کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

کسب درآمد دلاری با دیدن ویدیوهای یوتیوب (۵ پلتفرم درآمدزا)

کسب درآمد دلاری با دیدن ویدیوهای یوتیوب (۵ پلتفرم درآمدزا)

یکی از راه‌های کسب درآمد رایگان از اینترنت، دیدن ویدیوهای یوتیوب است. پلتفرم‌های مختلفی این ویدیوها را منتشر می‌کند. با دیدن این ویدیوها در کنار انجام وظایفی ساده می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. این مقاله را بخوانید تا با این پلتفرم‌ها و راه‌های کسب درآمد از یوتیوب بیشتر آشنا شوید.

آیا کسب درآمد بدون ساخت ویدیو از یوتیوب ممکن است؟

یوتیوب، بزرگ‌ترین پلتفرم تولید و انتشار محتوای ویدیویی در دنیاست. افراد و کسب‌وکارهای زیادی توانسته‌اند با تولید محتوا در این پلتفرم درآمد کسب کنند و به شهرت برسند.

بااین‌حال، این روش کسب درآمد ویژه تولیدکننده‌های محتوا و صاحبان کانال‌هاست. آیا این به آن معناست که افراد عادی نمی‌توانند کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو داشته باشند؟ پاسخ منفی است.

اگرچه یوتیوب به طور مستقیم به تماشاگران ویدیوها پولی نمی‌پردازد؛ اما پلتفرم‌های واسطه دیگر این کار را انجام می‌دهند. آن‌ها ویدیوهای رایگان یوتیوب را با تبلیغات پخش می‌کنند و به کاربران برای دیدن این ویدیوها پول می‌دهند. در ادامه تعدادی از این پلتفرم‌ها و برنامه‌ها را معرفی می‌کنیم.

نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

کلیک کنید

پلتفرم‌های کسب درآمد از ویدیوهای یوتیوب

همانطور که گفتیم، پلتفرم های واسطه ای هستند که شما به کمک آنها میتوانید از یوتیوب کسب درآمد کنید. این پلتفرم های عبارت اند از:

CashStar

کش‌استار یکی از پلتفرم‌های رایگان کسب درآمد اینترنتی است. شما در این پلتفرم می‌توانید با کارهای ساده‌ای نظیر دیدن ویدیوهای یوتیوب، لایک کردن عکس‌های اینستاگرام، شنیدن موزیک، ریتوئیت و… درآمد کسب کنید. نحوه عضویت در این پلتفرم ساده است:

  • وارد CashStar.com شوید و نام و ایمیل خود را وارد کنید.
  • نام شما به لیست انتظار وب‌سایت اضافه خواهد شد. (البته به شرطی که از کشور ایران نباشید و ایمیل کاری و یا شماره غیر از ایران وارد کنید)
کسب درآمد دلاری با دیدن ویدیوهای یوتیوب

Earnably

Earnaly پلتفرم دیگری است که به کاربران برای دیدن ویدیوهای یوتیوب جایزه می‌دهد. در این پلتفرم با جمع‌کردن هر ۱۰ هزار امتیاز، یک دلار کسب می‌کنید. همچون CashStar، تماشای ویدیوهای یوتیوب تنها راه کسب درآمد از این پلتفرم نیست. علاوه بر تماشای ویدئو، امکان کسب درآمد با فعالیت‌هایی نظیر انجام بازی‌های آنلاین، پرکردن نظرسنجی و… نیز وجود دارد.

میزان درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چند دلار است؟

روش ثبت‌نام در این پلتفرم آسان است و می‌توانید با Sign in به جی‌میل، صاحب اکانت شوید. بااین‌حال، باید هویت شما به تأیید وب‌سایت برسد و حسابتان را به پی پال (PayPal) متصل کنید.

کسب درآمد دلاری با دیدن ویدیوهای یوتیوب

CreationRewards

وب‌سایت دیگری که در این مقاله معرفی می‌کنیم، CreationRewards.net است. ثبت‌نام در این پلتفرم رایگان است و تنها با واردکردن ایمیل، رمز عبور و قبول قوانین، می‌توانید عضو CreationRewards شوید.

گزینه‌های کسب درآمد آنلاین در این وب‌سایت همچون راه‌های قبلی متنوع است. مثلاً می‌توانید با پرکردن فرم‌های نظرسنجی، دعوت از دوستان، دیدن وب‌سایت‌ها و… امتیاز به دست آورید و آن را به پول یا کارت هدیه تبدیل کنید. CreationRewards یکی از وب‌سایت‌های قدیمی این حوزه است و از سال ۲۰۰۰ فعالیت می‌کند.

کسب درآمد دلاری با دیدن ویدیوهای یوتیوب

InstaGC

یکی دیگر از وب‌سایت‌ها برای کسب درآمد آنلاین با دیدن ویدیوهای یوتیوب instagc.com است. این پلتفرم در ازای تکمیل نظرسنجی‌ها، تماشای ویدیوهای یوتیوب، خرید آنلاین و جستجو در وب، به کاربر کارت هدیه می‌دهد.

روش ثبت‌نام در این وب‌سایت آسان است. با واردکردن نام کاربری، پسورد و ایمیل عضو سایت می‌شوید و ۱۰ امتیاز به دست می‌آورید. همچون Earnaly در این وب‌سایت نیز باید حسابتان را به PaypPal متصل کنید.

کسب درآمد دلاری با دیدن ویدیوهای یوتیوب

Paidwork

با Paidwork می‌توانید از طریق موبایل، کامپیوتر و تبلت بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای درآمد کسب کنید. آن‌طور که این وب‎سایت اعلام کرده، اگر به‌صورت تمام‌وقت وظایف ساده محوله را انجام دهید، می‌توانید تا ۷۰۰ دلار درآمد در ماه کسب کنید.

وظایف محوله، کارهای ساده‌ای مثل بازی‌کردن آنلاین، تکمیل نظرسنجی، تماشای فیلم، خرید آنلاین و ایجاد حساب کاربری است. این درآمد مشمول مالیات نمی‌شود و البته محدودیتی نیز ندارد. اپلیکیشن Paidwork قابل‌نصب روی هر دو سیستم ‌عامل اندروید و ios است.

کسب درآمد دلاری با دیدن ویدیوهای یوتیوب

اپلیکیشن‌های کسب درآمد از ویدیوهای یوتیوب

علاوه بر وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌های مختلفی نیز برای تماشای ویدیوهای یوتیوب و کسب درآمد آنلاین وجود دارد. Watch2Earn و Tube Pay دو نمونه از این برنامه‌هاست که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده‌اند.

کسب درآمد دلاری با دیدن ویدیوهای یوتیوب

نتیجه؛ راه سخت کسب درآمد با دیدن ویدیوهای یوتیوب

در این مقاله از افراک، برنامه‌ها و وب‌سایت‌های کسب درآمد آنلاین با دیدن ویدیوهای یوتیوب را معرفی کردیم. اگرچه کسب درآمد از این پلتفرم‌ها ساده به نظر می‌رسد؛ اما درآمد حاصل از آن‌ها زیاد نیست. ضمن اینکه برای دریافت درآمد از آن‌ها باید شرایطی مثل حساب PayPal داشته باشید.

شما درباره این روش کسب درآمد رایگان از اینترنت چه فکر می‌کنید؟ نظرتان را برای ما بنویسید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید