کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

توییتر برای کسب و کار و مزایای آن

توییتر برای کسب و کار و مزایای آن

زمانی که بحث فروش آنلاین یک کسب و کار در فضای مجازی به میان می آید، توییتر به عنوان یک پلتفرم بازاریابی بسیار مفید برای حضور آنلاین یک کسب و کار مطرح می شود. طبق امکاناتی که توییتر برای تفکیک و هدف گیری مخاطبان در اختیار شما قرار داده، می توانید روی جذب مخاطبان هدف تمرکز کافی داشته باشید. تبلیغ در توییتر مانند تبلیغ در گوگل ادز روشی بسیار موثر برای تبلیغ کسب و کار است. در ادامه با انواع تبلیغات توییتر برای کسب و کار بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

انواع تبلیغات در توییتر برای کسب و کار

توییتر (Twitter) در کنار فیسبوک و اینستاگرام در عرصه دیجیتال مارکتینگ، جایگاه خود را تثبیت کرده است. مطابق ماهیت توییتر، تبلیغات در آن متفاوت از دیگر شبکه های اجتماعی است. توییتر تبلیغات را مانند سایر توییت ها به کاربران نشان می دهد. تبلیغات در توییتر به سه دسته تقسیم می شوند :

  • ترندهای تبلیغاتی : ترند های تبلیغاتی معمولا در صدر  موضوعات دیگر توییتر قرار می گیرند و داغ ترین بحث های توییتر را نشان می دهند.
  • تبلیغات اکانت ها : توییتر به کاربران برای دنبال کردن افرادی را نشان می دهد. تبلیغ اکانت باعث می شود که حساب کاربری در راس نتایج جست و جو قرار بگیرد که این امر موجب جذب بیشتر دنبال کنندگان می شود.
  • توییت تبلیغاتی : توییت های حاوی تبلیغ در راس نتایج جست و جو برای موضوعات مرتبط قرار می گیرد و پس از دنبال کردن آن توسط کاربر در راس تایملاین ظاهر می شود.
توییتر برای کسب و کار

مزایای تبلیغات در توییتر برای کسب و کار

اگر با بازاریابی در توییتر و سود آن بر ای کسب و کار آشنا نیستید، شما را دعوت به خواندن مطالب مرتبط در سایت می کنیم. حال زمان آن رسیده است که به طور خاص درباره مزایای استفاده از تبلیغات توییتر برای کسب و کار صحبت کنیم. از مهمترین مزایای تبلیغات در توییتر می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

۱. پرداخت تنها به ازای دستیابی به هدف

در تبلیغات توییتر تنها زمانی هزینه پرداخت می کنید که به هدف تعیین شده رسیده باشید. به عنوان مثال اگر هدف شما از کمپین تبلیغاتی افزایش اینگیجمنت باشد تنها به ازای تعامل هایی که با پست شما انجام می شود هزینه پرداخت خواهید کرد. یا اگر هدف از کمپین تبلیغاتی شما افزایش نصب اپلیکیشن باشد، دقیقا به ازای تعداد نصب های صورت گرفته از طریق تبلیغات هزینه پرداخت خواهید کرد.

۲. هدف گیری کلمات کلیدی در تبلیغات توییتر برای کسب و کار

در تبلیغات توییتر هم مانند تبلیغات گوگل امکان هدف گذاری بر روی کلمات کلیدی وجود دارد. شما می توانید افرادی را که در یک تایم مشخص با پست های شامل یک هشتگ خاص تعامل داشته اند را هدف قرار دهید تا توییت تبلیغاتی شما برای آن ها نمایش داده شود.

۳. هدف گیری مخاطبان رقبا در توییتر

بهترین انتخاب برای نمایش تبلیغات به مخاطبان رقبا و بزرگان صنعت، تبلیغ در توییتر است. تنها با استفاده از ابزارهای موجود، لیستی از دنبال‌کنندگان اکانت رقبایتان ایجاد کنید و سپس از بخش Tailored Audiences توییتر آنها را، مخاطب توییت‌های تبلیغاتی خود قرار دهید.

۴. یکپارچگی محیط توییتر

توییتر، توییت های تبلیغاتی را با برچسب Promoted برچسب گذاری و مشخص می کند ، اما این توییت ها هم در کنار دیگر توییت های غیر تبلیغاتی در تایم لاین کاربران با همان قالب استاندارد نمایش داده می شوند پس توییت های تبلیغاتی، کاربران را آزرده نخواهند کرد.

توییتر برای گسب و کار

۵. نمایش در نمایشگر های مختلف و موبایل

در توییتر، تصویر بدون در نظرگرفتن اندازه و نوع صفحه نمایش به صورت کامل نشان داده می شود. همچنین نسخه موبایل توییتر برای انواع موبایل ها بهینه شده است. پس مخاطبان در هر کجا و هر زمان به توییتر و تبلیغات شما دسترسی خواهند داشت.

۶. نرخ کلیک بهتر

طبق بررسی های انجام شده تبلیغات توییتر در طول زمان نرخ کلیک (CTR) بهتری نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی دارد و تبلیغات در توییتر در مقایسه با شبکه های اجتماعی دیگر تاثیر بیشتری دارد؛ پس تبلیغ در توییتر برای کسب و کار شما بسیار سودمند خواهد بود.

مزایا توییتر برای کسب و کار : سخن پایانی

توییتر شبکه اجتماعی بسیار مناسبی است و شما می‌توانید به صورت رایگان و پولی در این شبکه اجتماعی بازاریابی و تبلیغات کنید. به یاد داشته باشید میزان تعامل و مشارکت کاربران در توییتر خیلی مهم است قاعدتا هر چه تعامل با توییت تبلیغاتی شما بیشتر باشد، مخاطب بیشتری کسب خواهید کرد. افراک به عنوان یک آژانس تبلیغات آنلاین به صورت رایگان پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه تبلیغات است. منتظر نظرات شما خواهیم بود.

توییتر برای کسب و کار و مزایای آن
زمانی که بحث فروش آنلاین یک کسب و کار در فضای مجازی به میان می آید، توییتر به...
5 از 8 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. سلام و درود بر شما عزیزان. من به سوال خارج از تبلیغات می‌خوام بپرسم و اونم اینه که چطوری میتونم از تبلیغات کسب درآمد کنم

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      برای کسب درآمد از تبلیغات شما می‌توانید موارد زیر را انجام دهید:
      ۱. فعالیت در کانال یوتیوب: با تولید محتوای مناسب و جذب سابسکرایبر به شرایط مانیتایز یوتیوب برسید و پس از نمایش تبلیغات در کانال، درآمد کسب کنید.
      ۲. سایت و گوگل ادسنس: اگر یک سایت خارجی (زبان فارسی نباشد) داشته باشید می توانید با گوگل همکاری کرده و به ازای کلیک برروی هر یک از تبلیغاتی که در سایت قرار میگیرد، کسب درآمد کنید.
      ۳. اینفلوئنسر: شما میتوانید در شبکه های اجتماعی تولید محتوا کنید و پس از اینکه به اندازه کافی شناخته شدید، تبلیغات اینفلوئنسری انجام دهید.

      آیا مفید بود؟
  2. به نظر شما با توجه به اینکه در ایران زندگی می کنیم تبلیغ در توییتر هیچ فایده ای دارد؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام بر شما
      با توجه به نوع کسب و کارتان متفاوت است. مشاوران افراک به صورت رایگان پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند. موفق و پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  3. سلام خسته نباشید
    افراک تبلیغ در توییتر هم انجام می دهد؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام بر شما
      بله شما می توانید به صورت رایگان از کارشناسان افراک مشاوره بگیرید.

      آیا مفید بود؟