کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ویرایش و ساخت ویدیو

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ویرایش و ساخت ویدیو

ساخت ویدیو یکی از روش‌های کاربردی جهت دیده ‌شدن در جامعه و فضای مجازی است که به کمک هوش مصنوعی، امکان تولید ویدئوهای خاص و منحصربه‌فردی را خواهید داشت. امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت فیلم به امر رایجی تبدیل شده که می‌توانید با به‌ کارگیری آن‌ها، دست به ساخت محتواهای جذابی بزنید.
آیا تا به ‌حال به زندگی بدون تکنولوژی و هوش مصنوعی فکر کرده‌اید؟ در این حالت زندگی بدون انگیزه و پیشرفتی دارید و برای ادامه زندگی هدفی نخواهید داشت. تولید ویدیو جزو راه‌های درآمدزایی است که افراد برای محتواهای خود دست به استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت فیلم و عکس می‌زنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابزارهای هوش مصنوعی برای ویرایش و ساخت ویدیو در ادامه این مقاله از افراک با ما همراه باشید.

منظور از ابزارهای هوش مصنوعی برای ویرایش و ساخت ویدیو چیست؟

هوش مصنوعی فناوری جدید با برخورداری از یکسری الگوریتم‌های خاصی است که به دو دسته کلی ضعیف و قوی تقسیم‌ بندی شده است. هوش مصنوعی دارای ابزارهای گوناگونی برای امور مختلف بوده که هر یک بنا به حوزه فعالیت خود، دارای وظایفی هستند.

برخی از این ابزارها جهت ساخت و ویرایش ویدیو به وجود آمده‌اند که با استفاده از آن‌ها، می‌توان روند تولید ویدیوی باکیفیت و خاص را آسان کرد. این دسته از ابزارها جهت ویرایش یا ادیت ویدیو از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پیروی می‌کنند که می‌توانند هر نوع نقص و ایراد محتوا را تشخیص داده و برطرف کنند. البته امروزه ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت فیلم کاربرد بسیاری پیدا کرده‌اند که سرعت عمل کاربران و کیفیت محتوای تولید شده را افزایش می‌دهند.

مطلب مرتبط: ابزارهای هوش مصنوعی زیرنویس ساز برای ویدیو و فیلم

باید بدانید که کیفیت ویدئوهای تولید شده توسط این ابزارها از اهمیت بسیاری برخوردار است که هر فیلم، دارای کیفیت متفاوتی نسبت به سایر نوع‌ها خواهد بود. کیفیت این نوع ویدیوها براساس عوامل گوناگونی همچون نوع ویدیو، تنظیمات ادیت، ویژگی‌های هوش مصنوعی و میزان تجربه کاربر از استفاده آن تعیین می‌‌شود.

ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت فیلم

معرفی انواع نرم افزارهای هوش مصنوعی ساخت و ادیت ویدیو

همان‌طور که می‌دانید ساخت و ادیت ویدیو یکی از فرایندهای خاصی به شمار می‌آید که به مدت‌ زمان بسیاری نیاز دارد. به این جهت استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی ویرایش و ساخت فیلم مزایای بسیاری را نصیب افراد می‌کنند تا بتوانید دست به تولید محتوای جذاب و خاصی بزنید.

مطلب مرتبط: انتخاب اسم کانال یوتیوب با هوش مصنوعی

ابزارها و بهترین سایت های هوش مصنوعی برای ادیت ویدیو دارای انواع گوناگونی هستند که هر فردی امکان استفاده و بهره‌مندی از آن‌ها را دارد. لیست ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت فیلم عبارت است از:

Pictory

Pictory یکی از ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت و ویرایش ویدیو بوده که شرکت پی‌کیوبیکس آن را رشد و توسعه داده است. این ابزار به شکلی طراحی و تولید شده که بتوانید با استفاده آن، امکان ساخت ویدیو باکیفیت و حرفه‌ای را داشته باشد.

در واقع Pictory سایت هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم بوده که با برخورداری از ویژگی‌های بسیاری همچون افکت‌های مختلف، تولید زیرنویس و سایر موارد این چنینی جزو ابزارهای پرکاربرد ساخت و ادیت ویدیو است. این ابزار نیازمند دانش و توانایی خاصی نبوده و با استفاده از آن می‌توانید هر تصویر و متنی را نیز ویرایش کنید.

Synthesia

ابزار Synthesia نیز جزو یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای ادیت ویدئو است که در ساخت ویدیوهای آموزشی و موسیقی کاربرد دارد. این ابزار دارای ویژگی‌های بسیاری همچون برخورداری از همگام‌سازی خودکار لب، بیش از 70 آواتار، تبدیل ‌کردن متن به صدا، انیمیشن سفارشی و انواع قالب‌های ویدئویی و پشتیبانی از 65 زبان دنیا است.

ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت فیلم

In video

In video نیز یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت فیلم است که به شما امکان تولید ویدیوهای حرفه‌ای بدون نیاز به دانش خاصی را می‌دهد. در استفاده این ابزار می‌توانید به انواع قالب‌ها دسترسی داشته و ویدئوی سفارشی‌سازی شده‌ای را تحویل بگیرید.

In video سایت هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم نیز است که معمولا جهت ساخت انواع ویدئوهای تبلیغاتی، اسلایدشوها، ارائه‌ها و سایر موارد این چنینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار دارای کتابخانه‌ای برخوردار از هزاران‌هزار ویدیو و موسیقی بوده که با بهره‌مندی از آن‌ها، محتواهای جذابی را تولید و انتشار خواهید داد.

مطلب مرتبط: ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به ویدیو

Veed.io

ابزار Veed دارای عملکردی همانند سایر بهترین سایت های هوش مصنوعی برای ادیت ویدئو بوده که در آن امکان تولید ویدیو با متن، فونت، موسیقی و رنگ دلخواه خود را خواهید داشت. به‌ کارگیری این ابزار هوش مصنوعی نیز آسان است، به ‌طوری ‌که تنها با یک کلیک می‌توانید ویدئو دلخواه خود را ساخته یا ادیت کنید.

ابزار Veed.io رایگان و بدون هزینه‌ای است که هر کاربری با هر سطح دانشی اعم از مبتدی، متوسط و حرفه‌ای امکان استفاده از آن را دارد.

از کتابچه های الکترونیکی بخوانید

راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب

Elio.io

این ابزار نیز همانند سایر سایت‌ها، تولیدکننده ویدئو بوده که توسط تیم جهانی شامل متخصص‌های فناوری هوش مصنوعی مدیریت و کنترل می‌شود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد ساخت ویدیوی بدون بازیگر را دارید، ابزار Elio.io برایتان مناسب است؛ که معمولا در راستای ساخت ویدیوهای آموزشی بدون بازیگر، پست‌های پروداکشن و صداگذاری‌ها قابل ‌استفاده می‌باشد.

Elio سایت هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم نیز به شمار می‌آید که از ویژگی‌های آن می‌توان به مواردی همچون: پشتیبانی از 25 آواتار و 60 زبان جهانی، ساخت ویدیوهای آموزشی در سایزبندی مناسب و تولید ویدیو برگرفته شده از مقاله یا وبلاگ اشاره کرد.

سایت های هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم

گاهی اوقات بسیاری از افراد بنا به علاقه یا نیاز خود دست به ساخت فیلم‌هایی بر اساس یکسری عکس می‌زنند. این روند درگذشته دارای فرایند زمان‌بری بود که امروزه انجام این کار، توسط سایت هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم قابل ‌انجام است.

مطلب مرتبط: بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

سایت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند که به این دلیل انتخاب بهترین سایت های هوش مصنوعی برای ادیت ویدئو امری سخت به شمار می‌آید که در آن با گزینه‌های بسیاری روبرو خواهید شد. لیست سایت‌های هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به فیلم عبارت است از:

  • سایت Pictory
  • سایت GliaCloud
  • سایت Deepbrain AI
  • سایت Elai.io
  • سایت InVideo
  • سایت Synths Video
  • سایت Wisecut
  • سایت Synthesia
  • سایت Lumen5
  • سایت MyHeritage
  • سایت Kaiber

سایت‌های بیان شده لیستی از سایت هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم هستند که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید هر نوع عکسی را در فیلم‌های خود به کار ببرید.

مزایای سایت و ابزارهای هوش مصنوعی جهت ویرایش و ساخت ویدئو

ابزارهای هوش مصنوعی قابل‌ توجه‌ترین مواردی هستند که مزایای بسیاری را به افراد هدیه می‌کنند. این ابزار جهت ساخت و ویرایش ویدئو به کار می‌روند که طی چند کلیک، می‌توانید به هر نوع فیلمی دست پیدا کنید. مزایای سایت‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت فیلم عبارتند از:

  • دارای روند آسان و بدون نیاز به دانش و توانایی خاص
  • قابل‌استفاده در هر سیستم رایانه‌ای یا تلفن هوشمند
  • ساخت و ویرایش ویدئوهای باکیفیت و کاربرپسند
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه

مطلب مرتبط: ابزارهای هوش مصنوعی برای سئو سایت

نکات قابل توجه در انتخاب سایت و ابزارهای ادیت و ساخت ویدیو

همان‌طور که می‌دانید سایت‌ و ابزارهای هوش مصنوعی بسیاری در زمینه ادیت و ساخت فیلم فعالیت دارند که این موضوع، انتخاب نوع کاربرپسند و با ویژگی‌های بسیار را سخت کرده است. چرا که باید به سراغ سایت یا ابزاری همه‌کاره بروید تا بدون هدررفت زمان و هزینه، دست به تولید ویدئوهای خاص و منحصربه‌فردی بزنید.

نکات مهم و قابل ‌توجه در انتخاب سایت و ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت و ساخت ویدیو به شکل زیر هستند:

  1. در ابتدا به سراغ سایت یا ابزاری با رابط کاربری ساده و راحت بروید تا در استفاده از آن، به مشکلی برنخورید.
  2. نوع مربوطه باید بتواند محتوای باکیفیت بالا و حرفه‌ای را به‌ عنوان نتیجه تحویل کاربران دهد.
  3. سایت یا ابزار مربوطه باید برای ساخت انواع ویدئوهای آموزشی، تبلیغاتی و هر نوع دیگری قابل ‌استفاده باشد.
  4. برخی از آن‌ها دارای هزینه و برخی بدون هزینه هستند که برحسب نیاز خود، می‌توانید یکی را برگزیده و استفاده کنید.
  5. بهتر است به سراغ نوعی بروید که در هر سیستم رایانه‌ای و تلفن هوشمندی قابل ‌استفاده باشد.
  6. سایت یا ابزاری که ویژگی‌های بسیاری دارد، پاسخگوی بهتری برای نیازهای شما خواهد بود.
  7. برخی از سایت‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی دارای کتابخانه کامل و غنی از هر نوع رسانه‌ای هستند که استفاده از آن‌ها، ویدئویی با نتیجه عالی می‌سازد.
ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت فیلم

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم ساخت ویدئو یکی از کارهای پرطرف‌داری بوده که برای اهداف مختلفی انجام می‌گیرد. ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت فیلم نیز قابل‌استفاده هستند که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید محتواهای بروز و باکیفیتی را تولید و منتشر کنید.

البته سایت‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی دارای مزایای بسیاری هستند که برای انتخاب بهترین نوع آن‌ها، رعایت یکسری نکات لازم است تا بتوانید نوع مناسب با هدف یا نیاز خود را برگزینید. امید است با بیان این مطالب توانسته باشیم اطلاعات مفید و کاربردی درباره ابزارها و بهترین سایت های هوش مصنوعی برای ادیت ویدئو را در اختیارتان قرار دهیم.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید