کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

اخبار جدید یوتیوب : حذف دو میلیون کانال یوتیوبی !

اخبار جدید یوتیوب : حذف دو میلیون کانال یوتیوبی !

مطابق گزارش منتشر شده توسط یوتیوب، در تاریخ ژانویه ۲۰۲۱ دو میلیون کانال یوتیوبی به واسطه گرفتن اخطار استرایک در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ حذف شدند؛ بیشتر این کانال ها بخاطر محتوای نامناسب و کامنت های اسپم توسط یوتیوب مسدود شدند! در این فرایند ۹ میلیون ویدئو و ۱ میلیارد کامنت اسپم پاک شد! در ادامه به بررسی گزارش منتشر شده توسط یوتیوب می پردازیم؛ برای دسترسی به اخبار جدید و نقد کردن درآمد یوتیوب با افراک همراه باشید.

خبر جدید! اسپم و حذف کانال های یوتیوبی

علت اصلی حذف کانال های یوتیوبی، درج محتوای اسپم در آن است؛ به گزارش یوتیوب ۲٬۲۳۰٬۳۱۰ کانال یوتیوبی به دلیل قرار دادن محتوایی خارج از خط مشی های گوگل به دستور یوتیوب حذف شدند! موضوعات زیر مورد تایید یوتیوب نیستند!

  • محتوای خشونت‌آمیز
  • محتوای مشوق تنفر
  • کپی رایت
  • محتوای ۱۸+
  • جعل هویت
  • مواد مخدر و داروهای روان گردان
  • محتوای مرتبط با حریم خصوصی افراد

اگر یکی از محتواهای ویدئوهای شما قوانین یوتیوب را نقض کرده باشد کانال شما به دستور یوتیوب حذف می گردد! بهتر است هنگام تبلیغات در یوتیوب تمام و کمال به قوانین یوتیوب توجه داشته باشید.

مطالب مرتبط :

قوانین کپی رایت در یوتیوب چگونه است؟

اخبار جدید یوتیوب

کامنت ها و حذف کانال های یوتیوبی

کامنت هایی که در نظر یوتیوب اسپم شناخته شوند باعث حذف شدن کانال می شوند! بر اساس گزارش منتشر شده توسط یوتیوب، ۱٬۰۳۲٬۳۶۵٬۷۱۹ کامنت توسط یوتیوب پاک شد! در همین راستا یوتیوب در آینده ای نزدیک تصمیم به اجرای قانون هایی برای درج کامنت در کانال ها دارد؛ در واقع شما می توانید در کانال خود تعریف کنید که کاربران اجازه‌ی درج چه کلماتی را دارند و اجازه ی درج چه جملات و کلماتی را ندارند!

مطالب مرتبط

قوانین جدید یوتیوب برای مانیتایز شدن

افزایش بازدید یوتیوب

کلام آخر ـ اخبار جدید یوتیوب

همان طور که می دانید حساسیت های یوتیوب روز به روز بیشتر شده و تمرکز بیشتری بر روی محتوا و کامنت های یوتیوب دارد. اگر کانالی قوانین و خط مشی های یوتیوب را رعایت نکند کانال خود را برای همیشه از دست خواهد داد! در گزارش ژانویه ۲۰۲۱ بیشترین حذف کانال یوتیوبی برای کشور هند و آمریکا بوده است. آیا شما هم از طرف یوتیوب اخطار گرفته اید؟ کارشناسان افراک به صورت رایگان پاسخگوی تمامی سوالات شما در مورد کانال های یوتیوب و در تلاش برای رفع مشکلاتتان هستند! شما می توانید در بخش تماس با افراک اطلاعات تماس را بیابید!

اخبار جدید یوتیوب : حذف دو میلیون کانال یوتیوبی !
مطابق گزارش منتشر شده توسط یوتیوب، در تاریخ ژانویه ۲۰۲۱ دو میلیون کانال یوتیوبی به واسطه گرفتن اخطار...
5 از 2 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید