کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

همستر کامبت کی لیست می‌شود؟ ( تیر یا مرداد؟)

همستر کامبت کی لیست می‌شود؟ ( تیر یا مرداد؟)

«سکه‌های همستر را چگونه به پول نقد تبدیل کنم؟ آیا آن‌ها هرگز به پول نقد تبدیل می‌شوند؟ اگر بله، چه زمانی؟» این‌ها مهم‌ترین سؤالاتی است که این روزها بازیکنان همستر از هم می‌پرسند. برای رسیدن به جواب این سؤال باید به مرجع اصلی، وب‌سایت رسمی همستر رجوع کنیم. این مقاله را بخوانید تا متوجه شوید همستر کامبت کی لیست می‌شود.

تاریخ لیست‌شدن همستر کامبت

طبق اعلام رسمی وب‌سایت همستر در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد)، این بازی در ماه جولای ۲۰۲۴ (از تیر تا ۱۰ مرداد ) لیست می‌شود. بنابراین اگر سکه‌های زیادی جمع کرده‌اید، لطفاً صبور باشید؛ چون احتمالاً تا یک ماه آینده خبرهای خوبی می‌شنوید.

اما لیست‌شدن همستر یعنی چه؟ در حال حاضر سکه‌های همستر چیزی بیشتر از سکه‌های یک بازی سرگرم‌کننده نیستند. آن‌ها فقط در جهان بازی معنا دارند؛ بیرون از بازی هیچ‌کس حاضر نیست برای این سکه‌ها یک ریال هم خرج کند. این سکه‌ها وقتی ارزش پیدا می‌کنند که به توکن همستر تبدیل شوند و توکن‌ها در صرافی‌ها معامله شوند. (در حال حاضر توکن همستر در دو صرافی kucoin و gate.io پیش عرضه شده اند و باید منتظر شویم فروش این دو صرافی باز شود).

لیست‌شدن ارز دیجیتال همستر باعث می‌شود که سکه‌های این بازی ارزش و اهمیت پیدا کند. در این صورت شما می‌توانید با خیال راحت، توکن‌ها را از طریق کیف پول دیجیتال به صرافی‌ها منتقل کنید و آن‌ها را بفروشید.

البته فرایند لیست‌شدن یک رمزارز در صرافی‌ها، فرایند آسان و سریعی نیست. همستر و بازی‌های تلگرامی مشابه آن برای تبدیل‌شدن به رمزارز باید مراحل زیر را پشت سر گذارند:

  1. ثبت درخواست: پدیدآورندگان بازی در اولین مرحله باید درخواست خود را به صرافی ارسال کنند. این درخواست شامل جزئیات پروژه، شامل مستندات فنی، شرح مدل کسب‌وکار و دیگر اطلاعات لازم و مرتبط است.
  2. تأیید و بررسی: صرافی باید اطلاعات ارسال‌شده را به طور کامل و بادقت بررسی کند. این شامل انطباق پروژه با استانداردهای امنیتی، بررسی صلاحیت تیم و تأیید توکن است.
  3. مذاکره: اگر پروژه شرایط لازم را داشت، صرافی و تیم پدیدآورندگان رمزارز درباره موضوعاتی مثل شرایط لیست‌شدن ارز، هزینه‌ها و… مذاکره می‌کنند.
  4. آزمایش: بعد از توافق، رمزارز با پلتفرم صرافی ادغام می‌شود و برای تأیید پایداری و امنیت پروژه، به طور محدود آزمایش‌هایی صورت می‌گیرد.
  5. راه‌اندازی رسمی: سرانجام و با پشت سر گذاشتن مراحل قبلی، رمزارز به طور رسمی در صرافی‌ها عرضه می‌شود.

آیا به لیست‌شدن همستر امیدی هست؟

اگرچه نمی‌توان به طور قطعی درباره لیست‌شدن همستر اظهارنظر کرد؛ اما نشانه‌هایی وجود دارد که ما را به آینده این بازی امیدوار می‌کند. تعدادی از این نشانه‌ها عبارت‌اند از:

  • در حال حاضر بیش از ۱۴۸ میلیون کاربر جذب این بازی شده‌اند. همستر بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. این تعداد کاربر نشان از آن دارد که همستر بازی پرتقاضا و محبوبی است.
  • تلگرام و شبکه TON همستر را تأیید کرده‌اند و این موضوع باعث افزایش اعتبار و اعتماد این بازی شده است.
  • تیم توسعه‌دهنده بازی همستر از یک نقشه دقیق و شفاف برای ارائه توکن و ایجاد رمزارز پیروی می‌کند.
  • بازی همستر کامبت با صرافی‌های مختلفی از جمله BingX همکاری می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که پدیدآورندگان بازی برای لیست‌کردن رمزارز برنامه دارند.
  • بازی دارای یک کانال تلگرامی بزرگ با بیش از ۳۰ میلیون دنبال‌کننده است. این جامعه بزرگ می‌تواند نقش مهمی در حمایت و تبلیغ توکن‌های بازی در زمان لیست‌شدن ایفا کند.
  • پیش از همستر نمونه‌های موفق دیگری نظیر نات کوین و Axie Infinity نیز بوده‌اند که از همین مدل استفاده کرده‌اند.

بنابراین، لیست‌شدن همستر و کسب درآمد از این بازی اتفاق دور و محالی نیست. اگر همه چیز خوب پیش رود و سازندگان بازی به وعده خود عمل کنند، نقدکردن سکه‌های همستر ممکن می‌شود.

پیش‌فروش همستر کامبت

در آخرین تحولات، رمزارز همستر در بعضی از صرافی‌ها نظیر کوکوین Kucoin پیش عرضه شد. این گام بزرگی در مسیر لیست‌شدن همستر و خبر خوبی برای بازیکنان آن است.

پیش‌فروش و پیش‌خرید همستر، تا حدود زیادی میزان عرضه و تقاضا برای این رمزارز را مشخص می‌کند. همچنین کمک می‌کند این رمزارز بهتر و سریع‌تر در زمان عرضه رسمی به قیمت واقعی خود برسد.

در حال حاضر در دو صرافی کوکوین و Gate.io در مرحله پیش فروش و قیمت گذاری شده است. به محض اینکه به فروش گذاشته شود، می‌توانید از خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانیکارت اقدام به فروش کنید.

نتیجه، آیا با لیست‌شدن همستر پول‌دار می‌شویم؟

با اینکه هنوز راه زیادی تا لیست‌شدن همستر باقی مانده؛ اما خیلی‌ها از همین‌الان به درآمد دلاری از همستر دل بسته‌اند. بهتر است به‌جای رؤیاپردازی، منطقی بود و اجازه داد این رمزارز نیز فراز و نشیب‌های خود را طی کند. تا روز عرضه رسمی همستر نمی‌توان درباره پول‌دار شدن با همستر اظهارنظر جدی کرد.

شما درباره لیست‌شدن همستر و درآمد حاصل از آن چه فکر می‌کنید؟ نظرتان را برای ما و دیگر همراهان افراک بنویسید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. یادتون باشه
    پول از سر و صدا خوشش نمیاد

    اینو میگم چون خیلیا رو دیدم رفتن یه عالمه اکانت و … خریدن فک کردن پولدار میشن

    این ایردراپا از ۸ سال پیش بود
    بالای ۹۵ درصدشون اسکم میشن

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      قیمت همستر در حال حاضر در محدوده ۰.۴ دلار قرار دارد که البته با نوسان‌های زیادی همراه است. موضوع مهمی که نباید فراموش کنیم، این است که هنوز سکه‌های همستر به توکن معادل‌سازی نشده‌اند. بنابراین باید تا زمان لیست‌شدن همستر و تبدیل سکه‌ها به توکن صبر کنیم. اینگونه بهتر می‌توانیم درباره ارزش این رمزارز اظهارنظر کنیم.
      درمورد سکه یا پروفیت، طبق گفته همستر، پروفیت مهم‌تر است اما نمیتوان اعتماد کرد و بهتر است سکه و پروفیت را در تعادل نگه دارید زیرا سیاست این مدل بازی، جمع آوری سکه است.

      آیا مفید بود؟
  2. سلام همستر می‌تونه کلی جذاب باشه برای افرادی که به پول زیاد نیاز دارن بلخاص برای ایرانیا

    آیا مفید بود؟