کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

منابع دانلود عکس و ویدیو بدون کپی رایت برای یوتیوب و اینستاگرام

منابع دانلود عکس و ویدیو بدون کپی رایت برای یوتیوب و اینستاگرام

برای اینکه در اینستا و یوتیوب فردی موفق و حرفه باشید، برای کسب درآمد از یوتیوب نیاز به تولید محتوای ویدیویی دارید. ممکن است از تجهیزات حرفه ای برای انجام کارهای ویدیویی خود برخوردار نباشید؛ در این صورت ممکن است نتوانید ویدیویی تولید کنید، برای انجام این کار می‌توانید از عکس، ویدیو و موسیقی‌های آماده استفاده کنید؛ به شرط اینکه حق کپی رایت نداشته باشند! در غیر این صورت مرتکب جرم خواهید شد. اگر می‌خواهید بدون نقض حق نسخه برداری، محتوای خود را در اینستاگرام یا یوتیوب تولید کنید، تا انتهای این مطلب با افراک همراه باشید تا به معرفی منابع دانلود عکس و ویدیو های بدون کپی رایت برای یوتیوب و اینستاگرام بپردازیم.

معرفی سایت های دانلود ویدیو بدون کپی رایت

فیلم برداران و عکاس‌های زیادی هستند که تمام ویدیوها و عکس‌های خود را با رعایت تمامی استانداردها و امکانات خاص خودشان ثبت کرده و پس از آن آنها را در اختیار افراد قرار می‌دهند. هرکدام از آنها قوانینی را در سایت خود دارند و ممکن است یک سایت به شما اجازه دانلود و ادیت عکس و ویدیو را بدهد. اما همچنین امکان دارد سایتی اجازه استفاده از اثر را به دلیل حق کپی رایت ندهد.

برای دانلود رایگان فیلم استوک و خام بدون کپی رایت می‌توانید از سایت‌هایی کمک بگیرید که در این بخش آنها را معرفی می‌کنیم.

Wave Video

شما می‌توانید ویدیو های بدون کپی رایت برای یوتیوب را از این سایت دانلود و استفاده کنید. Wave Video بهترین سایت برای دانلود فیلم استوک رایگان و میلیون‌ها تصویر است که حتی ویرایشگر آنلاین ویدیو هم به کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با موسیقی، تصاویر و فیلم استوک رایگان به راحتی برای یوتیوب و اینستاگرام خود ویدیوی مناسبی تولید کنید.

دانلود عکس و ویدیو بدون کپی رایت برای یوتیوب و اینستاگرام

Videezy

این سایت ویدیوهای رایگانی دارد ولی برخی از آنها دارای برچسب pro هستند. برای دانلود ویدیو بدون کپی رایت از این سایت از نوع pro باید هزینه ای پرداخت کنید. این سایت دارای ویدیوهایی با وضوح تصویر HD و k4 است که شما می‌توانید با جستجوی موضوع دلخواه خود، ویدیوی مورد نظر را دانلود کنید. در سمت چپ فیلترهایی مانند رزولوشن، رایگان یا پولی بودن، فرمت و… برای جستجوی خوب و دقیق هم وجود دارد که می‌توانید از آنها هم بهره مند شوید.

نقد کردن درآمد یوتیوب

ثبت کانال

Pixabay

این سایت هم یکی از سایت‌های دانلود ویدیو بدون کپی رایت برای یوتیوب و اینستاگرام با کیفیت بالا است که حتی منبعی برای دانلود موسیقی و تصاویر بدون کپی رایت هم می باشد. سایت پیکسابی، امکان دانلود رایگان فیلم استوک را بدون حق نسخه برداری برای شما فراهم کرده است. فقط کافی است ویدیوی مدنظر خود را جستجو کرده و آن را دانلود کنید. سپس می‌توانید ویدیوی مناسب خود را تولید کنید. جالب است بدانید که در قسمت جستجو، ویدیوهای مختلفی نشان داده می‌شوند که اگر شما روی هر ویدیو کلیک کنید، اطلاعاتی مانند کیفیت ویدیو، مدت زمان، تگ­های مربوط به موضوع ویدیو، لایک‌ها و نظرات کاربران را هم مشاهده خواهید کرد.

Dareful

این وب سایت هم یکی دیگر از منابع دانلود ویدیو بدون کپی رایت با کیفیت و رزولوشن بالا است که شما می‌توانید از آن استفاده کنید و با دانلود رایگان ویدیو محتواهای خود را ساخته و در یوتیوب و اینستاگرام منتشر کنید. علاوه بر این به راحتی می‌توانید با کلیک روی موضوع دلخواه خود، ویدیوها را مشاهده کرده و همچنین با بردن ماوس بر روی هر ویدیو، پیش نمایش آن ویدیو را ببینید.

دانلود عکس و ویدیو بدون کپی رایت برای یوتیوب و اینستاگرام

Mixkit

این سایت تعداد بسیار زیادی کلیپ و موسیقی رایگان در قالب Premiere Pro دارد. شما به راحتی می‌توانید فیلم بدون کپی رایت برای یوتیوب دانلود کرده و سپس ویدیوی مورد نظر خود را بسازید. همچنین این سایت 4 منو Stock Video – Stock Music – Sound Effects – Video Templates برای دانلود ویدیو، موزیک، افکت صدا و قالب­‌های ویدیویی بدون حق صاحب اثر دارد که بسیار کاربردی هستند.

اگر به دنبال یوتیوبر شدن هستید، این مقاله را حتما مطالعه کنید: 21 ایده پولساز برای ساخت ویدیو در یوتیوب

Videvo

یکی دیگر از منابع دانلود ویدیو های بدون کپی رایت برای یوتیوب و اینستاگرام Videvo است که بیش از 18 هزار ویدیوی رایگان، تصاویر و قالب‌های متحرک و صدها افکت صوتی دارد. این وب سایت ویدیوها را با کیفیت 4k و HD در اختیار افراد قرار می‌دهد و شما می‌توانید با خرید اکانت پرمیوم این سایت از 500 هزار محتوای بدون کپی رایت بهره مند شوید.

Life of Vids

این سایت مجموعه ای از فیلم‌ها و کلیپ‌های رایگان را به افراد ارائه می‌دهد و هیچ محدودیتی از لحاظ حق کپی رایت ندارد؛ ولی انتشار مجدد ویدیوها در دیگر سایت‌ها به 10 ویدیو محدود شده است.

انواع فیلم بدون کپی رایت برای یوتیوب این سایت به صورت هفتگی اضافه می‌شوند و Life of Vids حتی تصاویر استوک رایگان هم دارد که می‌توانید از آنها هم استفاده کنید.

دانلود عکس و ویدیو بدون کپی رایت برای یوتیوب و اینستاگرام

معرفی سایت های دانلود عکس بدون کپی رایت

اگر می‌خواهید برای محتواهای اینستاگرام و یوتیوب خود از عکس‌های با کیفیت استفاده کنید، می‌توانید از سایت‌هایی که در این بخش معرفی می‌کنیم بهره مند شوید. تمامی عکس‌های این سایت‌ها مشکلی برای حق کپی رایت ندارند و شما به راحتی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

FreerangeStock

یکی از بهترین سایت‌ها برای دانلود عکس بدون کپی رایت، FreerangeStock است. شما با عضویت در این سایت می‌توانید هزاران عکس استوک رایگان با کیفیت بالا را مشاهده کنید.

Free stock footage

اگر می‌خواهید عکس با کیفیت بدون حق کپی رایت دانلود کنید حتما به این سایت وارد شوید تا عکس‌های مختلفی را به صورت رایگان دانلود کرده و از آنها استفاده کنید.

Unsplash

Unsplash هم سایت دانلود عکس بدون کپی رایت است که در حال حاضر بیش از 1 میلیون عکس دارد و تقریبا می‌توان گفت همه نوع از عکس‌ها را پوشش داده است و عکاسان از سراسر جهان می‌توانند عکس‌های خودشان را بدون حق کپی رایت در این وب سایت بارگذاری کنند.

دانلود عکس و ویدیو بدون کپی رایت برای یوتیوب و اینستاگرام

Pexels

Pexels سایت دانلود فیلم بدون کپی رایت و عکس بدون کپی رایت است که میلیون‌ها عکس را با اندازه‌های مختلف در اختیار افراد قرار می‌دهد. برای اینکه از محتواهای این سایت استفاده کنید، نیازی به ثبت نام در وب سایت ندارید و فقط کافی است در بخش جستجو، عکس یا ویدیوی مورد نظر را جستجو کرده و سپس آن را دانلود کنید. از مزایای این پلتفرم محبوب می‌توان به تعداد بسیار زیاد محتوا بدون حق کپی رایت، با کیفیت بالا اشاره کرد.

Flickr

این وب سایت کتابخانه وسیعی از تصاویر با کیفیت را در اختیار افراد قرار می‌دهد و یکی از بهترین سایت‌های دانلود عکس بدون کپی رایت در اینترنت است. توجه کنید که برخی از عکس‌های این سایت رایگان نبوده و دارای حق کپی رایت هستند و شما برای دانلود آنها باید هزینه ای پرداخت کنید.

Life of Pix

با استفاده از این وب سایت می‌توانید از هزاران تصویر با کیفیت بدون حق کپی رایت برای یوتیوب و اینستاگرام خود استفاده کنید. جالب است بدانید سایت Life of Vids هم که در بخش ویدیو آن را معرفی کردیم، به این سایت وابسته است.

دانلود عکس و ویدیو بدون کپی رایت برای یوتیوب و اینستاگرام

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی منابع دانلود عکس و ویدیو بدون کپی رایت برای یوتیوب و اینستاگرام پرداختیم تا شما بتوانید محتواهای با کیفیت و شگفت انگیز تولید کنید. با کمک ویدیوها و تصاویر سایت‌های معرفی شده می‌توانید محتواهایی کاربرپسند تولید کرده و مخاطبان را به خود جذب کنید. پیشنهاد ما برای پیشرفت شما این است که با دانلود فیلم سینمایی بدون کپی رایت می‌توانید از میم های معروف یوتیوب الهام بگیرید و ویدیو های خنده دار تولید کنید تا به مخاطبانتان افزوده شود. تمامی ویدیوها و عکس‌های سایت‌های نام برده در این مقاله را می‌توانید با رعایت حق کپی رایت استفاده کنید و از محتواهای خود لذت ببرید. امید است که بتوانید منبع خوبی برای دانلود ویدیو های بدون کپی رایت برای یوتیوب و اینستاگرام پیدا کنید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
    • سلام و عرض ادب
      بله احتمال کپی رایت بودن عکسا در پینترست وجود دارد. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب، بعضی از محتواها نیاز دارند حتما لایسنس آنها خریداری شود. ولی اگر محتوا شامل کپی رایت نباشد، مشکلی ندارد. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
    • سلام گوهر عزیز، ممنون که نظرتان را به اشتراک گذاشتید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟