کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

رپورتاژ خبری چیست؟ مزایای آن کدامند؟

رپورتاژ خبری چیست؟ مزایای آن کدامند؟

برای تبلیغات در فضای آنلاین راه های زیادی وجود دارد، نوشتن محتوای متنی یکی از بهترین راه ها است. ریپورتاژ خبری یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات اینترنتی است که امروزه بسیار از افراد از آن استفاده می‌کنند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی تاثیر بیشتری بر بهبود کسب و کار خواهند گذاشت. در ادامه با مفهوم رپورتاژ خبری چیست و مزایای رپورتاژ خبری بیشتر آشنا خواهیم شد؛ با افراک همراه باشید.

رپورتاژ خبری چیست؟

Reportage یک مقاله و گزارش خبری از محصولات و خدمات شرکت هاست که در سایت های دیگر منتشر می شود. در این مقالات ماهیت تبلیغاتی در ابتدا مشخص نمی شود. جنبه تبلیغاتی رپورتاژ خبری در انتهای مقاله، بعد از آن که کاربر اطلاعات مناسبی را از خواندن مقاله کسب کرد، مشخص می شود. بنابراین در نوشتن رپورتاژ خبری مفید بودن محتوا برای کاربران بسیار مهم است.

مزایای رپورتاژ خبری

مزایای رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری نه تنها به عنوان معرفی کننده خدمات یا کالاهای قابل عرضه یک کسب و کار محسوب می شود، بلکه باعث می شود که کاربران به نکات مهم دقت بیشتری داشته باشند. رپورتاژ تبلیغات، مزایای زیادی به همراه دارد. در ادامه مزیای رپورتاژ خبری را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد.

هزینه پایین

در اکثر وب‌سایت‌ها، هزینه‌ی درج یک رپورتاژ خبری نسبت به سایر روش‌ها مانند درج بنر پایین‌تر است. شما با پرداخت هزینه‌ کمتری می‌توانید یک صفحه از وب‌سایت‌های پربازدید را به معرفی وب‌سایت خود اختصاص دهید و خدمات سایت خود را به صورت کامل معرفی کنید.

بهترین افزونه وردپرس در ۲۰۲۲

بهبود سئو

دریافت بک‌لینک از وب‌سایت‌های معتبر در افزایش اعتبار وب‌سایت بسیار موثر است. در رپورتاژ خبری شما می توانید چند لینک فالو برای وب‌سایت خود ایجاد کنید. این فرایند باعث می‌شود که بخشی از اعتبار صفحه‌ی انتشار رپورتاژ، به صفحات وب‌سایت شما منتقل شود. بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید با اتوریتی بالا ، تاثیرگذاری منحصر به فردی در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد. همچنین این تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان محدود نیست و همیشه در سایت‌های خبری باقی میماند.

مطالب مرتبط

تاثیرات گوگل eat روی سئو سایت

چگونه رتبه سایت خود را ببینیم؟

دیده شدن کسب‌ و کار

با رشد روزافزون شبکه‌های اجتماعی و انتشار و توزیع محتوا، رپورتاژ خبری این پتانسیل را پیدا کرده تا با سرعت چشمگیری در مقابل دید همه مشتریان از هر بازار هدفی قرار بگیرد. هنگامی‌ که از طریق رپورتاژ خبری اطلاع رسانی می‌کنید، برند خود را در مقابل همه، از گزارشگران و خبرنویسان گرفته تا جوانانی که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف پرسه می‌زنند به نمایش می گذارید.

تقویت اعتبار برند

انتشار مرتب اطلاعیه‌ها و اخبار شرکت در وب‌سایت‌های مختلف پر بازدید به تثبیت و تقویت جایگاه کسب‌وکار شما در گوگل کمک می‌کند. به‌علاوه، مشتریان از این طریق خدمات شما را می بینند و به‌ تدریج برندتان را با رشد و موفقیت به یاد خواهند آورد.

مطالب مرتبط

راه های افزایش برند اورنس

مناسب برای تمامی کسب‌ و‌ کارها

هر کسب‌وکاری در هر زمینه ای که فعالیت می‌کند می‌تواند از رپورتاژ خبری به نفع خود استفاده کند. در هر دو بازاریابی B2B و B2C که فعالیت داشته باشید، یا به دنبال فروش خدمات و محصولات فیزیکی یا اینترنتی خود باشید، یا اینکه در یک زمینه بسیار خاص فعالیت می‌کنید، در هر صورت با نوشتن یک رپورتاژ خبری و توزیع آن از طریق کانال‌های مناسب می‌توانید از مزایای آن بهره‌مند شوید.

جذب مخاطب زیاد

یکی از دلایلی که کسب و کارها را به خرید رپورتاژ اگهی تشویق میکند، پربازدید بودن وب سایت هایی است که متن رپورتاژ در آنها منتشر میشود. اغلب این سایت های خبری یا مجله ای روزانه چندین هزار بازدیدکننده دارند. تعداد زیادی از این بازدیدکننده ها برای مشاهده یک مطلب خاص و از طریق گوگل به سایت مراجعه میکنند و تعداد نسبتا قابل توجهی هم از مخاطبان همیشگی سایت هستند. در این میان تعداد افراد زیادی هم به مقاله تبلیغاتی شما مراجعه کرده و با محصول و برندتان آشنا میشوند.

افزایش بازدید سایت

با توجه به اینکه رپورتاژ خبری حاوی چند لینک به وب سایت شماست، تعدادی از مخاطبانی که آن را مطالعه میکنند ترغیب میشوند که وارد سایت شما شوند. اینکه چه تعداد از بازدیدکنندگان رپورتاژ آگهی تبدیل به بازدیدکننده سایت شما شوند، مربوط به این موضوع است که متن شما چقدر برای آنها جذابیت داشته و چطور آنها را ترغیب به مشاهده سایت کند.

مطالب مرتبط

چگونه بازدید سایت خود را افزایش دهیم؟

کلام آخر

رپورتاژ خبری نوعی از محتوای نیمه تبلیغاتی است که بارها در سطح تلویزیون، رادیو، وب، شبکه های مجازی و… با آنها برخورد کرده ایم. رپورتاژ خبری مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد، در این مطلب با مفهوم “رپورتاژ خبری چیست” و “مزایای رپورتاژ خبری” آشنا شدیم. به نظر شما مناسب ترین سایت ها برای رپورتاژ خبری کدام اند؟ تجربه ساخت رپورتاژ در کدام سایت را دارید؟

رپورتاژ خبری چیست؟ مزایای آن کدامند؟
برای تبلیغات در فضای آنلاین راه های زیادی وجود دارد، نوشتن محتوای متنی یکی از بهترین راه ها...
5 از 2 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید