ثبت تبلیغات در گوگل
ثبت

شغل‌های ساده اما پر‌درآمد در ایران ( ۱۹ شغل پردرآمد )

شغل‌های ساده اما پر‌درآمد در ایران ( ۱۹ شغل پردرآمد )

این روزها حتماً شما هم افرادی را در بین نزدیکانتان دیده‌اید که بدون داشتن یک شغل اسم و رسم دار، درآمدهای خوبی دارند و به‌خوبی زندگی خود را اداره می‌کنند. به همین خاطر این سؤال برای شما پیش می‌آید که شغل‌های ساده اما پردرآمد کدم‌اند و چطور می‌توان با این شغل ‌های آینده‌ دار زندگی و آینده را تأمین نمود؟

لیست مشاغل ساده و پر درآمد در ایران

برای کمک به شما عزیزان ما فهرستی از شغل‌های ساده آماده کرده‌ایم که درآمدهای بسیار خوبی دارند. البته اکثر این مشاغل، نیاز به سرمایه اولیه دارند و همچنین باید مهارت و تخصص آن را نیز پیدا کنید.

۱. خدمات فیشیال و پاک‌سازی صورت

یکی از کارهایی که این روزها درآمد بسیار بالایی دارد، انجام خدمات فیشیال صورت و پاک‌سازی پوست است. در بیشتر آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی افرادی هستند که به‌صورت حرفه‌ای خدمات فیشیال پوست ارائه می‌کنند. این افراد فقط باید یک مدرک از مرکز فنی حرفه‌ای دریافت کنند و در سالن‌های معروف شروع به کار کنند. به دلیل اینکه خانم‌ها و آقایان این روزها به سلامت پوست خود اهمیت زیادی می‌دهند، پول خوبی هم برای فیشیال صورت و پاک‌سازی پوست خرج می‌کنند.

۲. کاشت ناخن

یکی دیگر از کارها و شغل‌های ساده اما پردرآمد کاشت ناخن برای خانم‌ها است. افراد بسیاری هستند که دوره‌های آموزشی کاشت ناخن را دیده‌اند و پس از کسب مهارت در سالن‌های زیبایی، مشغول به فعالیت هستند. بعضی از افراد هم هستند که در منزل خود کاشت ناخن را انجام می‌دهند و هزینه‌ای بابت اجاره صندلی به سالن‌دار پرداخت نمی‌کنند.

شغل‌های ساده اما پر‌درآمد در ایران ( ۱۸ شغل پردرآمد )

۳. کاشت مو

در دنیای امروزی زیبایی ظاهری اهمیت زیادی دارد و افراد زیادی هستند که به خاطر مشکلات ارثی یا استفاده از مواد غذایی نامناسب، دچار ریزش مو شده‌اند. این افراد به دنبال مراکزی می‌گردند که بتوانند در آنجا با کاشت مو، زیبایی ظاهری خود را برگردانند. کاشت مو در مراکز مختلفی انجام می‌شود و درآمدهای بسیار خوبی هم دارد. البته کاشت مو کار چندان ساده‌ای نیست. چراکه نیاز به تخصص، تجربه و مهارت بالایی دارد.

شغل‌های کمیاب و اشباع نشده در ایران و جهان

۴. درآمدزایی از یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب، جزو محبوب ترین راه درآمدزایی دلاری این روزاست مخصوصا در ایران. نگران نقد کردن درآمد یوتیوب هم نباشید چرا که به کمک افراک میتوانید آن را نقد کنید. اگرچه درآمدزایی از یوتیوب اصلا ساده نیست، اما بسیار شیرین است که اگر علاقه به تولید محتوای ویدیویی دارید، امتحانش کنید.

۵. طراحی گرافیک

یکی از شغل‌های آینده‌دار و پول‌ساز که این دوره اکثر جوانان آن را دنبال می‌کنند، طراحی گرافیک است. طراحی یک لوگوی ساده می‌تواند درآمد خیلی خوبی داشته باشد و اگر فردی بتواند در این زمینه مهارت پیدا کند و در بازار شناخته شود، می‌تواند در عرض چند ماه درآمدهای بسیار بالایی کسب کند.

۶. مدیریت شبکه‌های اجتماعی

امروزه اکثر کسب‌وکارهای گوناگون در شبکه‌های اجتماعی یک حساب شخصی دارند. به دلیل اینکه این افراد خودشان فرصت کافی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی را ندارند یا در این زمینه آگاهی کمی دارند، مدیریت شبکه‌های اجتماعی خود را به دست ادمین‌ها می‌سپارند و حقوق‌های خوبی هم برای پیشرفت پیج و فروش بیشتر به آن‌ها پرداخت می‌کنند. خیلی از جوانان هستند که حتی از منزل خود هم خارج نمی‌شوند و از طریق یک گوشی موبایل باکیفیت، کارهای مربوط به تبلیغ و جذب فالوور برای پیج‌های اینستاگرامی و سایر شبکه‌های اجتماعی را انجام می‌دهند.

شغل‌های ساده اما پر‌درآمد در ایران ( ۱۸ شغل پردرآمد )

۷. تدریس آنلاین

پس از شیوع بیماری کرونا، تدریس آنلاین توانست جایگاه ویژه‌ای را در بین افراد پیدا کند. کسانی هستند که در خانه با استفاده از بستر اینترنت بدون نیاز به امکانات خاص، تجربه و مهارت خود را به دیگران آموزش می‌دهند. تدریس آنلاین در زمینه موسیقی، زبان و دروس تخصصی امکان‌پذیر است. البته تدریس آنلاین محدود به این موارد نمی‌شود و حوزه‌های گسترده‌ای را شامل می‌شود. درآمد تدریس آنلاین نیز بسیار خوب است.

معرفی ۱۳ مورد از بهترین شغل ها برای مهاجرت کاری ۲۰۲۴!

۸. راه‌اندازی سوپرمارکت

کار کردن در یک سوپرمارکت شغلی بسیار ساده و پردرآمد است. البته راه‌اندازی سوپرمارکت نیاز به سرمایه دارد. چراکه این روزها خرید مواد غذایی و اجاره کردن یک مغازه به‌عنوان سوپرمارکت نیاز به هزینه زیادی دارد. بنابراین اگر به دنبال یک شغل ساده می‌گردید که نیاز به سرمایه زیادی ندارد، نمی‌توانیم سوپرمارکت را به شما پیشنهاد کنیم.

۹. راه‌اندازی قنادی

قنادی نیز یک شغل ساده و پردرآمد است. البته برای راه‌اندازی قنادی سرمایه تقریباً زیادی مورد نیاز است و افرادی که بخواهند در این حوزه مشغول به کار شوند، باید حتماً با شیرینی‌پزی آشنا باشند. کسی که خودش مهارتی در این زمینه نداشته باشد، می‌تواند افرادی را استخدام کند و در این شغل پردرآمد مشغول به کار شود.

شغل‌های ساده اما پر‌درآمد در ایران ( ۱۸ شغل پردرآمد )

۱۰. تور لیدری

تور لیدری که این روزها طرفداران بسیاری دارد، جزو شغل‌های پردرآمد است. افرادی که بتوانند اطلاعات عمومی خود را درباره مکان‌های دیدنی هر شهر بالا ببرند، می‌توانند با همکاری اعضای تیم خود، درآمدهای بسیار خوبی به دست بیاورند و در آژانس‌های گردشگری که در زمینه فروش تورهای مسافرتی کار می‌کنند، مشغول به کار شوند.

۱۱. مشاوره تخصصی آنلاین

فعالیت به‌عنوان یک روانشناس یا مشاور به‌صورت آنلاین شغلی است که فقط نیاز به مهارت و مدرک مشاوره و روانشناسی دارد. افرادی که این مدرک را داشته باشند، می‌توانند به‌صورت آنلاین به دیگران مشاوره بدهند. مشاوره‌های مهاجرتی، مشاوره‌های فنی، تجاری و حقوقی این روزها نیاز خیلی از افراد جامعه هستند و افرادی که این مهارت را داشته باشند، می‌توانند به‌خوبی از مهارت خود کسب درآمد کنند.

معرفی ۱۵ ایده تضمینی کسب درامد با گوشی بدون سرمایه

۱۲. نوشتن داستان برای بازی‌های موبایلی

بازی‌های موبایلی این روزها طرفداران بسیاری دارند و افرادی که بتوانند برای شخصیت‌های بازی، فیلم‌نامه بنویسند و داستان‌های هیجان‌انگیزی را خلق کنند، می‌توانند درآمدهای خیلی خوبی از این راه به دست بیاورند.

۱۳. برنامه‌نویسی برای اپلیکیشن موبایل

 اغلب افراد در عصر جدید بیشتر از موبایل‌ها و رایانه‌ها استفاده می‌کنند و کسانی که بتوانند برای اپلیکیشن‌های موبایل برنامه‌نویسی کنند و مهارت این کار را داشته باشند، درآمدهای خوبی هم می‌توانند از این راه کسب کنند. البته برنامه‌نویسی برای نرم‌افزارهای کامپیوتری هم یک شغل مرتبط با این حوزه است و درآمدهای بسیار خوبی دارد.

شغل‌های ساده اما پر‌درآمد در ایران ( ۱۸ شغل پردرآمد )

۱۴. بهینه‌سازی سایت

گرفتن مسئولیت سئو سایت و بهینه‌سازی سایت‌های مختلف برای به دست آوردن رتبه‌های بالا در گوگل، یکی از شغل‌های بسیار ساده‌ای است که نیاز به تخصص چندانی هم ندارد. فقط کافی است شما با اصول سئو آشنا باشید و قوانین گوگل را به‌خوبی بشناسید. با چند ماه فعالیت در این حوزه، می‌توانید به‌خوبی به‌عنوان یک سئویاب و مسئول سئو در شرکت‌های مختلف مشغول به کار شوید. حتی می‌توانید به‌صورت انفرادی و فریلنسینگ این کار را انجام دهید.

۱۵. فروشندگی در فروشگاه‌های آنلاین

فروشگاه‌های آنلاین این روزها رونق بسیاری پیدا کرده‌اند و افرادی که بتوانند به‌عنوان فروشنده، بازاریاب یا تولید کننده محتوا برای این فروشگاه‌ها فعالیت کنند، موفقیت آینده خود را تضمین می‌کنند.

آموزش صفر تا صد راه اندازی فروشگاه آنلاین و برآورد هزینه ها

۱۶. دیجیتال مارکتینگ

یکی از حوزه‌های جدید در کشور ما حوزه بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ است. انجام تبلیغات به‌صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی، معرفی یک کسب‌وکار و معرفی محصولات آن، جزو وظایف افرادی است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند.

۱۷. ارائه خدمات لاغری و چاقی

اضافه‌وزن مشکلی است که در جامعه مدرن امروزی، دامن‌گیر بسیاری از افراد شده است. کسانی که بتوانند در کلینیک‌های لاغری مشغول به کار شوند و راهکارهای اصولی را به مراجعان خود ارائه نمایند، می‌توانند درآمدهای خیلی خوبی کسب کنند.

۱۸. ساخت و فروش پیج‌های اینستاگرام

ساخت و فروش پیج‌های اینستاگرام، تلگرام و بازاریابی محتوایی برای این پیج‌ها، درآمد نسبتاً بالایی دارد.

۱۹. تبلیغ در اینستاگرام و اینفلوئنسری

اینفلوئنسرها شاید جزو افرادی عادی جامعه باشند که توانسته‌اند با مهارت و اعتمادبه‌نفس بالای خود، درآمدهای بسیار بالایی را از طریق پیج‌های اینستاگرام خود به دست بیاورند. این افراد با قبول کردن تبلیغ پیج‌های دیگر از آن‌ها پول می‌گیرند و آن‌ها را به فالوورهای پر تعداد خود معرفی می‌کنند.

کلام آخر

شغل‌های بسیار ساده‌ای هستند که ممکن است حتی به آن‌ها فکر هم نکرده باشید. اما درآمدهای بسیار خوبی دارند. در این مقاله از افراک، فهرستی از شغل ‌های ساده اما پردرآمد را به شما معرفی کردیم که با انتخاب هر یک از آن‌ها می‌توانید آینده‌ای روشن برای خود بسازید. از فریلنسری و انجام کارهای مربوط به دیجیتال مارکتینگ در خانه گرفته تا کاشت ناخن و انجام فیشیال پوست، می‌توانند جزو شغل های آینده‌ دار باشند.

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید