفته طول بکشد.

صفحه Community یوتیوب جایگزینی است برای صفحه قدیمی “Discussion” که عملکردهای مشابهی را به تولیدکنندگان ویدئو ارائه میداد و برای ارتباط با مشترکین کانال ارائه شد. از ۱۲ اکتبر ۲۰۲۱ به بعد، کسانی که ۵۰۰ ساب یا بیشتر دارند می‌توانند به جای صفحه Discussion از Community استفاده کنند.

Discussion یک ویژگی قدیمی یوتیوب است که به تولیدکنندگان محتوا این اجازه را می‌داد تا پست‌هایی را در قالب متن برای بینندگان و مخاطبان خود ارسال کنند. اما صفحه جدید Community posts از طریق تلفن همراه هم در دسترس است و هم قابلیت‌های بیشتری مثل اضافه کردن تصاویر، گیف‌ها، فیلم‌ها و نظرسنجی‌ها. را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

ویژگی جدید یوتیوب

شما نمی توانید ببینید که چه کسانی پست Community شما را پسندیده اند، اما می توانید ببینید پستتان چند لایک دارد. YouTube برای حفظ امنیت کاربران ، اشتراک گذاری اطلاعات پسندیدن و نپسندیدن را ممنوع کرده است.

نحوه ساخت Community posts

  • وارد اکانت YouTube شوید.
  • در بالای صفحه، ساخت را انتخاب کنید.
  • در کادر بالا: برای ایجاد یک پست متنی یا افزودن متن به یک تصویر ، GIF یا پست ویدیویی ، پیامی را تایپ کنید. انتخاب ایجاد ویدیو ، نظرسنجی یا پست تصویری را انتخاب کنید.
  • پست را منتشر کنید.

اگر تعداد سابسکرایبرهای کانال شما هم به ۵۰۰ نفر رسیده است؛ می توانید به منظور افزایش بازدید ویدیوهایتان Community posts را فعال کنید و محتواهای صوتی ، تصویری و متنی در آن بارگذاری کنید و ارتباط بیشتری با مخاطبان خود برقرار کنید. بعد از رسیدن به ۱۰۰۰ سابسکرایبر و دیگر شرایط مانیتایز شدن کانال یوتیوب می توانید نقد کردن درآمد یوتیوب را به افراک بسپارید. کارشناسان افراک به صورت رایگان پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه کسب درآمد از یوتیوب و همینطور تبلیغ در یوتیوب هستند. نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر همراهان افراک به اشتراک بگذارید.

ویژگی جدید یوتیوب: Community posts با ۵۰۰ سابسکرایبر!
از ۱۲ اکتبر ۲۰۲۱ تعداد سابسکرایبرهای مورد نیار برای ارسال Community posts به ۵۰۰ نفر می رسد. این...
5 از 4 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. سلام ببخشید من از فیلترشکن برای ورود به یوتیوب استفاده می کنم برای اینکه یوتیوب متوجه نشوند من ایرانی هستم در ایران زندگی می کنم چکار کنم؟ تا مشکلی راجع به درآمد پیش نیاد؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      بهتر است از فیلترشکن ها با IP ثابت استفاده کنید. اگر فعالیت شما در یوتیوب جدی است، پیشنهاد میکنیم از VPS های معتبر استفاده کنید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  2. یعنی خودش به صورت اتوماتیک گزینه انجمن رو باز میکنه؟ چون من الان بالای 500 هستم و گزینش نیست؟ممنون میشم پاسخ بدید

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز برای انتشار پست در community post کافی است:
      ۱. وارد اکانت YouTube شوید.
      ۲. در بالای صفحه، create را انتخاب کنید.
      در کادر بالا: برای ایجاد یک پست متنی یا افزودن متن به یک تصویر ، GIF یا پست ویدیویی ، پیامی را تایپ کنید. انتخاب ایجاد ویدیو ، نظرسنجی یا پست تصویری را انتخاب کنید.
      پست را در community منتشر کنید.

      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  3. به نظر میرسه گوگل تصمیم داره با اضافه کردن مدیوم های متنوع به یوتیوب سهم بزرگتری از بازار شبکه های اجتماعی داشته باشه. سپاس از مقاله‌ی خواندنی و مفیدتون

    آیا مفید بود؟
    • سپاس از شما
      برای اطلاع از به روزرسانی های یوتیوب حتما وبلاگ افراک را دنبال کنید.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟