کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

چطوری با بازی کردن کسب درآمد کنیم؟ معرفی بازی های درآمدزا

چطوری با بازی کردن کسب درآمد کنیم؟ معرفی بازی های درآمدزا

کسب درآمد با بازی‌کردن امکان‌پذیر است! اگر این جمله را حدود 10 سال گذشته می‌شنیدید، به‌نظرتان یک شوخی خنده‌دار می‌آمد! در آن زمان همه در اوقات فراغت بین کار زیاد (همان کاری که با آن پول به‌دست می‌آمد) با هدف تفریح و سرگرمی، بازی می‌کردند؛ اما امروز میتوان حتی در اوقات فراغت نیز درکنار بازی کردن، پول زیادی به جیب زد!

در ادامه این مقاله از افراک به مطالب بیشتری در مورد نحوه کسب درآمد با بازی کردن و معرفی بازی های درآمدزا می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

کسب درآمد از بازی کردن

ممکن است شما نیز جزو افرادی باشید که روزانه چندین ساعت از زمان خود را به بازی کردن سپری می‌کنید. ولی در جامعه امروزی بازی کردن خالی، در واقع منجر به هدررفتن زمان می‌شود که هیچ فایده‌ای برای کسی ندارد. کسب درآمد از بازی کردن، از هدررفت زمان جلوگیری می‌کند و در عوض زمانی که به بازی اختصاص می‌دهید، درآمدی به دست خواهید آورد.

مطلب مرتبط: ایده کسب درامد با گوشی بدون سرمایه

ولی ممکن است برای شما هم سوال شده باشد که چگونه می‌توان از بازی‌ های پولساز، سرمایه‌ای کسب کرد! باید بدانید که امروزه پول درآوردن با بازی ناممکن نیست و شما با استفاده از چندین بازی سودآور و ترفندهایی، می‌توانید امکان کسب درآمد دلاری با بازی را میسر سازید. کسب درآمد دلاری با بازی از طریق چندین روش قابل‌ انجام است که عبارت‌اند از:

  • بازی‌های تلفنی
  • بازی‌های رایانه‌ای
  • بازی‌های سایتی

به‌طورکلی به بازی‌هایی که به شما امکان کسب درآمد (پول نقد یا ارز دیجیتال) در حین بازی‌کردن را می‌دهند، بازی‌های پول‌ساز می‌گویند.
این بازی‌ها در جهان به‌سرعت در حال محبوب‌تر شدن هستند و تعداد زیادی از آن‌ها در دسترس است. بازی‌های پول‌ساز به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • بازی‌های کریپتویی: این بازی‌ها از فناوری بلاک‌چین استفاده می‌کنند و به شما امکان کسب ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و… را در حین انجام بازی می‌دهند.
  • بازی‌های آنلاین رایگان: این بازی‌ها به‌صورت رایگان در دسترس هستند و شما می‌توانید با انجام بازی، آیتم‌ها، سکه‌ها یا سایر دارایی‌های دیجیتال به‌دست آورید و سپس این دارایی‌ها را در بازارهای آنلاین بفروشید و به پول نقد تبدیل کنید.

روش های کسب درآمد با بازی

همان‌طور که گفتیم امروزه پول درآوردن از بازی‌ها به امر رایجی تبدیل شده که می‌تواند مزایای بسیاری را در اختیار افراد قرار دهد. در واقع با یادگیری هر بازی و برخورداری از دانش و عملکرد بالا، می‌توانید کسب درآمد دلاری را برای خود ممکن کنید و موفقیت را وارد زندگی‌تان نمایید.

روش‌های بسیاری برای کسب درآمد از بازی وجود دارد که هر یک از طریقی، قابل‌ انجام هستند. برخی از این روش‌های کسب درآمد با بازی عبارت‌اند از:

بازی ویدیویی در یوتیوب

امروزه یوتیوب به فضای پرطرف‌داری تبدیل شده که امکان کسب درآمد از یوتیوب، بسیار آسان است. برای کسب درآمد دلاری با بازی، راه‌اندازی کانال یوتیوب بهترین ایده‌ای به‌ حساب می‌آید که می‌تواند مزایای بسیاری را به افراد هدیه دهد.
برای جذب مخاطب و کسب درآمد از این روش، می‌توانید از بخش‌های قابل‌توجه بازی فیلم گرفته و در کانال خود بگذارید. افراد نیز برای مشاهده تبلیغ در کانال موظف به پرداخت هزینه هستند که می‌توانید از طریق پست‌های کانال خود کسب درآمد کنید.

بازی ویدیویی در توییچ

انجام بازی‌ ویدیویی و پخش زنده آن، صنعت سودآوری به شمار می‌آید که امروزه در هر کشوری قابل‌مشاهده و انجام است.
توییج نیز همانند یوتیوب فضایی برای کسب درآمد با بازی است که به افراد امکان تولید محتوا و استریم را می‌دهد. البته برای دستیابی به درآمد عالی در این فضا نیاز به رعایت شرایطی خواهید داشت که اهمیت بالایی دارند. با انجام تبلیغات توییج در میلیون‌ها استریم دیده شوید.

نصب اپلیکیشن بازی ها

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد با بازی، نصب اپلیکیشن بازی و تبلیغ در اپلیکیشن است. با این کار می‌توانید در هر زمان و مکانی به بازی موردنظرتان دسترسی یابید و بدون مشکل اقدام به بازی و کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن کنید. این اپلیکیشن‌ها روی هر سیستمی قابل‌ نصب هستند و با این کار، می‌توانید کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن را ممکن سازید.

پخش تبلیغ از طریق بازی ها

از جمله روش‌های رایج کسب درآمد از بازی ‌های درآمدزا، پخش تبلیغ در اواسط آن‌ها است که موجب جذب کاربران بیشتری به هر دو حوزه می‌گردد. در این روش همکاری در فروش می‌کنید و از طریق تبلیغ هر کسب‌وکاری می‌توانید به درآمد برسید.

اگر به دنبال یوتیوبر شدن هستید، این مقاله را حتما مطالعه کنید: 21 ایده پولساز برای ساخت ویدیو در یوتیوب

شرکت در مسابقات گوناگون

برای کسب درآمد دلاری با بازی، می‌توانید در انواع مسابقات و تورنومنت‌ها شرکت کنید تا امکان دستیابی به درآمد بالا را برای خود ممکن سازید. ولی این روش نیازمند توانایی و دانش بالایی است و به همین سادگی، امکان کسب درآمد را به افراد نمی‌دهد.

آشنایی با بازی‌های کریپتویی پول‌ساز

همانطور که گفتیم، دو نوع بازی پولساز وجود دارد. بازی های کریپتویی یکی از انواع بازی های پولساز است که محبوب‌ترین نوع بازی‌های پول‌ساز هستند. این بازی‌ها به شما امکان کسب ارزهای دیجیتال در حین بازی را می‌دهند. شما می‌توانید این ارز دیجیتال را به پول نقد تبدیل کنید یا با آن‌ها آیتم‌ها و خدمات اضافی بازی را بخرید. برخی از بازی‌های کریپتویی محبوب عبارت‌اند از:

بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یک بازی پرورش و مبارزه با هیولاها است. در این بازی شما هیولاهای کوچکی به نام Axie را جمع‌آوری، پرورش و آموزش می‌دهید، در مسابقات شرکت می‌کنید و توکن‌های AXS و SLP به دست می‌آورید. توکن AXS یک توکن حاکمیتی برای مدیریت بازی و توکن SLP برای پرورش و مبارزه با Axieها استفاده می‌شود. 

این بازی روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است و از فناوری توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) استفاده می‌کند؛ این بدان معناست که دارایی‌های درون بازی، مانند Axieها، به طور کامل متعلق به بازیکنان (شما!) هستند. شما می‌توانید توکن‌های AXS و SLP را در بازارهای آنلاین بفروشید و به پول نقد تبدیل کنید. بازی اکسی اینفینیتی هم برای کامپیوتر و هم برای موبایل (اندروید و iOS) در دسترس است.

معرفی بازی های درآمدزا

 معرفی بازی سندباکس (The Sandbox)

بازی سندباکس (The Sandbox) یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین است و از فناوری توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) استفاده می‌کند. در این بازی شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای ساخت بازی، زمین‌، شخصیت‌های مختلف، حیوانات خانگی، ساختمان‌ها و… را طراحی و معامله ‌کنید. باتوجه‌به فناوری NFT تمامی دارایی‌های درون بازی متعلق به شماست. بازی The Sandbox هم برای موبایل (اندروید و iOS) و هم برای کامپیوتر وجود دارد.

معرفی بازی های درآمدزا

معرفی بازی اسپلینترلندز (Splinterlands)

بازی اسپلینترلندز (Splinterlands) یک بازی کارتی آنلاین مبتنی بر بلاک‌چین است. شما در حین این بازی توکن‌های SPS (برای مدیریت بازی) به‌دست می‌آورید و با فروش در بازارهای آنلاین، آن‌ها را به پول نقد تبدیل می‌کنید. این بازی بر روی بلاک‌چین Hive ساخته شده است و از فناوری توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) استفاده می‌کند. باید بدانید که این بازی هم در ویندوز و هم در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل اجراست.

معرفی بازی های درآمدزا

معرفی بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

بازی گادز آنچیند (Gods Unchained) یک بازی کارتی دیجیتال رایگان است که در آن شما با انجام بازی، کارت‌هایی جدید به دست می‌آورید؛ سپس در بازار بازی می‌فروشید و به پول نقد تبدیل می‌کنید. این بازی روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است و از فناوری توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) استفاده می‌کند. بازی Gods Unchained هم برای موبایل و هم برای کامپیوتر در دسترس است.

معرفی بازی های درآمدزا

معرفی بازی کریپتو رویال (Crypto Royale)

بازی کریپتو رویال (Crypto Royale) یک بازی رایگان و روی بلاک‌چین Binance Smart Chain ساخته شده است. این بازی از فناوری توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) استفاده می‌کند؛ بنابراین دارایی‌های درون بازی، مانند کارت‌ها، به طور کامل متعلق به شما هستند. در بازی کریپتو رویال شما در حین بازی توکن ROY به‌دست می‌آورید. توکن‌های ROY را می‌توان به‌آسانی در بازارهای آنلاین فروخت و به پول نقد تبدیل کرد. در حال حاضر نسخه موبایل و کامپیوتر این بازی در دسترس است.

معرفی بازی های درآمدزا

بازی لیگ پادشاهی‌ها (League of Kingdoms)

بازی لیگ پادشاهی‌ها (League of Kingdoms) یک بازی بلاک‌چینی ویدئویی استراتژیک چندنفره آنلاین است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. در این بازی شما باید یک قلمرو پادشاهی برای خود بسازند و آن را گسترش دهید.

همچنین می‌توانید از منابعی مانند طلا، غذا و چوب برای ساخت ساختمان‌ها، آموزش نیروهای نظامی و… استفاده کنید. شما در بازی توکن LOKA کسب می‌کنید و همچنین می‌توانید آیتم‌ها و خدماتی مانند ساختمان‌ها، نیروهای نظامی و منابع را در بازار بازی بفروشید. این بازی در حال حاضر برای ویندوز، اندروید و آی‌او‌اس در دسترس است.

معرفی بازی های درآمدزا

معرفی بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties)

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) یک بازی بلاک‌چینی است که در سال 2017 منتشر شد. این بازی به بازیکنان امکان جمع‌آوری، پرورش و فروش گربه‌های مجازی را می‌دهد. در بازی کریپتوکیتیز، هر گربه یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) است که در بلاکچین اتریوم ذخیره می‌شود. این بدان معناست که مالکیت هر گربه به‌طور منحصربه‌فرد به یک بازیکن تعلق دارد.

شما می‌توانید گربه‌های خود را در بازار همین بازی بفروشید یا با سایر بازیکنان معامله کنید. قیمت گربه‌ها بسته به عوامل مختلفی مانند نادر بودن، ویژگی‌ها و محبوبیت آن‌ها متفاوت است. برخی از گربه‌ها بسیار نادر هستند و قیمت بالایی دارند. برای مثال در سال 2017، یک گربه به‌نام Genesis Cat به قیمت 100 اتریوم (معادل حدود 300000 دلار در آن زمان) فروخته شد.

معرفی بازی های درآمدزا

معرفی بازی EmberSword

بازی EmberSword یک بازی آنلاین چندنفره روی بلاک‌چین اتریوم است و از توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) برای نشان‌دادن مالکیت دارایی‌های درون بازی استفاده می‌کند. در این بازی شما می‌توانید در یک دنیای فانتزی سه‌بعدی ماجراجویی، با یکدیگر تجارت و با دشمنانتان مبارزه کنید.

معرفی بازی های درآمدزا

حال که با معروف‌ترین بازی‌های کریپتویی آشنا شده‌اید، در بخش بعدی به سراغ معرفی بازی‌های آنلاین پول‌ساز می‌رویم.

معرفی بازی‌های آنلاین پول‌ساز

بازی‌های آنلاین رایگان، نوع دیگری از بازی‌های پول‎ساز هستند. این بازی‌ها به‌صورت رایگان در دسترس‌اند و شما می‌توانید با انجام بازی، آیتم‌ها، سکه‌ها یا سایر دارایی‌های دیجیتال کسب و سپس با فروش آن‌ها در بازار‌های آنلاین، آن را به پول نقد تبدیل کنید.

معرفی بازی ورلد اف وارکرفت (World of Warcraft)

بازی ورلد اف وارکرفت (World of Warcraft) یک بازی ویدئویی آنلاین چندنفره است. این بازی در دنیای خیالی آزروت جریان دارد و شما می‌توانید با انتخاب یکی از دو جناح، متحدان یا هوردها، در جهان بازی به ماجراجویی بپردازید.

 راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از این بازی وجود دارد. شما می‌توانید با فروش طلا، تجهیزات، جوایز و حیوانات خانگی به بازیکنان دیگر یا سایت‌های واسطه‌ای کسب درآمد کنید. باید بدانید که بازی World of Warcraft فقط برای کامپیوتر در دسترس است. در سال ۲۰۲۳ شرکت سازنده این بازی اعلام کرد که در حال توسعه یک نسخه موبایل برای انتشار در سال 2024 است.

معرفی بازی های درآمدزا

معرفی بازی آنلاین Dota 2

Dota 2 یک بازی ویدئویی رایگان در سبک میدان جنگ چندنفره است که در سال 2013 برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز و لینوکس منتشر شد. در این بازی دو تیم از پنج بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند تا ساختمان اصلی تیم حریف را نابود کنند. هر بازیکن یک قهرمان را کنترل می‌کند که دارای توانایی‌ها، نقاط قوت و ضعف منحصربه‌فرد است. بازیکنان باید از قهرمانان خود برای کشتن قهرمانان دشمن، تخریب ساختمان‌های حریف و جمع‌آوری منابع برای خرید آیتم‌های قدرت‌بخش استفاده کنند.

شما می‌توانید با فروش آیتم‌های درون بازی مانند قهرمانان و آیتم‌های قدرت بخش به بازیکنان دیگر یا سایت‌های واسطه کسب درآمد کنید. همچنین پخش بازی‌هایتان در پلتفرم‌های استریم مانند یوتیوب نیز یک راه خوب برای کسب درآمد از راه تبلیغات است.

معرفی بازی های درآمدزا

 معرفی بازی کانتر استرایک (Counter-Strike: Global Offensive)

بازی کانتر استرایک، یک بازی ویدئویی تیراندازی اول‌شخص چندنفره است که در سال 2012 برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتشر شد. در این بازی دو تیم از پنج بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند تا یک بمب را در نقطه‌ای مشخص منفجر کنند یا همه بازیکنان تیم مقابل را بکشند. در این بازی نیز شما می‌توانید با فروش آیتم‌های درون بازی، کسب درآمد کنید.

معرفی بازی های درآمدزا

بازی لیگ حرفه‌ای‌ها (League of Legends)

بازی لیگ حرفه‌ای‌ها (League of Legends) یک بازی ویدئویی در سبک میدان جنگ چندنفره است که در سال 2009 برای پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز و لینوکس منتشر شد. در این بازی دو تیم از پنج بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند تا ساختمان اصلی تیم حریف را نابود کنند. شما می‌توانید با فروش موارد درون بازی مانند قهرمانان یا آیتم‌های قدرت‌بخش کسب درآمد کنید.

معرفی بازی های درآمدزا

معرفی بازی فورت نایت (Fortnite)

بازی فورت نایت (Fortnite) یک بازی ویدئویی تیراندازی چندنفره است که در سال 2017 برای پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، اندروید و iOS منتشر شد. دو دنیای متفاوت در این بازی وجود دارد. در حالت Battle Royale، دویست بازیکن در یک جزیره فرود می‌آیند و باید با یکدیگر رقابت کنند تا آخرین بازمانده باشند. در حالت Creative، بازیکنان می‌توانند دنیای خود را بسازند و با یکدیگر بازی کنند. در این بازی نیز امکان فروش آیتم‌ها برای کسب درآمد وجود دارد.

معرفی بازی های درآمدزا

معرفی بازی میست‌پلی (Mistplay)

بازی میست‌پلی (Mistplay) یک بازی موبایل (اندروید و iOS) است که به شما امکان کسب امتیاز و تبدیل آن به جوایز مختلف مانند کارت‌های هدیه، گیفت‌کارت و پول نقد را می‌دهد. برای شروع بازی، باید یک حساب کاربری بسازید و سپس بازی‌های موردعلاقه خود را از فهرست موجود انتخاب کنید. با بازی بیشتر، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

کارت‌های هدیه به فروشگاه‌های مختلف مانند آمازون و گوگل‌پلی و گیفت‌کارت به بازی‌های مختلف مانند پابجی، کالاف دیوتی تعلق می‌گیرند؛ درحالی‌که پول نقد به حساب PayPal شما واریز می‌شود.

معرفی بازی ریواردیا (Rewardia)

بازی ریواردیا (Rewardia) یک پلتفرم آنلاین است که به شما امکان کسب امتیاز با انجام بازی، تماشای فیلم، شرکت در نظرسنجی‌ها و سایر فعالیت‌ها را می‌دهد. این امتیازات را می‌توان به جوایز مختلف مانند کارت‌های هدیه، گیفت‌کارت و پول نقد تبدیل کرد. این بازی در سال 2022 معرفی شد و در حال حاضر برای پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس است.

معرفی بازی سوئگ‌باکس (Swagbucks)

بازی سوئگ‌باکس (Swagbucks) یک برنامه پاداش آنلاین است که به شما امکان کسب امتیاز با فعالیت‌های مختلف و سپس تبدیل آن به جوایز متفاوت مانند کارت‌های هدیه، گیفت‌کارت و پول نقد را می‌دهد. این بازی در سال 2005 معرفی شد و اکنون برای پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس است.

معرفی بازی زولا (Zula)

بازی زولا (Zula) یک بازی ویدئویی تیراندازی چندنفره ساخت کشور ترکیه است. این بازی در ۲۲ فوریه ۲۰۱۵ عرضه شد و در حال حاضر برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز و لینوکس در دسترس است. در زولا دو تیم از پنج بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند تا ساختمان اصلی تیم حریف را نابود کنند. امکان کسب درآمد با فروش آیتم‌های مختلف در زولا وجود دارد.

معرفی بازی های درآمدزا

معرفی بازی زندگی دوم (Second Life)

بازی Second Life یک دنیای مجازی بزرگ است که در سال 2003 برای اندروید، آی‌اواس و ویندوز منتشر شد. این بازی به شما امکان ساخت یک آواتار از خودتان را می‌دهد تا در یک دنیای مجازی سه‌بعدی زندگی کنید. Second Life یک دنیای مجازی بسیار انعطاف‌پذیر است و شما هر کاری دوست دارید انجام می‌دهید. برخی از این بازی برای تعامل اجتماعی، برخی برای کسب درآمد و برخی برای ایجاد محتوای جدید استفاده می‌کنند.

نکات قابل توجه بازی‌ های درآمدزا

بازی‌هایی که امروزه امکان کسب درآمد را برای افراد میسر کرده‌اند، دارای روش انجام و نکاتی هستند. هر بازی به‌صورتی قابل‌انجام است که با به‌ کارگیری نکاتی، می‌توانید احتمال کسب درآمد دلاری با بازی را ممکن سازید. نکات قابل‌توجه بازی‌ های درآمدزا عبارت‌اند از:

  1. قبل از ورود به هر حوزه بازی های درآمدزا، راجع به آن اطلاعات کافی و کاملی را کسب کنید.
  2. هر بازی دارای قوانین و شرایطی است که کاربران موظف به در نظرگیری و رعایت آن‌ها هستند.
  3. در صورتی‌ که وقت کافی برای انجام این بازی‌ها را ندارید، بهتر است وارد آن نشوید. چرا که بازی‌ های درآمدزا به زمان بسیاری نیاز دارند و حتی ممکن است از کارهای روزانه و تفریح‌های خود نیز بمانید.
  4. برخورداری از اینترنت قوی برای موفقیت در بازی‌ های پولساز، اهمیت بالایی دارد.

جمع بندی

صنعت گیمینگ طرف‌دار بسیاری دارد و طی چندین سال توانست روند سریع و مثبتی را به خود اختصاص دهد. افراد بسیاری با فعالیت در بازی‌ های پولساز، اقدام به کسب درآمد دلاری می‌کنند تا از مزایای بسیاری برخوردار شوند. پول درآوردن از بازی نیز نیازمند طی مراحل و روند خاصی است که افراد کمی از عهده انجام آن بر‌می‌آیند.

کسب درآمد دلاری با بازی از طریقه‌های گوناگونی همچون بازی‌های ویدیویی، ایجاد کانال یوتیوب، فعالیت در توییج، نصب اپلیکیشن، تبلیغ با بازی و… ممکن است. بازی‌ های درآمدزا نیاز به زمان بسیاری نسبت به سایر بازی‌ها دارند و برای موفقیت در آن‌ها، به دانش و توانایی بالایی نیاز دارید.

امید است با بیان مطالب بیان شده توانسته باشیم اطلاعات مفید و کاربردی راجع به کسب درآمد با بازی را در اختیارتان قرار دهیم.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
    • سلام و احترام
      بازی های پولساز بر روی دستگاه‌های اندروید، ios و کامپیوتر قابل اجرا هستند. می‌توانید با خرید پی پال، درآمد کسب شده از بازی‌ را به کمک ایرانیکارت نقد و دریافت کنید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      بازی های مخصوص اندروید و ویندوز را از گوگل پلی و بازی های مخصوص ios را از اپ استور دانلود کنید. بازی های مربوط به ویندوز را نیز از طریق دانلود مستقیم نسخه ویندوز نیز می توانید دانلود و نصب کنید.

      آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، در این مقاله روش های کسب درآمد با بازی کردن و همچنین بازی های درآمد زا به طور کامل معرفی شده اند. پیشنهاد میکنم مطالعه کنید. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟