کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

راهنمای خرید اکانت گوگل ادسنس برای نقد کردن درآمد یوتیوب

راهنمای خرید اکانت گوگل ادسنس برای نقد کردن درآمد یوتیوب

تنها راه دریافت درآمد یوتیوب، اتصال اکانت گوگل ادسنس به کانال و سپس نقد درآمد گوگل ادسنس است. خرید اکانت گوگل ادسنس برای دریافت درآمد یوتیوب، بهترین راهی است که توسط آن می‌توان از یوتیوب درآمد کسب کرد. یوتیوبرها در ایران اغلب با چالش نقد کردن درآمد یوتیوب مواجه می‌شوند. این افراد با منتشر کردن انواع مختلف ویدیوها و رسیدن به شرایط مانیتایز یوتیوب، می‌توانند به صورت دلاری درآمد داشته باشند. متاسفانه به دلیل تحریم هایی که در برابر کاربران ایرانی وجود دارد، به طور مستقیم نمی‌توانند از گوگل ادسنس استفاده کنند. در این مطلب به بررسی راه های خرید گوگل ادسنس می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

روش های خرید اکانت گوگل ادسنس

برای اینکه بتوانید با خیال راحت اکانت گوگل ادسنس را خریداری کنید، نیاز است که به چند نکته توجه کنید، اگر از اطلاعات یک شخص استفاده می‌کنید حتما اعتبار آن را بررسی کنید و قرارداد ببندید، پیشنهاد می‌کنیم حتما با یک شرکت معتبر همکاری کنید. در ادامه چند روش برای خرید اکانت گوگل ادسنس همراه با معایب و مزایاشان شرح می‌دهیم، بررسی کنید و بهترین راه را انتخاب کنید.

مهاجرت به کشورهای خارجی و ساخت ادسنس به نام خود

مهاجرت به کشورهای خارجی و ساخت حساب ادسنس با اطلاعات خودتان یکی از راه‌های کسب درآمد از یوتیوب است. برای اینکه بتوانید حساب گوگل ادسنس به نام خودتان ایجاد کنید، لازم است آدرس و شماره تلفن حقیقی در کشوری غیر از ایران داشته باشید. ولی باید قبل از مهاجرت به نکاتی مانند تحقیقات لازم جهت مهاجرت، برنامه ریزی دقیق برای کسب ویزا و یادگیری زبان توجه کنید. در نهایت برای اینکه به کشورهای خارجی مهاجرت کرده و حساب ادسنس با اطلاعات خودتان ایجاد کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. دریافت ویزا: اولین مرحله برای مهاجرت به کشور مورد نظرتان این است که باید برای دریافت ویزا اقدام کنید که شرایط دریافت ویزا در کشورهای مختلف متفاوت است.
  2. ساخت حساب ادسنس: بعد از اینکه حساب گوگل خود را ایجاد کردید، می‌توانید یک حساب ادسنس با اطلاعات خودتان ایجاد کنید.

نکته: توجه کنید که برای اینکه درآمد خود را از یوتیوب دریافت کنید، باید به حداقل آستانه پرداخت یعنی ۱۰۰ دلار برسید. پس از اینکه به ۱۰۰ دلار رسیدید، درآمدتان هر ماه به صورت خودکار به حسابتان واریز خواهد شد.

مزایا

در این بخش برخی از مزایای مهاجرت به کشورهای خارجی و ساخت حساب ادسنس با اطلاعات خود آورده شده است:

  • عدم نیاز به خرید اکانت ادسنس: اگر به کشورهای خارجی مهاجرت کنید دیگر نیازی به خرید اکانت ادسنس ندارید.
  • کنترل کامل بر حساب ادسنس: با ساخت حساب ادسنس با اطلاعات خود، کنترل کاملی روی حساب خودتان دارید.

معایب

با وجود مزایایی که برشمردیم، باید بدانید مهاجرت به کشورهای خارجی معایبی هم دارد که عبارتند از:

  • هزینه زیاد: مهاجرت کردن به کشورهای خارجی دارای هزینه‌های زیادی است.
  • پیچیدگی‌های قانونی: مهاجرت به کشورهای خارجی می‌تواند پیچیدگی‌های قانونی داشته باشد؛ پس باید مراقب این موارد باشید.
  • مشکلات زبانی: اگر تسلط کامل بر زبان دارید، مشکلی برایتان به وجود نخواهد آمد ولی اگر تسلط نداشته باشید ممکن است با مشکلات زبانی مواجه شوید.
  • عدم امکان دسترسی به درآمد: تا زمانی که درآمد شما حداقل به 100 دلار نرسد، نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.
راهنمای خرید اکانت گوگل ادسنس برای نقد کردن درآمد یوتیوب

ساخت حساب با اطلاعات دوستان و آشنایان

استفاده از اطلاعات دوستان و آشنایان در خارج از کشور برای ایجاد حساب گوگل ادسنس و کسب درآمد از یوتیوب، راه حلی دیگر است که می‌توانید از آن هم بهره مند شوید. برای اینکه اطلاعات دوستان و آشنایان خود را به دست بیاورید، باید در ابتدا یک دوست یا آشنای قابل اعتماد پیدا کنید. سپس اطلاعات لازم مانند: آدرس ایمیل، آدرس پستی و… را از او دریافت کنید. بعد از اینکه اطلاعات لازم را دریافت نمودید، می‌توانید یک حساب گوگل با اطلاعات دوست یا آشنای خود ایجاد کنید و سپس یک حساب ادسنس با اطلاعات حساب گوگل ایجاد نمایید.

مزایا

در این بخش به برخی از مزایای استفاده از اطلاعات دوستان و آشنایان در خارج از کشور پرداخته ایم که عبارتند از:

  • عدم نیاز به خرید اکانت ادسنس: اگر از اطلاعات دوستان و آشنایان خود استفاده کنید، دیگر نیازی به خرید اکانت ادسنس نخواهید داشت.
  • ایجاد حساب به راحتی: با استفاده از اطلاعات دوستان یا آشناهایتان می‌توانید به راحتی توسط IP آنها حساب گوگل ادسنس ایجاد کنید.

معایب

علاوه بر مزایای گفته شده استفاده از اطلاعات دوستان و آشنایان در خارج از کشور برخی معایبی هم دارد که عبارتند از:

مالیات بر درآمد: طبق قوانین هر کشور، براساس درآمد ماهیانه هر شخص، مالیات بر روی حساب بانکی اعمال خواهد شد.

ساخت ادسنس و اتصال حساب بانکی افراک

ساخت حساب ادسنس توسط اطلاعات فردی خارج از کشور و اتصال حساب بانکی افراک به آن، نیز یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از یوتیوب در ایران است. برای انجام این کار در مرحله اول باید اطلاعات فردی خارج از کشور را به دست بیاورید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، آدرس پستی و اطلاعات کارت اعتباری است. پس از اینکه اطلاعات را به دست آوردید، می‌توانید یک حساب گوگل با آن اطلاعات ایجاد کنید و بعد از آن حساب ادسنس ایجاد نمایید.

پس از اینکه حساب ادسنس ایجاد کردید، یک کد تایید به آدرس پستی شما ارسال خواهد شد. شما باید این کد تایید را در حساب ادسنس خود وارد کنید تا حساب شما تایید شود. سپس می‌توانید حساب بانکی افراک را به آن متصل کنید. برای انجام این کار باید به وب سایت افراک مراجعه کرده و وارد حساب کاربری خود در افراک شوید و بعد مراحل اتصال حساب بانکی را دنبال کنید.

مزایا

در این بخش به مزایای ساخت حساب ادسنس با اطلاعات فردی خارج از کشور و اتصال حساب بانکی افراک می‌پردازیم که شامل موارد زیر هستند:

  • عدم نیاز به خرید اکانت ادسنس: با استفاده از اطلاعات فردی خارج از کشور، نیازی به خرید اکانت ادسنس نخواهید داشت.
  • امکان نقد کردن درآمد با کارمزد کم: افراک با در نظر گرفتن میزان کارمزد کمی، می‌تواند وجه را به دلار دریافت کرده و سپس آن را به صورت ریال، به حساب شما در ایران واریز ‌کند.
  • مالیات بر درآمد: در صورتی که حساب بانکی به ادسنس متصل شود، دیگر دوستان و آشنایان درگیر مالیات بر درآمد نخواهند شد.
  • ادسنس اختصاصی: اکانت گوگل ادسنس تماما در اختیار خودتان است و دیگر نگران مشکلات ادسنس اشتراکی نخواهید بود.
راهنمای خرید اکانت گوگل ادسنس برای نقد کردن درآمد یوتیوب

همکاری با شرکت های نقد کننده درآمد یوتیوب 

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از یوتیوب همکاری با شرکت‌های نقد کننده درآمد یوتیوب است. همانطور که گفته شد، به دلیل تحریم‌های بین المللی نیاز به حساب بانکی در خارج از کشور دارید. شرکت‌های نقدکننده درآمد یوتیوب این امکان را برای شما عزیزان فراهم خواهند کرد که درآمد خود را توسط حساب بانکی خود در ایران دریافت کنید.

برای همکاری با شرکت‌های نقد کننده درآمد یوتیوب، در وهله اول باید یک شرکت نقد کننده درآمد یوتیوب مانند افراک و یا… را انتخاب کنید. سپس در آن شرکت ثبت نام کرده و اطلاعات شخصی و اطلاعات حساب بانکی خود را به آنها ارائه دهید. بعد از آن باید حساب ادسنس خود را به شرکت نقد کننده درآمد یوتیوب متصل کنید. برای انجام این کار، باید به سایت شرکت مراجعه کرده و مراحل اتصال حساب ادسنس را دنبال کنید.

بعد از اینکه حساب ادسنس به شرکت نقد کننده درآمد یوتیوب متصل شد، درآمد شما به صورت خودکار هر ماه، به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد.

مزایا

در این بخش بعضی از مزایای همکاری با شرکت‌های نقد کننده درآمد یوتیوب آورده شده است که عبارتند از:

  • عدم نیاز به ایجاد حساب بانکی خارج از کشور: اگر با شرکت‌های نقد کننده درآمد یوتیوب همکاری کنید، نیازی به ایجاد حساب بانکی خارج از کشور ندارید.
  • امکان دریافت درآمد به حساب بانکی خود در ایران: توسط همکاری با شرکت‌های نقد کننده درآمد یوتیوب، می‌توانید درآمد خود را به حساب بانکی خود به صورت ریال در ایران دریافت کنید.
  • کارمزد کم: قابل ذکر است که برخی از شرکت‌های نقد کننده درآمد یوتیوب، کارمزد کمی برای ارائه خدمات خود دریافت می‌کنند.

معایب

  • ادسنس اشتراکی: به دلیل محدودیتی که برای ساخت اکانت گوگل ادسنس وجود دارد شرکت های نقد کننده درآمد یوتیوب، چندین کانال را به یک ادسنس متصل می‌کنند، این امر باعث می‌شود اگر یک کانال اخطار دریافت کند، درآمد بقیه کانال ها هم قطع می‌شود. اگر یک کانال ۳ اخطار یا کپی رایت استرایک دریافت کند، باعث بسته شدن کل کانال ها خواهد شد.

شرکت افراک، با کانال های یوتیوب که احتمال دریافت اخطار دارند، همکاری نمی‌کند.

سخن پایانی

ما در این مقاله از افراک به بررسی راه‌های خرید اکانت گوگل ادسنس برای نقد کردن درآمد یوتیوب پرداختیم. با استفاده از اطلاعات این مقاله می‌توانید یک راه مناسب با توجه به شرایط خودتان انتخاب کرده و در نهایت اکانت گوگل ادسنس تهیه کنید. افراک می‌تواند توسط کارشناسانی که دارد به صورت رایگان به شما مشاوره هم بدهد. امید است که بتوانید بهترین روش را انتخاب کرده و درآمد یوتیوب خود را به راحتی نقد کنید. اگر سوالی در ذهنتان به وجود آمده نیز می‌توانید آن را در بخش دیدگاه‌های این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. سلام
    وقت بخیر
    مقیم ترکیه هستم و در بانکهای ترکیه حسابهای فعال دارم که به ویزا و مسترکارت هم متصل هستند.
    آیا امکان همکاری با مجموعه شما برای واریز و انتقال درآمدهای یوتیوب هست؟ و یا میتوانید در این مورد راهنمایی کنید؟ سپاسگزارم

    آیا مفید بود؟
    • با سلام و احترام
      بله مجموعه افراک برای واریز و انتقال وجه درآمد یوتیوب روش های متنوعی دارد که برای اطلاع از آن ها نیاز است با پشتیبانی حرفه ای افراک ارتباط بگیرید.
      شماره تماس: 02191092000

      آیا مفید بود؟