کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

بهترین یوتیوبرهای ایرانی و درآمد آن‌‌ها ( آپدیت ۲۰۲۴)

بهترین یوتیوبرهای ایرانی و درآمد آن‌‌ها ( آپدیت ۲۰۲۴)

فضای یوتیوب آنقدر برای ایرانی‌ها جذاب بوده که برخی از آن‌‌ها جز یوتیوبرهای موفق جهان بوده‌اند. قطعا شناخت آنها و حتی دانستن میزان درآمدشان جذاب است. در این مطلب به معرفی معروف ترین و بهترین یوتیوبر های ایرانی و درآمد آن‌ها می‌پردازیم (ضمن اینکه این مقاله همیشه آپدیت می‌شود). با افراک همراه باشید.

محبوب‌ترین یوتیوبرهای ایرانی

در ایران یوتیوبر خوب کم نداریم و افرادی هستند که با فعالیت منظم و محتوای متفاوت در یوتیوب، حتی در مدت کوتاه، سابسکرایبرهای زیادی جذب کرده اند و محبوبت بسیاری بین یوتیوبرها پیدا کرده اند. در ادامه به یوتیوبرهای معروف ایرانی و حوزه فعالیت آن‌ها اشاره می‌کنیم:

هومن (HoomanTV)

هومن از اولین و بهترین یوتیوبرهای ایرانی است که بیشترین سابسکرایبر از بین یوتیوبرهای فعال ایرانی را دارد. هومن از سال ۲۰۱۴ در زمینه بین المللی است با محتوای شوخ و طنزی فعالیت می‌کند!

هومن با دوربین مخفی های خاص خود شناخته شد و او اکنون ۱۰.۴ میلیون سابسکرایبر دارد. HoomanTV، یوتیوبر ایرانی با بیشترین سابسکرایبر، مدتی است در کانال خود فعالیت نمی‌کند، به همین علت نمی‌توان درآمد آن را به طور میانگین محاسبه کرد.

پوتک (putak)

پوریا عرب معروف به پوتک متولد تیر ۱۳۶۰ از تهران، که در گذشته رپر و خواننده زیر زمینی بوده، در سال ۹۵ با دختری به نام جولیا ازدواج کرد و سبک فعالیت خود را در یوتیوب تغییر داد!

پوتک با آپلود ویدیوهای سرگرم کننده، به سرعت بین ایرانی‌ها محبوبیت پیدا کرد و در حال حاضر بیش از ۹۱۳ هزار سابسکرایبر دارد و جزو بهترین یوتیوبرهای ایرانی است. کانال یوتیوب پوریا پوتک می‌تواند از آخرین ویدیوی منتشر شده اش در یک روز، چیزی حدود ۲۰۴ دلار درآمد داشته باشد.

آژانس افراک فعال در نقد کردن درآمد یوتیوب در “مینی دوره یوتیوبر شو‌” نحوه کسب درآمد از یوتیوب را برای کاربران عزیز شرح داده است.

معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی

فرشاد سایلنت (Farshad Silent)

یکی دیگر از یوتیوبر های معروف ایرانی فرشاد دهقانی است که در یوتیوب به اسم فرشاد سایلنت اورا می‌شناسند. فرشاد متولد ۱۳۶۷ در بندر عباس است. او که با تشویق آریا کئوکسر از دیگر یوتیوبرهای محبوب ایرانی، فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرده بود، با توجه به تیکه کلام‌های جالب و شخصیت طنز وی و همچنین آپلود ویدیوهای طنز و چالش برانگیز، به سرعت بین یوتیوبرهای ایرانی محبوب شد.

فرشاد سایلنت به عنوان یکی از معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی، حدود ۷۳۷ هزار سابسکرایبر از کانال یوتیوب خود جذب کرده است. فرشاد سایلنت با توجه به فرمول‌های محاسبه درآمد یوتیوب می‌تواند از آخرین ویدیوی منتشر شده اش در ۴ روز، چیزی حدود ۳۳۲ دلار درآمد داشته باشد.

جالب است بدانید: چطوری بدون ساخت ویدیو از یوتیوب درآمد داشته باشیم؟

معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی

سوگنگ (SoGang)

علیرضا عزازیل از دیگر یوتیوبرهای موفق ایرانی است متولد ۱۳۷۸ از بوشهر. وی فعالیت خود در یوتیوب را با موضوع گیم استریمینگ از سال ۱۳۹۹ شروع کرد. علیرضا شخصیتی طنز دارد که با ویدیوهای جذاب، ری اکشن‌های خاص خودش و رفاقت با فرشاد سایلنت، توانست ویوهای بالایی از ویدیوهای خود کسب کند.

سوگنگ با ۵۷۳ هزار سابسکرایبر، از یوتیوبرهای محبوب ایرانی است. علیرضا می‌تواند از آخرین ویدیوی منتشر شده اش در ۵ روز، چیزی حدود ۱۴۷ دلار درآمد داشته باشد.

اگر به دنبال یوتیوبر شدن هستید، این مقاله را حتما مطالعه کنید: 21 ایده پولساز برای ساخت ویدیو در یوتیوب

معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی

آریا کئوکسر (Aria Keoxer)

آریا رحمتی متولد ۱۳۷۵، از دیگر یوتیوبرهای محبوب ایرانی است که فعالیت خود را به صورت گیمینگ شروع کرد و با ری‌اکشن های خاص و طنز خود نسبت به بازی ها و دوربین مخفی های مختلف محبوب شد و در حال حاضر ۵۸۰ هزار سابسکرایبر دارد. آریا توانسته از آخرین ویدیوی منتشر شده اش در ۵ روز، چیزی حدود ۶۱۰ دلار درآمد داشته باشد.

معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی

مدگل (Madgal)

آتوسا معروف به مدگل، از دیگر یوتیوبرهای معروف ایرانی است که متولد ۱۳۷۴ و فارغ التحصیل رشته مدیریت در دبی است. مدگل خواننده با استعداد ایرانی، که با جیدال از خواننده‌های رپر ایرانی، اهنگ های زیادی ساخته اند، کانال یوتیوب مدگل با موضوع ترسناک راه اندازی شد و پس از مدتی به عنوان یوتیوبر ترسناک ایرانی فعالیت خود را ادامه داد.

مدگل در حال حاضر ۵۶۸ هزار سابسکرایبر دارد و به عنوان یکی از زن‌های موفق در یوتیوب است. کانال یوتیوب مدگل می‌تواند از آخرین ویدیوی منتشر شده اش در ۳ روز، چیزی حدود ۱۷۲ دلار درآمد داشته باشد.

معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی

میا پلیز (Mia Plays)

کیمیا روانگر ملقب به میا، متولد آبان ۱۳۷۱ است. میا در کودکی علاقه زیادی به درس و هنر داشته و رتبه ۲ در کنکور هنر را کسب کرده و فارغ التحصیل در رشته طراحی صنعتی است. اون در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود در یوتیوب را با  آپلود کردن ویدیوگیم از بازی overwatch و به عنوان اولین زن یوتیوبر ایرانی آغاز کرد.

میا به عنوان یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی پس از مدتی با نامزدش کوروش، که فردی شوخ و پر انرژی است، کانال وی رنگ و بویی دیگر گرفت و با آپلود ویدیوهای چالشی و جذاب، سابسکرایبرهای خود را به ۵۶۰ هزار رساند. میا می‌تواند از آخرین ویدیوی منتشر شده اش در ۷ روز، چیزی حدود ۱۳۶۵ دلار درآمد داشته باشد.

معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی

والکور (Walkover)

سعید گل‌محمدی با نام مستعار والکور، یوتیوبر فعال و موفق از دهه هشتاد است، او متولد سال ۱۳۸۲ در مشهد است که در زمینه دارک و ترسناک فعالیت میکند و محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

والکور با چالش های ترسناک، ویدیوهای خود را خاص و متفاوت از دیگر یوتیوبرها ساخته است. سعید با وجود سن کم، ۳۹۰ هزار سابسکرایبر دارد. کانال والکور می‌تواند از آخرین ویدیوی منتشر شده اش در ۷ روز، چیزی حدود ۲۰۳ دلار درآمد داشته باشد.

معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی

کومان (Kouman)

کومان کانالی است که توسط کوروش نامزد میا و ایمان شخصیت طنز یوتیوب، ساخته شد و با چالشی متفاوت، محبوبیت زیادی بین کابران پیدا کرد. کانال یوتیوب کومان که قبلا کانال شخصی کوروش بود، با آپلود ویدیوهای خاص، امتحان کردن چیزهای مختلف و ری اکشن‌های جذاب، جزو پرطرفدارترین کانال‌های یوتیوبرهای ایرانی است.

کومان فعالیت خود را بیشتر از دو سال است آغاز کرده و اکنون ۳۷۴ هزار سابسکرایبر دارد. کانال کومان می‌تواند از آخرین ویدیوی منتشر شده اش در یک روز، چیزی حدود ۹۳۵ دلار درآمد داشته باشد.

معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی

پویان ان آر (Pouyan NR)

پویان نوروزی با نام مستعار پویان ان آر، متولد ۱۳۷۶ در تهران است. پویان ان آر فارغ التحصیل رشته کامپیوتر است و در زمینه رپری فعالیت میکرد. ولی کم کم فعالیت خود را به یوتیوبر شدن تغییر داد و با ویدیوهای طنز و دوربین مخفی خود، توانست ۳۵۱ هزار سابسکرایبر جذب کند. درآمد پویان از آخرین ویدیوی منتشر شده اش، در یک روز چیزی حدود ۴۵ دلار است.

معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی

موبو نیوز (Mobonews)

کانال موبو نیوز توسط مهدی شجاری در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرد. مهدی متولد ۱۳۷۳ است و محتوای کانال او، در زمینه بررسی سیستم نرم افزار و سخت افزار موبایل است. اگر به تکنولوژی علاقه مند باشید قطعا مخاطب موبو نیوز خواهید شد.

او با این محتوا موفق به جذب ۲۶۴ هزار سابسکرایبر شده است. کانال موبو نیوز می‌تواند از آخرین ویدیوی منتشر شده اش در یک روز، چیزی حدود ۴۱ دلار درآمد داشته باشد.

معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم افراد محبوب و معروف یوتیوب در سال ۲۰۲۳ با سابسکرایبر بیش از ۲۰۰هزار نفر تا این لحظه را با حوزه فعالیتشان شرح دهیم. به نظر شما بهترین یوتیوبر ایرانی چه کسی است؟

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. ماهایی که تو فکر تاسیس کانال های جدی مثل تحلیل سیاست بین الملل، ژئوپولیتیک، اقتصاد و.. هستیم نمی دونیم اصلا مخاطب نهایت 50 هزار تا 100 هزار هم میتونیم پیدا کنیم یا نه.. اون هم بعد از فعالیت منظم 3 ساله. کاش مردم کمی هم برای کانال های جدی و بدرد بخور نیز (حالا میخواد سیاست باشه، میخواد پزشکی باشه، روانشناسی باشه و یا فلسفه و..) کمی بهای بیشتر بدهند. توجه بیشتر مردم به این کانال های طنز، حوزه فعالیت تولید کننده های محتوا و یوتیوب را به همون سمت میبرد. و این طوری کانال های فوق العاده ی بدردبخوری (مثل آقای ندیمی و..) بازخورد مناسبی برای گسترش فعالیت دریافت نمیکنند.

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، کانال های تخصصی RPM بیشتری نسبت به کانال هایی با موضوعات عمومی دارند. در نتیجه درآمد آن ها هم بیشتر خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم خلاقیت بیشتری در تولید ویدیوهای خود به خرج دهید و از تبلیغات یوتیوب برای بیشتر دیده شدن ویدیوهای کانالتان استفاده کنید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
    • وقتی حال عمومی مردم بد هست و تنها دلخوشیش میشه چرخیدن تو گوشی . دیگه چاره ای جز کارکردن تو این حوزه نداری من خودم هم پیچ آموزشی دارم هم و هم یه پیچ طنز پیچ آموزشم بعد 1 سال 100 سابسکرایب گرفت ولی پیچ طنزم دو ماهه داره نصف این سابسکرایب رو می گیره
      اینم شانس ما ایرانی هاست که مجبوریم فقط بخندونیم

      آیا مفید بود؟
  2. از کارگری خیلی بهتره منم از ماه دیگه شروع میکنم😁😁😁😄

    آیا مفید بود؟
  3. بهترین یوتیوبر به نظر من، عرفان تاکسیک هست.
    هم بانمکه، هم اسیدیه 😂

    آیا مفید بود؟