کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

افزایش ورودی سایت با سفارش و خرید ورودی گوگل

افزایش ورودی سایت با سفارش و خرید ورودی گوگل

خرید ورودی گوگل بد نیست! به شرطی که ورودی‌هایی را بخرید که ربات نباشند، واقعاً مخاطب هدف شما باشند، و شانس تبدیل‌شدنشان به مشتری بالا باشد. ما در مجموعه «افراک»، پارتنر برتر گوگل در سال ۲۰۲۲و ۲۰۲۳، اینجا هستیم تا کمکتان کنیم با افزایش ورودی گوگل سایتتان را سریعاً به صفحه ۱ گوگل بیاورید. چگونگی رقم‌زدن این اتفاق، هزینه‌ها، و نحوه ثبت سفارش را در این مطلب بخوانید.

معایب و مزایای افزایش بازدید سایت با خرید ورودی گوگل

اگر برای افزایش بازدید سایت خود قصد خرید ورودی دارید، بهتر است از معایب و مزایای آن بیشتر بدانید:

مزایا:

  1. افزایش ترافیک: خرید ورودی گوگل می‌تواند باعث افزایش ترافیک وبسایت شما شود.
  2. افزایش میانگین زمان بازدید: اگر ترافیکی که به وبسایت شما هدایت می‌شود، در آنجا مدت زمان طولانی‌تری را صرف کنند، میانگین زمان بازدید بالاتری برای وبسایت شما ایجاد می‌شود.
  3. افزایش فروش: با افزایش ترافیک وبسایت، فرصت‌های بیشتری برای فروش محصولات یا خدمات خود دارید.

معایب:

  1. کیفیت ترافیک: ترافیکی که از طریق خرید ورودی گوگل به وبسایت شما می‌آید، قطعا کیفیت پایینی دارد و ممکن است ربات باشد. این ممکن است باعث شود که نرخ تبدیل و فروش کاهش یابد.
  2. تاثیرات بر رتبه‌بندی: استفاده از روش‌های مصنوعی برای افزایش ترافیک ممکن است منجر به مشکلاتی مانند کاهش رتبه وبسایت در موتورهای جستجو شود. برخی از روش‌های خرید ورودی گوگل ممکن است با سیاست‌های جستجوگرها در تضاد باشند.
  3. پتانسیل جریمه: استفاده از روش‌های خرید ورودی گوگل که مخالف سیاست‌های گوگل باشند، ممکن است منجر به مسائلی مانند مسدود شدن وبسایت شما در نتایج جستجو گوگل یا جریمه‌های دیگر شود.

بنابراین، قبل از تصمیم‌گیری برای خرید ورودی گوگل، باید مزایا و معایب این روش را به دقت ارزیابی کرده و به مواردی مانند محتوای وبسایت و اهداف بازاریابی خود توجه کنید. بهتر است سعی کنید کلاه سر گوگل نگذارید و از روش‌های مصنوعی استفاده نکنید.

در مجموعه افراک، قرار نیست ورودی مصنوعی گوگل بخرید! بلکه قرار است از روشی که خود گوگل از آن استقبال می کند و عمده درآمد شرکت گوگل از این روش است استفاده کنید.

خرید ورودی گوگل

افزایش ورودی گوگل با تبلیغات کلیکی ؛ نردبانی به‌سوی بازدید بیشتر!

تبلیغات کلیکی نوعی از تبلیغ است که در آن شما به‌ازای هر کلیکی که می‌گیرید، به گوگل پول می‌پردازید. قسمت شیرین ماجرا اینجاست که شما فقط برای نتیجه‌ای که می‌گیرید پول می‌پردازید! برای مثال، وقتی شما یک تبلیغ را در اینستاگرام سفارش می‌دهید یا یک بنر اجاره می‌کنید، از قبل باید پولش را بپردازید. حال، چه نتیجه بگیرید و چه نتیجه نگیرید، هزینه درهرصورت از شما کسر می‌شود!

اما در تبلیغات کلیکی که روشی عالی برای افزایش ورودی گوگل است، فقط برای هر کلیکی که واقعاً می‌گیرید، هزینه می‌پردازید. به همین دلیل است که ما پس از تجربهٔ فراوان، این روش را مقرون‌به‌صرفه‌ترین و مؤثرترین روش بالابردن ورودی گوگل می‌دانیم.

نمونه خلاقانه تبلیغات شرکت اسنیکرز برای افزایش ورودی گوگل

برای این که این نوع تبلیغ را بهتر درک کنید، مثالی واقعی و تصویری از آن را در ادامه می‌آوریم:

حتماً خودتان هم تابه‌حال صدها مدل از این نوع تبلیغات را دیده‌اید. تبلیغات PPC یا همان تبلیغات کلیکی که در «تبلیغات گوگل ادز» انجام می‌شود، در صفحه نتایج جستجو بالاتر از سایر لینک‌ها قرار می‌گیرد؛ و کلمه «Sponsored»  را مقابل آن‌ها می‌بینید. دقیقاً مثل تصویر زیر که یک نمونه بسیار خلاقانه از تبلیغات شرکت اسنیکرز است!

خرید ورودی گوگل

در این تبلیغ جذاب شرکت اسنیکرز برای افزایش ورودی گوگل افرادی را هدف قرار داده است که کلمه‌ای را با غلط تایپی جستجو می‌کنند! مثلاً در تصویر بالا می‌بینیم که فردی کلمه «بیزینس» به معنای کسب‌وکار را با غلط تایپی به‌صورت «بیزنس» تایپ کرده است؛ و تبلیغ اسنیکرز در بالای نتایج جستجو برایش نمایش‌داده‌شده است که می‌گوید: «بیزنس؟ وقتی گرسنه‌ای نمیتونی درست تایپ کنی! یه اسنیکرز برای خودت بخر!»

به همین صورت، شما نیز می‌توانید تنظیم کنید که تبلیغتان برای چه افرادی به نمایش دربیاید. این فقط یکی از ده‌ها ویژگی فوق‌العاده PPC است که بعضی دیگر از آن‌ها را هم در تیتر بعد می‌خوانیم؛ تا بدانید که چرا بعد از سال‌ها تجربه در مارکتینگ، این روش را به‌عنوان بهترین راه افزایش ورودی گوگل پیشنهاد می‌دهیم.

چرا خرید ورودی کلیکی گوگل بهترین تصمیم شما در سال ۱۴۰۳ است؟

بر طبق آمار ۶۵% از بیزینس‌های کوچک و متوسط از طریق تبلیغات کلیکی ورودی گوگل می‌گیرند و مشتری جذب می‌کنند. از غافله عقب نمانید! زیرا این کاری است که احتمالاً همین حالا که شما این مطلب را می‌خوانید، رقبایتان در حال انجام دادنش هستند.

چرا این نوع تبلیغات این‌قدر در بالا بردن ورودی گوگل تأثیر دارد؟ اجازه دهید ۳ دلیلی که در تجربه به ما ثابت شده است را بیان کنیم:

۱. سریع شما را به نتیجه می‌رساند!

۵ نتیجه برتر جستجو در صفحه نتایج گوگل ۶۷.۶% از کلیک‌ها را نصیب خود می‌کنند! یعنی اگر شما جزو ۵ نتیجه برتر صفحه اول گوگل نباشید، احتمالاً کلیک چندانی به چنگ نخواهید آورد؛ اما رسیدن به ۵ نتیجه برتر گوگل هم فرایندی زمانبر است که به مدت‌ها تلاش و سرمایه گذاری نیاز دارد. پس آیا در ابتدای کارتان محکوم به دیده نشدن هستید؟ نه!

با افزایش ورودی گوگل از طریق تبلیغات کلیکی، از همان ابتدای کار می‌توانید در صفحه اول گوگل بدرخشید. البته به شرطی که استراتژی کمپین تبلیغاتتان را درست تنظیم کرده باشید؛ ما در مجموعه «افراک» بهترین استراتژی برای برند شما را تنظیم می‌کنیم تا بیشترین میزان ورودی ممکن را جذب کنید.

خرید ورودی گوگل

۲. واقعاً به هدف می‌زند و مخاطب هدف را تور می‌کند!

کاربران وقتی در مورد محصولات و خدمات مد نظرشان در گوگل جستجو می‌کنند، بر روی تبلیغات مربوط به آن محصولات و خدمات هم کلیک می‌کنند. شما خودتان هم حتماً تابه‌حال بارها این کار را کرده‌اید! البته به شرطی که آن تبلیغ واقعاً مؤثر باشد؛ و ما به تجربه ‌دیده‌ایم که تبلیغات کلیکی واقعاً مؤثر است. چگونه؟

این نوع مارکتینگ به شما اجازه می‌دهد که فقط مخاطبین موردنظرتان را هدف قرار دهید. اجازه دهید یک سؤال از شما بپرسیم: وقتی شما یک بیلبورد را در سطح شهر اجاره می‌کنید (که هزینه هنگفتی را هم برایش می‌پردازید)، چه تعداد از افرادی که آن را می‌بینند واقعاً مخاطب هدفتان هستند؟

بسیاری از افرادی که از جلوی آن رد می‌شوند و بیلبورد را می‌بینند، اصلاً مخاطبین هدف شما نیستند؛ و این یعنی بخش زیادی از هزینه شما صرف هیچ شده است! اما در PPC این امکان را دارید که تبلیغ را فقط و فقط برای مخاطبین هدفتان به نمایش دربیاورید؛ و این یعنی حتی یک سکه هم به هدر نمی‌رود!

در این روش شما می‌توانید خودتان تنظیم کنید که بینندگان تبلیغ شما از چه محدوده جغرافیایی باشند؛ از چه جنسیتی باشند؛ کاربران چه دیوایسی باشند (موبایل یا دسکتاپ)؛ و از همه مهم‌تر، به دنبال چه محصول یا خدماتی باشند! پس بی‌دلیل نیست که این نوع افزایش بازدید گوگل ۵۰% نرخ تبدیل یا همان فروش شما را بالاتر می‌برد.

۳. به‌شدت مقرون‌به‌صرفه است! + ذکر دقیق قیمت

خرید بازدید گوگل از طریق این راه برای هر بیزینسی با هر میزان بودجه‌ای مناسب است! کمپانی‌های بزرگ که بودجه خوبی دارند می‌توانند کمپین‌های گسترده را انتخاب کنند؛ اما حتی بیزینس‌های کوچک که بودجه زیادی ندارند هم می‌توانند از این طریق ویو بسیار زیادی از گوگل بگیرند.

در ادامه مطلب قیمت خرید ورودی گوگل برای بودجه‌های مختلف را ذکر می‌کنیم؛ مطمئنیم که با هر بودجه‌ای که دارید، می‌توانیم برنامه‌ای مناسب شما را تنظیم کنیم.

خرید ورودی گوگل

هزینه خرید کلیک ورودی گوگل از افراک ، یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه!

در «افراک» ما ۳ پیشنهاد ویژه برای بودجه‌های مختلف داریم که همه آن‌ها به نسبت خودشان بازدهی عالی دارند:

  • اگر بودجه زیادی ندارید، برای خرید ویو سایت کمپین اقتصادی ما که فقط ۳،۴۴۴،۰۰۰ تومان است را انتخاب کنید. (قیمت مربوط به سال ۱۴۰۲)
  • اگر بودجه متوسط دارید، پلن «محبوب» ما که هزینه آن حدود ۱۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان است سیل بازدیدها را به سایت شما می‌کشاند.
  • اگر محدودیت بودجه ندارید، پلن فوق‌العاده ما با هزینه حدود ۶۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان بیشترین میزان ورودی از گوگل که فکرش را بتوانید بکنید را به سایت شما جاری خواهد کرد.

سؤال پایانی: آیا ورودی‌هایی که می‌خریم ربات هستند؟

بسیاری از سایت‌ها به اسم افزایش بازدید در گوگل یا تبلیغات کلیکی، ربات و کلیک‌های فیک را به شما می‌فروشند؛ و بسیار ضروری است که نسبت به این موضوع آگاه باشید تا از کلاهبرداران در امان بمانید. در افراک ما صرفاً به شما بازدید نمی‌فروشیم؛ زیرا بازدیدی که واقعی نباشد یا از سوی مخاطبین هدفتان نباشد، در درازمدت هیچ سودی برای شما ندارد.

در عوض، ما یک کمپین استراتژی شده برای برند شما تنظیم می‌کنیم؛ تا از طریق آن کلیک‌های واقعی از سوی مخاطبین هدفتان را جذب کنید که واقعاً به خدمات شما نیاز دارند. در نتیجه، نه‌تنها هیچ‌کدام از کلیک‌های دریافتی شما از این کمپین‌ها ربات نخواهد بود؛ بلکه تماماً از سوی مخاطبینی خواهد بود که احتمال تبدیل‌شدنشان به مشتری بالاست.

انتهای کلام… به جمع صفحه اولی‌های گوگل بپیوندید!

آیا مایل هستید سفارش خرید ورودی گوگل را ثبت کنید و در کنار جاباما، شاتل، آسیاتک، تیپاکس و ده‌ها برند برتر دیگر که به افراک اعتماد کرده‌اند، به جمع صفحه اولی‌های گوگل بپیوندید؟ کافی است در صفحه خرید اکانت گوگل ادز، پلن مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

درصورتی‌که مایل باشید، تیم ما مدیریت کمپین گوگل ادز شما را نیز به عهده خواهد گرفت تا با نظارت حرفه‌ای بهترین نتیجه را از تبلیغاتتان بگیرید. رسالت ما، موفقیت کسب‌وکار شماست و عاشقانه به این رسالت پایبندیم.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید