کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

بهترین نرم افزارها برای ساخت کلیپ و ریلز حرفه ای در اینستاگرام

بهترین نرم افزارها برای ساخت کلیپ و ریلز حرفه ای در اینستاگرام

در حال حاضر ما وقت زیادی را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانیم و اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در ایران است. اینستاگرام به یک شبکه برای معرفی کسب و کار و بازاریابی تبدیل شده است و نیاز به محتوای حرفه‌ای و با کیفیت دارد. ساخت ریلز و ویدیوی حرفه ای در اینستاگرام به جذب فالوور و مخاطب بیشتر به شما کمک زیادی می‌کند. اگر به دنبال ساخت کلیپ و ریلز حرفه ای در اینستاگرام هستید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله، بهترین نرم افزارها برای ساخت کلیپ اینستاگرام را معرفی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزارهای ساخت کلیپ و ریلز برای اینستاگرام با گوشی

همان طور که می‌دانید درست کردن ویدیو و کلیپ‌های زیبا در اینستاگرام نیاز به ابزارهای مختلفی دارد. از این ابزارها، برای چسباندن چند ویدیو و یا برش دادن آن‌ها، گذاشتن آهنگ روی ویدیو، انتخاب کردن افکت‌های مختلف و زیبا روی فیلم و غیره استفاده می‌شود. از بهترین نرم افزارها برای ساخت و ادیت ویدیو اینستاگرام با گوشی عبارت انداز:

InShot

این اپلیکیشن یکی از بهترین نرم افزارها برای ساخت ویدیو اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی است. قالب‌های مختلف با عناوین و مناسبت‌های گوناگون از ولنتاین و تولد گرفته تا کسب و کار‌ها را دارد. برنامه اینشات بهترین نرم افزار ساخت کلیپ با افکت‌های زیبا به شما می‌رود. درج متن، فیلترهای مختلف و موزیک بر روی فیلم، همچنین اصلاح فیلم و تنظیم سرعت ویدیو از قابلیت های این اپلیکیشن است. خلاصه هر ابزاری نیاز دارید برای ساخت کلیپ و ریلز حرفه ای اینستاگرام، در اینشات وجود دارد. استفاده از اینشات رایگان است و روی موبایل اندروید و ios قابل نصب است.

مطلب مرتبط: نحوه راه اندازی آنلاین شاپ

Video Show

این اپلیکیشن مخصوص موبایل‌های اندروید است که قابلیت اضافه کردن آهنگ و متن و استیکر را دارد و همچنین 50 تم جذاب برای ساخت کلیپ دارد. از قابلیت های دیگر این نرم افزار مخصوص ساخت کلیپ اینستاگرام، ایجاد زیرنویس، فشرده سازی ویدیو، تغییر سرعت ویدیو و ادغام ویدیوها است. این برنامه تجربه کاربری ساده‌ای دارد و به راحتی می‌توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید. استفاده از این برنامه کاملا رایگان است.

مطلب مرتبط: بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ویرایش و ساخت ویدیو

CapCut

کار با برنامه CapCut ساده است. به راحتی می‌توانید آن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید و نسخه کامپیوتر آن برای سیستم عامل ویندوز به تازگی منتشر شده است. با این برنامه می‌توانید یک کلیپ حرفه‌ای و رایگان بسازید؛ به همین دلیل این برنامه پرطرفدار است. می‌توانید سرعت فایل صوتی و آهنگ را نسبت به فیلم تغییر دهید و حجم فیلم خود را می‌توانید کم یا زیاد کنید. این برنامه دارای قالب‌ها و پس زمینه‌های متنوع است و می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن از بهترین نرم افزارهای ساخت کلیپ و ریلز اینستاگرام به صورت حرفه ای است. محبوبیت این نرم افزار برای ساخت کلیپ اینستاگرام با گوشی، با نرم افزار اینشات رقابت میکند.

Quik

برنامه Quik یکی از بهترین برنامه‌های ساخت کلیپ اینستاگرام با موبایل است که به راحتی می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید. این برنامه قابلیت شخصی سازی قالب‌ها و تم‌ها برای استفاده در عکس و فیلم را دارد. دارای پس زمینه و متن قابل تنظیم و گزینه‌های مختلف و پیشرفته برای یک پارچه سازی ویدیو است.

PowerDirector

این برنامه برای گوشی‌های اندروید است که به راحتی از گوگل پلی می‌توانید دانلود کنید. این برنامه ویژگی‌های زیادی دارد و برای راحتی کاربر افکت‌های زیاد و قالب‌های متنوع دارد و پس زمینه خود را می‌توانید تنظیم کنید. می‌توانید با این برنامه انواع کلاژ تصویری و ویدیویی بسازید و قابلیت گذاشتن صدا و ویرایش صدا را دارید. در نهایت خروجی کار را با برنامه PowerDirector می‌توانید روی پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Magisto

این نرم افزار که یکی از نرم افزارها برای ساخت کلیپ اینستاگرام به شمار می‌آید، رایگان نیست و بعد از 7 روز باید آن را خریداری کنید که قابلیت نصب بر روی موبایل iOS را دارد.

مطلب مرتبط: آموزش بلاگر شدن در اینستاگرام

iMovie

نرم افزار iMovie یکی از برنامه‌های ساخت ویدیو حرفه‌ای اینستاگرام است که قابلیت نصب روی سیستم ویندوز و ios را دارد. کار با این نرم افزار همانند اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌های دیگر راحت بوده و پیچیدگی ندارد. این نرم افزار آی مووی در فضای ابری ویدیوها را ذخیره سازی می‌‌کند که این قابلیت را به شما می‌دهد تا در آیپد و آیفون و یا مک روی آن کار کنید. این نرم افزار قابلیت رزولوشن 4K دارد که می‌توانید فیلم‌هایی با کیفیت سینمایی بسازید. امکان تغییر سرعت فیلم به صورت تند یا اسلوموشن را به شما می‌دهد. این نرم افزار با هر آپدیت جدید، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب و کاربردی بیشتری را در اختیار شما کاربران می‌دهد.

از دیگر نرم افزارهای ساخت ویدیوی حرفه ای در اینستاگرام عبارت انداز:

  • Kinemaster (برای ساخت کلیپ و مخصوص موبایل‌های اندروید است.)
  • YouCut (این برنامه برای ساخت ویدیو اینستاگرام مخصوص موبایل‌های اندروید است.)
  • AndroVid (یک برنامه ساخت و ادیت فیلم مخصوص گوشی اندروید است.)
  • Mojo (یک برنامه برای ادیت فیلم و ساخت کلیپ است.)
  • Adobe Premiere Rush (نسخه موبایل است که افراد حرفه‌ای از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.)

برنامه Adobe Premiere Pro برای ادیت و ساخت کلیپ اینستاگرام

نرم افزار Adobe Premiere Pro برای ساخت و ادیت فیلم به صورت حرفه‌ای استفاده می‌شود که این نرم افزار ساخت کلیپ اینستاگرام برای کامپیوتر است که روی ویندوز و مک قابلیت نصب دارد و نسخه جدید این نرم افزار بر اساس هوش مصنوعی، ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم. یکی از آن ویژگی‌ها مونتاژ و ویرایش ویدیو است که در کمترین زمان ممکن یک فیلم با کیفیت به شما ارائه می‌دهد. با استفاده از برنامه Adobe Premiere Pro می‌توانید رنگ گرافیکی مد نظر خود را به صورت سفارشی انتخاب و طراحی کنید و رنگ و لعاب ویدیو خود را تغییر دهید تا یک ویدیو جذاب داشته باشید. یکی از کارهایی که این نرم افزار انجام می‌دهد، اضافه کردن افکت و جلوه‌ها روی فیلم است که به شدت طرفدار دارد. با این نرم افزار می‌توانید تصاویر متحرک بسازید و همچنین این برنامه نویز صدا را کاهش می‌دهد و گفت‌و‌گو‌های داخل فیلم را تقویت می‌کند. قابلیت شناسایی ویرایش‌ها به صورت خودکار از قابلیت‌های هوش مصنوعی در نرم افزار Adobe Premiere Pro است.

بهترین نرم افزار‌ها برای ساخت و ادیت ویدیو اینستاگرام با هوش مصنوعی

همان طور که می‌دانید ساخت ویدیویی تاثیر زیادی برای جذب مخاطب و فالوور اینستاگرام دارد و به رونق کسب و کارهای آنلاین کمک می‌کند. تولید محتوا ویدیویی کاری بسیار وقت گیر، پرهزینه و کاهی اوقات سخت است که نیازمند افراد مختلفی برای ساخت ویدیو وجود دارد. برای نتیجه‌ی بهتر و سریع‌تر از ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت فیلم می‌توانید استفاده کنید که در ادامه به معرفی این برنامه‌ها برای ساخت کلیپ اینستاگرام با هوش مصنوعی می‌پردازیم.

Pika lab

یکی از ابزارهای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی برنامه Pika lab است که قابلیت تبدیل متن به فیلم، تبدیل فیلم به فیلم و تبدیل عکس به فیلم را دارد. با کمک این هوش مصنوعی می‌توانید ابعاد فیلم را تغییر دهید و به محتوا و ادیت آن به شما کمک می‌کند. این ابزار را هم با گوشی هم نسخه وب آن می‌توانید به راحتی استفاده کنید.

Runway

با این هوش مصنوعی می‌توانید متن را به فیلم تبدیل کنید و این رویا را در واقعیت ببینید. هر چه در ذهن خود دارید، کافی است در قالب یک متن بگویید و یک فیلم با کیفیت داشته باشید. با این برنامه می‌توانید تصاویر متحرک بسازید.

InVideo

با این هوش مصنوعی بیش از 5000 قالب برای ساخت یک فیلم حرفه‌ای را دارید. کافی است متن خود را بنویسید و در عرض چند دقیقه یک فیلم باکیفیت و حرفه‌ای داشته باشید. فیلم در ابعاد مختلف مربعی(1:1) ، (16:9) و (9:16) می‌توانید داشته باشید تا به راحتی در شبکه‌های اجتماعی به اشراک بگذارید.

سخن آخر

ویدیو یکی از راه‌های افزایش فالوور، جذب مخاطب و بازدید بیشتر است. در اینجا باید با نرم افزارهای ساخت کلیپ اینستاگرام آشنا شویم و آن‌ها را یاد بگیریم. نرم افزارهای ساخت کلیپ با هوش مصنوعی به سرعت عمل ما بسیار کمک می‌کند. در این مقاله سعی کردیم به انواع برنامه‌ها و نرم افزارها بپردازیم تا بهترین نتیجه را برای خودتان رقم بزنید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید