کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

کدام وب‌سایت‌ها بیشترین درآمد از طریق گوگل ادسنس را دارند؟

کدام وب‌سایت‌ها بیشترین درآمد از طریق گوگل ادسنس را دارند؟

روش‌های مختلفی برای کسب درآمد ارزی وجود دارد. به عنوان مثال تماشای تبلیغ، شرکت در نظرسنجی و … از جمله روش‌هایی هستند که به صورت رایگان دلار رایگان به شما می‌دهند. اما قطعاً می‌دانید که در مقایسه با زمانی که صرف می‌کنید، مبلغ زیادی دریافت نمی‌کنید. پس چرا از روش‌های بهتر برای افزایش درآمد استفاده نکنید؟ گوگل ادسنس و گوگل ادموب دو روشی هستند که به ترتیب برای صاحبان سایت و صاحبان اپلیکیشن تلفن همراه فرصت کسب درآمد ارزی فراهم می‌کند. اما مسئله‌ای که در این مقاله ما به آن می‌پردازیم، معرفی وب‌سایت‌هایی است که بیشترین کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس را دارند. برای آشنایی با این وب سایت ها با سایت افراک از بهترین های ارائه دهنده خدمات تبلیغ در گوگل ادز همراه باشید.

گوگل ادسنس چیست؟

گوگل ادسنس یکی از ابزارهای رایگان گوگل است که به صاحبان سایت این فرصت را می‌دهد تا انواع تبلیغات را به فرم متنی، عکسی و ویدئویی در سایتشان قرار دهند. با توجه به این که گوگل مسئول انجام این کار است، تبلیغاتی در سایت شما نمایش داده می‌شود که بیشترین ارتباط را با محتوای سایت شما دارند. در نتیجه با این روش اعتماد کاربران جلب شده و راحت‌تر روی تبلیغ نمایش داده کلیک می‌کنند.

به ازای هر کلیکی که تبلیغ دریافت کند، 68 درصد از مبلغ به شما پرداخته می‌شود که به نسبت رقبای گوگل ادسنس، رقم بالایی است.

توجه : اگر می‌خواهید که کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس را حداکثر کنید، بهتر است سایتتان را تا جایی که امکان دارد بر اساس قوانین گوگل ادسنس سازمان‌دهی کنید.

اما با این وجود برخی از وب‌سایت‌ها، بیشترین کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس را دارند. پس اگر شما هم صاحب یکی از انواع سایت زیر هستید، شانس خود را برای افزایش درآمد از طریق سایت امتحان کنید.

بیشترین کسب درآمد از گوگل

بیشتر بخوانید :

معرفی وب‌سایت‌هایی که بیشترین کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس را دارند 

بله، مطمئنا! بیایید به برخی از دسته‌های وب‌سایت‌ها که معمولاً درآمد بالایی از طریق گوگل ادسنس دارند، نگاهی دقیق‌تر بیاندازیم:

وب‌سایت‌های اخباری

وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های اخباری مثل BBC News، The New York Times، The Guardian و CNN برخی از معروف‌ترین مثال‌های وب‌سایت‌هایی هستند که از گوگل ادسنس برای نمایش تبلیغات در محتوای خبری خود استفاده می‌کنند. این وب‌سایت‌ها به دلیل جمعیت بالای بازدیدکنندگان و جذابیت محتوایشان، معمولاً درآمد قابل توجهی از طریق ادسنس کسب می‌کنند.

وب‌سایت‌های فناوری و IT

وب‌سایت‌ها و بلاگ‌های معتبر مانند TechCrunch، Mashable، Wired و CNET که محتوای فناوری، اخبار و مقالات مرتبط را ارائه می‌دهند، همچنین از ادسنس برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. با توجه به علاقه بسیاری از مخاطبان به موضوعات فناوری، این وب‌سایت‌ها نیز معمولاً درآمد خوبی از طریق ادسنس کسب می‌کنند.

وب‌سایت‌های سفر و گردشگری

وب‌سایت‌هایی مانند TripAdvisor، Lonely Planet، Expedia و Booking.com که به معرفی مقصدها، هتل‌ها، تورها و راهنمایی‌های مسافرتی می‌پردازند، نیز از ادسنس برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. این وب‌سایت‌ها با جذب مخاطبانی که به دنبال اطلاعات مرتبط با سفر و گردشگری هستند، درآمد قابل توجهی از طریق ادسنس دارند.

وب‌سایت‌های آموزشی و آموزش‌های آنلاین

وب‌سایت‌ها و بلاگ‌هایی که آموزش‌های آنلاین و محتوای آموزشی مرتبط با موضوعات مختلف را ارائه می‌دهند، نیز از ادسنس برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. این وب‌سایت‌ها معمولاً با جذب دانشجویان و علاقمندان به آموزش‌های آنلاین، درآمد قابل توجهی را از طریق ادسنس کسب می‌کنند.

در نهایت، ارائه محتوای با کیفیت و جذابیت برای مخاطبان، افزایش بازدید و ترافیک وب‌سایت و جذب تبلیغات‌دهندگان، عوامل مهمی برای کسب درآمد موفق از طریق گوگل ادسنس هستند.

وبلاگ‌ها

هدف اصلی از داشتن وبلاگ، قرار دادن محتوایی یکتا و منحصر به فرد است. به‌گونه‌ای که برخی از آن‌ها به صورت روزانه و برخی هر چند ساعت یک بار روی وبلاگشان پست قرار می‌دهند. همین مسئله باعث می‌شود که معمولاً این سایت‌ها رابطه خوبی با سئو داشته باشند و توجه گوگل ادسنس را به خود جلب نمایند. هرچه که فعالیت این سایت‌ها بهتر باشد، ترافیک ارگانیکی که دریافت می‌کنند بیشتر بوده و کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس نیز بیشتر می‌شود. بهترین قسمت‌هایی از بلاگ که برای قرار دادن تبلیغ می‌توانید انتخاب کنید، عبارت هستند از :

  • در میان سایر محتواهای بلاگ
  • زیر منوی ناوبری، بالای محتوا
  • سمت چپ عنوان وبلاگ
  • زیر محتوای وبلاگ در قالب یک آگهی
  • تمام قسمت‌های فضای سفید در وب‌سایت

اگر می‌خواهید متوجه بازخورد دریافتی از سوی کاربران شوید، می‌توانید از MonsterInsights استفاده نمایید. با استفاده از این ابزار متوجه خواهید شد که :

  • تعداد کلیک‌های که آگهی‌های وبلاگ شما دریافت کرده است
  • کدام بخش از وبلاگ شما بیشترین بازخورد را دارد.
  • حذف تبلیغاتی که عملکرد ضعیفی دارند
  • بر اساس بررسی‌هایی که انجام شده است که با گوگل ادسنس می‌توانید ماهیانه 10 هزار دلار درآمد داشته باشید.
کدام وب‌سایت‌ها بیشترین کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس را دارند؟

سایت‌های انجمنی

تولید محتوا تمام آن چیزی نیست که کاربران به آن نیاز دارند. برخی مواقع بهتر است که برای پاسخگویی به نیاز کاربران، به سؤالاتشان در سایت‌های انجمنی پاسخ دهید. با استفاده از بحث کردن، نظر دادن، پاسخگویی به سؤالات و … می‌توانید با کاربران در تعامل باشید. همین تعامل باعث می‌شود که بیشترین کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس را داشته باشید. بنابراین سعی کنید با بحث کردن در رابطه با موضوعات مختلف ترافیک زیادی را به سمت سایتتان روانه کرده و رتبه خود را بهبود ببخشید.

سایت‌های ارائه‌دهنده ابزار رایگان

استفاده از این روش کمی زمان‌بر بوده اما قطعاً جواب می‌دهد. شما می‌توانید با قرار دادن برنامه و یا ابزارهای ارزشمند به صورت رایگان در سایتتان، افراد زیادی را به سایتتان بیاورید. و در نتیجه احتمال اینکه فرد بعد از دانلود روی تبلیغات سایت شما کلیک کند را افزایش دهید.

نظر شما در مورد وب‌سایت‌هایی که بیشترین کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس را دارند، چیست؟ به نظر شما کدام یک واقعاً کارآمد هستند؟

کدام وب‌سایت‌ها بیشترین درآمد از طریق گوگل ادسنس را دارند؟
روش‌های مختلفی برای کسب درآمد ارزی وجود دارد. به عنوان مثال تماشای تبلیغ، شرکت در نظرسنجی و …...
5 از 2 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. سلام وقت بخیر. ببخشید میشه المنتور، افزونه، قالب های وردپرس و… رو روی سایت قرار داد؟ یا با کپی رایت به مشکل میخوره؟

    آیا مفید بود؟
  2. سلام وقت بخیر
    من میتونم محتوای آموزشی در زمینه بازار های مالی درست کنم ؟منظور از محتوا مطلب هست به صورت نوشتاری و اینکه اگر از سایت دیگه ایی مطلب بردارم و تغیرات ایجاد کنم مشکل ساز خواهدشد؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام هومن عزیز
      به هیچ عنوان از مطالب سایت های دیگر استفاده نکنید. تمام مطالب را خودتان برای وب سایت آماده کنید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  3. با سلام
    لطفا در مورد سایت های ابزار محور چندین مثال بزنید؟
    مخصوصا اگه سایت هم مثال بزنید ممنون میشم

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      سایت‌های ابزارهای گرافیکی، سئو ، برنامه نویسی و غیره از جمله سایت های مناسب برای کسب درآمد هستند.
      موفق و پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  4. با سلام و عرض ادب
    ببخشید وبلاگ هایی که برخی از وبسایت های ایرانی مانند بلاگفا و بلاگ دات آی آر اراءه می دهند برای گوگل ادسنس قابل تایید است؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام بر شما
      خدمات بقیه ی مجموعه ها را نه تایید می کنیم نه تکذیب.

      آیا مفید بود؟