ثبت تبلیغات در گوگل
ثبت

تبلیغات گوگل ادز چیست و برای چه کسب و کاری مناسب است؟

تبلیغات گوگل ادز چیست و برای چه کسب و کاری مناسب است؟

یکی از سؤالات مهم برای تازه‌واردهای دنیای دیجیتال مارکتینگ این است: تبلیغات گوگل ادز چیست؟ گوگل ادز بزرگ‌ترین پلتفرم تبلیغات کلیکی دنیاست و تبلیغ‌کننده‌ها باید با مفاهیم ضروری مربوط به آن آشنا شوند. برای یافتن پاسخ سؤال گوگل ادوردز چیست؟ به نحو دقیق و کامل، این مقاله از افراک را تا پایان بخوانید.

تبلیغات گوگل ادز (google ads) چیست؟

گوگل ادز که در قدیم گوگل ادوردز نامیده می‌شد، یکی از سرویس‌های اصلی غول فناوری گوگل است. با این خدمت، کاربران می‌توانند سایت، اپلیکیشن یا هر آدرس اینترنتی موجود در سطح وب را از طریق پلتفرم تبلیغاتی گوگل تبلیغ کنند.

برای انجام این نوع تبلیغات باید کلمات کلیدی موردنظرتان را تعیین کنید. این کلمات، واژه‌ها و عبارت‌هایی هستند که کاربران در نوار جستجوی گوگل سرچ می‌کنند. وقتی کاربران آن‌ها را سرچ می‌کنند، تبلیغات شما بالاتر از سایر نتایج گوگل (اگر استانداردهای لازم رعایت شده باشد) نمایش داده می‌شود.

تبلیغات در گوگل می‌تواند در انواع مختلف تبلیغات متنی، تصویری و ویدئویی و حتی تبلیغات اپلیکیشن موبایل انجام شود. برای این کار، گوگل علاوه بر موتور جستجوی مشهور خود از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های همکار، مانند یوتیوب، جی‌میل و… استفاده می‌کند.

تبلیغات گوگل ادوردز به نوع ویژه‌ای از تبلیغات، یعنی تبلیغات کلیکی PPC مشهور است. در این روش از دیجیتال مارکتینگ، تبلیغ‌کننده در یک سیستم مزایده‌ای شرکت می‌کند و باید برای نمایش آگهی خود با تبلیغ‌کننده‌های دیگر رقابت کند.

نتیجه این رقابت به امتیاز کیفی Quality Score آگهی، قیمت در نظر گرفته‌شده برای کلمات کلیدی و… بستگی دارد. اگر تبلیغ‌کننده امتیاز بیشتری در رقابت کسب کند و مزایده را ببرد، آگهی او در رتبه بالاتری نسبت به دیگران نمایش داده می‌شود. این باعث افزایش نرخ کلیک و نرخ تبدیل آگهی می‌شود و موفقیت آن را به همراه دارد.

امیدواریم پاسخ خوبی به سؤال «تبلیغات گوگل ادز چیست؟» داده باشیم. برای اینکه درک بهتری از این تبلیغات پیدا کنید، لازم است با اهمیت و نقش گوگل ادز در دنیای تجارت امروز آشنا شوید.

اهمیت تبلیغات گوگل ادز چیست؟

تبلیغات گوگل ادز به یکی از استراتژی‌های مهم بازاریابی برای بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک دنیا تبدیل شده است.

  • طبق آخرین آمارها، ۶۳ درصد کاربران جهان روی این آگهی‌ها کلیک می‌کنند.
  • نرخ تبدیل Conversion Rate در تبلیغات کلیکی گوگل ادز ۳۵ درصد بیشتر از جستجوی ارگانیک است.
  • ۶۵ درصد کاربران هنگامی که قصد خرید دارند، روی تبلیغات گوگل ادز کلیک می‌‌کنند.
  • نرخ بازگشت سرمایه ROI ادز گوگل ۸ به یک است؛ یعنی به‌ازای یک دلار سرمایه‌گذاری ۸ دلار سود به دست می‌آورید.

این‌ها تعدادی از مهم‌ترین آمارهای جهانی پلتفرم تبلیغات گوگل ادوردز است که نشان از اهمیت و ارزشمندبودن این آگهی‌ها دارد. اکثر کسانی که به کمک آژانس‌های معتبر و شناخته‌شده‌ای نظیر افراک تبلیغات گوگل انجام داده‌اند، نتایج مثبتی گرفته‌اند.

تبلیغات گوگل ادز چیست

تبلیغات گوگل ادوردز را چگونه انجام دهیم؟

برای انتشار آگهی در گوگل ادز در درجه اول باید یک اکانت داشته باشید. ساخت اکانت گوگل ادز صفر تا صد کار ساده‌ای است و در چند مرحله انجام می‌شود. در ادامه شارژ حساب گوگل ادز مهمترین اقدامی است که باید انجام دهید. بهتر است این کار را به پریمیر پارتنر گوگل در ایران، افراک واگذار کنید.

بالاخره به مرحله مدیریت اکانت می‌رسیم. اگر دانش و تخصص ساخت کمپین‌های گوگل ادز و مدیریت آن را دارید، می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید. در غیر این صورت، مدیریت اکانت گوگل ادز توسط یک آژانس معتبر و شناخته‌شده گزینه مناسب‌تری است.

ساخت و مدیریت کمپین‌های گوگل ادز کار ساده‌ای نیست. برای اینکه با پیچیدگی کمپین‌های تبلیغاتی گوگل بهتر آشنا شوید، در ادامه به معرفی انواع آن‌ها می‌پردازیم.

کمپین تبلیغاتی گوگل چیست؟

برای انجام تبلیغات گوگل ادز باید کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کنید. هر کمپین می‌تواند شامل چند گروه تبلیغاتی با کلمات کلیدی مختلف باشد. کمپین‌های گوگل ادز باید باتوجه‌به جزئیاتی مانند اهداف بازاریابی، نوع تبلیغات و مخاطبان هدف طراحی و اجرا شوند؛ در غیر این صورت نتیجه موردنظر به دست نمی‌آید.

برای مثال اهداف کمپین می‌تواند افزایش ترافیک وب‌سایت، افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و سرنخ یا ترویج محصول و خدمت باشد. هرکدام از این هدف‌ها روی شکل و نحوه تبلیغات تأثیر می‌گذارد.

انواع کمپین تبلیغات گوگل ادز

گوگل ادز (Google Ads) به تبلیغ‌کننده‌ها امکان اجرای تبلیغات مختلفی را می‌دهد. آن‌ها از این طریق می‌توانند به اهداف متنوعی مانند افزایش ترافیک وب‌سایت، افزایش فروش، برندینگ و… دست پیدا کنند. در ادامه، انواع کمپین‌های گوگل ادز را معرفی می‌کنیم:

  • تبلیغات جستجو Search Ads: در این تبلیغات، کاربر با سرچ کلمات کلیدی در شبکه جستجوی گوگل به تبلیغ می‌رسد. این آگهی‌ها با برچسب تبلیغ یا Ad از سایر نتایج جستجو متمایز می‌شوند.
تبلیغات گوگل چیست؟
  • تبلیغات نمایش Display ads: در این کمپین‌ها، آگهی‌های تصویری و ویدئویی در وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و سایر صفحات همکار گوگل نمایش داده می‌شود.
تبلیغات گوگل چیست؟
  • تبلیغات خرید Shopping ads: در کمپین‌های خرید که به علت تحریم‌های بین‌المللی در ایران اجرا نمی‌شود، تبلیغ‌کننده محصول فیزیکی خود را تبلیغ می‌کند. این تبلیغات شامل اطلاعاتی مانند قیمت، نام برند، نام محصول و… می‌شود.
تبلیغات گوگل چیست؟
  • تبلیغات ویدئویی: یوتیوب یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های تبلیغات ویدئویی و از شرکای گوگل است. تبلیغات در یوتیوب می‌تواند بسیار سودآور باشد. در این وب‌سایت می‌توانید آگهی‌های ویدئویی را قبل، بعد و حین پخش ویدئو نمایش دهید.
تبلیغات گوگل چیست؟
  • تبلیغات اپلیکیشن: یکی از انواع کمپین‌های گوگل ادز App Adsها هستند. در تبلیغات نصب اپلیکیشن، آگهی در نتایج جستجوی Play Store، پیشنهادهای پلی‌استور و… ظاهر می‌شود.
تبلیغات گوگل چیست؟
  • تبلیغات دیسکاور Discovery ads: اگر آگهی‌های چندگانه و متفاوتی شامل تصاویر، لوگو، متن و تیتر دارید، بهترین راه کمپین‌های دیسکاور است. این تبلیغات شامل تبلیغات در جیمیل و در بخش‌هایی مانند برگه Social‌ آن، فید Google discover و Home Page یوتیوب نمایش داده می‌شود.
تبلیغات گوگل چیست؟
  • تبلیغات خدمات محلی Local Services Ads: اگر محصول و خدمتی برای کاربران محلی و منطقه‌ای دارید باید از این تبلیغات استفاده کنید.
تبلیغات گوگل چیست؟
  • تبلیغات حداکثر عملکرد Performance Max Ads: در این آگهی‌ها اهداف تبلیغاتی را مشخص می‌کنید و با ایجاد یک گروه دارایی assets به گوگل اجازه می‌دهید تبلیغات مناسب هر کانال را ایجاد کند.
تبلیغات گوگل چیست؟
  • تبلیغات هوشمند Smart Ads: این تبلیغات مشابه کمپین‌های Performance Max Ads است؛ اما به گوگل اختیارات بیشتری در ایجاد و مدیریت کمپین می‌دهید.

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

تبلیغات گوگل ادز در دسته تبلیغات کلیکی قرار می‌گیرند. برای اینکه بفهمید CPC‌ یا هزینه به‌ازای هر کلیک گوگل ادز چیست؟ باید به عوامل تاثیرگذار در این تبلیغات توجه کنید. قبلاً به امتیاز کیفیت آگهی Quality Score و قیمت‌گذاری bidding‌ اشاره کردیم.

در کنار این‌ها باید از کلمات کلیدی، زمان‌بندی تبلیغات، هدف‌گیری جغرافیایی و… نیز به‌عنوان عوامل تأثیرگذار یاد کنیم. اگر به عوامل تاثیرگذار بر هزینه تبلیغات گوگل و روش‌های کاهش قیمت آن توجه کنید، می‌توانید این تبلیغات را با قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای اجرا کنید.

فراموش نکنید که ارزش تبلیغات بر اساس نتایج حاصل از آن، مانند نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه سنجیده می‌شود. تبلیغات دلاری گوگل ادز می‌‌تواند بسیار مناسب باشد به شرطی که با علم و آگاهی کافی انجام شود. بنابراین نگران هزینه تبلیغات گوگل ادز نباشید و به سودی که در انتظارتان است، فکر کنید.

گوگل ادز برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

جدا از اندازه و نوع کسب‌وکار، همه شرکت‌هایی که به تبلیغات در فضای آنلاین فکر می‌کنند، می‌توانند سهمی در تبلیغات گوگل ادز داشته باشند. همان‌طور که تا الان و در شرح پاسخ «تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟» فهمیده‌اید، کسب‌وکارها اهداف مختلفی از تبلیغات در گوگل دارند.

عده‌ای به دنبال فروش مستقیم از طریق گوگل ادز هستند، درحالی‌که افزایش آگاهی از برند و ترافیک وب‌سایت نیز اهداف مهم و باارزشی است. بسیاری از کسب‌وکارهایی که هدف‌های آگاهی از برند و ترافیک وب‌سایت را دنبال می‌کنند به نتایج مهمی رسیده‌اند. به‌طورکلی مشاغلی که می‌توانند از گوگل ادز بهره ببرند، عبارت است از:

تبلیغات گوگل ادز چیست؟

کسب‌وکارهای مخاطب تبلیغات گوگل

  • کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مشاغلی که بودجه محدودی برای جذب مخاطب محلی یا جهانی دارند، یکی از گروه‌های استفاده‌کننده گوگل ادز هستند. مزیت این تبلیغات برای آن‌ها، هدفمند بودن، قابل‌کنترل بودن و محدودیت‌پذیری ادز است.
  • کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک (E-commerce): فروشگاه‌های آنلاین یکی از عمده‌ترین مخاطبان گوگل ادز، به‌ویژه برای تبلیغات خرید Shopping Ads هستند. آن‌ها با این تبلیغات می‌توانند محصول خود را به همراه قیمت و تصویر نمایش دهند.
  • مشاغل محلی: اگر متصدی کسب‌وکاری مانند لوله‌کشی، تعمیرات منزل و… هستید، گوگل ادز یکی از بهترین بسترها برای تبلیغ تخصص شماست. کاربران محلی به دلیل نزدیکی منطقه، شما را از طریق گوگل راحت‌تر پیدا می‌کنند و تماس می‌گیرند.
  • کسب‌وکارهای بزرگ و برند: برندها با هدف آگاهی از برند و افزایش فروش تبلیغات خود را در یوتیوب، شبکه جستجوی گوگل و… نمایش می‌دهند و از نتایج شگفت‌آور آن بهره‌مند می‌شوند.
  • مشاغل خدماتی: پزشکان، وکلا، مشاوران و سایر متخصص‌ها می‌توانند سهم بزرگی در تبلیغات گوگل ادز داشته باشند. آن‌ها از طریق کلمات کلیدی به مشتریان جدید متصل می‌شوند و درآمد خود را افزایش می‌دهند.
  • استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا: برای کسب‌وکارهای تازه‌متولدشده، رشد سریع و جذب کاربران اولیه اهمیت فراوانی دارد. اگر یکی از این مشاغل هستید، می‌توانید با بودجه محدود تبلیغات مؤثری در گوگل داشته باشید.
  • کسب‌وکارهای بین‌المللی: تبلیغات گوگل مرزهای جغرافیا را از بین برده و هر فردی در هر کسب‌وکاری می‌تواند صدای خود را به دورترین نقاط جهان برساند. با امکانات ویژه‌ای که در اختیارتان قرار می‌گیرد، چرا تبلیغات گوگل ادز را شروع نکنید؟
  • کسب‌وکارهای مبتنی بر اپلیکیشن: اگر طراح و تولیدکننده یک اپلیکیشن موبایل هستید، با گوگل ادز می‌توانید شمار نصب‌های برنامه خود را افزایش دهید و کاربران جدیدی جذب کنید.
تبلیغات گوگل ادز چیست؟

مزیت‌های تبلیغات گوگل چیست؟

نتایج بزرگ و ارزشمند حاصل از تبلیغات گوگل، بدون تردید به دلیل امکانات و مزیت‌های این پلتفرم است. مزیت‌های تبلیغ در بزرگ‌ترین پلتفرم تبلیغات کلیکی جهان عبارت است از:

  • هدف‌گذاری دقیق: با تعیین کلمات کلیدی، لوکیشن، ویژگی مخاطب و علاقه‌مندی‌های او می‌توانید تبلیغات هدفمندی در گوگل اجرا کنید.
  • کنترل بودجه: در گوگل ادز می‌توانید بودجه تبلیغات را به صورت دقیق، تنظیم و مدیریت کنید. تنظیم بودجه روزانه گوگل ادز و ۱۱ استراتژی قیمت‌گذاری bidding‌ گوگل ادز به شما در مدیریت و کنترل بودجه تبلیغات کمک فراوانی می‌کند.
  • سرعت نمایش تبلیغات: در گوگل ادز به‌محض شروع کمپین تبلیغاتی، امکان نمایش آگهی به کاربر به وجود می‌آید. با این ویژگی، سرعت رسیدن کسب‌وکارها به اهداف موردنظرشان افزایش می‌یابد.
  • ارزیابی دقیق: گوگل ادوردز به ابزارهای پیشرفته تحلیل و اندازه‌گیری تبلیغات مجهز است. گوگل آنالیتیکس و گوگل پلنر از جمله این ابزارهای ارزشمند هستند.
  • دسترسی گسترده: موتور جستجوی گوگل فقط یکی از بسترهای نمایش آگهی‌ها در گوگل ادز است. گوگل برای انتشار تبلیغات با صدها وب‌سایت، اپلیکیشن و پلتفرم دیگر همکاری می‌کند که این دسترسی به مخاطبان مختلف را افزایش می‌دهد. 
  • فرمت‌های تبلیغاتی مختلف: در گوگل ادز می‌توانید انواع مختلف تبلیغات شامل تبلیغات متنی، تصویری، ویدئویی و اپلیکیشن را منتشر کنید.
  • بازگشت سرمایه (ROI) زیاد: همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، بازگشت سرمایه در تبلیغات گوگل ادز زیاد است که این یکی از مهم‌ترین عوامل جذابیت آن به شمار می‌رود.
  • رقابت‌پذیری: تبلیغات گوگل تنها برای کسب‌وکارهای بزرگ نیست؛ حتی اگر یک شرکت کوچک یا متوسط هستید می‌توانید از مزایای آن بهره‌مند شوید. در گوگل ادز امکان رقابت با بزرگان صنعت مهیاست و می‌توانید بخشی از بازار آن‌ها را تصاحب کنید.

می‌توان به لیست مزیت‌های تبلیغ در گوگل موارد دیگری نیز افزود. بااین‌حال، همین موارد نیز به‌خوبی توانسته ذهن شما را نسبت به سؤال «تبلیغات گوگل ادز چیست؟» روشن کند.

تبلیغات گوگل چیست؟

نتیجهچرا افراک را برای تبلیغات کلیکی گوگل انتخاب کنیم؟

برای اینکه در رتبه اول گوگل قرار بگیرید، تبلیغات گوگل ادز یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌هاست. این روش تبلیغاتی مزیت‌های مختلف زیادی دارد و آمارها نشان از سودآور بودن آن برای کسب‌وکارها دارد.

بنابراین بهتر است تردیدها را درباره این روش تبلیغاتی کنار بگذارید و برای دریافت مشاوره رایگان با همکاران متخصص و باتجربه ما تماس بگیرید. کارشناسان افراک تجربه اجرای موفق ده‌ها پروژه کوچک و بزرگ گوگل ادز را در اختیارتان می‌گذارند.

سوالات متداول

برای کسب و کارهای مختلف کمپین های متفاوتی وجود دارد، تبلیغ دهندگان می‌توانند براساس نیاز برند و مشتریان هدفشان کمپین مناسب را انتخاب و راه اندازی کنند. مقاله تبلیغات مناسب برای هر کسب و کار راهنمای مناسبی است.

برای انتخاب کلمات کلیدی راه ها و ابزارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

  1. خودتان را جای مشتری قرار دهید!

  2. از کلمات کلیدی خاص استفاده کنید!

  3. از کلمات کلیدی خاص استفاده کنید!

ساسبندی اکانت گوگل ادز دلایل متفاوتی دارد. برای برطرف کردن آن در درجه اول باید علت را پیدا و رفع کنید.

مقاله دلایل ساسپند شدن اکانت گوگل ادز جهت راهنمایی بیشتر برای شما.

 

برای شارژ اکانت گوگل ادز باید حساب خود را به یک حساب بین المللی متصل کنید؛ برای شارژ حساب گوگل ازد خود میتوانید از پارتنرهای گوگل مانند افراک کمک بگیرید.

تبلیغ در گوگل و سئو بر روی هم تاثیری نمیگذارند. اما اگر سئو خوبی نداشته باشید با تبلیغات در گوگل به راحتی میتوانید لینک یک باشید. از طرفی اگر سئو سایت شما قوی باشد بهتر است ادوردز هم برای کلمات کلیدیتان کار شود. چرا که تبلیغات گوگل در صفحه اول بالای سایت هایی قرار دارند که با سئو به صفحه اول راه پیدا کرده اند. پس اگر لینک اول هم باشید باید به فکر رقیبان باشید که ادوردز کلمات شما را کار کنند. با این حساب لینک اول را از شما خواهند گرفت.

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. سلام وقت شما بخیر. چجوری میتونم حساب گوگل ادزمو شارژ کنم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      برای شارژ اکانت گوگل ادز باید وارد پنل کاربری خود در افراک شوید و پلن موردنظر خود را خریداری نمایید. همچنین شما می‌توانید از مشاوره رایگان تبلیغاتی افراک برخوردار شوید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  2. تبلیغ در گوگل برای چه کسب و کارهایی مناسب تره؟ آیا ارزش داره که هزینه و سرمایه زیادی براش بذاریم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      برای اطلاع از تاثیر گوگل ادز بر روی کسب و کارتان مقاله “افزایش فروش کسب و کارهای مختلف با گوگل ادز” را مطالعه نمایید.
      همچنین می‌توانید با شماره افراک تماس گرفته و از مشاوره رایگان تبلیغاتی کارشناسان باتجربه افراک بهره‌مند شوید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  3. سلام وقتتون بخیر. ببخشید برای تبلیغات فقط یک صفحه رو میشه گوگل ادز رفت براش؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      خیر شما برای هر یک از خدماتتان می‌توانید تبلیغات گوگلی را راه اندازی کنید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  4. اصلا چجوری بفهمیم که کدوم مدل از تبلیغات گوگلی متناسب با سایتمونه؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      برای اطلاع از کمپین مناسب برای وبسایتتان، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تبلیغاتی بهره مند شوید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  5. هزینه تبلیغات در گوگل چجوری حساب میشه؟ مثلا ما باید یک ماهه اکانت رو شارژ کنیم یا یک هفته؟

    آیا مفید بود؟
    • هزینه تبلیغات در گوگل برای هر کمپین براساس نوع تبلیغ بر اساس هر کلیک کاربر محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است که هزینه هر کلمه کلیدی برای کمپین جستجوی گوگل متفاوت است. برای اطلاع از نحوه محاسبه هزینه گوگل ادز مطلب مورد نظر را مطالعه فرمایید.

      آیا مفید بود؟
  6. سلام تو محتوا گفتید که برای انتخاب کلمه کلیدی از کیوردپلنر استفاده کنیم، آماری که کیوردپلنر میده فقط برا گوگل ادزه یا برای سئو سایت هم میتونیم استفاده کنیم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      سرویس کیوردپلنر آمار مربوط به سرچ کلمات کلیدی در بازه مشخص شده توسط خودتان را نشان می‌دهد. برای بهینه سازی وب سایت هم می‌توانید از دیتای گوگل استفاده کنید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  7. علت اینکه تبلیغات گوگل پایین یا صفحه دوم نشون داده میشه چیه؟ گوگل چجوری انتخاب میکنه کدوم تبلیغ رو لینک یک و دو نشون بده؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، گوگل بر اساس میزان سقف هزینه کلیکی که شما قرار میدید و همچنین امتیاز کیفی کلمات کلیدی شما جایگاه رو مشخص میکنه. هر چه امتیاز کیفی بالاتر باشه برای بدست آوردن جایگاه بالا هزینه پایین تری میکنید نسبت به رقبایی که با هزینه کلیک مشابه شما امتیاز کیفی پایین تری داره کلماتشون. همچنین الزاما هزینه کلیک بالاتر هم منجر به جایگاه بالاتر نمیشه اگر که امتیاز کیفی کلمات کلیدی شما پایین باشه. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  8. سلام من تصمیم دارم خودم کمپین هارو مدیریت کنم، برای انتخاب کلمه کلیدی چه چیزهایی رو باید در نظر بگیرم؟ ممنون میشم کمکم کنید.

    آیا مفید بود؟
  9. سلام و خسته نباشید
    به طور کلی تبلیغ در گوگل رو برای چه کسب و کارهایی مناسب میدونید؟ ما یه کافه داریم که به تازگی در مپ لوکیشنش رو ثبت کردیم، میتونیم تبلیغات اون رو شروع کنیم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      برای اینکه بدانید کدام تبلیغ مناسب کسب و کار شماست پیشنهاد می‌کنیم با مجموعه تماس گرفته و از مشاوره رایگان تبلیغاتی رایگان بهره مند شوید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟