کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

معرفی ۳ اپلیکیشن ایرانی کسب درآمد به تومان

معرفی ۳ اپلیکیشن ایرانی کسب درآمد به تومان

تصورش را کنید که می‌توانستید کسب درآمد از موبایل داشته باشید. یعنی بدون سرمایه و فقط با یک موبایل، بتوانید درآمدزایی از بازی کردن، دیدن ویدیو و حتی کار با یک اپلیکیشن داشته باشید! شبیه رؤیا است؛ نه؟ اپلیکیشن‌های کسب درآمد به تومان این رؤیا را به واقعیت تبدیل کرده‌اند. پس اگر در طول روز وقت آزاد دارید و زمان زیادی را در اینترنت و با موبایل می‌گذرانید، لااقل از این وقت هوشمندانه استفاده کنید و پول دربیاورید!
اگرچه اکثر اپلیکیشن‌هایی که در سایت‌های دیگر معرفی شده‌اند کلاهبرداری هستند؛ اما ما در این مقاله از افراک، با تحقیق فراوان ۳ اپلیکیشن کسب درآمد به تومان که قابل‌اعتماد هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی ۳ اپلیکیشن کسب درآمد به تومان: واقعی و بدون دروغ!

متأسفانه، اپلیکیشن‌های کسب درآمد به تومان ایرانی که واقعی و بدون دروغ و شیادی باشند، چندان زیاد نیستند. اما ما از صحت این ۳ اپلیکیشن که در ادامه معرفی می‌کنیم، مطمئنیم. بعلاوه، مزایا و معایب هرکدام را نیز برایتان نوشته‌ایم تا وقت شما برای آزمون و خطا به هدر نرود؛ و از همین ابتدای کار بدانید که هر برنامه چه مزایا و چه عیب‌هایی دارد!

۱. دیجی پی: کسب درآمد از ۲۰۰ تا ۵۰،۰۰۰ تومان

با هر بار بازی با «دیجی پی» بین ۲۰۰ تا ۵۰،۰۰۰ تومان کسب درآمد خواهید کرد. این اپلیکیشن از آن برنامه‌هایی است که واقعاً معتبر است و توسط دیجیکالا پشتیبانی می‌شود. با پولی که از بازی‌کردن در دیجی پی به دست می‌آورید هم می‌توانید از دیجیکالا خرید کنید و هم می‌توانید آن را برداشت کنید.

چطور؟ کافی است آن را نصب کنید و در منوی آن بر روی گزینه «بازی کن و پول دربیار!» کلیک کنید. انواع بازی‌های مختلفی در این برنامه وجود دارند که هر کدامشان امتیاز خاص خودشان را دارند. از ۱۰ امتیاز گرفته تا ۱۰۰ امتیاز؛ و با توجه به امتیاز بازی، به شما بین ۲۰۰ تومان (۲،۰۰۰ ریال) تا ۵۰،۰۰۰ تومان (۵۰،۰۰۰ ریال) جایزه می‌دهد.

معرفی ۳ اپلیکیشن ایرانی کسب درآمد به تومان

مزایای دیجی پی برای پول درآوردن آنلاین!

به‌خاطر مزایای زیر بعضی از افراد معتقدند که دیجی پی بهترین اپلیکیشن کسب درآمد ایرانی است:

  • این برنامه پول درآوردن با بازی کاملاً معتبر است و از بابت دریافت هزینه خیالتان راحت باشد.
  • بعضی از جایزه‌های آن مبالغ بالایی مثل ۳۰،۰۰۰ تومان و ۵۰،۰۰۰ تومان هستند که در ازای یک بازی مبلغ بدی نیست!
  • بازی‌ها کوتاه هستند و چند ثانیه یا نهایتاً چند دقیقه بیشتر وقت نمی‌برند.

معایب این برنامه درآمدزا

  • بعضی از جایزه‌ها مبالغ کمی مثل ۲۰۰ تومان هستند. (۲۰۰ تا تک تومانی)
  • برنامه به‌صورت شانسی انتخاب می‌کند که شما برای چه مبلغی باید بازی کنید. پس خودتانید و شانستان!
معرفی ۳ اپلیکیشن ایرانی کسب درآمد به تومان

۲. اسنپ کیو: برنده شو و کسب درآمد کن!

نظرتان چیست که در یک مسابقه هیجان‌انگیز شرکت کنید و پول بگیرید؟ حتماً یادتان می‌آید که در زمان بچگی‌مان به همراه خانواده پای تلویزیون می‌نشستیم و مسابقه‌های زنده‌ای را تماشا می‌کردیم که یک نفر در آن‌ها برنده جایزه ارزنده‌ای می‌شد. حالا اپلیکیشن اسنپ کیو ورژن مدرن همان مسابقه‌هاست که در گوشی تلفنتان می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید.

این اپلیکیشن هر شب یک مسابقه زنده برگزار می‌کند که ده‌ها یا شاید هم صدها شرکت‌کننده دارد. فردی که بیشترین پاسخ درست را به سؤالات بدهد، برنده جایزه نقدی ۱۰ میلیون تومانی می‌شود. درآمد این اپلیکیشن از اسپانسرهایش است. برای مثال، یک بار اپلیکیشن اسنپ فود اسپانسر مسابقه بود و تمام سوالات مسابقه هم در مورد غذا و به خصوص پیتزا بود. برنده خوش شانس این مسابقه هم علاوه بر جایزه نقدی، یک ماه غذای رایگان از اسنپ فود را دریافت کرد!

معرفی ۳ اپلیکیشن ایرانی کسب درآمد به تومان

مزایای اپلیکیشن کسب درآمد اسنپ کیو

  • این برنامه کاملاً معتبر است و منبع درآمد آن نیز واضح و مشخص است. (از طریق اسپانسرها تأمین می‌شود.)
  • جایزه آن بین برنده‌ها تقسیم می‌شود؛ پس شانس برنده‌شدن بیشتر است.
  • مسابقه‌ها هیجان‌انگیز هستند و حتی اگر برنده هم نشوید، باز هم تفریح خوبی کرده‌اید! می‌توانید در کنار خانواده و دوستانتان با این برنامه به شب‌هایتان کمی رنگ هیجان را بپاشید.

معایب این برنامه کسب درآمد با گوشی

  • جایزه بین برنده‌ها تقسیم می‌شود؛ پس اگر برنده شوید تمام مبلغ نصیب شما نمی‌شود.
  • در این نرم‌افزار کسب درآمد ایرانی رایگان همه افراد برنده نمی‌شوند؛ پس این‌طور نیست که حتماً مبلغی عایدتان شود!
معرفی ۳ اپلیکیشن ایرانی کسب درآمد به تومان

۳. آی فیلو: ویدیو ضبط کنید، پول بگیرید!

آیا در زمینه خاصی استعداد دارید و می‌توانید در مورد آن ویدئوی آموزشی پر کنید؟ پس دست‌به‌کار شوید، ویدئوهایتان را در آی فیلو آپلود کنید و پول بگیرید! این برنامه کسب درآمد به تومان دقیقاً مثل یوتیوب به‌ازای بازدیدهایتان به شما پول می‌دهد.

معرفی ۳ اپلیکیشن ایرانی کسب درآمد به تومان

مزایای آی فیلو نسبت به سایر اپلیکیشن‌های کسب درآمد

  • تا زمانی که ویدئوی شما در این سایت فعال باشد و بازدید بخورد، درآمد شما هم ادامه خواهد داشت.
  • در هر زمینه که علاقه، استعداد، یا اطلاعات داشته باشید می‌توانید ویدئو پر کنید. از آشپزی گرفته تا آموزش فتوشاپ و حتی معرفی کتاب و…
  • هروقت بخواهید در کمتر از ۴۸ ساعت می‌توانید پولتان را برداشت کنید.
  • این برنامه کاملاً معتبر است و منبع درآمد آن از نیز واضح است. (از طریق تبلیغات) در واقع بخشی از پول تبلیغاتی که روی ویدئوی شما قرار می‌گیرند، سهم خودتان خواهد شد.

بررسی معایب این اپلیکیشن!

  • انجام این کار نیاز به تخصص در یک زمینه دارد. البته زیاد هم سخت نگیرید! نیاز نیست حتماً استاد باشید تا ویدئو پر کنید.
  • بهتر است در زمینه تولید محتوا و انتخاب هشتگ کمی اطلاعات داشته باشید تا ویدئوهای شما بازدید بیشتری بگیرند و درآمدتان بیشتر شود.
  • درست است که از آپلود ویدئو در این برنامه درآمد کسب می‌کنید؛ اما برای آپلود ویدئو باید هزینه اینترنتتان را هم در نظر بگیرید.
معرفی ۳ اپلیکیشن ایرانی کسب درآمد به تومان

سخن آخر: با دوستانتان کسب درآمد کنید!

اگر دوست یا اعضای خانواده‌تان نیز وقت زیادی را با موبایل و در اینترنت می‌گذرانند، این مطلب را برای آن‌ها نیز بفرستید؛ تا آن‌ها هم بتوانند با این اپلیکیشن‌ها از وقتشان بهتر استفاده کنند. با این کار، خستگی را از تن ما که برای تهیه این مطلب زحمت زیادی کشیده‌ایم نیز در خواهید کرد!

بعلاوه، با فرستادن این مطلب برای دوستانتان می‌توانید با آن‌ها قرار بگذارید که هر کدامتان یکی از برنامه‌های معرفی شده را امتحان کنید؛ به این صورت، می‌توانید تجربه‌هایتان را به یکدیگر بگویید. فایده‌اش این است که با همکاری یکدیگر سریع‌تر بهترین برنامه را پیدا می‌کنید و از آن به بعد فقط وقتتان را روی آن خواهید گذاشت.

کافی است لینک صفحه را کپی کنید و برای دیگران بفرستید؛ و یا این که بر روی دکمه اشتراک‌گذاری کلیک کنید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید