کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

چگونه پست های تبلیغاتی در اینستاگرام را حذف کنیم؟

چگونه پست های تبلیغاتی در اینستاگرام را حذف کنیم؟

اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی در ایران است که بسیاری از کمپانی های مختلف از آن برای معرفی برند و خدمات خود استفاده می کنند. با توجه به این که روز به روز به تعداد کاربران این شبکه اضافه می شود، این نرم افزار نیز هر روز در پی اضافه کردن قابلیت های جدید به امکاناتش است. هدف اصلی این شبکه های اجتماعی این است که به اطلاعات افراد در زمینه های مختلف اضافه شود. این اطلاعات می تواند شامل اطلاعات شخصی خانوادگی، کاری و … باشد. از همین رو است که به حجم تبلیغاتی که در اینستاگرام انجام می شود هر روز اضافه می گردد. اما مسئله اصلی که وجود دارد این است که شاید همه افراد از این تبلیغات خوششان نیاید و تصمیم به حذف پست های تبلیغاتی در اینستاگرام داشته باشند.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام در طرح های مختلف ارائه می شوند. با استفاده از این تبلیغات شما می توانید به راحتی پست های تبلیغاتی در اینستاگرام تهیه کرده و با تعداد زیادی از کاربران که حتی شما را دنبال نمی کنند، به اشتراک بگذارید. بنابراین شما می توانید با بررسی شرایط میدان رقابت، محتوایی تهیه کنید که نظر کاربران را به خود جلب کرده و آن ها را قانع کند که از سایر محتواهای شما در صفحه کاربریتان دیدن کند.

یکی از ویژگی هایی که Instagram دارد این است که محتواهایی که توسط دوستان شما دیده می شود را نیز به شما پیشنهاد می دهد. چرا که حدس می زند احتمالا سلایق مشابه به همی دارید. اما اگر این پست های تبلیغاتی اینستاگرام چندان برای شما جذابیت نداشته باشند، قطعا بعد از مدتی برای شما آزار دهنده خواهند بود. پس چگونه می توان از شر پست های تبلیغاتی اینستاگرام خلاص شد؟

چگونه پست های تبلیغاتی در اینستاگرام را حذف کنیم؟

حذف پست های تبلیغاتی در اینستاگرام :

برای حذف پست های تبلیغاتی اینستاگرام باید مراحل زیر را دنبال کنید :

  • روی 3 نقطه های که در سمت راست، بالای پست تبلیغاتی مورد نظر شما قرار دارد کلیک کنید.
  • گزینه Hide Ad را انتخاب نمایید.
  • بعد از این که شما این کار را انجام دادید، اینستاگرام از شما می پرسید چرا نمی خواهید این تبلیغ را ببینید. شما می توانید یکی از 3 گزینه ای که به شما پیشنهاد می دهد را انتخاب نمایید. “ارتباطی به شما ندارد.” ، “خیلی زیاد برای شما تکرار شده است.” و در نهایت “دارای محتوای نامناسبی است.”

با انجام این کار شما فیدبکی از محتوای قرار داده شده در اختیار اینستاگرام قرار می دهید، تا به نوعی به بهبود عملکرد این شبکه اجتماعی کمک کرده باشید.

توجه داشته باشید، روشی که در این مقاله به آن اشاره کردیم، یک روش دائمی نیست چرا که برای هر تبلیغی که مشاهده می کنید این کار را باید تکرار نمایید.

پس اگر شما به عنوان صاحب یک کسب و کار نمی خواهید با پست های تبلیغاتی در اینستاگرام شما چنین رفتاری شود، بهتر است برای سرمایه گذاری در این زمینه از یک استراتژی هدفمند کمک بگیرید. برای تعیین یک برنامه ریزی دقیق شما می توانید از گروه افراک استفاده نمایید تا بتوانید در مدت زمان هایی که مد نظر دارید، به اهدافی که می خواهید، برسید. افراک، پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ است.

چگونه پست های تبلیغاتی در اینستاگرام را حذف کنیم؟
اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی در ایران است که بسیاری از کمپانی های مختلف...
5 از 1 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید