کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

میزان درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چند دلار است؟

میزان درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چند دلار است؟

یوتیوب متعلق به غول دنیای آنلاین، یعنی گوگل است. درآمد از یوتیوب به قدری بالا است که همه به دنبال کسب درآمد دلاری از یوتیوب هستند. اما مگر درآمد از یوتیوب چقدر است؟
میزان درآمد از یوتیوب به چند فاکتور بستگی دارد. با درآمد یوتیوب حتی می توانید تا آخر عمر با رفاه در هرجای دنیا زندگی کنید. در ادامه میزان درآمد از یوتیوب و میزان درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب را توضیح خواهیم داد. با افراک همراه باشید.

درآمد از یوتیوب چگونه است؟

خیلی از مردم فکر می کنند یوتیوب در ازای هر بازدید از ویدیوی شما پول پرداخت می کند. اما این تصور اشتباه است. دو نوع بازدید از یوتیوب داریم، بازدیدهای ویدیویی و بازدیدهای تبلیغاتی.
برای درک این موضوع که درآمد یوتیوب چگونه است، ابتدا باید تفاوت میان این بازدیدها را بدانید.

  • بازدیدهای ویدیویی: بازدیدهای ویدیویی، تعداد بازدیدی است که ویدیوی شما دریافت کرده است.
  • بازدیدهای تبلیغاتی: بازدیدهای تبلیغاتی تعداد بازدیدی است که تبلیغات در ویدیوی شما دریافت می کند.

یوتیوب چگونه پول می دهد؟ یوتیوب به میزان بازدید دریافتی از بازدید تبلیغاتی شما پول می دهد. یعنی اگر ویدیوی شما بازدید میلیونی هم داشته باشد اما تبلیغی روی آن ویدیو نباشد، شما هیچ درآمدی نخواهی داشت.

چگونه می توان از بازدیدهای تبلیغاتی کسب درآمد کرد؟

همانطور که گفتیم، شما فقط از بازدیدهای تبلیغاتی در یوتیوب می توانید کسب درآمد کنید. چگونه؟ با پیوستن به YouTube Partner program(YYP) و مانیتایز شدن کانال یوتیوب. YYP چیست؟ قوانینی است که از سمت یوتیوب وضع شده و شما با رعایت این قوانین واجد شرایط می شوید و می توانید به ازای هربار نمایش تبلیغ، کسب درآمد کنید.

برای پاسخ به سوال هر 1000 بازدید در یوتیوب چقدر درآمد دارد؟ نیاز است در ابتدا بدانیم شرایط کسب درآمد از یوتیوب چیست؟ در سال ۲۰۱۷ یوتیوب (Youtube)، سیاست های درآمدزایی کاربرانش را تغییر داد و ویژگی جدیدی به سایتش اضافه کرده است؛ تا کاربران نتوانند از ابتدای راه اندازی کانال به درآمد برسند. در ادامه شرایط به درآمد رسیدن یوتیوب را به طور خلاصه بررسی خواهیم کرد.

  • کانال یوتیوب حداقل ۱۰۰۰ مشترک (سابسکرایبر) داشته باشد.
  • بازدید ویدئوهای کانال در یک سال اخیر حداقل ۴۰۰۰ ساعت باشد.
  • محتوای کانال باید با خط‌ مشی‌ها و سیاست‌های محتوایی و تبلیغاتی گوگل سازگار باشد.
  • برای تسویه حساب و برداشت پول، درآمد باید حداقل به ۱۰۰ دلار رسیده باشد.

درصورتی‌که تمام این شرایط را داشته باشید، می‌توانید در You Tube Partner Program قرار بگیرید. حالا دیگر می‌توانید از طریق تبلیغات کسب درآمد کنید. اما به این نکته هم توجه داشته باشید که فقط ۶۸٪ از این درآمد را می‌توانید دریافت کنید.
زیرا گوگل هنگام نمایش تبلیغات با گوگل ادسنس، حدود ۶۸٪ درآمد را به کاربران می‌دهد. یعنی اگر شما از یک ویدیو ۱۰۰۰ دلار درآمد از AdSense بگیرید، فقط می‌توانید ۶۸۰ دلار آن را دریافت کنید.

برای اطلاع از قوانین کپی رایت یوتیوب این مقاله را حتما مطالعه کنید: قوانین کپی رایت یوتیوب

میزان درآمد از یوتیوب چقدر است؟

جالب است بدانید که هزینه انجام تبلیغات در یوتیوب از تلویزیون هم ارزان‌تر است و به ازای هر بازدید در یوتیوب، صاحبان کسب‌وکارهای مختلف یک سنت تا ۲ دلار پرداخت می‌کنند. زمانی که بازدید ویدیوی آن‌ها از ۱۰۰۰ بیشتر شود، مبلغی که صاحب تبلیغ باید پرداخت کند ۲ تا ۳ یورو است.
میانگین درآمد یک یوتیوبر برای هر بازدید، ۰.۰۱۸ دلار است. یعنی برای هر ۱۰۰۰ بازدید تبلیغ، درآمد یک یوتیوبر ۱۸ دلار خواهد بود.

درواقع عواملی بر میزان درآمد شما از یوتیوب تاثیرگذار است. به‌عنوان‌مثال مدت زمان تماشای ویدیو توسط کاربران و نوع فیلمی که برای تبلیغ انتخاب می‌کنید، می‌تواند بر درآمد شما از یوتیوب تأثیر داشته باشد. اما به‌طورکلی یک میانگین تقریبی برای درآمد از یوتیوب وجود دارد که بر اساس آن هر بازدید بین ۰.۰۱ تا ۰.۰۳ دلار درآمد دارد. یعنی درآمد یوتیوب برای هر هزار بازدید ۳ الی ۵ دلار است.

از کتابچه های الکترونیکی بخوانید

راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب

برای پاسخ به این سوال، باید میزان فعالیتتان در یوتیوب را بررسی کرد. هرچه محتواهای شما منحصر به فرد تر و جذاب تر باشد،سابسکرایبرهای بیشتری جذب میکنید و به همان اندازه تبلیغات شما بیشتر دیده می شود و درآمد بیشتری کسب می کنید.
باید بدانید که همیشه اولین دستاوردها سخت ترین هستند. کسب اولین دلار از یوتیوب برای شما قطعا سخت ترین گام برای شماست. تخمین میزان درآمد یوتیوب سخت است اما بااین حال نرم افزارها و سایت هایی هستند که می توان توسط آنها میزان درآمد از یوتیوب را تخمین زد.

ابزار محاسبه درآمد کانال یوتیوب

محاسبه هزینه

میزان درآمد از یوتیوب به ازای هربازدید چقدر است؟

به‌صورت میانگین میزان درآمد برای هر بازدید، ۰.۱۰ تا ۰.۳۰ دلار است که معمولاً برای هر هزار بازدید معادل ۱۸ دلار است. اگر یک ویدیو در یوتیوب یک میلیون بازدید بگیرد، بیش از ۵۰۰۰ دلار درآمد خواهد داشت.

همین باعث شده تا این روزها یوتیوبرها جزو پردرآمدترین اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی باشند. بااین‌حال این اعداد و ارقام همگی در حد تخمین هستند و با توجه به کیفیت تبلیغ، نرخ کلیک و عواملی که در بخش پیش به آن‌ها اشاره کردیم، درآمد یوتیوب می‌تواند بیشتر یا کمتر از این مقدار باشد.

همانطور که گفتیم، درآمد از یوتیوب با تبلیغات است. در کشوری که هزینه تبلیغات بیشتر باشد، میزان درآمدزایی نیز بیشتر است. برای مثال در کشور آمریکا به دلیل هزینه‌ی بالای تبلیغات، درآمدزایی نیز بیشتر است. مورد بعدی میزان رقابت در ویدیو است. برای مثال ویدیوهای مربوط به بازی و سرگرمی، به دلیل رقابت بالا، درآمد کمتری کسب می‌کنند نسبت به ویدیوهای تحلیل اقتصاد.

میزان درآمد هر بازدید ویدیو کوتاه (شورت ویدیو) چقدر است؟

درآمد حاصل از ویدیوهای کوتاه یوتیوب هم مانند ویدیوهای دیگر، بستگی به موقعیت جغرافیایی و موضوع کانال دارد و به همان صورت محاسبه می‌شود. در سال ۲۰۲۱ یوتیوب برای یوتیوبرهایی که به تولید شورت ویدیو می پرداختند، مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار برای فاند در نظر گرفت.

یوتیوبرها می‌توانند با انتشار ویدیو کوتاه کانال خود را مانیتایز کنند و درآمد خود را بیشتر کنند. البته دیگر فاند برای شورت ویدیو وجود ندارد و شورت ویدیوی یوتیوب نیز بر حسب RPM محاسبه می شود. درآمد هر بازدید شورت ویدیو بین 0.01 تا 0.03 دلار است.

مطلب مرتبط: چگونه از ویدیوهای کوتاه یوتیوب(شورت ویدیو) کسب درآمد کنیم؟

تعرفه درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چقدر است؟

درآمد یوتیوب در هر یک میلیون (RPM) معیاری است که نشان‌دهنده میزان درآمد شما در هر ۱۰۰۰ بازدید ویدیو است. نرخ RPM بر اساس چندین منبع درآمد، از جمله: تبلیغات، عضویت در کانال، درآمد از YouTube Premium، Super Chat و Super Stickers محاسبه می شود.

بنابراین برای تعرفه درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب، RPM آن کانال تعیین کننده میزان درآمد است. در ادامه تاثیرگذارترین عوامل را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد.

چه عواملی در میزان درامد کانال یوتیوب تاثیرگذار هستند؟

مقدار پولی که یوتیوب به یوتیوبرها پرداخت می‌کند به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر کنجکاو هستید که بدانید کاربران یوتیوب در هر بازدید چقدر درآمد به دست می‌آورند، اول‌ازهمه باید به نکاتی که در این قسمت به آن‌ها اشاره می‌کنیم، توجه داشته باشید. زیرا این عوامل هستند که تعیین می‌کنند نرخ نمایش تبلیغات چقدر باشد.

  • طول ویدیو
  • کیفیت تبلیغ
  • تعداد بازدیدها
  • تعداد کلیک‌ها
  • مسدودکننده‌های تبلیغات یا Ad Blockers
  • لوکیشن مخاطبان
  • موضوع محتوای کانال
  • میزان درگیری مخاطب با ویدیو
  • نوع محتوا

در ادامه به ۲ عامل موقعیت جغرافیایی و موضوع کانال بیشتر می‌پردازیم.

موقعیت جغرافیایی مخاطبان

تبلیغات یوتیوب برای مردم کشورهای مختلف، کاملا متفاوت است. اکثر شرکت ها به دنبال بازار کشورهای توسعه یافته هستند، چون شهروندان کشورهای توسعه یافته توانایی خرید بیشتری دارند. به عنوان مثال آمریکا، کانادا، آلمان و استرالیا از کشوهای توسعه یافته هستند. تبلیغ کنندگان برای دسترسی به این بازار جذاب باید باهم رقابت کنند.

سیستم کاری گوگل مزایده ای است؛ یعنی تبلیغ شرکتی را در محتوای طراحی شده برای کشورهای توسعه یافته نمایش می دهد که بیشترین حق تبلیغ را پیشنهاد کرده باشد. سهم یوتیوب از درآمد حاصل ۴۵ درصد و سهم کانال ۵۵ درصد خواهد بود.
در این شرایط، طبیعی است که محتوای انگلیسی و روسی و… شانس درآمدزایی بیشتری داشته باشند. البته میزان مالیات یوتیوب بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربران متفاوت است.

اگر به دنبال یوتیوبر شدن هستید، این مقاله را حتما مطالعه کنید: 21 ایده پولساز برای ساخت ویدیو در یوتیوب

 موضوع محتوای کانال

عامل تاثیرگذار بعدی در افزایش درآمد دلاری از یوتیوب، تخصصی یا عمومی بودن موضوع ویدئو است. به عنوان یک قاعده کلی هرچه موضوع تخصصی تر و مرتبط با موضوعات کسب و کاری ، مهارت آموزی و … باشد، درآمد شما بیشتر خواهد بود.

تبلیغ دهنده به دنبال مخاطب مرتبط است و هر چه محتوا تخصصی تر باشد شانس آن برای دسترسی به مخاطب مورد نظرش افزایش می یابد. مخاطبان محتوای تخصصی به طور معمول، ویژگی های جمعیت شناختی (سن و جنس)، علایق و الگوهای مصرف مشابهی دارند.

تبلیغ کنندگان محتوای خاص و محدود را بر محتوای عام پسند ترجیح می دهند؛ تا جامعه محدودتر و تخصصی تری را هدف قرار دهند. با استفاده از گزینه های گوگل می توان جامعه هدف را به راحتی مشخص کرد.

به عنوان مثال شرکتی که  در زمینه فوتوشاپ و پریمر فعالیت می کند، می تواند از گوگل بخواهد که تبلیغاتش را برای گروه سنی ۱۸ تا ۴۰ سالی که علاقمند به محتواهای مرتبط با رایانه و نرم افزار هستند نمایش دهد. در مقابل گوگل هرچه از فیلترهای بیشتری برای انتخاب جامعه هدف استفاده کند مبلغ بیشتری از تبلیغ دهنده دریافت می کند.

میانگین درآمد کانال های تخصصی (آموزشی ، آشپزی، تکنولوژی، ورزشی) به ازای هر 1000 بازدید یوتیوب ۲ تا ۱۰ دلار، کانال های گیمینگ و بازی های کامپیوتری ۱ تا ۲ دلار و کانال های هنری و موسیقی بین ۲ تا ۵ دلار است.

حتما بخوانید:
ولاگ چیست؟ چگونه ولاگ یوتیوب بسازیم؟
نحوه زمان‌بندی ویدیو در یوتیوب

چطوری درآمد یوتیوب را با ماشین محاسبه گر افراک تخمین بزنیم؟

در ابتدای این مقاله ذکر کردیم که با سایت های محاسبه درآمد یوتیوب، می توان میزان درآمد از یوتیوب را تخمین زد. یکی از این سایت ها، ماشین محاسبه گر درآمد یوتیوب افراک است که در ادامه نحوه استفاده از آن را توضیح می دهیم.

  1. در صفحه نقد کردن درآمد یوتیوب سکشن مورد نظر را انتخاب کنید.
  2. ID و یا لینک کانال را در باکس مربوطه جایگذاری کنید.
  3. آنالیز کانال و درآمد تخمینی آن را مشاهده کنید.

اگر نرخ RPM و یا Engagemant کانال را دارید، می‌توانید در باکس دوم به همراه تعداد بازدید ویدیوها درآمد کانال را به صورت تقریبی تخمین بزنید.

محاسبه درامد کانال یوتیوب با افراک

مطلب مرتبط: تجهیزات یوتیوب (وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن)

کلام آخر

میزان درآمد از ویديوهای یوتیوب به عوامل مختلفی بستگی دارد و متغیر است. دقت داشته باشید که راه اندازی یک کانال موفق در یوتیوب نیازمند تولید محتوای خلاق و با کیفیت است. افراک تجربه همکاری با یوتیوبرهای موفق در زمینه های گیمینگ، تکنولوژی، هنر و موسیقی را دارد. یکی از کارآمد ترین خدمات آژانس تبلیغات آنلاین افراک، نقد کردن درآمد ارزی یوتیوب و تبلیغ در یوتیوب است.

علاوه بر این ماشین حساب یوتیوب افراک به محاسبه تقریبی درآمد ویدیوها و کانال های یوتیوب میپردازد. با توجه به تحریم های سخت گیرانه ای که در برابر ایرانیان قرار گرفته است، نقد کردن درآمد یوتیوب کاری مشکل است. اما غیرممکن نیست! شما چه کانالی را در یوتیوب دنبال می کنید؟ آیا تجربه تولید محتوای یوتیوبی را داشته اید؟ تجربیاتتان را با ما و دیگر همراهان افراک به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

اهداف خود را مشخص و برای آن‌ها تلاش کنید؛ همچنین می‌توانید از کارشناسان افراک به صورت رایگان کمک بگیرید.

بله کسب درآمد از یوتیوب برای ایرانی‌ها امکان پذیر است و می‌توانید با استفاده از خدمات افراک درآمد خود را نقد کنید.

یک یوتیوبر با صدهزار سابسکرایب به طور متوسط، بیشتر از ۱۲۰۰۰ دلار است.

گوگل درآمد هر ماه را بیست و یکم ماه بعد به ادسنس واریز می کند و مجموعه طی ۳ الی ۷ روز کاری با شما تسویه ریالی خواهد داشت.

روش اصلی درآمدزایی تبلیغات است. بنابراین تعداد مشترکین و فالوورهای کانال، تأثیری بر میزان درآمد ندارد.

میزان درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چند دلار است؟
یوتیوب متعلق به غول دنیای آنلاین، یعنی گوگل است. درآمد از یوتیوب به قدری بالا است که همه...
4.96 از 25 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. پردرآمد ترین موضوع یوتیوب چیه؟ من به جبر شرایط موضوع دانستنی انتخاب کردم و صفر تا صدشو خودم انجام میدم از سناریو تا طراحی گرافیک و تدوین. ولی چون تدوینگر و طراح گرافیکم با این اوصاف برای درآمد دلاری سمت پروژه دلاری فریلنسری برم با توان کمتر درآمد بیشتری نسبت به یوتیوب دارم. برای همین میخوام بدونم درآمدش ارزش این همه انرژی و وقتو داره یانه؟ ممنون میشم پاسخ بدین.

    آیا مفید بود؟
    • سلام و احترام
      هر موضوعی که مخاطب داشته باشد و شما بتوانید نیاز مخاطب را برآورده کنید میتواند درآمدزا باشد.
      نرخ تعامل، ورودی،تعداد ساب،لایک،ویو،کامنت،واچ تایم از عواملی هستند که باعث درآمد بالا میشود.
      به صورت کلی در حال حاضر، موضوعات گردشگردی،بلاینددیت و گیم از مواردی هستند که درآمد بالایی دارند.
      فعالیت و درآمد زایی از یوتیوب نیاز به صبر و استمرار دارد. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  2. سلام ودرود به شما من چندوقت هست که کانال یتویب راه اندازی کردم بعد به ادسنس وصل شدم ولی ادسنس ازحسابم پول برداشت میکنه میتونید راهنمایی کنیدچرا اینجوری شده بعد این که راه حل داره که روند رو قطع کنم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      طبق قانون ادسنس،‌ درآمد هر ماه شما از یوتیوب به ادسنس منتقل شده و در ۲۱-۲۶ هر ماه میلادی به حساب ارزی شما واریز می شود.
      در صورت عدم تمایل به واریز به حساب بانکی، می توانید از تنظیمات ادسنس، گزینه Payment schedule را انتخاب کنید و حداقل عدد واریزی را تا حدی بالا ببرید که یوتیوب هر ماه درآمد شما را در ادسنس هولد نگه دارد. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
      • آیا اگه بازدید کننده از کانال یوتیوب در ایران باشه( مخاطب در ایران باشه) به ازای هر ویو درامد میاره یا نه؟ و اینکه برای مخاطبان ایرانی نرخ درامد چقدره؟ ممنونم

        آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب
          متاسفانه از آی پی ایران درآمدی نخواهید داشت اما از ایرانیانی که از آی پی ثابت و تمییز استفاده میکنند درآمد کسب میکنید. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
  3. سلام
    من مدتی هست در یوتیوپ فعالیت دارم والان روی بکی از ویدئو هام تبلیغات کذاشتن وحدود4500بازدید داشته،،ایا برای من درامد زایی پاره،اگه داره باید چیکار کنم

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      یوتیوب بر روی ویدئوهایی که بازدید بالایی دارد تبلیغات قرار می دهد اما تا زمانی که به ادسنس متصل نباشید هیچ درصدی از تبلیغات به شما تعلق نمیگیرد. کافیست شما کانال خود را به ادسنس متصل کنید. افراک در این زمینه می تواند به شما کمک کند.
      برای کسب درآمد از یوتیوب، مقاله زیر را مطالعه کنید:
      کسب درآمد از یوتیوب

      آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب
          گوگل ادسنس یکی از پلتفرم های تبلیغات آنلاین گوگل است. با استفاده از این پلتفرم شما می توانید تبلیغات بنری مختلفی را در سایت خود نمایش دهید و کسب درآمد کنید. گوگل ادسنس (Google AdSense) راهی ساده برای کسب درآمد از وب سایت شما را فراهم می کند. با اتصال ادسنس به کانال یوتیوب و یا سایت، درآمد حاصل از نمایش تبلیغات را دریافت می‌کنید.
          جهت اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه کنید: گوگل ادسنس چیست و چطور می توان از آن کسب درآمد کرد؟

          آیا مفید بود؟
  4. سلام
    من حساب بانکی داخل کشور عمان دارم
    بعد درامد یوتیوب رو به دلار میده یا ریال عمان؟
    یا راهی هس بشه به دلار گرفت؟
    بعد تاثیر خاصی داره به دلار باشه یا نه؟
    ممون میشم جواب بدید

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      به طور کلی درآمد دریافتی از یوتیوب به دلار است. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  5. سلام من چند وقته کانال یوتیوب زدم و داخل فعالیت میکردم که الان کانالم مشکل پیدا کرده چیکار کنم نمیتونم وارد کانال بشم فقط نوشته این کنش مجاز نیست چیکار کنم درست شه لطفا کمکم کنید🙏🏻🥺

    آیا مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب، لطفا آدرس کانال خود را از طریق پنل ارسال کنید تا کارشناسان یوتیوب بررسی کنند. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
      • سلام ببخشید منم مشکل همین آقا رو داشتم و چنل یوتیوبم همین دو روز پیش کاملا حذف شد و نوشته این کنش مجاز نیست 😔😔

        آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب
          لطفا آدرس کانال خود را از طریق تیکت برای پشتیبانان ما ارسال کنید تا بررسی کنند.

          آیا مفید بود؟
  6. سلام من کانال یوتیوب ساختم موضوع موزیک
    هستش و کانالم هم فارسی نیست انگلیسی هستش بعد اگه مانیتایزشدم برای هر 1kیوتیوب به من چند دلار میده؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، پیشنهاد می کنم درآمد حدودی خود را از طریق ماشین محاسبه گر افراک تخمین بزنید. ولی به طور کلی، نمی توان گفت هزینه هر هزار بازدید چقدر است زیرا به چند عامل موضوع کانال، موقعیت جغرافیای بازدید کنندگان و میزان رقابت کانال بستگی دارد. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  7. به ازاری هر ۱ کا بازدید با ۱ ساب فقط ساب چقدر میده پول بعد چجوری باید یوتوبر بشیم با درآمد خوب

    آیا مفید بود؟
      • سلام و عرض ادب
        درحال حاضر تنها حساب بانکی مورد تایید، گوگل ادسنس است و پی پال و رمز ارز مورد تایید نمی باشد. موفق باشید

        آیا مفید بود؟
  8. همه چیز عالی و ممنون بابت طرح این موضوع
    فقط یک مورد که لوگو رو نمیشه انتخاب کرد
    لوگو باید توسط طراح حرفه‌ای طراحی بشه.
    😇

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، بله اگر کسی قصد دارد به طور حرفه ای کار کند، بهتر است لوگوی حرفه ای نیز داشته باشد. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  9. درود
    آیا تولید محتوا با صوت و استفاده از تصاویر و فیلم های آماده روی آن درباره یک رشته موضوع خاص ، در یوتیوب مانیتایز میشود ؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ویدیو و تصاویر آماده باید فاقد کپی رایت یوتیوب باشند در این صورت ممکن است در آينده کانال شما به دلیل قوانین کپی رایت مسدود شود. پیشنهاد می کنیم ویدیو منتشر شده تماما توسط خودتان تولید شده باشد.
      برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد “قوانین کپی رایت یوتیوب“، مطلب مرتبط را مطالعه نمایید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
    • ببخشید میخاستم بدونم من اگر با یک فیلترشکن رایگان برم داخل یوتیوب تولید محتوا کنم و چنلم ب درامد زایی برسه ،
      اگر یوتیوب از ip من تشخیص بده ک ایرانی هستم بازم درامدی بهم میده؟ یا نمیده؟
      ممنون میشم جواب بدید

      آیا مفید بود؟
      • سلام دوست عزیز، در صورت تشخیص ایرانی بودن، ممکن است کانال شما بسته شود و یا موقع درآمدزایی به مشکل بربخورید و فعال نشود. موفق باشید

        آیا مفید بود؟
        • اگر تو یوتیوب باشیم بدون فیلتر شکن این اتفاق میوفته یا کلا نباید بدون فیلتر شکن باشیم؟😅

          آیا مفید بود؟
          • سلام و عرض ادب
            توصیه میکنم با آی پی ثابت تمییز از یوتیوب استفاده کنید. موفق باشید

            آیا مفید بود؟
  10. سلام
    من سه بار کد وریفای ادسننس برام اومده به دستم نرسیده.الا ن کانال یوتیوب من درآمد زایی داره ولی ادد سنس من بسته است.لطفا راهنمایی کنیید چه جور مبتونم کد جدید در آدرس جدید بگیرم.
    ممنون

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      لطفا آدرس کانال خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
      • https://www.youtube.com/channel/UCTOH-iRR9pBrbZ1Kh658MOg

        https://www.youtube.com/@avaafshinmelal

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز

          وارد پنل کاربری خود در افراک شوید، در قسمت یوتیوب، ثبت کانال را انتخاب و کانال خود را ارسال کنید.
          کارشناسان مجموعه پس از بررسی با شما تماس خواهند گرفت.

          با آرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
      • پاسخ کارشناس محترم بسیار کارآمد و ساده بود امیدوارم بتونم باهاتون شروع کنم.

        آیا مفید بود؟
        • بسیار خوشحالیم که توانستیم کمکی کرده باشیم. برای ثبت کانال جدید برای پنل کاربری خود در افراک شوید، آدرس کانال خود را ارسال کنید و منتظر تماس کارشناسان افراک باشید.

          آیا مفید بود؟
    • برای ارسال کانال یوتیوب باید وارد پنل کاربری خود در افراک شوید: https://client.afrak.com/
      در قسمت خدمات یوتیوب، ثبت کانال جدید را کلیک کنید و اطلاعات کانال خود را ارسال کنید تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند.

      آیا مفید بود؟
  11. ببخشید شما هیچ صحبتی در مورد کانال شورت نمیکنید . با کانال های شورت همکاری نداری؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام مینا عزیز
      درآمد کانال ها با ویدیوهای طولانی و ویدیوهای کوتاه تفاوتی با هم ندارد. در واقع مبلغ هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب به موضوع کانال و جغرافیای صاحب کانال و بازدید کننده بستگی دارد.
      طبق تجربه ای که از همکاری با کانال های شورت به دست آوردیم، معمولا ویدیوهای کوتاه زودتر به شرایط مانیتایز یوتیوب می‌رسند.
      اگر به شرایط یوتیوب رسیده‌اید، آدرس کانال خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان یوتیوب مجموعه با شما تماس بگیرند.

      آیا مفید بود؟
  12. اصلاح میکنم. آیا هر ویدیویی کلاً با افزایش بازدید بهش پول تعلق میگیره؟

    آیا مفید بود؟
    • اگر کانال شما شرایط لازم را کسب کرده و ادسنس به آن متصل است بله با افزایش بازدید درآمد آن بیشتر می شود.

      آیا مفید بود؟
  13. خانوم سلاجقه سلام. آیا اگر روی هر ویدیو تبلیغ هم نزارند با افزایش بازدید پول به تولید کنندگان ویدیو میدند؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام وحید عزیز
      کسب درآمد از کانال یوتیوب پس از رسیدن به شرایط مانیتایز یوتیوب امکان پذیر است. با مانیتایز کانال، تبلیغات برروی کانال شما فعال می‌شوند که ۵۵ درصد هزینه هر تبلیغ به حساب شما واریز می شود.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  14. درود به شما
    واقعا برای من جالب هستش با اینکه بنا به فرموده شما برای هر ۱۰۰۰ بازدید ۲ تا ۱۰ یورو پرداخت میکنه
    جالبه که بعضی از کانال ها رو دیدم ویدیویی که گزاشته بیشترین بازدیدش مثلا ۱۳۰۰۰ تا بوده و من هر جور حساب کردم دیدم حتی اگر همه بازدیدکننده گان تبلیغات رو رد نکنن میانگین درآمد برای هر ویدیو میشه ۱۰۰ دلار .
    من واقعا برام جای سوال هستش که اگر این حسابی که من کردم درست باشه آیا ارزشش رو داره که انقدر برای ویدیو ها وقت بزاریم.

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      درآمد بازدید هر ویدیو بستگی به موضوع کانال و موقعیت جغرافیایی بینندگان آن دارد و مبلغ گفته شده به طور میانگین است. هر چه کانال تخصصی تر باشد درآمد آن هم بیشتر است. اگر علاقمند به تولید محتوای مداوم و با کیفیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم فعالیتتان را آغاز کنید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
      • ببخشید من یک سوال دارم شما گفتید یوتیوب ب هر شهروند آمریکایی ب ازای هر 1000بازدید .15دلار پول میده
        ب ایرانی ها ب ازای هر 1000بازدید چند دلار میده؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز، برای شهروندان آمریکایی به دلیل اینکه هزینه تبلیغات بالاتر است، پول بیشتری هم می دهند، ولی به صورت میانگین، بین 2 دلار الی 12 دلار است که بستگی به محتوا، میزان رقابت و دیگر موارد دارد. موفق باشید.

          آیا مفید بود؟
  15. سلام ،من تازه وارد یوتیوب شدم و ویدیو گذاشتم
    میگن با گذاشتن تگ روی ویدیو بازدید بیشتر میشه میتونم بپرسم چطوری باید تگ کنم؟

    دومین سوالم اینه برای تایید شدن کانالم ازم خاستن شمارمو بزنم که با کد تایید کنن و شماره ایران دادم ولی محل اقامت زدم ایالات متحده ایا الان کانال من وقتی واجد شرایط شد به عنوان شهروند امریکایی درامد میگیرم یا ایرانی؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      ۱. با گذاشتن تگ های مرتبط بر روی ویدیو، آن‌ها را برای الگوریتم‌های یوتیوب بهینه کرده‌اید، برای اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی ویدیوها پینشهاد می‌کنیم مطلب “سئو یوتیوب: چگونه ویدیوهای یوتیوب را سئو کنیم؟” را مطالعه فرمایید.
      ۲. درآمد حاصل از بازدید ویدیوها براساس لوکیشن بازدیدکنندگان مشخص می شود. مالیات پرداختی براساس لوکیشن شما و کاربرانتان متغیر است. برای اطلاع از مقدار مالیات، مطلب زیر را مطالعه فرمایید.
      شرایط درامد از یوتیوب و میزان مالیات یوتیوب به چه صورت است؟
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      اگر کانال شما شرایط لازم را کسب کرده و اکانت ادسنس را هم به آن متصل کردید درآمد شما در یوتیوب استودیو قابل مشاهده است.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  16. اگر اکانت گوگل ادسنس رو به کانال یوتیوب وصل نکنیم درامد تبلیغات در پنل یوتیوب باقی می ماند ؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      از زمانی که گوگل ادسنس به کانال شما متصل شود، درآمدزایی ویدیوها آغاز خواهد شد.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
      • سلام من یوتیوب انگلیسی کار میکنم و به اهنگ های ترند نیاز دارم و اونا رو از اینستاگرام دانلود میکنم و ازشون استفاده میکنم فقط شورت ویدیو کار میکنم خواستم بدونم مشکلی ایجاد نمیکنن

        آیا مفید بود؟
  17. سلام من میخواستم بدونم اگه چنل ما و بازدید کننده هامون اکثرا ایرانی های داخل کشور با فیلتر شکن های رایگان باشند یعنی یوتیوب هیچ درآمدی قائل نمیشه؟ و حتما باید از خارج از کشور مخاطب داشته باشیم؟!

    آیا مفید بود؟
    • سلام همراه عزیز
      در صورتی که یوتیوب IP کاربران یوتیوب را شناسایی کند، متاسفانه درآمدی برای بازدید آن ها در نظر نمی‌گیرد.

      آیا مفید بود؟
      • با سلام خب وقتی با فیلتر شکن دارن میبینن ip کشورهای خارجی مشخص میشه دیگه غیر از اینه؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز
          در صورتی که از وی پی ان های رایگان استفاده شود الگوریتم یوتیوب لوکیشن واقعی کاربر را تشخیص خواهد داد.

          آیا مفید بود؟
  18. باسلام
    ببخشید واسه درآمد از یوتیوپ باید حتما حساب خارج از کشور داشته باشیم
    من کلا اطلاع کافی ندارم درموردش
    ممون میشم راهنماییم کنید

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      یکی از راه های نقد کردن درآمد یوتیوب، استفاده از حساب ادسنس شخصی خودتان است. که با تحریم های فعلی، کاربران ایرانی نمی‌توانند درآمد خود را از این راه کسب کنند. به همین خاطر شما می‌توانید از خدمات افراک استفاده کنید.
      برای کسب اطلاعاب بیشتر در مورد شرایط نقد کردن درآمد یوتیوب شما را به مطالعه مطلب زیر دعوت میکنیم.
      نحوه نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  19. سلام
    1- در حال حاضر یوتیوب برای ایرانیها مشکلی ایجاد نمی کند از نظر درآمد ؟
    2- اگه متوجه شد چکار کنم؟ (راه حل )
    خواهر گرامی لطفاً جواب بدهید

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      شما با اتصال اکانت ادسنس به کانال خود به راحتی می توانید درآمد خود را هرماه نقد کنید. پیشنهاد می کنیم لوکیشن کانال خود را به کشورهای اروپایی و یا امارت تغییر دهید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  20. سلام
    من تصمیم دارم فعالیتمو تو یوتیوب شروع کنم . باتوجه به تحریم ها قصد دارم محتوای انگلیسی تولید کنم(یا انگلیسی حرف بزنم که کمی تو این مورد مرددم یا هم زیرنویس انگلیسی بزارم)
    شما چی پیشنهاد میدید؟ و اینکه vps توصیه کردین . آیا vps ضروریه ؟ و بهتره برای کدوم کشور باشه؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      پیشنهاد میکنیم از vpn با ip ثابت یا vps استفاده کنید. برای انتخاب لوکیشن هم بهتر است کشورهای اروپا و آمریکایی را انتخاب کنید، چون هزینه هر بازدید در این مناطق بیشتر است، اما توجه داشته باشید که مالیات در آن جا به نسبت بقیه کشورها درصد بیشتری است. برای کسب اطلاع از مالیات یوتیو شما را به مطالعه مطلب زیر دعوت میکنیم.
      شرایط درامد از یوتیوب و میزان مالیات یوتیوب به چه صورت است؟

      آیا مفید بود؟
  21. سلام ایا با این شرایط تحریم و فیلترشکن کاربرا و و و . ارزش داره که سرمایه بیارم توی کار چون طبق گفته شما کاربرهای ایرانی شناسایی و درامد در کار نیست

    آیا مفید بود؟
  22. سلام ، با توجه به اینکه توان بسیار بالایی برای تولید محتوا دارم اما یه چیزی بدجور برام سوال شده که هزینه vps بسیار بالاست و به صرفه نیست فعلا خریدش و vpn های پولی هم مدام قطع و وصل شدن داره اگر هم قطع نشن یه روز با آیپی مثلا ایتالیا کار میکنه ولی روز بعدش با آیپی آلمان حالا اگه با آیپی چند کشور مختلف بریم تو کانالمون مشکلی پیش نمیاد؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      تغییر لوکیشن کانال برای آپلود ویدئو ممکن است در آینده دردسر ساز باشد. پیشنهاد می‌کنیم لوکیشن کانال را تغییر ندهید.

      آیا مفید بود؟
    • سلام بخ نظر شما کانال خودم رو به چه کشوری وصل کنم و اینکه یوتیوب کی به کی مبلغ رو واریز میکنه !ماهانه یا سالیانه یا روزانه؟ ممنون میشم جواب دهید . مرسی

      آیا مفید بود؟
      • سلام دوست عزیز
        پینشهاد میکنیم لوکیشن کانال خود را بر روی امارات و یا کشورهای اروپایی قرار دهید. یوتیوب از ۲۱ هر ماه درآمد را به حساب ادسنس متصل به کانال واریز می کند.
        موفق باشید

        آیا مفید بود؟
  23. سلام میخواستم بدونم ما تو ایران داریم فعالیت میکنیم و همه سابسکرایب هامون هم ایرانی هستن و از فیلترشکن برای بازدید ویدئو های ما استفاده میکنن آیا اگر شرایط مانیتاز شدن رو داشته باشیم با وجود اینکه سابسکرایب ها از فیلترشکن برای بازدید استفاده میکنن میتونیم از یوتوب کسب درآمد کنیم؟

    آیا مفید بود؟
  24. من تو یوتوب یه چنل گیمینگ دارم و میخوام بدونم چه گیم هایی ترند هستن که برم و ویو و لایک و ساب خوبی بگیرم تازه کار هم هستم

    آیا مفید بود؟
  25. تصویری که برای hedear کانال یوتیوب میزاریم نباید از عکسای آماده باشه که از گوگل سرچ میکنیم؟ حق کپی رایت داره یعنی؟ یا برای هدر موردی نداره؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      پیشنهاد می‌کنیم از تصاویر آماده شده توسط خودتان استفاده کنید، در صورتی که این مورد امکان پذیر نیست توصیه می‌شود از تصاویری که حق کپی رایت ندارند همراه با ادیت استفاده کنید.

      آیا مفید بود؟
  26. سلام من از یوتیوب درامد نداشتم فقط ویدیو کوتاه اپلود میکنم و ۲ هفته شروع کردم و ۱۵هزار ویو گرفتم . و داخل ساین سورشال پلی نام کانال خودم سرچ کردم که گفت من ۵۸ دلار درامد دارم حقیقته و بعد شما از درامد یوتیوب شورت پول نقد میکنید .

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      درآمد سایت سوشال بلید به صورت غیررسمی بوده و به دلیل اینکه بازدید ویدئوهای کوتاه را جزو ویدئوهای بلند در نظر می گیرد، درآمد نمایش داده شده غیرواقعی می باشد.
      درآمد ویدئوهای کوتاه از طریق یوتیوب استودیو به شما اطلاع رسانی می شود.

      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  27. سلام من از یوتیوب درامد نداشتم فقط ویدیو کوتاه اپلود میکنم و ۲ هفته شروع کردم و ۱۵هزار ویو گرفتم . و داخل ساین سورشال پلی نام کانال خودم سرچ کروم که گفت من ۵۸ دلار درامد دارم حقیقته و بعد شما از درامد یوتیوب شورت پول نقد میکنید .

    آیا مفید بود؟
  28. من یه ایده برای معرفی جاذبه های گردشگری ایران به انگلیسی دارم. آیا یوتیوب به خاطر تحریم کانالم رو خواهد بست؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      خیر به خاطر موضوع جاذبه‌های گردشگری ایران، کانال شما بسته نخواهد شد. به شما توصیه می‌کنیم قوانین یوتیوب را به درستی اجرا کنید تا نگرانی وجود نداشته باشد.
      برای اطلاع از قوانین کپی رایت یوتیوب می‌توانید به مطلب نوشته شده مراجعه کنید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
    • دمت گرم. یکی از عاقلانه‌ترین کارها رو میکنی. هم به نفع کشوره هم به نفع خودت. گردشگری هم یکی از موضوعات جالب توی دنیاست.

      آیا مفید بود؟
  29. با سلام و تشکر فراوان از خدمات افراک
    واقعا مطالب ارزشمندی انتشار میدهید خداقوت
    سوال من این است:
    من یک کانال با محتوای فارسی ساختم و مطالب دانشگاهی در آن قرار دادم حدود 90درصد سابسکرایب های من از ایران است و اکثرا با فیلتر شکن رایگان سایفون وصل یوتیوب شده اند. تکلیف چیست؟ آیا در این حالت یوتیوب هیچ پاداشی برای من در نظر نخواهد گرفت؟ به دلیل ایرانی بودن کاربران.
    من شرایط 1000 سابسکرایب و 4000 ساعت را با روند کنونی می توانم داشته باشم نگرانی ام فقط موضوع بالاست. لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه این مشکل حل شود.
    سپاس

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      در صورتی که یوتیوب تشخیص بده که کاربرها از ip کشورهای تحریم استفاده میکنند، متاسفانه هیچ درآمدی را برای آن‌ها درنظر نمیگیرد.

      آیا مفید بود؟
    • سلام من چنل دارم دنیال کسی هستم که مرتب تولید محتوا کنه شراکتی کار میکنم

      آیا مفید بود؟
  30. سلام تعرفه لایو استریم یوتیوب به چ صورت هست ؟ اگ میشه اونم توضیح بدید

    آیا مفید بود؟
  31. سلام
    خسته نباشید
    مثلا فرض میکنیم که یه شخصی به ازای هر 1000 بازدید 5 دلار درامد داره حالا اگر مثلا یه ویدعو اش 15 هزار ویو بوره مثلا حدودا 2 میلیلارد برای 1 ویدعو بهش میدن؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      بله درآمد هر ویدیو به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
    • اینجوری 2 میلیارد نمیشه دوست عزیز تقریبا میشه 75 دلار که میشه 2 میلیون

      آیا مفید بود؟
  32. سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم اگه قبله اینکه به ۴۰۰۰ساعت ویو و ۱۰۰۰ نفر عضو برسیم میتونیم از فیلتر شکن های رایگاهن استفاده کنیم و بعد از اون از فیلتر شکن های پولی؟
    ممنون میشم اگه جواب بدید

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز

      استفاده از فیلترشکن های رایگان چه قبل از مانیتایز شدن چه بعد از مانیتایز شدن به دلیل قطعی های زیاد ریسک زیادی برای کانال شما دارد.
      پیشنهاد افراک به شما استفاده از vps است.
      موفق و پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
      • سلام ببخشید اگه کانال من 1000سابسگراب داشته باشه
        میتونم از هر 1000بازید دارمد داشته باشم؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز
          در ابتدا کانال شما باید به ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم رسیده باشد، بعد از آن می‌توانید برای درآمدزایی اقدام کنید.
          موفق و پیروز باشید.

          آیا مفید بود؟
          • سلام من میخوام برای خودم از یوتیوب درآمد کسب کنم و با سابسگرایت هم کاری نداره برام
            فقط اینکه اول بگید چیکار باید بکنم و اینکه الان ایران تحریمه میشه درآمد داشت چیکار باید کرد

            آیا مفید بود؟
  33. سلام
    اگه یه ادسنس مشترک به چنتا کانال وصل شه، در صورتی که یکی از کانالا استرایک بخوره، تکلیف بقیه کانالا چی میشه؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      با استرایک خوردن یکی از کانال ها ممکن است بقیه کانال‌ها هم از دسترس خارج شوند.
      خوشبختانه با تجربه ای که مجموعه افراک در این زمینه کسب کرده است، با کانال‌های پر ریسک همکاری نخواهد داشت.

      آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      در بلاگ زیر چند ترفند برای افزایش بازدید ویدیوهای یوتیوب عنوان شده است.
      چگونه بازدید ویدئوهای یوتیوب را افزایش دهیم؟
      موفق و پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
    • سلام من لوکیشن رو روی المان گذاشتم و از فیلتر شکن مجانی ولی المان وصل میشم وقتی میخام اپلود داشته باشم آیا باز هم برام مشکل ساز میشه؟

      آیا مفید بود؟
      • سلام دوست عزیز
        در حال حاضر مشکلی ایجاد نمی‌کند ولی با آپدیت های الگوریتم یوتیوب ممکن است ip شما شناخته و کانال شما ساسپند شود. پیشنهاد می کنیم از vpnها با ip ثابت استفاده کنید.
        با آرزوی موفقیت برای شما

        آیا مفید بود؟
  34. سلام کانال من ژانویه مانیتایز شده و در حال حاضر ۱۵ دلار درآمد دارم چجوری میتونم درآمدمو بیشتر کنم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      پیشنهاد ما به شما این سات که برای افزایش درآمد کانال یوتیوبتان ویدیوهای جذاب بیشتری تولید کنید تا کاربران را هیجان زده کند.
      البته راه‌های دیگری هم برای افزایش درآمد یوتیوب وجود دارد.
      موفق و پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
    • با سلام دوست عزیز
      وی پی ان های رایگان آي پی را شناسایی می‌کند. شما می‌توانید از وی پی ان‌های غیر رایگان و پولی استفاده کنید.
      موفق و پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  35. سلام.ایا مشکلی داره که ای پی ایران رو تشخیض بدن ؟ به خاطره تحریم هاست ؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      اگر یوتیوب تشخیص دهد که آی پی کاربران کانال شما ایران است؛ کانال شما هیچ درآمدی دریافت نخواهید کرد.
      موفق و پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
    • سلام خسته نباشید .من اخیرا کانال یوتیوبم بدونه هیچ اخطار و‌تخلفی حذف شده من هیچ مشکلی در کانالم نداشتم چجور کانالم را برگردانم؟ایا ممکنه کانالم برگرده 30تا پست بلند داشتم و 3ماه زمان برده لطفا کمکم کنید

      آیا مفید بود؟
      • سلام دوست عزیز
        یوتیوب علت حذف کانال را به ایمیل شما میفرستد، در صورتی که پیغامی از یوتیوب نداشتید به کارشناسان یوتیوب ایمیل دهید.
        با آرزوی موفقیت برای شما

        آیا مفید بود؟
  36. سلام خوبید
    کدوم شاخه از کانال ها آینده بهتری دارن؟
    یه کانال معمولا در چند ماه به این شرایط باید برسه که بدونیم شرایط داره خوب پیش میره؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      برای انتخاب موضوع کانال بهتر است به تخصص و علاقه خود توجه کنید. طبیعتا هرچه علاقه شما بیشتر باشد محتوای بهتری تولید می کنید و در نهایت کانال شما وضعیت بهتری خواهد داشت.
      پیشنهاد افراک به شما این است که سمت موضوعات ترند نروید‌.
      در ۱۲ ماه باید شرایط یوتیوب را کسب کنید تا کانال شما مانیتایز شود.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
    • با سلام
      مطابق با سن قانونی کشور محل زندگی می توانید کانال یوتیوب با مشخصات خود افتتاح کنید.
      در صورتی که کمتر از سن قانونی بودید کانال باید با مشخصات پدر، مادر و یا قیم قانونی ساخته شود.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
    • مهم نیست اصلا شما بساز بعدش به درآمد که رسید شماره حساب خانواده رو میدی و پول میاد حسابتون ، این چیزا که مهم نیست اصلا

      آیا مفید بود؟
  37. سلام خسته نباشید
    اگه یه مدت تو کانال فعالیت نکنیم و بعد موضوع کانال رو عوض کنیم مشکلی در مانیتایز کانال ایجاد نمی شود؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      در صورتی که پیش از آن کانال شما مانتیایز بوده و با عدم فعالیت شما، دی مانیتایز شده است.
      با تولید محتوای جدید با موضوع جدید می توانید دوباره شرایط یوتیوب را کسب کنید و به درآمد برسید.
      موفق باشید.

      آیا مفید بود؟
  38. سلام و روز بخیر
    کاربرای ایرانی که از فیلترشکن استفاده میکنن و ممکنه دائم لوکیشنشون تغییر کنه
    یوتیوب موقعیت جغرافیایی اونا رو کجا ثبت میکنه؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      اگر از لوکیشن‌های رایگان استفاده کنید گوگل IP شما را ایران تشخیص می دهد ولی استفاده از لوکیشن های قوی ایران ثبت نخواهد شد.
      به تازگی الگوریتم‌های گوگل حتی با استفاده از فیلرشکن‌های قوی هم IP ایران را تشخیص می‌دهند.

      آیا مفید بود؟
  39. اگه چند وقت بعد از کسب شرایط یوتیوب، مانیتایز شیم
    درآمد قبلی رو بهمون میدن؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      از زمانیکه کانال مانیتایز شود و تبلیغات روی ویدیو به نمایش در بیاد، کانال شما درآمد خواهد داشت.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  40. سلام
    خسته نباشید
    از اونجاییکه قوانین مالیاتی هر کشوری متفاوت هست برای بازدید هایی که از هر کشور میگیریم درآمد ها به چه صورت محاسبه میشه؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      در قسمت آنالیتیکس یوتیوب‌استودیو ( advanced mode) تب Geograpy می توانید درآمد حاصل از ویو هر کشور را به صورت مجزا مشاهده کنید.
      موفق باشید.

      آیا مفید بود؟
  41. اگه ۴۰۰۰ ساعت بازدید رو بیشتر از ۱۲ ماه به دست بیاریم تکلیف چیه؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام بر شما
      اگر در ۱۲ ماه شرایط اصلی را کسب نکنید؛ از ابتدای فعالیت در کانال به ازای ماه های گذشته از ۱۲ ماه کم می شود تا زمانی که باقی شرایط را کسب کنید.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  42. سلام خوبید
    یکی از روش های کسب درآمد ارزی شرکت در نظر سنجی ها هست
    برای این کار کافیه چنتا سوال جواتب بدید و درآمد داشته باشید
    و تا 1000 دلار درآمد کسب کنید
    درآمد دلاری
    روبل روسیه

    آیا مفید بود؟
  43. سلام به شما
    آیا موقعیت جغرافیایی در درآمد کانال تاثیر دارد؟

    آیا مفید بود؟
  44. سلام وقت بخیر …
    برای شروع کسب درآمد به غیر از ۱۰۰۰ تا سایسکراب باید ۴۰۰۰ دقیقه بازدید داشته باشم یا ۴۰۰۰ ساعت ؟
    چون توی یک سایت ۴۰۰۰ دقیقه بود و سایت دیگه ۴۰۰۰ ساعت…. کدومش شروع درآمده؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام
      اصلی ترین شرایط درامدزایی از کانال یوتیوب
      ۱۰۰۰ ساب و ۴۰۰۰ ساعت بازدید ویدیوها است.
      با آرزوی موفقیت برای شما.

      آیا مفید بود؟
    • سلام افراد زیر سن قانونی باید با نظارت بزرگترها در یوتیوب فعالیت کنند.

      آیا مفید بود؟
  45. سلام
    من کانال رو زدم یک ماه شده
    دو ساب داره
    چهار ساعت ویو
    بنظرتون عادیه ¿
    ادامه بدم یا ن ¿

    آیا مفید بود؟
  46. من حدود ۱۰ ماهه که در یوتیوب فعالیت می کنم و نزدیک به ۴۰۰۰بازدید کسب کردم منتها سابسکرایبرهای من ۵۰۰ تان. اگه ۱۲ ماه تموم شه و به ۱۰۰۰ سابسکرایبر نرسم، تعداد بازدیدهای من میسوزه؟ اگه بعد از ۱۲ ماه بازدیدهای من خیلی بیشتر از ۴۰۰۰ ساعت شود و سپس به ۱۰۰۰ سابسکرایبر برسم چطو؟ خیلی ممنونم از پاسخگوییتون.

    آیا مفید بود؟
    • با سلام
      اولین نکته اینکه شرط یوتیوب، حداقل ۴۰۰۰ ساعت بازدید است که هرچه بیشتر بازدید کسب کنید، درامد شما بیشتر است.
      نکته بعدی این که اگر در ۱۲ ماه شرایط اصلی را کسب نکنید؛ از ابتدای فعالیت در کانال به ازای ماه های گذشته از ۱۲ ماه کم می شود.
      شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان افراک تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  47. پس حتما باید به ۱۰۰ دلار رسیده باشه اگه زودتر از ۱۲ ماه به شرایط یوتیوب برسیم چی میشه؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام بر شما
      بله حداقل درامد باید ۱۰۰ دلار باشد، اگر زودتر از ۱۲ ماه شروط یوتیوب را کسب کرذید، کانال شما زودتر مانیتایز می شود. موفق باشید.

      آیا مفید بود؟
  48. سلام آیا برای نقد کردن درآمد یوتیوب حتما باید حساب گوگل ادسنس رو داشته باشم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام بر شما
      بله برای نقد کردن درامدتان حتما باید ادسنس داشته باشید، در صورتی که حساب ادسنس ندارید می توانید با پشتیبان های مجموعه افراک تماس بگیرید و درامدتان را نقد کنید.

      آیا مفید بود؟
  49. اگه ۴۰۰۰ ساعت بازدید رو بیشتر از ۱۲ ماه به دست بیاریم تکلیف چیه؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام بر شما
      ۲ ماه اول حذف می شود و هر چه بازدید در ۱۲ ماه بعد از آن کسب کردید برای شما لحاظ می شود. موفق باشید.

      آیا مفید بود؟