کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

خدمات سئو چیست؟ آشنایی با مزایای خدمات سئو سایت

خدمات سئو چیست؟ آشنایی با مزایای خدمات سئو سایت

خدمات سئو به مجموعه فرایندی که در جهت بهبود سایت در نتایج موتورهای جست و جو بسیار تاثیرگذار است گفته می شود؛ جایگاه و رتبه سایت در افزایش بازدید تاثیر مستقیم دارد، یعنی هر چه جایگاه سایت شما در موتورهای جست و جو بهتر و بالاتر باشد، مسلما کاربران بیشتری وارد سایت شما خواهند شد. از اصلی ترین مواردی که مستقیما بر روی پیشرفت برند کسب و کاری شما تاثیر می گذارد، خدمات سئو سایت است. به طور کلی، اکثر کاربران در نتایج جست و جوی خود به صفحه اول گوگل بسنده کرده و پاسخ سوال خود را در همان صفحه به ویژه سه سایت اول پیدا می‌کنند، بنابراین جایگاه سایت شما در افزایش بازدید و در نتیجه افزایش درآمد، بسیار مهم و حائز اهمیت است. یکی از مهمترین مزایای خدمات سئو سایت، بالا بودن کیفیت جذب ورودی های سئو است. حال ” خدمات سئو سایت چیست ؟” در ادامه با افراک همراه باشید.

خدمات سئو چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده است که، خدمات سئو چیست و چه اهمیتی برای سایت دارد؟ به تمامی فعالیت‌های انجام شده در داخل و خارج از وبسایت در جهت قرار گرفتن کلملت کلیدی وبسایت در صفحات اول موتورهای جست و جو و مهم‌تر از آن حفظ جایگاه این رتبه، خدمات سئو گفته می‌شود. برای ماندگار شدن تمامی کسب و کارهای اینترنتی و حفظ جایگاه در نتایج موتورهای جست و جو، به خدمات سئو سایت نیازمند هستند. خدمات سئو به صورت کاملا هدفمند، مشتریان را به سایت شما ارجاع داده و ماندگاری بالایی دارند، البته در نظر داشته باشید که خدمات سئو به دو بخش سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه تقسیم می‌شود.

خدمات سئو کلاه سفید

خدمات سئو سفید به روش‌های کاملا قانونی برای بهبود وضعیت سایت در نتایج موتورهای جست و جو می‌پردازد و از این طریق به صورت کاملا هدفمند کاربران را به سایت شما ارجاع می‌دهد. این نوع از خدمات سئو توسط روش‌ها و تکنیک‌های خاص و حرفه‌ای انجام می‌شود و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

خدمات سئو کلاه سیاه

خدمات سئو سیاه به فعالیت‌هایی که قصد دارند توسط روش‌های غیرمتعارف و غیرقانونی، موتورهای جست و جو را فریب دهند. این روش ممکن است در کوتاه مدت نتایج مطلوبی را به شما ارائه دهد، اما پس از گذشت مدت کوتاهی، موتورهای جست و جو متوجه این فریب می شوند و علاوه بر اینکه رتبه سایت شما را در نتایج موتورهای جست و جو به شدت کاهش می‌دهند، ملزم به پرداخت جریمه هم هستید، بنابراین هرگز از این روش کمک نگیرید و سعی کنید کار را اصولی و هدفمند پیش ببرید.

مزایای خدمات سئو سایت

مزایای خدمات سئو سایت

اصلی ترین هدف از بهبود سئو سایت، افزایش ورودی های هدفمند است. به خاطر تاثیر بسیار زیاد سئو، از آن به عنوان یکی از روش های بازاریابی نام برده می شود. مزایای سئو بسیار گسترده است؛ اما در این مطلب قصد داریم که به معرفی ۵ مورد از اصلی ترین مزایای خدمات سئو بپردازیم.

۱. هزینه کم سئو در مقابل تبلیغات گوگل

به صورت رایگان در صفحه اول نتایج جست و جو قرار بگیرید! وقتی سایت شما به واسطه ی سئو در صدر نتایج جست و جو قرار می گیرد، در این صورت برای گرفتن کلیک از کاربران نیازی به پرداخت هزینه به گوگل ندارید. این مورد یکی از مزایای خدمات سئو برای سایت شما است. شما برای پرداخت هزینه تبلیغات در گوگل نیازمند حساب ارزی هستید؛ تا هزینه خود را به صورت دلار یا درهم بپردازید.

۲. افزایش ترافیک سایت

با کمک نرم افزارهای آنالیز شما می توانید میزان ترافیک سایت خود را به طور کامل مشاهده کنید. این روش یکی از بهترین راه ها برای پیشرفت سایت می باشد. افزایش ترافیک به صورت پایدار خواهد بود و با استفاده از ابزارهای مربوطه می توانید آن را ببینید. افزایش ترافیک موجب بازدید هر چه بیشتر کاربران از سایت می شود و در نتیجه فروش وب سایت بالا خواهد رفت.

۳. افزایش اعتبار سایت

معمولا کاربران به نتایج صفحه اول گوگل اعتماد دارند؛ شما با استفاده از خدمات سئو می توانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید؛ پس در نتیجه برند شما اعتماد کاربران را جذب خواهد کرد. هر چه در نتایج جست و جوی گوگل رتبه های پایین تری را کسب کنید، از اعتماد کاربران به سایت شما کاسته می شود. اگر گوگل جایگاه بالایی را برای سایت شما در نظر بگیرد، ارزش و اعتبار برند شما نیز افزایش خواهد یافت.

۴. افزایش داده های سایت

با استفاده از خدمات سئو شما می توانید داده های مربوط به مشتریان را کسب کنید. با استفاده از بیشترین کلمات جست و جو شده توسط کاربران، می توانید نیازهای کاربران را پیدا کرده و محصولاتی متناسب با آن ها عرضه کنید. داده های مشتریان در این قسمت بسیار با ارزش است و به راحتی به دست نمی آید. با استفاده از ابزارهای سئو می توانید داده ها را را کسب کرده و با به کارگیری آن در کسب و کار خود، از مزایای آن استفاده کنید.

۵. ماندگاری بالا

برخلاف روش های تبلیغاتی، نتایج حاصل از سئو بسیار ماندگار است. این نتایج برعکس تبلیغات اینترنتی، با قطع شدن بودجه، به صورت ناگهانی از بین نمی روند. البته توجه داشته باشید که برای حفظ جایگاه، نیاز به اقداماتی دارید. اما اگر در جایگاه های اول گوگل قرار بگیرید، افراد دیگر نمی توانند به راحتی جایگاه شما را بگیرند.

خدمات سئو چیست؟ – کلام آخر

با توجه به رشد روزافزون اینترنت، کسب و کارهای اینترنتی برای پیشرفت وبسایتشان، باید اصول سئو را حتما مدنظر داشته باشند. خدمات سئو سایت شامل دو نوع سفید و سیاه می شود که در سئو کلاه سفید طی گذشت زمان زیادی به صفحه اول گوگل خواهید رسید؛ در مقابل با سئو کلاه سیاه طی مدت زمان کوتاهی به صفخه اول خواهید رسید. تفاوت اصلی سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه، ماندگاری آن است. کلاه سفید طولانی مدت و ماندگار است ولی کلاه سیاه کوتاه مدت است. تجربه ی شما از استفاده از خدمات سئو به چه صورت است؟ با ما و دیگر همراهان افراک به اشتراک بگذارید.

خدمات سئو چیست؟ آشنایی با مزایای خدمات سئو سایت
خدمات سئو به مجموعه فرایندی که در جهت بهبود سایت در نتایج موتورهای جست و جو بسیار تاثیرگذار...
5 از 4 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید