کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

آموزش نحوه ساخت حساب گوگل ادسنس مرحله به مرحله

آموزش نحوه ساخت حساب گوگل ادسنس مرحله به مرحله

اگر شما هم در دنیای وب و تکنولوژی فعال باشید، متوجه خواهید شد که به تازگی بحث کسب درآمد از گوگل ادسنس بسیار داغ شده است! شما به راحتی می توانید پس از مدتی فعالیت در ادسنس، درآمد ارزی، دلاری و یا لیری داشته باشید. گوگل ادسنس یکی از اصلی ترین و محبوب ترین سرویس های گوگل است. می توانید از وبلاگ یا وبسایتتان درآمد داشته باشید. برای آموزش نحوه ساخت حساب گوگل ادسنس با افراک همراه باشید.

ساخت گوگل ادسنس برای یوتیوب

گوگل ادسنس یکی از پلتفرم های تبلیغات گوگل ادز است که برای کسب درآمد از یوتیوب، نیاز به ساخت گوگل ادسنس برای یوتیوب و اتصال حساب گوگل ادسنس به کانال یوتیوب خود دارید. خرید حساب گوگل ادسنس روش هایی دارد. یکی از روش های استفاده از اکانت گوگل ادسنس، ساخت ادسنس و اتصال حساب بانکی افراک است.
برای استفاده از گوگل ادسنس برای کسب درآمد از ویدیوهای یوتیوب خود، ابتدا باید وارد بخش مدیریت کانال یوتیوب خود شوید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اعمال شرایط لازم برای شروع کسب درآمد: برای فعال کردن تبلیغات در ویدیوهای خود باید شرایط خاصی را از جمله داشتن حداقل 1000 دنبال کننده و حداقل 4000 ساعت تماشای ویدیو در 12 ماه گذشته را برآورده کنید.
  2. ثبت نام در YouTube Partner Program : وارد حساب کاربری یوتیوب خود شده و به بخش “کانال‌ها” رفته، بخش “YouTube Partner Program” را پیدا کنید. سپس این گزینه را برای کانال خود فعال کنید.
  3. تایید حساب گوگل ادسنس: پس از فعالسازی برنامه یوتیوب پارتنر، شما به گوگل ادسنس هدایت می‌شوید تا حساب ادسنس خود را بسازید یا ارتباط حساب ادسنس قبلی خود را با حساب یوتیوب برقرار کنید.
  4. تنظیمات تبلیغات ویدیوها: پس از تایید حساب گوگل ادسنس، وارد بخش تنظیمات کانال خود شوید و امکانات تبلیغاتی را فعال کنید. می‌توانید انتخاب کنید که کدام ویدیوهایتان تبلیغاتی شوند و چگونه نمایش داده شوند.
  5. مدیریت درآمد: پس از فعالسازی تبلیغات در کانال یوتیوب، می‌توانید از طریق پنل مدیریت گوگل ادسنس درآمد خود را مشاهده و مدیریت کنید.

با این مراحل، شما می‌توانید از گوگل ادسنس برای کسب درآمد از ویدیوهای یوتیوب خود استفاده کنید. در ادامه نحوه ساخت حساب گوگل ادسنس را مرحله به مرحله شرح می دهیم.

نحوه ساخت حساب گوگل ادسنس

پیش از شروع، ساخت حساب گوگل ادسنس شرایطی دارد که عباتند از:
شما باید بالای 18 سال سن داشته باشید.
وب سایت شما باید شرایط خدمات گوگل را رعایت کند.
سپس مراحل زیر را برای ایجاد یک حساب AdSense دنبال کنید

  1. وارد سایت Google Adsense شوید و بر روی get started کلیک کنید.

    ساخت گوگل ادسنس google adsense

  2. وارد اکانت Google خود شوید. دقت کنید نباید به یک حساب AdSense مرتبط شود.

    ساخت اکانت گوگل ادسنس

  3. نشانی وب سایتی را که می خواهید تبلیغات در آن نشان داده شود وارد کنید.

    سایت باید متعلق به شما باشد.در صورتی که هنوز سایت ندارید، گزینه سایت ندارن را انتخاب کنید و آدرس سایت خود را بعدا اضافه کنید.
    URL نباید دارای مسیر (به عنوان مثال، sample.com/path) یا زیر دامنه (به عنوان مثال، subdomain.sample.com) باشد.
    URL نباید دارای هیچ پارامتری باشد.
    URL را بدون «http://» وارد کنید.

    ساخت اکانت گوگل ادسنس

  4. وارد کردن قطعه کد در ادسنس

    در این مرحله، گوگل ادسنس یک قطعه کد را در اختیار شما قرار می دهد که باید آن را وب سایت خود اضافه کنید. پس از افزودن کد بر روی دکمه ارسال کلیک کنید.
    ساخت اکانت گوگل ادسنس

  5. کشور محل زندگی خود را انتخاب کنید.

    توجه کنید که بعدا نمی توانید کشور خود را تغییر دهید. ایران تحریم است و بهتر است از شرکت های واسط و یا از اطلاعات آشنایان در خارج از کشور استفاده کنید.

  6. شرایط و ضوابط AdSense را بررسی کرده و بپذیرید.

    حساب ادسنس شما ساخته شد! در مرحله بعد شما باید یک موضوع برای سایت خود انتخاب کنید و به تولید محتوا در آن بپردازید. در ادامه پر طرفدارترین موضوعات گوگل ادسنس را بررسی خواهیم کرد.

نقد کردن درآمد گوگل ادسنس

اطلاعات بیشتر

انتخاب موضوع گوگل ادسنس

بعد از افتتاح حساب در ادسنس اولین سوالی که پیش می آید، انتخاب موضوع برای سایت است. سایت شما باید حتما یکی از نیازهای کاربران را رفع کند. محتوایی تخصصی به زبانی غیر از زبان فارسی داشته باشد. توجه کنید که هرچه علاقه ی شما به محتوای سایتتان بیشتر باشد، محتوای باکیفیت تری تولید خواهید کرد. محتوای شما نباید کپی یا توسط ربات نوشته نشده باشد. اقتصاد، بیمه و پزشکی سه دسته از پرسودترین موضوعات قابل توجه در گوگل ادسنس محسوب می شوند و گوگل بیشترین پول را برای آن ها می پردازد. در ادامه چند مثال از موضوعات تخصصی را بررسی خواهیم کرد.

  • ورزشی : ورزش یکی از موضوعات تخصصی و پر مخاطب با حجم سرچ بالا برای وبسایت هاست که در صورتی در آن موفق می شوید که برای یک رشته ورزشی به صورت تخصصی تولید محتوا کنید.
  • گیم و برد گیم : یکی از راه های تولید محتوا برای بازی های کامپیوتری این است که با کدزنی یک بازی را به صورت فلش آپلود کنید تا کاربران در سایت آن را بازی کنند و یا می توانید مطالبی در مورد بازی های کارتی منتشر کنید.
  • حیوانات خانگی : مطالبی از قبیل تربیت حیوانات خانگی، بیماری های واگیردار میان حیوانات ، انواع آن ها و تغذیه حیوانات برای تولید محتوای تخصصی انتخاب مناسبی هستند.
  • ارزهای دیجیتال : شما می توانید از ارزهای دیجیتال ناشناخته به صورت دوره ای محتوا تولید کنید؛ این ارزها ممکن است در آينده بسیار پر سرچ شوند.
  • سفر : مسافرت ها و نوشتن از مناطق دیدی و جهانگردی یکی دیگر موضوعات داغ و پرطرفدار است.
راه های کسب درآمد از ادسنس

درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید تبلیغات ادسنس

براساس تجربیات به دست آمده، گوگل به ازای ۱۰۰۰ بازدید در روز حدودا از ۱ تا ۱۰ دلار درآمد به حساب ادسنس شما واریز می کند. این درآمد بسته به موضوع سایت و لوکیشن بازدید کننده ها متفاوت است. کشورهای آمریکایی و اروپایی و موضوعات سلامت و پزشکی بیشترین درآمد را دارند.

مطلب مرتبط برای یوتیوبر شدن: چگونه یوتیوبر شویم؟

چگونه از مسدود شدن حساب گوگل ادسنس خود جلوگیری کنیم؟

کسب درآمد از گوگل ادسنس با انکار کردن قوانین گوگل امکان پذیر نیست. گوگل به راحتی کاربرانی را که خط مشی او را نقض می کنند تبیه می کند. بنابراین تصور نکنید می توانید گوگل را به بازی بگیرید (یعنی هرگز روی تبلیغات شخصی خود کلیک نکنید، یا از هر کس دیگری تقاضای کلیک بر روی تبلیغتان را نداشته باشید!). در زیر راهکارهایی برای کسب درآمد از گوگل ادسنس بدون مسدود شدن حساب گوگل ارائه می کنیم:

  • روی تبلیغات خود کلیک نکنید : اگر شما به عنوان صاحب سایت به امید درآمدزایی روی تبلیغات خود کلیک کنید ، هزینه کلیک ها حساب نمی شود. اگر افرادی در خانه شما کلیک بر روی تبلیغات شما کلیک کنند نیز تخلف محسوب می شود. حتی اگر از پراکسی برای پنهان کردن آدرس IP خود استفاده می کنید، باز گوگل آن را متوجه می شود.
  • کدهای مرتبط را به صوررت دستی تغییر ندهید: اگر می خواهید در کد Google Adsense خود تغییراتی ایجاد کنید ، این کار را از طریق سیستم عامل Adsense انجام دهید. با ویرایش کد خود ظاهر تبلیغات را از بین نبرید. گوگل می خواهد عملکرد آگهی را بر اساس تغییراتی که در AdSense ایجاد کرده اید مشاهده کند.
  • برای کلیک روی تبلیغات ، روبات ها را ثبت نکنید: استفاده از روبات یا هر وسیله خودکار برای بازی کردن سیستم به منظور هجوم درآمد شما غیرقانونی است. شما همچنین از کلیک های ایجاد شده توسط انسان یا کلیک های تجاری با سایر ناشران ممنوع هستید.
  • سایت را بطور خاص برای تبلیغات ایجاد نکنید: بخشی از ماموریت Google تبلیغ در سایت‌هایی است که محتوای ارزشمندی را در سایت خود ارائه می دهند. اگر سایت شما از نظر محتوا با ارزش نیست و صرفاً برای نمایش تبلیغات استفاده می شود، در این صورت احتمال اینکه مسدود شود است.

کلام آخر – نحوه ساخت حساب گوگل ادسنس

با افتتاح حساب در گوگل ادسنس و راه اندازی سایت یا وبلاگ، پس از افزایش ورود بازدید کننده می توانید تبلیغات را در سایت خود به نمایش در آورید و به ازای هر ۱۰۰۰ بازید از آن ها درآمد کسب کنید. شما تنهای زمانی می توانید درآمد خود را نقد کنید که به شرایط مانیتایزشن رسیده باشید. تجربه شما از راه های کسب درآمد از ادسنس به چه صورت بوده است؟ آیا می دانید در زمینه مانیتایرشن ادسنس از مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه افراک برخوردار هستید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر همراهان افراک به اشتراک بگذارید.

آموزش نحوه ساخت حساب گوگل ادسنس مرحله به مرحله
اگر شما هم در دنیای وب و تکنولوژی فعال باشید، متوجه خواهید شد که به تازگی بحث کسب...
5 از 2 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید