کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

روش های کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو

روش های کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو

youtube به عنوان یکی از پلتفرم‌های فوق‌العاده شناخته شده و محبوب تلقی می‌شود. بیشترین کاربرد و کارایی یوتیوب جهت تماشای ویدیوهای مختلف سریال‌ها و محتواهای تصویری می‌باشد. یکی از روش‌های مختلف و معمول که در سراسر جهان جهت کسب درآمد از طریق یوتیوب بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد، ساخت و آپلود ویدیوهای با کیفیت مرتبط و جذاب است. اما در اینجا برای بسیاری سوال پیش می‌آید آیا بدون ساخت ویدیو در یوتیوب امکان کسب درآمد برای آنها وجود دارد و در پاسخ باید بیان کنیم که بله ما در ادامه قصد داریم برای شما از روش‌های کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو نام ببریم، پس با ما همراه باشید.

چطور بدون ساخت ویدیو از یوتیوب کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد از یوتیوب بدون ساختن ویدیو برای بسیاری از افرادی که به دنبال به دست آوردن درآمد از یوتیوب هستند گزینه‌ای کاملاً مناسب و ایده‌آل است، چرا که برای بسیاری از افراد تولید منظم محتوای یوتیوب آن هم تنها برای یک کانال کمی سخت خواهد بود و دلیل این مورد می‌تواند عوامل زیادی همچون زمان، تجهیزات یا مهارت‌های مربوط به شخص باشد.

مطلب مرتبط
روش های کسب درآمد از ویدئوهای یوتیوب

یکی دیگر از مشکلاتی که در این زمینه افراد با آن روبرو خواهند شد این است که برای ساخت ویدیو حداقل به هزار فالوور و ۴۰۰۰ ساعت محتوا احتیاج دارید، اما ما سعی داریم تا در ادامه برای شما روش‌های کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو را بیان کنیم. شما می‌توانید بدون ساخت ویدیو از یک کانال به راحتی شروع به کسب درآمد کنید.

استفاده از محتواهای Stock برای تولید محتوای باکیفیت

این امکان فراهم شده تا جهت ساخت ویدیوهای با کیفیت از ویدیوهای استوک استفاده نمایید منظور از ویدیوهای استوک همان محتواهای تصویری کوتاهی هستند که توسط سایر افراد مختلف تولید شده و شما می‌توانید به راحتی در بسیاری از مواقع به صورت مجانی یا حتی با پرداخت هزینه مناسب و اندک جهت تولید ویدیوهای با کیفیت و منحصر به فرد از آنها استفاده نمایید.

یکی از ویژگی‌های خاصی که این روش با خود به همراه دارد این است که دیگر هیچ احتیاجی به ساخت و تولید ویدیو جدید نخواهید بود و تنها کاری که توسط شما باید انجام شود تدوین تصاویر موجود است.

تدوین ویدیوهای جذاب و وایرال تیک تاک

تیک تاک نیز به عنوان یکی از پلتفرم‌های شناخته شده و محبوب جهت ویدیوها و محتواهای تصویری جذاب به حساب می‌آید. در حالت کلی می‌توان اینگونه بیان کرد که این پلتفرم نیز می‌تواند بهترین انتخاب برای پیدا کردن ویدیوهای وایرال و جذاب و پرمخاطب باشد. به راحتی و بدون هرگونه دغدغه‌ای می‌توانید ویدیوهای جالب، خنده‌دار و وایرال تیک تاک را که مد نظر شما هستند تدوین کرده و در نهایت نیز آن را در صفحه یوتیوب خود قرار داده و آپلود کنید.

ساخت لیست پخش آهنگ

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو ساختن پلی لیست و تلفیق آن با سایر ویدیوها یا حتی تصاویر باکیفیت و مناسب است. پلی لیست‌ها این قابلیت را در اختیار دارند تا سبک‌های مختلفی از موسیقی را به صورت کامل پوشش دهند.

معمولاً پیدا کردن اسپانسر برای این مدل از ویدیوها مقداری سخت خواهد بود، اما این امکان فراهم شده تا با قبول کردن تبلیغات از سوی یوتیوب به یک ابزار جهت هدایت ترافیک به سایر فروشگاه‌ها و صفحات پربازدید یوتیوب تبدیل شوید و از این طریق نیز امکان کسب درآمد برای شما فعال خواهد شد.

ساخت ویدیوهای مخصوص برای مدیتیشن

طبق تحقیقات و آمارهای به دست آمده حدود ۲۰۰ الی ۵۰۰ میلیون نفر در جهان حداقل چندین دقایق از روز خود را به مدیتیشن اختصاص خواهند داد. باتوجه به پیش‌بینی‌هایی که در این زمینه انجام شده در پایان سال ۲۰۲۷ ارزش بازار جهانی آن هم در حول و محور محصولات مرتبط با مدیتیشن به بیش از ۹ میلیارد دلار خواهد رسید.

تمامی این موارد نشان‌دهنده این موضوع است که یوتیوب می‌تواند یک منبع و جایگاه فوق‌العاده عالی جهت ارائه دادن جلسات مدیتیشن باشد و شما می‌توانید تنها با یک سرچ کوتاه لیست دلخواه و بلند بالایی از هزاران فایل مختلف مدیتیشن آن هم با سبک‌های مختلف دریافت کنید.

برخی از ویدیوهای مختلفی که در رابطه با مدیتیشن در یوتیوب قرار گرفته به صورت ترکیبی از موسیقی آرامبخش و تصاویر فوق‌العاده خاص و جذاب هستند و این امکان فراهم شده تا اگر تمایل آنچنانی به قرار دادن صدای خود روی فایل ندارید از موسیقی لازم و مرتبط در این زمینه استفاده نمایید. شاید برای بسیاری این سوال به وجود آمده باشد که از کجا می‌توانند فایل‌های موسیقی مناسب را پیدا کنند و در پاسخ پیشنهاد می‌دهیم که حتماً به Epidermic Sound مراجعه کرده و در آنجا می‌توانید تصاویر مرتبط با کاور ویدیوهای خود را از وب سایت pexels انتخاب و دریافت کنید.

مرحل کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو

یافتن جایگاه مربوط به خود

در وهله اول و پیش از هر چیزی باید آن دسته از ویدیوهایی که بیشتر در یوتیوب مورد تایید شما هستند و آنها را تماشا می‌کنید به صورت کامل بررسی نمایید. اکثر کانال‌های موجود که امروزه ما ویدیوهای مربوط به آنها را تماشا می‌کنیم، از محتواهای خود استفاده نخواهند کرد. این کانال‌ها ویدیوهای مورد تایید خود را پیدا کرده و آنها را به طور مجدد بارگذاری خواهند کرد و در نهایت کسب درآمد از طریق یوتیوب برای آنها امکان‌پذیر خواهد شد.

این افراد سعی می‌کنند از کانال‌های خود به کمک تبلیغات و بازاریابی وابسته کسب درآمد کنند. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو یک امر کاملاً قانونی می‌باشد.

ساخت کانال خود

بهتر است یک کانال جدید در یوتیوب خود به وجود آورید و پس از پشت سر گذاشتن این مرحله باید به برندسازی بپردازید تا از این طریق به دست آوردن جایگاه مناسب امکان‌پذیر شود و در نهایت نیز آنها را به صورت حرفه‌ای جلوه دهید.

روش‌های کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو آنچنان هم سخت و غیر ممکن نخواهد بود، اما لازم است به موارد مهمی همچون ساخت لوگو، تصویر نمایه و بنر اهمیت زیادی بدهید. پس از آن در بخش‌های مربوط به بیوگرافی چندین کلمه کلیدی مهم و پر اهمیت که از حجم جستجوی بالایی برخوردارند استفاده نمایید.

کسب درآمد با فعال کردن Creative Commons

در مرحله بعد لازم است تولید محتوا را شروع کنید. در ابتدا باید به قسمت جستجوی یوتیوب مراجعه کرده، پس از آن کلمات کلیدی مد نظر خود را به صورت کامل تایپ کرده سپس در قسمت فیلتر باید تیک Creative Commons را فعال کرده و با توجه به تعداد نمایش مرتب کنید.

Creative Commons به عنوان یک ویژگی خاص در نظر گرفته شده که به شما این امکان را خواهد داد برای کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو از دیگر ویدیوهای موجود و منتشر شده بدون هرگونه کپی رایت یوتیوب استفاده نمایید.

پس از پشت سر گذاشتن این مرحله و یافتن محتوای مد نظر خود و انجام اقدامات لازم و ویرایش باید از کلمه کلیدی‌های مناسب جهت بهینه‌سازی کانال استفاده کنید تا از این طریق زمینه بازدید بیشتر فراهم شود. به شما پیشنهاد می‌دهیم برای آنکه هرچه زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید روزانه به طور میانگین ۱ تا ۷ ویدیو را به مدت یک ماه آپلود نمایید.

بهینه کردن ویدیوهای مد نظر

برای آنکه اطمینان داشته باشید ویدیوهای مد نظر خود را به بهترین نحو ممکن ویرایش و تنظیم کرده‌اید، باید در وهله اول از این موضوع مطلع باشید که چه چیزی در یوتیوب می‌تواند باعث کسب درآمد شود و این موضوع با در نظر گرفتن نرخ کلیک و زمان تماشای شما تعیین خواهد شد. پس به همین دلیل سعی می‌کنیم تا شما را با یک سری نکات مهم و نهایی در رابطه با نحوه بهینه‌سازی ویدیوها آشنا نماییم.

این موارد مهم عبارتند از:

  • ایجاد عناوین خاص و جذاب
  • ساخت تامبنیل برای هر یک از ویدیوهای جدید مورد نظر
  • ویرایش کردن تمامی ویدیوها به بهترین نحو ممکن
  • در نظر گرفتن یک عنوان خاص برای انتشار ویدیوها
  • داشتن صبر و حوصله

مطلب مرتبط یوتیوب: درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چند دلار است؟

ویژگی‌های مهم کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو

به این موضوع توجه داشته باشید که شما در زمان گذراندن دوره کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو احتیاج به مهارت خاص و ویژه‌ای نخواهید داشت. تنها لازمه و شرط این کار داشتن علاقه به شبکه‌های اجتماعی است و حداقل در طول روز دو ساعت در شبکه‌های مختلف جستجو کرده تا از این طریق بتوانید ویدیوهای پربازدید را به راحتی پیدا کنید.

نکته ویژه و جذاب دیگر دوره کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو این است که به هیچ عنوان احتیاجی به ساخت ویدیو نخواهد بود و این امکان فراهم شده تا تنها از ویدیوهای موجود و منتشر شده اینترنت نهایت استفاده را داشته باشید.

از این طریق نیز دیگر هیچ احتیاجی به تجهیزات فیلمبرداری نخواهد بود و تنها به کمک یک موبایل یا لپ‌تاپ به درآمد مد نظر خود خواهید رسید. معمولا در این دوره‌ها به خوبی یاد خواهید گرفت که چگونه ویدیوهای جذاب و پربازدید را به راحتی پیدا کرده و سپس آنها را ترکیب یا ویرایش نمایید.

در قدم بعدی و نهایی نیز گرفتن بازدید و وایرال کردن ویدیوها ارائه خواهد شد.

جالب است بدانید: چگونه یوتیوبر شویم؟ (آموزش یوتیوبر شدن)

دریافت درآمد دلاری یوتیوب، ماه اول بدون کارمزد

حالا که دیگر روش‌های کسب درآمد بدون ساخت ویدیو را یاد گرفته‌اید، زمان آن رسیده که برای نقد کردن درآمد کانال یوتیوب اقدام کنید. شرکت نقد کننده درآمد یوتیوب افراک، درآمد شما را ماه اول بدون کارمزد نقد و واریز می‌کند.

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو مواردی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید این نکته را توضیح دهیم که شما با پشت سر گذاشتن دوره‌ها می‌توانید به بهترین درآمد ممکن برسید، اما به شرط آنکه از روش‌های کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو به صورت کامل مطلع باشید.

در این رابطه برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر کارشناسان افراک می‌توانند مشاوره‌های مد نظر را به شما ارائه دهند. امیدواریم مطالب بیان شده مورد تایید قرار گرفته باشند.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید