کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

معرفی ۱۵ ایده تضمینی کسب درامد با گوشی بدون سرمایه

معرفی ۱۵ ایده تضمینی کسب درامد با گوشی بدون سرمایه

کسب درآمد با گوشی موبایل، یکی از راحت‌ترین در عین حال شیرین‌ترین راه‌های کسب درآمد در دنیا است، زیرا امروزه تلفن همراه بخش بزرگی از زندگی ما را فراگرفته و برد با کسی است که به جای اتلاف وقت در شبکه های اجتماعی، از روش‌های مختلف و تنها با موبایل و بدون سرمایه کسب درآمد می کنند. در ادامه این مطلب از افراک، بهترین ایده‌های کسب درامد با گوشی را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه با گوشی کسب درآمد کنیم؟

خبر خوب این است که برای پول درآوردن با گوشی، نیاز به وابستگی به شرکت خاصی ندارید. شما می‌توانید اوقات فراغت خود را در خانه، محل کار، حمل و نقل، آرایشگاه و اتاق انتظار پزشک یا هر مکان دیگری بهینه کنید و از طریق روش‌های مختلفی چون YouTube و غیره درآمد داشته باشید.

با پیشرفت تکنولوژی و رشد روز افزون راه های ارتباطی، کسب درامد با گوشی بسیار رواج پیدا کرده است. مهمترین مزیت این کار، درآمدزایی بدون سرمایه است. امروزه همه‌ی افراد یک تلفن همراه هوشمند دارند؛ که می‌توانند با استفاده از آن به یک درآمد سرشار برسند. برای درآمدزایی با گوشی روش های زیادی وجود دارد. از سایت های درآمدزا گرفته تا بازی های موبایل!

روش های کسب درآمد با گوشی

۱. کسب درآمد از یوتیوب

قطعا اولین و کاربردی ترین راه کسب درامد با گوشی، یوتیوب است. با ساخت کانال یوتیوب و تولید محتوای مناسب برای آن به یک یوتیوبر موفق تبدیل خواهید شد. تنها کافی است، کانال شما موضوعی کاربردی و جذاب داشته باشد؛ تا سابسکرایبرهای فعال زیادی جذب کنید.

برای یوتیوبر شدن، پس از ساخت کانال یوتیوب، مطابق با قوانین یوتیوب برای مانیتایز شدن، باید در ۱۲ ماه ۴۰۰۰ ساعت بازدید ویدئو و ۱۰۰۰ سابسکرایبر داشته باشید؛ در این صورت کانال شما Monetizie می شود که می توانید با اتصال گوگل ادسنس به یوتیوب، درآمد خود را نقد کنید.

درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید ویدئوی شما مطابق با نوع محتوا، متفاوت است. به طور میانگین یوتیوبرهای موفق بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار درآمد ماهیانه دارند.

مطلب مرتبط: کسب درآمد از یوتیوب

۲. کسب درآمد از آپارات

از آپارات نیز همانند یوتیوب، امکان کسب درآمد هست. آپارات پلتفرم ایرانی است که با تولید محتوای جذاب می توانید از آن کسب درآمد کنید. آپارات نیز مانند یوتیوب با شاخص RPM محاسبه می کند و در واقع اکنون نرخRPM میانگین بین 10 هزار تومان تا 35 هزار تومان است. راه اندازی کانال در یوتیوب و آپارات، از بهترین کسب و کارهای اینترنتی هستند.

کسب درامد با گوشی

۳. کسب درآمد با بازی‌ها و گیم‌های موبایل

این روزها، بازی‌های موبایلی در ابعاد گسترده میان تمام مردم گسترش یافته است و ساعت‌های زیادی صرف بازی با تلفن همراه می‌شود. این مسئله، فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد فراهم کرده است. بازی های ویدیویی، روش خوبی برای کسب درآمد هستند. اما چگونه می توان با بازی کردن کسب درآمد کرد؟ انواع روش‌های کسب درآمد با بازی را در ادامه توضیح می دهیم:

  • اینفلوئنسری(گیم بلاگر): اگر مدت زیادی است که یک یا چند بازی و یا حتی صنعت گیم موبایل را دنبال می‌کنید، می‌توانید با ارائه محتوای تخصصی مانند نقدوبررسی، راهنمای مراحل، لایوهای گفتگو و …، مخاطبان زیادی را جذب کنید و فرصت‌های درآمدی جذابی ایجاد کنید.
  • استریم: مشاهده استریم و پخش زنده انجام بازی موبایلی، طرفداران زیادی دارد و برای مردم جالب است تا بازی‌هایی را تجربه کنند که شاید حتی آن بازی را روی موبایل خود ندارند. با استریم کردن، شما مسیرهای درآمدی زیادی مانند اسپانسری، تبلیغات، فروش راهنمای بازی و … خواهید داشت.
کسب درامد با گوشی

شما میتوانید با بازی کردن و انجام برخی اقدامات خاص، ارز دیجیتال دریافت کرده و می‌توانید آن را نقد کنید. برخی از این بازی‌ها عبارتند از:

  • CryptoPop
  • Fantasy
  • Bitcoin Alien Run
  • CropBytes
  • Spark Profit
  • Altcoin
  • Space Misfits
  • Merge Cats
  • فروش راهنمای بازی: یکی از بهترین روش های کسب درآمد از بازی فروش راهنمای بازی ها می باشد! اگر ترفندهای بازی های معروف را بلد هستید؛ با فروش راهنمای آن به راحتی می توانید درآمد بالا کسب کنید. مطمئناً افرادی که عاشق بازی هستند و همچنین گیمر های حرفه ای برای به دست آوردن این ترفند ها حاضر به پرداخت هزینه هستند.
    برای فروش راهنمای بازی بهتر است فروشگاهی در وب سایت خود راه اندازی کنید و راهنمای بازی ها را به صورت فایل های pdf یا به صورت ویدئو به فروش برسانید.
کسب درامد با گوشی
  • فروش اکانت بازی: راحت ترین و بی دردسر ترین راه کسب درامد موبایل، فروش اکانت بازی های معروف است. بسیاری از افراد خواهان رتبه های بالاتر در بازی‌های متفاوت هستند. در سال های اخیر اکانت بازی محبوب کلش آف کلنز در ایران بسیار خرید و فروش می‌شد. اگر اکانت بازی محبوبی دارید؛ که در رنک بالایی قرار دارد، می‌توانید آن را بفروشید.
    شما میتوانید از افرادی که اکانت هایی با رنک مناسب دارند دعوت به همکاری کنید؛ در قبال همکاری برای فروش اکانت شما پورسانت خود را دریافت می کنید.

یکی از راه‌های افزایش سابسکرایبر و بازدید کانال یوتیوب، استفاده از تبلیغات یوتیوب است.

تبلیغ در یوتیوب
  • تبلیغ بازی و کنسول های بازی: کسب درامد بازی موبایل به صورت غیر مستقیم از طریق جذب تبلیغات نیز امکان پذیر است. یک وب سایت پربازدید منبع مناسبی برای تبلیغات شرکت های مرتبط با حوزه ی آن می باشد. زمانی که به یک گیم بلاگر حرفه ای تبدیل شدید و وب سایتی با محتوای مرتبط با گیم های روز دنیا داشته باشید؛ به راحتی با تبلیغ بازی و کنسول های آن به درآمد های بالا دست پیدا خواهید کرد.
    بسیاری از گیمرهای حرفه ای در دنیا، فقط با بازی کردن یک بازی، آن را تبلیغ و به درآمد بسیار بالایی دست پیدا می‌کنند.
کسب درامد با گوشی

۴. کسب درآمد با تولید و انتشار پادکست

اگر به دنبال کسب و کار اینترنتی هستید، این روزها پادکست طرفداران زیادی پیدا کرده است و یکی از بهترین مسیرهای کسب درآمد با تلفن همراه است. شما به‌راحتی می‌توانید با ضبط و انتشار محتوای کاربردی در حوزه‌ای که به آن علاقه دارید، به‌مرور زمان مخاطب جذب کنید و پلن‌های درآمدی مختلفی مانند اسپانسری، تبلیغات، فروش پادکست، فروش کتاب‌های صوتی و … داشته باشید.

شاید در ابتدای مسیر، کیفیت صدا خلیل عالی نباشد، اما مسئله مهم برای شنوندگان، محتواست و شما می‎‌توانید در آینده با خرید تجهیزات تخصصی، فایل‌های باکیفیت‌تری به مخاطبان ارائه کنید.

پلتفرم‌های مختلفی برای انتشار پادکت وجود دارد که مهترین آن‌ها در ایران، کست باکس و شنوتو هستند. همچنین فیلمبرداری از پشت صحنه ضبط پادکست و انتشار آن در یوتیوب، آپارات، اینستاگرام و … می‌تواند محتوای جالبی باشد.

مطلب مرتبط: بهترین مشاغل اینترنتی سال ۱۴۰۳

۵. کسب درآمد با فیلم تبلیغاتی

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد با گوشی، تولید کلیپ های آموزشی و یا تبلیغاتی است. همه گوشی ها دارای قابلیت فیلمبرداری هستند. شما می توانید آموزش هایی در زمینه پرورش گیاهان، آشپزی، نحوه بستن شال و روسری، ست کردن لباس یا موضوعات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و… آماده کنید و با آپلود کردن آن در اینترنت از طریق آن‌ها به کسب درآمد برسید. توجه داشته باشید که با یک ادیت مناسب، می توانید کیفیت ویدئو را بالا ببرید.

مطلب مرتبط: معرفی ۳ اپلیکیشن ایرانی کسب درآمد به تومان

۶. کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ و مشارکت در فروش

همه کسب‌وکارها از فروش محصولات و خدماتشان استقبال می‌کنند و حاضر هستند با ارائه درصدی از فروش، با فروشندگان مختلفی همکاری داشته باشند که به آن افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش میگویند.

اگر از سایت های کسب درامد با گوشی بخواهیم بگوییم، سایت‌های خارجی و داخلی بسیاری در این زمینه وجود دارند که مشهورترین آن‌ها آمازون و دیجی‌کالا هستند. پلتفرم‌هایی مانند دیما هم فرصت‌های جذابی فراهم می‌کنند. در این مدل درآمدی شما محصولات دیگران را با مخاطبان خود به‌اشتراک می‌گذارید و با خرید آن‌ها، درصدی از مبلغ را دریافت خواهید کرد.

برای این کار می‌توانید محصول را در اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و … ارائه کنید و یا بدون پیج و کانال، به اطرافیان خود بفروشید.

کسب درامد با گوشی

۷. کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام جزو بهترین کسب و کارهای اینترنتی در ایران است. شاید محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران، اینستاگرام باشد و این حجم مخاطب فعال، زمین بازی بزرگی برای کسب درآمد در اختیار شما قرار می‌دهد که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • تبلیغات: اولین راهی که به ذهن همه ما می‌رسد، تبلیغات است. پس از مدتی فعالیت و جذب مخاطبان فعال و تعامل‌گر، پیشنهادات زیادی برای تبلیغ با مبالغ خوبی به دست شما خواهد رسید.
  • فروشگاه اینستاگرامی: اگر در خانه محصول یا خدمتی تولید می‌کنید، حتماً به‌سراغ اینستاگرام و فروش محصولات خود بروید. اما اگر محصولی ندارید، می‌توانید با فروش محصولات دیگران شروع کنید و با مذاکره با تولیدکنندگان مختلف، محصول آن‌ها را بفروشید. طبیعتاً در آغاز کار درآمد زیادی نخواهید داشت، اما با گذر زمان و افزایش حجم فروش، امکان زیاد شدن درآمد و حاشیه سود ایجاد خواهد شد.
کسب درامد با گوشی

این موضوع محدود به محصولات فیزیکی نیست و اگر شما در چیزی متخصص هستید، آن را به مردم آموزش دهید و پس از مدتی با گرفتن تبلیغات و یافروش دوره‌های خود، جیب‌های خود را پر از پول کنید!

  • ادمینی اینستاگرام: در این بازار پررقابت، مدیریت پیج یکی از کلیدهای موفقیت در اینستاگرام است. اکثر پیج‌ها به‌دنبال فردی خلاق هستند که صفحه را مدیریت کند و موجب رشد آن‌ها شود. شما با یادگیری برخی اپ‌های ویرایش عکس و فیلم مانند Inshot، Kinemaster و Picsart، آشنایی با اصول و الگوریتم‌های اینستاگرام و کمی خلاقیت می‌توانید به‌راحتی وارد این شغل شوید. یادگیری موارد ذکرشده هم بسیار راحت و رایگان است و ویدیوهای زیادی از آن‌ها سطح وب موجود است.
  • بلاگری: بسیاری از افراد از روزمرگی‌ها، شغل، سفرها و … خود تولید محتوای تصویری و ویدیویی کرده و با انتشار آن‌ها، مخاطب جذب کرده و بلاگر می‌شوند؛ حتی ساده‌ترین چیزها هم ممکن است برای مردم جذاب باشد!

البته بلاگری فقط در اینستاگرام نیست و شما می‌توانید در یوتیوب هم بستر مناسبی برای بلاگرشدن داشته باشید.

مطلب مرتبط: چگونه از بلاگری درآمد کسب کنیم؟

۸. کسب درآمد از تلگرام

بدون‌شک تلگرام محبوب‌ترین پیام‌رسان در داخل کشور است. این مسیر درآمدی، برخی محدودیت‌های اینستاگرام و یوتیوب را ندارد و دست شما برای فعالیت کمی بازتر است. دریافت تبلیغات، مشارکت در فروش، بلاگری، تاسیس فروشگاه و …، همگی با تاسیس کانال و گروه در تلگرام و فعالیت مستمر امکان‌پذیر هستند. یکی از راه‌های مخصوص تلگرام، تاسیس کانال‌های خصوصی است که به‌ازای حق اشتراک افراد را عضو کرده و محتوای خاصی را به آن‌ها ارائه می‌کنید.

امکان کسب درآمد غیرریالی از طریق نمایش تبلیغات خودِ تلگرام هم فعال شده است که درآمد بسیارخوبی را نصیب صاحبان کانال‌ها خواهد کرد. مانند تمام مسیرهای درآمدی از گوشی، تلگرام هم نیاز به پشتکار و استمرار دارد تا کانال و گروه خود را به تعداد مخاطب و تعامل مناسب برسانید.

کسب درامد با گوشی

۹. کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

به تازگی، بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ شده است. با توجه به نوسانات قیمت دلار، ارزهای دیجیتال راهی مناسب برای کسب درآمد دلاری برای ایرانیان است. پول درآوردن از اینترنت با گوشی، با نوسان گیری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال امکان پذیر است. شما می توانید از صرافی های معتبر ایرانی و خارجی، ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید.

البته راه های دیگری هم برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال وجود دارد؛ با سرمایه گذاری های بلند مدت در رمز ارز هایی نظیر بیت کوین، می توانید به سود بالا برسید. فقط شتاب زده عمل نکنید!

کسب درامد با گوشی

۱۰. کسب درآمد با عکاسی و ادیت فیلم و عکس

برای اطلاع از سایت های کسب درامد با گوشی، سایت‌های خارجی و داخلی بسیاری هستند که خریدار تصاویر و ویدیوهای شما هستند و یا آن را منتشر می‌کنند و اگر کسی فایل باکیفیت آن را بخواهد، به‌فروش رسانده و درصدی را به شما می‌دهند.

این عکس‌ها گاهی ساده‌ترین از فعالیت روزمره‌، افراد و مناظر هستند.

به جز این سایت‌ها، گالری‌ها، فروشگاه‌های لباس و کفش و … و خبرنگاران هم جزو خریداران بالقوه تصاویر و ویدیوهای شما هستند. همچنین شما می‌توانید در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، تیک‌تاک، پینترست و …، تصاویر و ادیت‌های خود را متنتشر و کم‌کم به یک بلاگر تبدیل شوید و آموزش عکاسی و ادیت هم راه درآمدی جدید شما باشد.

برای دریافت درآمد خود از سایت‌های خارجی و یا حساب برای ثبت‌نام، می‌توانید با استفاده از ایرانیکارت تمام مراحل را به‌راحتی انجام دهید و به درآمد خود دسترسی راحتی داشته باشید.

کسب درامد با گوشی

۱۱. کسب درآمد از تبدیل صوت به متن

جزو ساده‌ترین راه‌های پول درآوردن با گوشی، تایپ کردن است. شما می‌توانید با دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها، بلاگرها، اساتید، دانشجویان، سخنران‌ها و … همکاری داشته باشید تا فایل‌های صوتی و ویدیوهای ان‌ها را به متن تبدیل کنید. تنها شرط لازم تسلط بر اصول نگارش صحیح است که با ویدیوهای سطح وب و کمی تمرین، دستیابی به آن کار دشواری نخواهد بود.

در پلتفرم‌هایی مانند پونیشا، آگهی‌های تایپ زیادی وجود دارد.

۱۲. کسب درامد با اپلیکیشن Google Opinion Rewards

یک برنامه اندرویدی است که شما با بازی کردن، نصب برنامه‌ها، پرکردن فرم‌های نظرسنجی، ثبت امتیاز و …، می‌توانید کسب درآمد کنید. نکته مهم اینجاست که این درآمد قابل برداشت نیست و برای خرید برنامه‌ها در گوگل‌پلی استفاده خواهد شد.

شاید به نظرتان بی‌استفاده برسد، اما می‌توانید در وقت‌های خالی و انتظار خود در صف و … این کار را انجام دهید و با خرید برنامه‌های پریمیوم، آن‌ها را به دیگران بفروشید و یا در کار خود از آن‌ها استفاده کنید.

مطلب مرتبط: کسب درآمد دلاری از گوگل

۱۳. کسب درآمد با نصب و تست نرم‌افزار

سازمان‌های بزرگ فناوری، استارت‌آپ‌ها و موسسات تحقیقاتی مختلف، درازای نصب و تست اپلکیشن‌ها و ویژگی‌های جدید، به مردم هزینه پرداخت می‌کنند. این مسیر خیلی در ایران امکان‌پذیر نیست و در دنیا به‌صورت جدی روی جمعیت ایران حساب نمی‌شود؛ اما ارزش امتحان کردن را دارد. البته این سازمان‌ها به‌راحتی پیدا نمی‌شوند و نیاز به جستجو و پشتکار زیادی دارد.

دو سازمان تحقیقاتی مطرح در این زمینه، SurveySavvy و Luth research LLC  هستند.

کسب درامد با گوشی

۱۴. برنامه‌های کسب درآمد با گوشی

برخی برنامه‌ها در اقدامی مشابه با Google Opinion Rewards، درازای برخی اقدامات به کاربران جوایزی می‌دهند که معمولاً در قالب ارزهای دیجیتال است. در ادامه به معرفی اپلیکیشن های کسب درامد با گوشی می‌پردازیم:

  • Playment: این برنامه بلافاصله پس از ساخت اکانت، به شما پاداش داده و درادامه با انجام کارهای مختلف، شما امکان کسب پاداش‌های متنوعی را خواهید داشت.
  • Mistplay: پلتفرمی ویژه بازی‌های موبایلی که شما با نصب و انجام برخی ماموریت‌ها پاداش می‌گیرید.
  • Coinply: با مشاهده تبلیغات، نصب اپلیکیشن‌های دیگر و انجام نظرسنجی‌ها، و… به کاربران بر حسب ساتوشی پاداش می‌دهد که می‌توان آن را به بیت‌کوین تبدیل کرد.

اگر در برخی از برنامه نیاز به گیفت کارت، حساب‌های خارجی و نقد کردن درآمد خود داشتید، ایرانیکارت مطمئن‌ترین راه شما برای رسیدن به پول خود است.

۱۵. سایت های کسب درامد با گوشی

قسمت قبل، برنامه های کسب درامد با گوشی را معرفی کردیم. اما سایت های کسب درامد نیز وجود دارند که با کمترین تخصص، می توانید از آنها درآمد داشته باشید. در ادامه سایت های کسب درامد با گوشی( سایت های خارجی و ایرانی) را معرفی میکنیم.

انجام میدم: سایت انجام میدم، سایتی است که به راحتی شما با هر تخصصی که دارید، می توانید پروژه انجام دهید و کسب درآمد کنید بدون آنکه نیاز به بازاریابی داشته باشد.
سرزمین متجرمین ایران: این سایت برای انجام پروژه های ترجمه و تولید محتوا است. ثبت نام کنید و با این سایت پروژه انجام دهید و کسب درآمد کنید.
ایرانیکارت: ایرانیکارت از بهترین سایت های کسب درآمد با گوشی است. خدمات ایرانیکارت را به دیگران معرفی کنید، پس از ثبت نام شخص، هر خریدی که از سمت وی انجام شود، درصدی از آن برای شما در نظر گرفته می شود.
بازار خانگی: اگر هنرمند هستید و خانه دار، با این سایت هنرهای دستی و آشپزی خود را به فروش بگذار و کسب درآمد کن!

کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه: کلام آخر

کسب درامد از موبایل، رویایی شیرین که با به کار گیری دانش و صبر به وقوع می پیوندد! با روش هایی که گفته شد می توانید در منزل و یا محل کار، درآمدزایی کنید. قرار دادن ویدئو در یوتیوب، یکی از موثر ترین راه ها برای کسب درآمد است. افراک مرجع مناسبی برای نقد کردن درآمد یوتیوب شما است. کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه کسب درآمد از یوتیوب و بازی های آنلاین هستند. نظرات تان را با ما و دیگر همراهان به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

بله. امروزه اگر مهارت‌های لازم را داشته باشید؛ می‌توانید با گوشی بدون سرمایه در خانه کسب درآمد کنید.

روش‌های مختلفی برای کسب درآمد با گوشی وجود دارد مانند: کسب درآمد با یوتیوب، اینستاگرام، تولید پادکست، ارز دیجیتال، بازی های گوشی

معرفی ۱۵ ایده تضمینی کسب درامد با گوشی بدون سرمایه
کسب درآمد با گوشی موبایل، یکی از راحت‌ترین در عین حال شیرین‌ترین راه‌های کسب درآمد در دنیا است،...
5 از 11 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. من نویسنده هستم ولی متاسفانه یک سال هست که رمان خودمو تو پیجم پارت گذاری میکنم ولی فالوورای غیر همکارم اصلا حمایت نمیکنن چیکار باید بکنم تا بتونم جذب مخاطب بکنم؟خودم بنر و ریلز طراحی میکنم ولی مخاطب فقط میخونه حمایت نمیکنه

    آیا مفید بود؟
    • با سلام و احترام
      پست های جذاب با عناوین و قلاب های جذب کننده در ساعات مناسب منتشر کنید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  2. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم امکان همکاری با شما به چه صورت هست

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، بسته به علاقه شخصی‌تان می توانید از هر نوع درآمدزایی اینترنتی استفاده کنید. موفق باشید.

      آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، بله، این مقاله را پیشنهاد می کنم دوباره بخوانید زیرا جدیدترین روش های کسب درامد از گوشی آپدیت شده اند. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  3. سلام من یک مغازه دارم که جعبه های هدیه در طرح های مختلف میفروشم ..ولی متاسفانه اصلا فروش خوبی ندارم..یک پیج هم زدم و اجناس مغازه رو هم گزاشت ..ولی باز هم رونق نداشت..امکانش هست من رو راهنمایی کنید که چگونه این پیج رو به آنلاین شاپ تغییر بدم…که فروش بره بالا …یا که امیدی نیست…لطفا اگه امکانش راهنمایی کنید ممنونم

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      پیشنهاد می‌کنیم از تبلیغات گوگل برای فروش اجناستان استفاده کنید.
      برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 02191092000 تماس بگیرید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  4. سلام میشه چند بازی که درامد دلاری دارند رو معرفی کنین؟ خیلی سخت نباشن بدون سرمایه باشن

    آیا مفید بود؟
  5. سلام. پسر من انواع هکر و مود بازی انلاین و بینهایت کردن ها رو وارد هست . چطور میشه از این راه دارمد زایی داشت

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      پیشنهاد می‌کنیم از مطالب چیت، هک و تقلب در بازی‌ها به دلیل دریافت کپی رایت در یوتیوب استفاده نشوند.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  6. سلام کانال یوتیوبمون باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه تا زودتر مانیتایز شه؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      شرایط لازم برای مانیتایز کانال یوتیوب را در مقاله زیر توضیح دادیم.
      شرایط جدید یوتیوب برای مانیتایز شدن!شرایط جدید یوتوب
      موفق و پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟