ثبت تبلیغات در گوگل
ثبت

همستر کامبت کی لیست می‌شود؟ (۵ مهر لیست می‌شود؟)

همستر کامبت کی لیست می‌شود؟ (۵ مهر لیست می‌شود؟)

«سکه‌های همستر را چگونه به پول نقد تبدیل کنم؟ آیا آن‌ها هرگز به پول نقد تبدیل می‌شوند؟ اگر بله، چه زمانی؟» این‌ها مهم‌ترین سؤالاتی است که این روزها بازیکنان همستر از هم می‌پرسند. برای رسیدن به جواب این سؤال باید به مرجع اصلی، وب‌سایت رسمی همستر رجوع کنیم. این مقاله را بخوانید تا متوجه شوید همستر کامبت کی لیست می‌شود.

تاریخ لیست‌شدن همستر کامبت

حدس و گمان‌ درباره تاریخ لیست‌شدن همستر زیاد است. ماه مهر ماهی است که خیلی از ایردراپ‌ها قرار است لیست شود که یکی از آنها، همستر است. ایردراپ‌هایی مانند کتس (Cats)، راکی ربیت (Rocky Rabbit) و همستر (Hamster kombat) که تا ۵ روز اول مهر لیست می‌شوند.

اما لیست‌شدن همستر یعنی چه؟ در حال حاضر سکه‌های همستر چیزی بیشتر از سکه‌های یک بازی سرگرم‌کننده نیستند. آن‌ها فقط در جهان بازی معنا دارند؛ بیرون از بازی هیچ‌کس حاضر نیست برای این سکه‌ها یک ریال هم خرج کند. این سکه‌ها وقتی ارزش پیدا می‌کنند که به توکن همستر تبدیل شوند و توکن‌ها در صرافی‌ها معامله شوند. (در حال حاضر توکن همستر در دو صرافی kucoin و gate.io پیش عرضه شده اند و باید منتظر شویم فروش این دو صرافی باز شود).

لیست‌شدن ارز دیجیتال همستر باعث می‌شود که سکه‌های این بازی ارزش و اهمیت پیدا کند. در این صورت شما می‌توانید با خیال راحت، توکن‌ها را از طریق کیف پول دیجیتال به صرافی‌ها منتقل کنید و آن‌ها را بفروشید.

البته فرایند لیست‌شدن یک رمزارز در صرافی‌ها، فرایند آسان و سریعی نیست. همستر و بازی‌های تلگرامی مشابه آن برای تبدیل‌شدن به رمزارز باید مراحل زیر را پشت سر گذارند:

  1. ثبت درخواست: پدیدآورندگان بازی در اولین مرحله باید درخواست خود را به صرافی ارسال کنند. این درخواست شامل جزئیات پروژه، شامل مستندات فنی، شرح مدل کسب‌وکار و دیگر اطلاعات لازم و مرتبط است.
  2. تأیید و بررسی: صرافی باید اطلاعات ارسال‌شده را به طور کامل و بادقت بررسی کند. این شامل انطباق پروژه با استانداردهای امنیتی، بررسی صلاحیت تیم و تأیید توکن است.
  3. مذاکره: اگر پروژه شرایط لازم را داشت، صرافی و تیم پدیدآورندگان رمزارز درباره موضوعاتی مثل شرایط لیست‌شدن ارز، هزینه‌ها و… مذاکره می‌کنند.
  4. آزمایش: بعد از توافق، رمزارز با پلتفرم صرافی ادغام می‌شود و برای تأیید پایداری و امنیت پروژه، به طور محدود آزمایش‌هایی صورت می‌گیرد.
  5. راه‌اندازی رسمی: سرانجام و با پشت سر گذاشتن مراحل قبلی، رمزارز به طور رسمی در صرافی‌ها عرضه می‌شود.

آیا به لیست‌شدن همستر امیدی هست؟

اگرچه نمی‌توان به طور قطعی درباره لیست‌شدن همستر اظهارنظر کرد؛ اما نشانه‌هایی وجود دارد که ما را به آینده این بازی امیدوار می‌کند. تعدادی از این نشانه‌ها عبارت‌اند از:

  • در حال حاضر بیش از ۱۴۸ میلیون کاربر جذب این بازی شده‌اند. همستر بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. این تعداد کاربر نشان از آن دارد که همستر بازی پرتقاضا و محبوبی است.
  • تلگرام و شبکه TON همستر را تأیید کرده‌اند و این موضوع باعث افزایش اعتبار و اعتماد این بازی شده است.
  • تیم توسعه‌دهنده بازی همستر از یک نقشه دقیق و شفاف برای ارائه توکن و ایجاد رمزارز پیروی می‌کند.
  • بازی همستر کامبت با صرافی‌های مختلفی از جمله BingX همکاری می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که پدیدآورندگان بازی برای لیست‌کردن رمزارز برنامه دارند.
  • بازی دارای یک کانال تلگرامی بزرگ با بیش از ۳۰ میلیون دنبال‌کننده است. این جامعه بزرگ می‌تواند نقش مهمی در حمایت و تبلیغ توکن‌های بازی در زمان لیست‌شدن ایفا کند.
  • پیش از همستر نمونه‌های موفق دیگری نظیر نات کوین و Axie Infinity نیز بوده‌اند که از همین مدل استفاده کرده‌اند.

بنابراین، لیست‌شدن همستر و کسب درآمد از این بازی اتفاق دور و محالی نیست. اگر همه چیز خوب پیش رود و سازندگان بازی به وعده خود عمل کنند، نقدکردن سکه‌های همستر ممکن می‌شود.

پیش‌فروش همستر کامبت

در آخرین تحولات، رمزارز همستر در بعضی از صرافی‌ها نظیر کوکوین Kucoin پیش عرضه شد. این گام بزرگی در مسیر لیست‌شدن همستر و خبر خوبی برای بازیکنان آن است.

پیش‌فروش و پیش‌خرید همستر، تا حدود زیادی میزان عرضه و تقاضا برای این رمزارز را مشخص می‌کند. همچنین کمک می‌کند این رمزارز بهتر و سریع‌تر در زمان عرضه رسمی به قیمت واقعی خود برسد.

در حال حاضر در دو صرافی کوکوین و Gate.io در مرحله پیش فروش و قیمت گذاری شده است. به محض اینکه به فروش گذاشته شود، می‌توانید از خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانیکارت اقدام به فروش کنید.

نتیجه، آیا با لیست‌شدن همستر پول‌دار می‌شویم؟

با اینکه هنوز راه زیادی تا لیست‌شدن همستر باقی مانده؛ اما خیلی‌ها از همین‌الان به درآمد دلاری از همستر دل بسته‌اند. بهتر است به‌جای رؤیاپردازی، منطقی بود و اجازه داد این رمزارز نیز فراز و نشیب‌های خود را طی کند. تا روز عرضه رسمی همستر نمی‌توان درباره پول‌دار شدن با همستر اظهارنظر جدی کرد.

شما درباره لیست‌شدن همستر و درآمد حاصل از آن چه فکر می‌کنید؟ نظرتان را برای ما و دیگر همراهان افراک بنویسید.

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. عزیزان لطفا واقع بین باشین…
    حقوق یه آدم حدود ۲۷۰۰ تا ۳ هزار دلاره
    این بازی فک نکنم بیشتر از ۵۰۰ دلار به کسی بده
    من میگم اصلا ۶۰۰۰دلار بده بهت…
    خوب شما یکسال زمان گذاشتی
    به همه ساز سازندشم رقصیدی
    آخرش حقوقی معادل ۲ ماه بهت داده و ۱۰ ماه ازت کار مجانی کشیده…

    آیا مفید بود؟
    • 6000 تا 360 میلیونه حقوق ما فوقش ماهی 30 میلیون باشه

      آیا مفید بود؟
    • والا روزی ۲۰ دقیقه هم خود من زمان نمی زارم. اگه طبق فرمایش شما( که اشتباهه) این مقدار سود بده، نه تنها ضرر نیست. بلکه خودش یه شغله بی دردسر محسوب میشه

      آیا مفید بود؟
  2. خوب با توجه به اینکه کامنت قبلی من تایید نشد…مودبانه تر عرض کنم که:
    احتمال بدست آوردن پول بدون مهارت بسیار بعید به نظر میرسه….

    آیا مفید بود؟
  3. بیت کوین با استقرار و تاسیس مزرعه های بزرگ استخراج میشه. ساعت ها و روزهای زیاد و مخصوصا آمپر برق بسیار بالایی صرف میشه تا یک بیت کوین استخراج بشه، نه مثل این بازی که خودش روزانه سکه هدیه بده روز دهم پنج میلیون مفت بده، ویدیو ببینی سکه بده کارت های کمبو، کد مورس و چیزای دیگه. بین این دو فرق از زمین هست تا آسمون . من نمیدونم میشه یا نه ولی قطعا اگه بشه قیمتش بسیار ناچیزه. اینو گفتم فقط در جواب دوستی که داشت با بیت کوین مقایسه میکرد

    آیا مفید بود؟
    • دوست عزیزی ک داری همستر رو با بیت کویین مقایسه میکنی اگ واقعا سر رشته داشته باشی تو عرصه رمز ارز یه زمانی بیت کویین هم انقدر با ارزش نبود به مرور با ارزش شد الان هم قیمتش بالاس چون تعداد بیت کویین ها محدود شده و هر ماینری ک بخواد یه بیتکویین استخراج کنه کلی باید کار کنه

      آیا مفید بود؟
  4. با سلام
    دوستان فکر کنین این یه نوع سرگرمی و بازی است مثل بازی های دیگه اگه لیست نشد که هیچی از دست ندادین . ولی اگه یک درصد هم لیست بشه ارزش داره . گر چه ۱۰۰درصد لیست میشه.

    آیا مفید بود؟
    • هر تلاشی یک نتیجه دارد؟ ما بلوچا یک ضرب المثلی داریم؟ سگ بی بو نگپی مطمئن باشید لیست میشه به پول تبدیل میشه این خط این نشون حرف من را به خاطر داشته باشین

      آیا مفید بود؟
  5. سلام و ارادت کلاهمستر واسه من بیشتر حکم کلکل با دوستان و سرگرمی و داره حالا اگه واقعا لیست بشه که دیگه چه بهتر،اگرم نشه هیچی دست ندادم و برام اصلامهم نیست،شایدخیلیامثل دوستان خودم بگن پس اینترنتی که بابت همستر مصرف کردی چی،من کلا چه همستر باشه و نباشه نت زیادی مصرف میکنم و بازی اینترنتی و آنلاین هم زیاد دارم

    آیا مفید بود؟
  6. درود به نظرم تعادل بین سکه وپروفیت میتونه حاشیه امنی براتون درست کنه
    2. همستر به احتمال 99درصد در تاریخ 10مرداد طبق گفته سازندگان برنامه از وبسایت رسمی این برنامه لیست میشه
    3.درزمان لیست شدن اینو بخاطر داشته باشید حتما در لحظه ای اول فروشنده باشین سپس بایک نوسان گیری روی نصف قیمتی که فروختین خرید کنید اینطوری تونستین دوبرابر درآمد کسب کنید توروز اول
    4.بعد همستر کامبت رو نگه دارین یابه اصلاح هلد کنید تا 3 سال تا ثروتمند بشین فکر کنید اصلن پولی نداشتین این پروژه زیر ساخت قوی داره ومیخواد خودشو تو 12تا ارز جهان ببین موفق باشید

    آیا مفید بود؟
  7. همستر یا هر بازی دیگر و حتی هر رمز ارز دیگر، همگی در یک صورت شما را به ثروت می رسونن. ایینکه صبور باشید. دنیای ارزهای دیجیتال، دنبای پیچیده ای نیست.. فقط نباید هیجان زده عمل کنی. سعی کنید برخی از ارزهای مهم و آینده دار رو توی سبد معاملاتی خودتون داشته باشید. در کنارشم چند تا میم کوین یا حتی شت کوین هم بزارید بدک نیست. باید یاد بگیرید وقتی بازار ریزش داره بخرید و وقتی بازار روبه صعوده بفروشید. پایبندی به این اصل واسه خیلیا سخته.
    اگر هم دوست دارید دراز مدت سود کنید، رمز ارزتونو بخرید و اصلا دیگه سراغش نیاین و قیمتشم چک نکنین. در دراز مدت سود خوبی بدست میارید. اما اینکه تصور کنید یک شبه با همستر و امثال او می تونید میلیاردر بشید، فقط یک رویاپردازیه.

    آیا مفید بود؟
  8. سلام میگن که همستر20 تیر لیست میشه این واقعیت داره؟؟؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      هیچ منبعی این تاریخ را تایید نکرده است. چنانچه تاریخی برای لیست شدن مشخص شود، قطعا منابع خارجی و معتبر به آن میپردازند.

      آیا مفید بود؟
  9. سلام
    این یه بازیه
    بیشتر از بازی بهش فک نکنید

    آیا مفید بود؟
    • اگه بازی بود خود تلگرام و شبکه TON ازش حمایت نمیکردن بعدشم از تلگرام تیک آبی دریافت کرده این یعنی قابل اعتماده دیگه درست میگم؟؟؟

      آیا مفید بود؟
  10. ایرانی جماعت باز مثل بچه ها دچار توهم شده، حتی سایت دیوار رو پر کردن از فروش همستر، بابا فعلا که هیچ خبری نیست و معلوم هم نیست همستر کامبت به چیزی تبدیل بشه یا نه یهو باد بشه تموم شه بره

    آیا مفید بود؟
  11. تا میتونید همستر جمع کنین دوستان به حرف هرکی نکنید ده سال پیش بیت کوین هیچ ارزشی نداشت و کسی باور نمیکرد 70هزار دلار بشه

    آیا مفید بود؟
    • دوست عزیز یکم مطالعه‌تون بیشتر کنید. بیتکوین زمین تا آسمون با همستر فرق داره. مفصله اینجا نمیشه توضیح داد

      آیا مفید بود؟
  12. یادتون باشه
    پول از سر و صدا خوشش نمیاد

    اینو میگم چون خیلیا رو دیدم رفتن یه عالمه اکانت و … خریدن فک کردن پولدار میشن

    این ایردراپا از ۸ سال پیش بود
    بالای ۹۵ درصدشون اسکم میشن

    آیا مفید بود؟
  13. سکه مهم یا پروفیت؟؟؟
    قیمت چطوریه ؟؟؟؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      قیمت همستر در حال حاضر در محدوده ۰.۴ دلار قرار دارد که البته با نوسان‌های زیادی همراه است. موضوع مهمی که نباید فراموش کنیم، این است که هنوز سکه‌های همستر به توکن معادل‌سازی نشده‌اند. بنابراین باید تا زمان لیست‌شدن همستر و تبدیل سکه‌ها به توکن صبر کنیم. اینگونه بهتر می‌توانیم درباره ارزش این رمزارز اظهارنظر کنیم.
      درمورد سکه یا پروفیت، طبق گفته همستر، پروفیت مهم‌تر است اما نمیتوان اعتماد کرد و بهتر است سکه و پروفیت را در تعادل نگه دارید زیرا سیاست این مدل بازی، جمع آوری سکه است.

      آیا مفید بود؟
  14. سلام همستر می‌تونه کلی جذاب باشه برای افرادی که به پول زیاد نیاز دارن بلخاص برای ایرانیا

    آیا مفید بود؟
    • به هرحال انسان عاقل یک فرصت رایگان رو از دست نمیده…
      قطعا چنین پروژه ی عظیم و حساب شده ای
      به ثمر خواهد رسید
      و برای صاحبانش انقدر پولساز خواهد بود که زیرمجموعه ها و ماینرهای خودشون رو بهره مند کنند

      آیا مفید بود؟